Vykašlete se na salony. Masírujte se sami

Žijeme ve stresu. Špatně dýcháme, bolí nás svaly, hlava. Někdy úplně všechno najednou. Jenomže na relaxaci nemáme čas a na drahé salony zase nejsou peníze.

Přitom si představujeme, jaké by to bylo přijít domů a nechat se rozmazlovat, natírat olejíčky a poslouchat přitom relaxační hudbu.

Proč si to všechno nesplnit, třeba už dnes večer? Domácí masáž nemusí být vůbec méněcenná a zvládne ji úplně každý.

Rozdíl mezi profesionální a laickou masáží je v tom, že profesionální masér vám pravděpodobně pomůže více od bolesti vyvolané problémem pohybového aparátu, tedy svalů. Pokud za ni může stres, což převažuje, tak vám domácí masáž pomůže úplně stejně, říká Michal Dusil, ředitel Dexter Academy, centra regeneračního vzdělávání

Vzájemné masírování blízkých osob má jedno nezanedbatelné plus: prohlubuje a upevňuje vztahy, nejen partnerské. Tomu se přikládá velká důležitost, zvláště v dnešní době, kdy jsme zavaleni prací a komunikace je málo. Právě dotyk blízké osoby je nenahraditelný. Masírující pak vždy bývá zaplavován chválou typu „Ty jsi táák úúžasný!“ Což, uznejte, za trochu namožené prsty stojí. 

Jemné doteky stačí k tomu, aby se svalstvo zahřálo a uvolnilo

Vykašlete se na salony. Masírujte se sami

Nemusíme tedy být nějak vyškoleni, nebo znát anatomii lidského těla. Měli bychom však dodržovat určitá pravidla. První masáž by měla být velice jemná, testovací, abychom zjistili reakci. Jemnými doteky působíme rovněž na nervová zakončení, která máme po celém těle. Působíme tak na celý organismus – masírujeme-li plynule, relaxačně, můžeme stimulovat celý organismus, všechny orgány. Pokud to bude druhý den dobré, protějšek nebudeme rozlámaný a bude se cítit v pořádku, tak můžeme příště přitlačit více. Bolest naopak může znamenat, že něco není v pořádku a je třeba jít na vyšetření. Držte se jednoho pravidla, pokud něco opravdu bolí, tak by na to laik neměl příliš tlačit. Není lékař, je tedy zbytečné snažit se to napravovat, doporučuje Michal Dusil. Fyzioterapeut nebo dobrý masér už pozná, zda to je nebo není akutní, tedy například zablokovaný obratel nebo nějaký zánět. Pokud bychom na to sáhli, tak bychom mohli zánět rozproudit do celého organismu a stav by se tím zhoršil.

Masírujte se třeba každý den, ale vyhněte se kostem

Ruce laika, ale i profesionálního maséra, by se měly pohybovat pouze po měkkých tkáních. Nejenže masírování kostí a kloubů není příjemné, ale může navíc i ublížit. Zakazuje to dokonce i zákon. Prováděli bychom totiž manipulaci, což je parketa pouze lékaře nebo fyzioterapeuta.

Pokud máte masírovaného rádi, vyhýbejte se také místům s lymfatickými uzlinami, při použití trochy síly byste partnerovi mohli ublížit. Najdete je zejména v přední části krční oblasti, v podpaží, na tříslech, v oblasti horního a dolního mezihrudí. Stejně tak neprospívá masírování podkolenních a loketních jamek.

Kromě zmíněných míst můžeme masírovat celé tělo. Nohy, ruce, hlavu a záda. Pro každou část těla se volí různá metodika. Masírujeme pomocí prstů, kloubů a dlaní. Ovlivňujeme směry krve (masírujeme směrem k srdci), proudění lymfy atd.

Od příštího týdne pro vás připravujeme seriál s návodem na domácí masáže.   

Celková odborná masáž, kdy se více tlačí a ovlivňují se směry krve, se sice doporučuje dvakrát nebo třikrát do týdne, ale jde-li o jemné domácí „hýčkání“, můžete každý den, což je dobré už z psychologického hlediska, což můžete ještě umocnit, pokud v místnosti stáhnete světla, zapálíte třeba svíčku a ještě si k tomu pustíte příjemnou hudbu. Masáž pak může být předehrou hezkého večera.

Vsedě nebo vleže?

V salonu je to jasné. Lehnete si na masérskou postel a o více se nestaráte. Jenže doma takovou postel pravděpodobně nemáte. Poloha vleže je sice pro masírovaného pohodlnější, ale shrbený masírující to naopak neocení. Takže ve výsledku se jedněm zádům uleví a druhé trpí.

Masírovat vsedě je z tohoto pohledu lepší, ale svaly musejí být uvolněné.Židli postavte opěradlem ke stolu a obkročmo si na ni sedněte.

Dlaně dejte na oči a lokty opřete o stůl, tím se vám uvolní svalstvo a partner či partnerka vás pak může krásně masírovat, aniž by se hrbila, doporučuje Michal Dusil.

Základní pravidla domácí masáže

  • Svaly musí být uvolněné. Poloha v sedě, viz návod v článku, nebo vleže.
  • Olej je lepší než krém. Před masáží si ho dáme vždy nejprve na ruce, aby se zahřál.
  • Masírovat jemně, příliš netlačit, a to zejména při první masáži.
  • Nikdy nejít přes bolest.
  • Vyhýbat se kostem, kloubům, jamkám a místům s lymfatickými uzlinami.
  • Příjemná atmosféra (hudba, svíčky) umocní relaxaci.
  • Teplou lázeň nepoužívejte při blokaci! Mohlo by jít o zánět a horká voda by vám ještě přitížila.

Vykašlete se na salony. Masírujte se sami

Jednoznačně vyhrává olej. Nemáte-li zrovna po ruce jiný, klidně sáhněte do spíže pro běžný olej na vaření. Používáte-li olivový, tím lépe – nerafinovaný, tedy tepelně neupravený „panenský“ olivový olej pokožku sám o sobě léčí. Pozvolna se dostává do krevního oběhu a pomalu ovlivňuje části organismu nebo orgánů. Pochopitelně nemůžeme mluvit o nějakém „veleléčení“. rostlinný olej se krásně vstřebá, kdežto krém většinou obsahuje vodu, která se vypařuje z pokožky a tím s sebou odnáší teplo, takže přicházíme o jeden z účinků masáže, tedy o zahřátí, vysvětluje Michal Dusil. Nevhodné jsou krémy, které obsahují parafin – ten se nevstřebává do pokožky, ale vytváří na ní filtr, zanášejí se póry, pokožka nedýchá  a to při masáži nechceme.

Krém i olej dáme vždy nejprve na ruce, aby se zahřál. Tím vlastně zajistíme tepelnou terapii. Nejlepší je nahřátý olej. Před masáží ho dejte třeba na topení. Není nic příjemnějšího, než když se vám po zádech rozlévá teplý olejíček, rozplývá se Michal Dusil.

Napravování páteře pomůže jen od akutní bolesti

V zádech někdy cítíme tlak, nemůžeme se soustředit na práci a toužíme po „prokřupnutí“ a z úst nám vyletí prosba ke komukoliv, kdo je zrovna nablízku: „Nenapravil bys mě?“ Každý hned ví, o co dotyčný žádá. Takže dlaně na oči, nádech a s výdechem se ozve obrovské „křup“. Úleva.

Vzájemné napravování páteře uleví od akutní bolesti, ale v pořádku to není. Násilně vracíme obratle tam, kam patří, což je hezké, ale ony se pak vždycky vrátí. Neléčíme příčinu, ale až následek. To samé platí, pokud si zablokujete páteř. Hodně lidí si v těchto případech napustí vanu horkou vodou a čeká, že se jim uleví.

Teplá koupel nás samozřejmě uvolní a zklidní. Pokud je bolest zapříčiněná stresem, pomůže. Jenže pokud máte blokaci, tak se může jednat o zánět a ten potřebuje ochladit. Teplá voda vám zánět naopak rozežene do dalších oblastí, nebo do celého organismu, varuje Michal Dusil. Výsledek je pak takový, že vás to bude bolet ještě víc.

Zda se jedná o zánět, nebo ne, zjistí pouze vyšetření.

Foto: Ivana Dvorská

Příští týden: Masáž šíje

Kako da otvorite salon za masažu

Posao: SALON ZA MASAŽU Vreme potrebno za početak: 1 NEDELJA Vrednost investicije: 500-2000 €

Ukoliko ste iskusni maser ili tek diplomirani fizioterapeut koji teži da se osamostali, trebalo bi da razmotrite otvaranje salona za masažu. Ukoliko ste do sada radili u nekom od spa centara, sigurno znate da je posao masera u ekspanziji.

Budete mít zájem:  Kauza metanol nekončí, objevily se další lihoviny s etiketou likérky Drak

Takođe, dobro Vam je poznato da veliki deo Vaše zarade odlazi ustanovi u kojoj radite. Zar ne bi bilo divno da sav prihod ide Vama? Započinjanje ovog posla to može da pretvori u stvarnost.

Dok budete razmatrali ovu poslovnu ideju, shvatićete, budući da ste maser sa iskustvom, da je sve što Vam je potrebno dobar plan poslovanja.

Neki od elemenata koje ćete morati da rešite u svom planu poslovanja jesu da li želite da otkupite licencu za svoj posao ili da ga započnete samostalno. Otkupljivanje licence uglavnom znači i preuzimanje određene klijentele. Većina posla je na taj način urađena, ali je ovo i mnogo skuplja varijanta.

Ako se odlučite da započnete samostalni posao, otkrićete da je potrebno mnogo manje početnog kapitala ali da ćete morati da mnogo više pažnje obratite na reklamiranje. Potrebno je da kupite opremu za masažu ukoliko je već ne posedujete.

Potom morate da se odlučite da li želite da otvorite salon ili da svoje usluge pružate u kućnoj varijanti. Obe opcije imaju i svoje prednosti i svoje mane – zavisi od Vaše ideje i isključivo Vi odlučujete šta će Vam više odgovarati. Kako se Vaš posao bude razvijao, unajmićete tim masera da radi za Vas.

Kada se ovo dogodi, Vi ćete raditi manje ali će zarada nastaviti da raste. Zadovoljni klijenti će biti najbolja preporuka za Vaš novi posao i vrhunsku masažu koju pružate.

Jedan dan u životu vlasnika salona za masažu

Ukoliko radite sami, Vaš dan će započeti proveravanjem zakazanih termina. Postarajte se da stignete na vreme i sa svom svojom opremom ukoliko svoje usluge pružate i izlaskom na teren.

Ako klijenti dolaze do Vas pobrinite se da Vaš prostor za rad bude čist i prilagođen za prijatni doživljaj koji treba da pruži masaža. Ukoliko imate masere koji rade za Vas, morate sa njima proveriti njihove zakazane termine.

Pobrinite se da oni imaju sve što im je potrebno za izlazak na teren. Deo dana ćete provoditi i reklamirajući svoj posao.

Ovo možete obaviti pomoću reklamnih oglasa u lokalnim časopisima, preko interneta ili stupajući u kontakt sa lokalnim fitnes centrima i hotelima u kojima biste mogli da ostavite svoj reklamni materijal. Konačno, proveravaćete svoje finansije kako biste se uverili da su sve uplate izvršene i da su svi računi plaćeni.

  • O Vašim klijentima
  • Vaši klijenti će biti osobe kojima su potrebne usluge masera zbog različitih povreda ili zbog opuštanja.
  • Šta Vam je potrebno za početak
  • Plan poslovanja
  • Plan i materijal za reklamiranje
  • Masažni sto
  • Peškiri
  • Ulja i losioni
  • Opuštajuća muzika i CD plejer
  • Vozilo za transport Vaše opreme ako izlazite na teren
  • Prostor za salon (po želji)

Dobre strane posla

  • Ako ste maser sa iskustvom, započinjanje sopstvenog biznisa je lak korak.
  • Možete čitavog dana raditi ono što volite.
  • Ovo je jako stimulativan posao, jer će Vaši klijenti biti jako zahvalni za Vaše usluge.
  • Možete da radite onoliko koliko to želite.
  • Možete naplaćivati i posebne cene za visoko kvalitetne masaže.

Loše strane posla

  • Moglo bi da potraje dok ne steknete dovoljno klijenata za pristojnu zaradu.
  • Neki klijenti mogu biti izuzetno teški za saradnju.

Objavili upute: Ovako će sada izgledati odlazak na masažu

  • Stožer civilne zaštite izdao je preporuke za rad fizioterapeuta u izvanbolničkoj okolini i salona za masažu tijekom epidemije COVID-19. 
  • POGLEDAJTE VIDEO:
  • Tako će svi djelatnici i klijenti prije ili neposredno nakon ulaska, na vidljivom mjestu, nužno je postaviti informacije o higijenskim postupcima i osigurati dostupnost dozatora za dezinfekciju ruku.
  • U ulaznim prostorima, pultovima za obavljanje plaćanja usluga te u radnom prostoru nužno je na raspolaganje postavljanje dozatora s dezinfekcijskim sredstvom (na bazi alkohola u koncentraciji ne manjoj od 70 posto).

Sjedeća mjesta u prostoru za čekanje rasporediti tako da zadovoljavaju mjere fizičke udaljenosti, odnosno na minimalnim razmacima od 1,5 metara i predviđeni su za odrasle osobe koje su u poslovnom prostoru u pratnji malodobnog klijenta ako iz bilo kojeg razloga ne mogu čekati izvan poslovnog prostora. Svi ostali klijenti koji dođu radi usluge čekaju svoj red izvan poslovnog prostora.

  1. Sadržaje/materijale za zabavu treba izbjegavati
  2. Zaštitne pregrade
  3. Fizičko distanciranje
  4. Označivanje
  5. Papirnate maramice i jednokratni materijal
  6. Ogrtači
  7. Zaštitna oprema
  8. Igraonice
  9. Prozračivanje
  10. Sanitarni čvorovi

Treba ukloniti časopise. Klijentima ne posluživati piće/grickalice i slično.

U dijelovima poslovnog prostora za obavljanje plaćanja usluge, odnosno putovima, preporučuje se postavljanje zaštitne pregrade od plekisglasa ili drugog prozirnog materijala pogodnog za redovito čišćenje i dezinfekciju. 

U poslovnim prostorima je potrebno osigurati minimalni međusobni razmak od 1,5 metara između svih osoba koje se u jednom trenutku nalaze u prostoru izuzev klijenta i djelatnika za vrijeme pružanja usluge. Udaljenost od 1,5 metara treba osigurati u svim smjerovima od svakog radnog mjesta. 
Pri tome treba osigurati adekvatan prostor za kretanje. Puteve kojima se osobe kreću unutar poslovnih prostora poželjno je označiti. 

Nužno je osigurati dostatnu količinu papirnatih maramica i ostalih jednokratnih materijala, opreme i sredstava za čišćenje, pranje i dezinfekciju, uključujući i opremu za odlaganje otpada sukladno uputama. 

Uobičajene ogrtače za klijente, ako je moguće, preporučuje se zamijeniti jednokratnima.

Nužno je osigurati dostatnu količinu zaštitne opreme za zaposlenike.

Dijelove prostora koji su bili eventualno korišteni kao igraonice treba zatvoriti, tj. staviti ih van funkcije.

Sve prostorije treba što češće provjetravati, čak i za vrijeme lošeg vremena. Ne zaboraviti prozračiti između smjena. 

Za sanitarne čvorove potrebno je osigurati učestalije pravilno čišćenje i higijenu. Ako je moguće, preporučuje se da se osiguraju odvojeni sanitarni čvorovi za klijente i zaposlenike.

Odmor zaposlenika

U prostorijama za odmor zaposlenika treba osigurati dovoljno prostora, a stolove i stolice razmaknuti. Pri boravku je potrebno zadovoljiti kriterij fizičke udaljenosti od 1,5 metar te izbjegavati istovremeni odmor prevelikog broja zaposlenika. 

Vrijeme odmora treba ograničiti na maksimalno 15 minuta ako dvije osobe istovremeno koriste stanku za odmor, međutim ako zaposlenici borave u istom zatvorenom prostoru predviđenom za odmor preporučuje se da stanku za odmor ne koriste istovremeno.

Mjerenje temperature
Prije dolaska na posao preporučuje se da svi zaposlenici temperaturu izmjere kod kuće te da ne dolaze na posao ako im je viša od 37,2oC ili ako usto imaju i respiratorne tegobe.

 Kod povišene temperature te svih respiratornih tegoba, bilo s povišenom temperaturom bilo bez nje, savjetuje se da se telefonom nazove liječnika obiteljske medicine i da se ne dolazi na posao dok se ne utvrdi razlog respiratornih smetnji ili povišene temperature.

  • Zaštitne mjere  
  • Komunikacija s klijentima
  • Rad u smjenama
  • Plaćanje
  • Hrana i piće
  • Administrativni poslovi
  • Sastanci

Pri istovremenom radu jednog zaposlenika s više klijenata potrebno je strogo provoditi zaštitne mjere: između klijenata potrebno je oprati i dezinficirati ruke te obavezno koristiti drugi set pribora.
Tijekom pružanja usluge, preporučuje se da se komunikacija s klijentom svede na minimum.

Zauzetost prostora treba izbjegavati primjerice radom u smjenama na način da se smjene ne preklapaju. U smjenama rade uvijek isti zaposlenici čime se smanjuje kontakt među zaposlenicima. Treba organizirati promjene smjena na način da zaposlenici jedne smjene ne dolaze u kontakt sa zaposlenicima druge smjene (npr. u prostorijama u kojima se presvlače, u sanitarnim čvorovima i slično).

Budete mít zájem:  Krev ve stolici (hematochezie) – jaké mohou být příčiny?

Poželjno je bezgotovinsko kartično plaćanje.

Tijekom pružanja usluge ne preporučuje se konzumacija hrane ili pića.

Preporučuje se da se svi administrativni poslovi vezani za rad salona, odnosno uredski posao, primjerice računovodstvene poslove, raditi od kuće, ne u salonu

Interne sastanke i usavršavanja treba svesti na minimum ili još bolje odgoditi. Što je više moguće koristiti mogućnosti telefonske i video konferencije. Ako su sastanci neophodni, držati preporučeni razmak među sudionicima.

Telefonsko naručivanje
Zadržavanje u prostoru kako bi se osobu naručilo treba izbjegavati. Naručivanje se obavlja telefonski.

  1. Osobe s respiratornim simptomima
  2. Ograničen broj stranaka
  3. Broj naručenih stranaka kojima će se usluga pružati istovremeno mora se prilagoditi broju radnih mjesta u radnom prostoru. 
  4. U slučaju ranijeg dolaska i nemogućnosti zadovoljavanja kriterija fizičke udaljenosti od 1,5 metar, klijentu se preporučuje čekanje termina van salona.

Tijekom naručivanja treba upozoriti da se usluga ne pruža osobama koje imaju bilo kakav simptom akutne respiratorne infekcije (curenje nosa, kihanje, kašljanje, kašalj, povišena tjelesna temperatura i sl). Ne dozvoljava se dolazak u salon zaposlenicima i strankama koji imaju neki od simptoma koji bi mogli upućivati na COVID-19 (kao što je gore navedeno). Zaposlenici se odmah javljaju svom izabranom liječniku obiteljske medicine. Zaposlenici prije povratka na posao trebaju imati razjašnjenu dijagnozu.

U obzir je potrebno uzeti i uobičajene interakcije i kretanja zaposlenika u salonu. Ako se minimalni razmak ne može održati jer je inače takva interakcija u salonu, preporučuje se smanjiti broj radnih mjesta i osoba koje istovremeno borave u radnom prostoru.

Higijena ruku
Sve klijente na ulazu uputiti na dezinfekciju ruku te objasniti koje se preventivne mjere trenutno provode u salonu (primjerice potreba o nošenju maske za usta i nos, higijena ruku, pravilno postupanje prilikom kašljanja i kihanja). U slučaju potrebe, klijente treba uputiti da se kihanje obavlja u savijeni lakat ili maramicu koja se odmah nakon pravilno odlaže u kantu za otpad.

  • Podaci o strankama
  • Maske za lice za klijente
  • Higijena ruku
    Između klijenata obavezno oprati i dezinficirati ruke.
  • Zaštitna oprema
  • Maske za lice i rukavice za djelatnike

Treba zabilježiti vrijeme ulaska osobe u salon, kontakt podatke (broj mobitela) i vrijeme napuštanja salona. Ta je informacija, u slučaju otkrivanja oboljelog koji je boravio u salonu u određeno vrijeme, potrebna epidemiolozima, kako bi što brže mogli identificirati i kontaktirati kontakte oboljelog te provesti mjere sprečavanja daljnjeg širenja infekcije. Stranke treba pravovremeno upozoriti da će im se usluga pružiti samo ako su suglasni ostaviti podatke za kontakt.

Klijentima se preporučuju nošenje maske za lice (ako kirurške nisu dostupne moguće je korištenje platnenih maski). 
Tijekom cijelog postupka koristi se zaštitna oprema (maska koja prekriva usta i nos i jednokratni ogrtač za klijenta).

Djelatnicima se preporučuje nošenje maski za lice. Osim kirurških maski mogu se koristiti i platnene maske za lice. Rukavice se preporučuje nositi po uobičajenom protokolu.

Kirurške maske mijenjaju se nakon 3 sata nošenja, a platnene maske kada postanu vlažne.

Ako se ne može osigurati minimalni razmak od 1,5 metra, klijent i djelatnik moraju nositi barem masku koja prekriva usta i nos. Poslodavac je dužan osigurati zaštitu za zaposlenike i to u dovoljnim količinama. Viziri za lice mogu pružiti dodatnu zaštitu. Kirurške maske se mijenjaju nakon maksimalno 3 sata nošenja, a platnene maske za lice kada postanu vlažne.

  1. Jednokratnu zaštitnu opremu (rukavice) potrebno je zamijeniti između svakog klijenta te pravilno odložiti u predviđene kante s odgovarajućim poklopcem.
  2. U slučaju potrebe korištenja ručnika, potrebno je osigurati, kao i do sada, jedan ručnik za jednog klijenta te nakon upotrebe ručnik odložiti u spremnik s poklopcem te oprati na programu s visokim temperaturama (60°C ili više).
  3. Nakon svakog klijenta obavezno se dezinficira stol odnosno druga površina na kojoj se obavlja fizikalna terapija ili masaža.
  4. Tijekom pružanja usluge zaposlenik od klijenta drži najveću moguću udaljenost koja ne ometa obavljanje usluge.
  5. Usluga izvan salona

Kod pružanja usluga izvan salona/radnog prostora moraju biti ispunjeni svi uvjeti navedeni kod ovakve vrste usluge vezani za higijenu i ostale predviđene mjere. Prije pružanja usluge treba provjeriti mogu li ti zahtjevi biti ispunjeni na lokaciji na kojoj će se pružati usluga.

Otpad

Sav eventualni otpad nastao prilikom pružanja usluge odložiti u za to predviđene kante za otpad s odgovarajućim poklopcima. U kante za otpad potrebno je uložiti dvije vreće za smeće. 

Korištenje radnog pribora

Višestruka upotreba na više klijenata nez prethodnog čišćenja zabranjena je. Ručnike i ostali tekstil potrebno je odložiti u spremnik s poklopcem te oprati u perilici na programu od 60°C ili više.

Pribor, opremu te površine s kojima je klijent bio u kontaktu potrebno je očistiti i dezinficirati nakon svakog klijenta, na kraju smjene ili češće ako je vidljivo uprljano sekretima (znoj, tjelesne tekućine i sl.)

Dezinfekcija i čišćenje radnog prostora

Čišćenje prostora provodi se na uobičajen način učestalijom dinamikom, odnosno između svake smjene.Dezinfekciju radnog mjesta (stol za masažu, stolice, rukohvati) potrebno je provoditi između svakog klijenta.

Kako bi se smanjio rizik infekcije, dezinficijensom se učestalije brišu kontaktna mjesta, odnosno telefoni, kvake na vratima, tipkovnice, blagajne i slično (npr. svaka 2 sata). Upute za dezinfekciju i čišćenje prostora dostupne su ovdje.

Primanje suradnih djelatnika i nenajavljenih stranaka 

Dolazak drugih osoba (npr. majstora, kurira, dostavljača) treba organizirati na način da se prije dolaska te osobe telefonski najave. Tada se provjerava ima li osoba simptome COVID-19 (povišena tjelesna temperatura, kašalj, otežano disanje/kratak dah, grlobolja, poremećaj osjeta njuha i okusa) i je li imala kontakt s oboljelima.

Nenajavljene stranke smiju samo iznimno ući uz prethodnu provjeru o mogućim simptomima koji mogu upućivati na COVID-19 i o kontaktu s oboljelima. 

Diskuze Vlastní masérna? vyplatí se?

Dobrý večer,

chci se zeptat moje mamka má migrény atd a je to od zad.

Masáže ji
pomáhají a mě napadlo, že bych si udělala kurz normální + ten speciální
na migrény a masáže ji dělala já a jak jsem nad tím tak přemýšlela, tak
mě napadlo, že by mě to i bavilo jako práce.

Ale vůbec s tím nemám
zkušenost nevím jestli je v dnešní době možné si masážemi vydělávat.
Co vše se do toho musí vrazit co vše se musí platit. atd… neporadíte
někdo kdo má masážní salon? Jak dlouho vám trvalo si vybudovat trvalou
klientelu? Atd…

Velikost písma:

Mám masážní salon na malém městečku. Jsme tady dvě. Ještě další
dvě to dělají po práci. Určitě kurz mají i další, ale neživí
se tím.

V Brně mi teda jeden salon tvrdil, že tenhle problém v létě nemají.
Na druhou stranu vím o druhém, kde paní k tomu dělá pedikůru. Záleží
asi lokalitu od lokality, taky osobnost maséra v tom hraje roli.

Já teda většinou končím kolem 20h.

Ale co vím určitě, peníze, co jsem do toho investovala na začátku, ty
si zpátky nevydělám.

@Sofie92 Ahojda.Ted jsem
na mateřské ale masážema jsem se živila a snad i budu. Doporučuji
správný výber základního masérského kurzu! Potom bych si postupne
dodelávala masáže jiné. Nabízím 11 druhu masáží a proto si klienti
mohou vybrat.

Budete mít zájem:  Vztah Sestra - Lékař?

Jedna z možností je i nabídka přes slevomat na rozjed.
Popř. se nechat nekde zamestnat a získat zkušenosti. Práce maséra te musí
hlavne bavit a je to opravdu krásná práce. Jestli máš ješte náké dotazy
klidne Ti ráda poradím (sz) 

@Clementia mě by
zajímalo, jak jsi řešila mateřskou? A jestli se dá částečně masírovat
i s prckem. Nemám v plánu zůstat doma 3 roky + těhotenství 

@omites Ja to ješte
řeším:-)jsem na mateřské a ješte budu rok. Jestli Te dobře chápu?

@Clementia
píše:
@omites Ja to ješte
řeším:-)jsem na mateřské a ješte budu rok. Jestli Te dobře
chápu?

@omites jako když
mluvím já:-)Ale me už je dost let a druhé si asi pořizovat nebudeme…Je to
asi tak že dáš přednost rodine a přijdeš o klientelu a nebo naopak.Je to
asi o tom vnitřím pocitu co je víc…Co Ti říká Tvoje já? 

@omites ja bych rekla, ze
klienti se ti i po materske aspon zcasti vrati – aspon ja to tak mam z te
druhe strany – ted treba netrpelive cekam, az se mi z materske vrati
kadernice. 

@Titty je jasné, že
úplně od nuly by to nebylo, pokud zůstanu v tom městečku, kde jsem teď.
I proto bych chtěla začít pozvolně už při mrňouskovi. Jen to pořád
nějak odkládám. A prvorozený už má těch 5. Ještě tak 2 – 3 roky ale
mimi nebude určitě. 

@Clementia by jsi mi
ještě mohla poradit, o které masáže je zájem v létě. Jsem to teď
počítala, nabízím jich tak 6. Většinou takový ten základ. V březnu
jdu na kurz lymfy. Tak ještě něco k tomu, co se líbí v létě.
Děkuji 

@omites všechny masáže
co nejsou hot

Стрижка на расстоянии: как выживают салоны красоты во время пандемии

Латвийскую ассоциацию специалистов по уходу за внешностью пугает ситуация в отрасли – клиенты готовы идти куда угодно и меньше за это платить

РИГА, 27 апр — Sputnik. Парикмахерские и косметические салоны стали одними из первых пострадавших от пандемии коронавируса, но спрос на услуги сохраняется даже сейчас, пишет  LSM.lv.

В отрасли косметического обслуживания до начала режима чрезвычайной ситуации были зарегистрированы 1 тысяча 542 предприятия и 4 тысячи 334 физических лица. Большинство салонов были закрыты вместе с гостиницами, спа-центрами и торговыми центрами, однако некоторые все же продолжают работать, несмотря на риск для мастеров и клиентов.

Проще сбрить

Удаленная работа с использованием видеоконференций означает, что многим людям по-прежнему важно, как они выглядят. Но если покрасить волосы дома еще можно, то со стрижками куда сложнее, а мужчине постричься самостоятельно почти нереально. Проще взять машинку для стрижки волос и обриться налысо, и многие клиенты барбершопов так и поступают.

Однако подстричься и покрасить волосы у мастера сейчас все же можно.

© Sputnik / Sergey Pivovarov

В салонах красоты HAIRRIGA одновременно трудятся только два-три мастера на расстоянии 12 метров друг от друга. Сотрудникам выданы защитные костюмы, маски, лицевые щитки, перчатки, ведется дезинфекция.

„Даже маникюр делается через стеклянный барьер с отверстием для рук“, — говорит хозяйка салонов Илва Банка-Окорие

Салон также предлагает клиентам использовать средства для дезинфекции и маски. Однако подстричь человека в маске все же сложно. В масках обычно сидят те, кто пришел на маникюр.

Ногти на дому

В период ЧС из-за COVID-19 специалистам запрещено принимать клиентов на дому или выезжать к кому-то на дом. Однако, как объяснили в Инспекции здоровья, исключения из этого правила возможны, если мастер устроит дома отдельное рабочее помещение — с раковиной, горячей и холодной водой и канализацией, и желательно также с отдельным входом.

Лолита Екабсоне принимает клиентов на дому пару раз в неделю.

Она выстраивает свое расписание так, чтобы между уходом предыдущего и появлением следующего посетителя прошло не менее получаса, чтобы успеть продезинфицировать инструменты, рабочее место и проветрить помещение. Незнакомых клиентов не берет, только постоянных, и просит их указать в анкете „за границей не был — с носителями COVID-19 не контактировал“.

Мастер обязан отказаться обслуживать клиента, если тот не хочет предоставить необходимую информацию, должен сидеть в самоизоляции либо на карантине или у него имеются признаки респираторных заболеваний.

Хотя в объявлениях о своих услугах все мастера пишут, что соблюдают меры предосторожности, председатель Латвийской ассоциации специалистов по уходу за внешностью Сабине Улберте не советует отправляться на дом к мастеру, с которым вы не знакомы. В зарегистрированном салоне мастера работают в масках и перчатках, предлагают маски клиентам, много где установлены стеклянные барьеры, пояснила она. А проследить, как соблюдаются гигиенические требования на дому, невозможно.

Также салоны предлагают клиентам стартовые комплекты для приведения в порядок ногтей и для других процедур и размещают в соцсетях бесплатные видео о том, как безопасно снять ногтевое покрытие своими руками.

Как нанести маску под маску

Косметолог не сможет провести процедуры по уходу за лицом, если клиент в маске. Так что такие процедуры возможны сейчас строго в салоне, где можно контролировать соблюдение правил гигиены.

Но и раньше было довольно рискованно получать такую услугу в домашних условиях, считает Анежелика Станкевич, косметолог с медицинским образованием.

© Photo предоставлено BT1

Анжелика до недавнего времени арендовала помещение в салоне, но теперь уже неделю сидит без работы: клиенты не шли, а хозяева помещений не хотели снижать цену аренды, и салон пришлось закрыть.

„Если мы какое-то время не работаем, сразу теряем клиентов. Клиент мне звонит, а я его принять не могу, ведь больше негде. Он сразу будет искать в другом месте. Есть салоны, которые до сих пор работают, и много где освободилось время для приема“, – объяснила она.

Стоит подумать, действительно уходовые процедуры сейчас настолько необходимы. Если проблем с кожей нет, то на полках магазинов доступны различные средства для ухода за лицом и телом.

Как убедиться в безопасности

Придя к специалисту на процедуры, важно оценить место оказания услуги, рабочие принадлежности, проверить, какие меры безопасности и гигиены соблюдаются до и во время процедуры, удостовериться, что мастер документирует данные клиентов и хранит их в соответствии с апрельским распоряжением Минздрава. В случае заражения эти анкеты способны очень сильно помочь отследить цепочку инфекции.

По словам Сабине Улберте, эти аспекты показывают, готов ли мастер сотрудничать с Центром контроля и профилактики заболеваний, ведь COVID-19 – не единственное, чем можно заразиться в салоне красоты.

„Сейчас клиенты готовы идти куда угодно и меньше за это платить.

Эта ситуация меня пугает, потому что достаточно оказаться одному связанным со случаем COVID-19, чтобы всю отрасль на государственном уровне решили закрыть.

А это даст зеленый свет мастерам, которые работают в домашнем режиме, поэтому мы, как ассоциация, — за то, чтобы были введены дополнительные правила или требования в этой сфере“, – говорит она.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Adblock
detector