Příznaky Prasklého Těsnění Pod Hlavou?

Že je těsnění poškozené, může prozradit několik symptomů. Prvním je pozvolný úbytek chladicí kapaliny, aniž se pod autem tvoří „louže“. Znamená to, že motor vodu „žere“. Jiným průvodním jevem může být přítomnost oleje v expanzní nádobě chladicí kapaliny.

Jak poznat prasklý chladic?

Při náhlém vytečení se vám rozsvítí kontrolka hladiny chladicí kapaliny na palubním počítači a je nutné co nejdříve zastavit a prasklou hadici vyměnit. Častěji se ovšem stává, že dochází k postupnému vytrácení kapaliny z nádržky.

Jak poznat prasklý blok motoru?

Obvykle je za potřebí i tzv. kapilární zkouška, která funguje především na zjištění prasklin, které nevidíme, neboť se nacházejí těsně pod povrchem. Na důkladně očištěný povrch naneseme indikační kapalinu a lehce otřeme. Následně vše posypeme plavenou křídou, která nám už společně s kapalinou ukáže případné praskliny.

Jak dlouho vydrží těsnění pod hlavou?

Jak často se těsnění pod hlavou válce mění, nelze povšechně říct. Závisí to na konstrukci motoru a podmínek používání vozu. Některá auta mají i po více než 150.000 kilometrech ještě původní těsnění. Jakmile se hlava válců odmontuje, musí se dát pod hlavu nové těsnění.

Kdy menit těsnění pod hlavou?

Nejčastějším důvodem poškození těsnění je přehřátí motoru.

Pro těsnění mezi hlavou a blokem motoru není dobrá jízda ve vysokých otáčkách s nezahřátým motorem. Někteří řidiči o tom ani neví, ale chladicí kapalina se musí pravidelně měnit, a to je další důležitá věc pro delší životnost těsnění pod hlavou.

Jak se pozná prasklá hlava?

Hlava může být prasklá buď na jednom anebo více místech. Tak či tak lze ale čekat únik jedné anebo obou kapalin. Mohou se smíchat dohromady anebo zatéct do motoru, což lze poznat lehce, jelikož dochází k úbytku chladicí kapaliny. Úbytky můžeme poznat i na tom, že volnoběh nejde tak pravidelně, jak jsme zvyklí.

Budete mít zájem:  Oteklá Nosní Sliznice Alergie?

Jak poznat spatnou chladici kapalinu?

Nejprve byste však měli zkontrolovat, zda nemáte jen špatně zavřené víčko nádobky. „Chladicí systém funguje na principu malého papiňáku, ve kterém se bod varu posunuje na 103 až 105 °C. Pokud těsnění kolem hrdla nádržky nebude dokonale fungovat, chladicí kapalina bude víc unikat.

Jak poznat Vymeneny motor?

Jak poznat, že byl olej motoru vyměněný

Vyměněný olej by měl mít okrově žlutou barvu. U benzínových motorů si to můžete snadno zkontrolovat hned, co přijedete domů, u dieselu je to horší, tam se olej hned po nastartování zbarví do černa a jakákoliv vizuální kontrola je nemožná.

Jak poznat že motor Tlakuje?

Jestli se ta kapalina pění, tak to vypadá na těsnění pod hlavou. Vypadá to na těsnění pod hlavou nebo taky třeba prasklou hlavu – i když to spíš ne. To víčko není vyloženě jen odvzdušňovací ale tlakové.

Jak často dolévat chladící kapalinu?

Obecně by se měla úroveň chladicí kapaliny kontrolovat v nějakém pravidelném intervalu, stačí jednou měsíčně. Drtivá většina aut je vybavena čidlem, které v případě nedostatku kapaliny na tuto skutečnost řidiče upozorní.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Adblock
detector