Potraviny pro dva na týden až domů. Nová služba Tesca po celé ČR

Více než třetina Čechů (36 %) nakupuje potraviny a další sortiment denní spotřeby, jako je například drogérie nebo chovatelské potřeby, přes internet. Přitom 16 % z nich to dělá alespoň jednou měsíčně.

Vyplývá to z průzkumu konzultační společnosti Acomware a agentury Ipsos, které letos v srpnu společně provedly průzkum Jak Češi nakupují v multikanálovém světě, do něhož se zapojilo 1016 respondentů.

Počet lidí, kteří nakupují potraviny online, neustále roste a tento trend bude pokračovat i v následujících letech.

Většímu rozmachu odvětví ale zatím brání chybějící kapacity na straně prodejců. Online nákup potravin s dovážkou až do domu je v současnosti dostupný zhruba 4,5 milionu obyvatel Česka.

Nejčastějšími zákazníky e-shopů jsou rodiny s dětmi žijící ve velkých městech a ženy na mateřské dovolené. Neplatí však, že služby Rohlíku.cz, Košíku.cz nebo prodejny Tesco.cz můžete využít, jen pokud bydlíte ve velkém městě.

Vozí je i do obcí s pár stovkami obyvatel, pokud leží poblíž města, kde má provozovatel prodejnu, z níž se potraviny rozváží. 

Kam dováží online nákupy?

Všechny e-shopy poskytující rozvoz potravin mají na webových stránkách vyhledávače. Sem zadáte adresu místa, kam chcete zboží dovézt, a ony vám oznámí, zda sem zboží rozvážejí, či nikoliv.  

Na chatu u Prahy vám nákup dovezou, ale do Ostravy ne

Rohlík.cz

Rohlík.cz potraviny rozváží zdarma od částky 100 Kč, a to ve městech: Praha, Brno, Plzeň, Liberec, Jablonec, Pardubice, Hradec Králové, Olomouc, Prostějov a okolí těchto měst. 

Nákupy doručuje také do příměstských oblastí nebo větších měst u Prahy a Brna. Potraviny ale rozvážejí třeba i chatařům. Jezdíme například do Berouna, Kladna, Říčan, Brandýsa nad Labem, Vyškova nebo do Pohořelic.

Jídlo si u nás objednávají také chataři, například ti z Davle nebo z Jílové u Prahy, upřesňuje Olin Novák, komerční ředitel Rohlík.cz. V Ostravě ale Rohlík.cz nákupy nerozváží a ani o tom v nejbližší budoucnosti neuvažuje.

V Ostravě zatím nákupy rozvážet neplánujeme kvůli logistické a finanční náročnosti. Museli bychom kvůli tomu postavit zcela nový sklad, objasňuje Olin Novák.

Na svých webovkách přitom Rohlík.cz uvádí, že v budoucnu hodlá potraviny rozvážet do všech měst nad 30 tisíc obyvatel. Zřejmě se jedná o velmi vzdálenou budoucnost. Nicméně jistá naděje, že se i Ostraváci Rohlíku.cz dočkají, přece jen existuje.

Během července jsme zveřejnili na našich sociálních sítích výzvu: pokud se povede od lidí v Prostějově sehnat za určitou dobu minimálně 2000 emailových adres, vyšleme na prostějovské adresy naše kurýry s potravinami. Požadovaný počet se podařil vybrat už za pět dní, nastínil jednu z možností Olin Novák. Nyní už do Prostějova Rohlík.

cz potraviny běžně rozváží a své služby hodlá dále rozšiřovat. Počátkem letošního prosince vstoupí Rohlík.cz na maďarský trh. Potraviny chce zatím rozvážet v Budapešti a jejím okolí. 

Košík.cz

Potraviny v minimální hodnotě nákupu 500 Kč rozváží ve městech: Praha a střední Čechy (hranice regionu, kde si lze služby Košíku.

cz objednat, tvoří obce Mělník, Brandýs nad Labem – Stará Boleslav, Český Brod, Velké Popovice, Mníšek pod Brdy, Beroun, Kladno, Nové Strašecí, Slaný, Kralupy nad Vltavou a jejich blízké okolí), Mladá Boleslav a její okolí, Plzeň a její okolí, Liberec i Jablonec nad Nisou a jejich okolí, Ústí nad Labem, Teplice a jejich okolí, Hradec Králové, Pardubice, Chrudim a jejich okolí, Most a Chomutov včetně jejich okolí. Okolím je myšlena oblast vzdálená 3 až 10 km.

Ani Košík.cz na Moravu své zboží nevozí. I když v budoucnu to prý není vyloučeno. Návrat Košíku na Moravu a do Slezska je jedním z našich dlouhodobých cílů, tvrdí František Brož z Košíku.cz.

O tom, jak rychle a v jakém čase k vám potraviny dovezou, rozhoduje dostupnost místa, kam je chcete dovést. Jednotlivé zóny, kam zboží dovážíme, se liší cenou rozvozu a také časem, ve kterém je možné objednávat.

Zpravidla platí, že místa, která jsou blíže našemu skladu a na hlavních trasách či blízko dálnice, dokážeme obsloužit rychleji a levněji, vysvětluje František Brož.

Ceny dopravy se liší v závislosti na denní době a regionu

Přesnou cenu dopravy vašeho zboží zjistíte ve vyhledávači. Zdroj: Košík.

cz

PO–ČT PÁTEK SOBOTA NEDĚLE
První nákup Celý den zdarma zdarma zdarma zdarma
Nad 1200 Kč Celý den zdarma zdarma zdarma zdarma
500 Kč až 1200 Kč Praha a střední Čechy Dopoledne 6:00–11:59 0–39 Kč 29–39 Kč 59 Kč 39 Kč
500 Kč až 1200 Kč Praha a střední Čechy Odpoledne 12:00–22:59 0–59 Kč 29–59 Kč 39–59 Kč 39 Kč
500 Kč až 1200 Kč České regiony Celý den 39 Kč 39 Kč 39 Kč 39 Kč

Tesco.cz

Rozváží nákupy potravin z těchto měst: Praha (Letňany, Zličín a Skalka), Plzeň, Kladno, Mladá Boleslav, Kolín, Hradec Králové, Brno, Ostrava.

Od září 2019 rozváží potraviny také v Prostějově, Přerově a Olomouci včetně jejich okolí. Od 6. listopadu 2019 zahájí také rozvoz i v Českých Budějovicích. Cena za dovoz se pohybuje v rozmezí 49 až 149 Kč.

Záleží na době, kdy si přejete zboží doručit, a i na vzdálenosti.

Tato naše služba je nově dostupná až pro 300 000 obyvatel Hané. Ti si mohou na našich webových stránkách podle svého PSČ ověřit, zda vozíme nákupy i k nim. Nákupy jsou rozváženy z obchodu v Prostějově, říká Markéta Mojžíšová z oddělení komunikace Tesca.

Potraviny pro dva na týden až domů. Nová služba Tesca po celé ČR

Potraviny pro dva na týden až domů. Nová služba Tesca po celé ČR
Autor: Tesco.cz

Jak je vidět z přiložené mapy, do Chropyně nebo třeba do Horních Moštěnic vám Tesco váš online nákup přiveze, ale například do Kroměříže už ne. Další rozšiřování rozvozu nákupů Tesco prý zatím neplánuje.

Ve zbývajících měsících roku 2019 ani pro rok 2020 zatím nehodláme rozšiřovat počet prodejen, ze kterých by se měly online nákupy rozvážet.

Rádi bychom se však v tomto období zaměřili na zkvalitnění služeb v oblastech, kde již rozvážíme, dodává Markéta Mojžíšová.  

Mimoto rozvážení nákupů přes internet Tesco poskytuje službu Klikni a vyzvedni, kdy si může zákazník na chytrém mobilním telefonu nebo počítači naklikat do nákupního košíku zboží, které mu personál prodejny na určitou hodinu připraví a on si jej jen vyzvedne a zaplatí. Tato služba funguje v prodejnách, odkud se rozváží zboží nakoupené online.

Tesco nově doveze balík trvanlivých potravin a drogerie zákazníkům po celé ČR

Fotografie: itesco.cz

  • Služba je dostupná od od včerejšího dne
  • Tesco Zásilka je předem připravené balení sestavené z 24 trvanlivých potravin a základní drogerie – konkrétní produkty, z nichž se skládá, najdete v článku
  • Zboží je doručeno nejpozději do tří pracovních dní kurýrní službou za fixní cenu 749 Kč včetně dopravy

Od dnešního dne si mohou Tesco Zásilku objednat zákazníci i z těch oblastí České republiky, kde zatím není možné nakupovat prostřednictvím služby Tesco online nákupy, jak sama informuje společnost v tiskové zprávě. Mohou tak zůstat v bezpečí domova, což jistě v dnešní situaci způsobené koronavirem každý ocení, a objednat si balíček nezbytných potravin a základní drogerie. Tesco Zásilku jim doručí kurýr až ke dveřím.

„Tesco Zásilka je určena především těm zákazníkům, pro které je nyní obtížné se dostat do obchodů a nakoupit si. Jsem potěšen, že budeme moci zákazníkům nabídnout tuto extra malou pomoc.

Naši kolegové v obchodě, online službách a v dodavatelském řetězci pracují nepřetržitě, abychom dokázali zajistit potraviny všem zákazníkům v této mimořádné době, “ vysvětluje Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel Tesco pro ČR.

Balení je sestaveno tak, aby 1 až 2 osobám zajistilo základní potraviny na celý týden. Fixní cena za zásilku je přitom 749 Kč včetně dopravy.

Budete mít zájem:  Regresní terapie

Tesco Zásilka je předem připravené balení sestavené z 24 trvanlivých potravin a základní drogerie, který by vám mělo být doručeno kurýrní přepravou nejpozději do tří pracovních dní. Zákazníci tak najdou v předem připravené zásilce například těstoviny, luštěniny, konzervy, mouku, trvanlivé mléko, paštiku, kávu, sušenky, toaletní papír či papírové kapesníky.

Obsah každého balení je sestaven tak, aby 1 až 2 osobám zajistil základní potraviny na celý týden. Fixní cena za 1 zásilku je 749 Kč včetně dopravy. Aby společnost zajistila co nejrychlejší dodání zásilky těm, kteří to opravdu potřebují, obsahuje každé balení stejné množství a stejný typ produktů.

Zákazníci si nemohou jednotlivé položky v rámci zásilky měnit, vždy je nutné objednat celou zásilku.

Seznam produktů, které balíček obsahuje:

  • Rajčatový protlak
  • Sůl
  • Cukr bílý
  • Mouka
  • Káva
  • Džem / povidla
  • Oplatky
  • Konzervované rybičky
  • Mléko
  • Granko
  • Čaj
  • Bramborová kaše v prášku
  • Čočka
  • 2× Sterilovaná zelenina
  • Těstoviny
  • Konzervované maso
  • Paštika
  • Toaletní papír
  • Instantní polévka
  • Toustový chléb
  • Olej
  • Papírové kapesníky
  • Pudink

Objednávat lze online na tomto odkazu nebo prostřednictvím mobilní aplikace vždy pouze jednu Tesco Zásilku za den.

Tesco Zásilka je doplňkovou online službou vedle již fungující služby Tesco online nákupy, která je nyní dostupná pro více než 5 milionů zákazníků.

Aby se uspokojila zvýšená poptávka po doručování nákupů domů, navýšilo Tesco kapacitu volných termínů pro doručování v rámci služby Tesco online nákupy o 20 %, přičemž další volné kapacity budou k dispozici v nadcházejících týdnech.

Kompletní informace o Tesco zásilce najdete na webových stránkách itesco.cz.

Retail News

Z dat agentury Ipsos vyplývá, že pocit ohrožení koronavirem je nejnižší od vyhlášení nouzového stavu, lidé se však obávají návratu pandemie. Češi si uvědomují ekonomické dopady, téměř 9 z 10 Čechů očekává zvyšování cen, čtvrtina Čechů se obává neschopnosti splácet své závazky a třetina pracujících lidí se obává propouštění. Celý článek

Společnost MAKRO, stojící za projektem nezávislých maloobchodů Můj Obchod, se v této nelehké době snaží usnadnit nakupování, a proto připravilo možnost online prodeje pro členy aliance Můj obchod. Nový projekt má šetřit čas zákazníkům prodejen Můj obchod, který by museli strávit nakupováním, a ti tak nemusí mít obavu z návštěvy prodejen. Celý článek

Čeští nábytkáři vítají nový zdroj dřevní suroviny u našich sousedů. Je možné, že v příštích letech budou stovky tisíc kubíků dřeva ze Slovenska, proudit do českých výrobních závodů. Podle průzkumu AČN se zdá být český nábytkářský průmysl po koronavirovém propadu v dobré kondici. Bude samozřejmě záležet na světovém ekonomickém vývoji. Celý článek

V Evropě se recykluje méně než třetina vyprodukovaného plastového odpadu. Polovina z plastů určených k recyklaci je kvůli nedostatku recyklačních kapacit vyvezena mimo země EU, kde se při nevhodné manipulaci mohou dostávat i do moří a oceánů. Celý článek

V květnu spustil Globus ve svém brněnském hypermarketu ve spolupráci s českou společností Tierra Verde pilotní projekt bezobalové stáčírny drogerie. Celý článek

Společnost BILLA otevřela novou prodejnu v Toužínské ulici v Dačicích. Jde o 2. supermarket BILLA, který obchodní řetězec od začátku roku otevřel. Tato nová prodejna v Dačicích bude celkově 234. prodejnou BILLA v ČR a 15. prodejnou BILLA v Jihočeském kraji. Celý článek

Bilance po třech týdnech od znovuotevření obchodních center zní zajímavě. Například jeden z největších outletů v ČR a střední Evropě, Freeport v Hatích na Znojemsku nedaleko rakouských hranic, byl velikostí zájmu českých zákazníků o nákupy módy až příjemně zaskočen. Celý článek

První týdny po znovuotevření obchodních center ukazují, že jejich návštěvnost postupně roste. Hlavní motivací pro návrat je pro téměř 80 % zákazníků potřeba dokoupit věci, které si během karantény nemohli pořídit. Zhruba třetina lidí se v průběhu této doby zdržela nákupu zbytného zboží, jako je oblečení nebo obuv, a vyčkávala na další vývoj situace. Celý článek

Mezinárodní logistický provider DACHSER Czech Republic zaznamenal v prvním kvartále tohoto roku nárůst logistických služeb pro segment DIY. Jeho dodávky do hobby marketů a prodejen pro kutily a zahrádkáře v meziročním srovnání vzrostly o 30 procent. Celý článek

Cílem společnosti BILLA ČR je i přes stávající situaci způsobenou pandemií koronavirové infekce být i nadále seriózním zaměstnavatelem zaručujícím svým zaměstnancům pracovní místa a garanci jejich stávající mzdy a zaměstnaneckých benefitů. Po dialogu se svými sociálními partnery proto podepsala dodatek kolektivní smlouvy platný do konce roku 2020, kde tento svůj závazek potvrzuje. Celý článek

V pondělí 27. dubna v Česku otevřely první obchody s oděvy a obuví o prodejní ploše do 2500 m² a vlastním vchodem z venkovních prostor.

Mezi prvními otevřelo i outletové centrum Fashion Arena Prague Outlet, i přes značná omezení a hygienická opatření je ale zájem Čechů o nakupování překvapením.

Během prvních tří dnů outletové centrum ve Štěrboholích navštívilo bezmála 15 000 zákazníků. Celý článek

Vrácení novely zákona o potravinách a tabákových výrobcích z důvodu odporu řady odborníků i velké části veřejnosti proti povinnému 85% podílu českých potravin na pultech obchodů považuje Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR ČR) za nešťastné. Celý článek

Ostravské obchodní a zábavní centrum Forum Nová Karolina je znovu kompletně otevřeno včetně restaurací, bister nebo kaváren. Návštěvníkům se představily také nové značkové obchody Mango nebo Nespresso. Centrum zajistilo pro více než tisíc zaměstnanců roušky a dezinfekce, a nastavilo nejvyšší možnou úroveň bezpečnostních či hygienických opatření pro své zákazníky. Celý článek

Logistický startup DoDo, spadající do portfolia investiční skupiny V-Sharp Michala Menšíka, pokračuje ve své zahraniční expanzi. Po vstupu do sousedního Polska a na Slovensko, kde DoDo postupně otevírá další města, vstupuje logistický startup také do Maďarska. Celý článek

Vážené paní poslankyně, vážení páni poslanci,

ve středu 3. června 2020 budete ve třetím čtení projednávat novelu zákona o potravinách a tabákových výrobcích. Její součástí je i pozměňovací návrh, přikazující povinný 85% podíl českých potravin, jenž mezi řadou občanů vyvolal strach z návratu k prázdným regálům, nekvalitní produkci a omezené nabídce, které si pamatujeme z dob komunismu. Celý článek

Společnost Tesco nabízí doručení online nákupů na celém území republiky, tedy všem 10,6 milionům zákazníků. Díky rozšíření nové služby zavedené před časem s názvem Tesco Zásilka si mohou snadno objednat více než 1 000 produktů. Celý článek

Společnost Mondelēz International zveřejnila zprávu o naplnění závazků z oblasti udržitelnosti a informování spotřebitele ohledně uvědomělé konzumace potravin. Ve zprávě shrnující pokrok v těchto oblastech za rok 2019 zároveň uvedla nové cíle, které bude usilovat naplnit do roku 2025. Celý článek

Společnost Trei Real Estate GmbH (dále jen Trei), developer a vlastník rezidenčních a maloobchodních nemovitostí působící po celé Evropě, otevřela pod značkou Vendo Park již desáté maloobchodní centrum v České republice a na Slovensku. Celý článek

Společnost Zalando, organizace Sustainable Apparel Coalition (SAC) a společnost Higg Co oznámily novou spolupráci, jež má urychlit zavedení globálního standardu udržitelnosti v módním průmyslu.

Zalando je první platformou, která používá aktualizovanou verzi modulu Higg BRM (Higg Brand & Retail Module) od SAC k zavedení povinného hodnocení udržitelnosti u značek prodávaných na své platformě.

Budete mít zájem:  Dochází vám dech? Změřte si ho!

Celý článek

Tržby lékáren BENU dosáhly v uplynulém roce částky 5,931 mld. Kč. Oproti roku 2018 se jedná o 22,2% navýšení. Firma se rozrostla o 22 nových lékáren, otevřela nová Alzheimer konzultační centra a rozšířila služby v oblasti poradenství pro veřejnost. Celý článek

Společnost Lidl Česká republika stále hledá nové posily. Z toho důvodů spustila v těchto dnech nové kariérní stránky. Ty prošly nejen modernizací,  ale v jejich obsahu přibyly nové prvky a funkce, počítá se také větší přehlednost. Celý článek

Organizace Fairtrade International v reakci na pandemii onemocnění covid-19 založila dva podpůrné fondy, jejichž cílem je přímá finanční pomoc fairtradovým pěstitelům a družstvům. Počáteční vklad těchto fondů činí v součtu 3,1 milionu eur (téměř 84 milionů korun). Celý článek

IKEA se dlouhodobě snaží být pro zákazníky dobře dostupná a nabídnout jim možnosti pohodlného nakupování. Otevírá proto první z nových výdejních míst v Česku, a to v Hradci Králové.

Objednávat zboží s doručením do tohoto výdejního místa mohou zákazníci na webu IKEA.cz od pondělí 1. června. Od pátku 5. června 2020 si pak budou moci vyzvedávat první zásilky.

Na místě budou platit veškerá hygienická a bezpečnostní opatření. Celý článek

Partnerský prodej v rámci MALL.CZ zažívá významný růst a do prodeje v rámci tzv. marketplace se zapojuje čím dál více obchodníků. O zboží partnerů je navíc velký zájem a prodeje v rámci marketplace MALL Partner již tvoří více než 25 % ze všech objednávek na MALL.CZ. Do programu jen od poloviny března přibylo na 300 obchodníků a celkově je jich již přes 800. Celý článek

Právní oddělení společnosti Tesco pro střední Evropu bude nově řídit Jiří Černý (46). Zároveň se stane i členem výkonného vedení firmy. Přichází ze společnosti Microsoft, kde zodpovídal za řízení právních a korporátních záležitostí v České republice a na Slovensku. Celý článek

PENNY ve spolupráci se společností E.ON vybuduje v následujících dvou letech 50 nových dobíjecích stanic pro elektromobily. Polovina z nich bude stát ještě v tomto roce a rychlé dobíječky vyrostou u vybraných prodejen ve všech krajích České republiky. Celý článek

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR ČR) varuje před schválením novely zákona o potravinách a tabákových výrobcích týkající se povinného a průběžně rostoucího podílu českých potravin nabízených v obchodech. Pozměňující návrh poslankyně M. Balaštíkové z hnutí ANO zdraží, a navíc zásadně omezí nabídku potravin tuzemským zákazníkům. Celý článek

Skupina THIMM uzavřela hospodářský rok 2019 obratem 623 milionů eur (2018: 645 milionů eur). Operativní výsledek EBITDAR se zvýšil z 46,7 milionu eur o 20 procent na 56,1 milionu eur. Celý článek

Až čtvrtina veškeré zemědělské půdy by do roku 2030 měla být v členských státech Evropské Unie ekologicky obhospodařována. Rozhodla o tom Evropská komise.

Vedle toho by se měla posílit poptávka po biopotravinách například prostřednictvím odbytu ve veřejném stravování. Oba cíle jsou součástí aktuálně projednávané strategie známé pod názvem European Green Deal.

Odborníci i ekologičtí zemědělci opatření vítají. Celý článek

Lidé se těší na návrat do kanceláří. Flexibilita práce na dálku, méně osobních setkání a úsporná opatření jako výsledek pandemie, podle nedávného průzkumu Hays. Celý článek

Průmyslový park v Lovosicích vítá nového nájemce. Přesně 25 000 m2 začala od května využívat společnost XLMX obchodní s.r.o., pod kterou spadají známé nábytkářské domy KIKA, Möbelix a XXXLutz. Hala v P3 Lovosice bude sloužit jako centrální sklad nábytku a bytových doplňků pro prodejny v České republice i na dalších evropských trzích. Celý článek

Výrobci z různých odvětví začali v posledních měsících výrazněji nahrazovat klasický model distribuce zboží prostřednictvím velkoobchodů a maloobchodních poboček online prodejem v e-shopech. Nový internetový obchod si podle poskytovatele e-shopových řešení Shoptet jen v dubnu zprovoznilo 210 takových podniků. Celý článek

Mattoni 1873 po zkušenostech z testovacího programu* pořizuje do své flotily firemních aut prvních deset vozů ŠKODA CITIGOe iV s ryze elektrickým pohonem. Nahradí dosavadní vozidla Škoda Fabia s konvenčními motory na naftu či benzín a budou je používat obchodní zástupci v každodenním provozu. Celý článek

Největší vlastník retailových ploch v ČR, CPI Property Group, je připravena všem svým nájemcům, kteří splní podmínky programu „COVID-nájemné“, poskytnout 30% slevu na nájemném za letošní duben-červen. Celý článek

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR ČR) vítá strategii Farm to Fork, která je součástí Zelené dohody pro Evropu (European Green Deal) a kterou oficiálně představila Evropská komise.

Jedná se o důležitý krok k zajištění dlouhodobého zásobování potravinami na úrovni celé Evropy.

Bez ní by hrozilo snížení kvality zemědělských i potravinářských produktů, a tedy vlastní udržitelnosti zásobování jak v České republice, tak v rámci celého evropského kontinentu. Celý článek

Hodně věcí je momentálně nejistých, jedna věc je ale jistá: termín veletrhu FACHPACK 2021. Evropský odborný veletrh obalů, techniky a procesů se ve veletržním centru v Norimberku bude konat podle plánu od 28. do 30. září 2021. Celý článek

Košík.cz po více než dvou měsících ruší většinu opatření, která byla přijata v souvislosti s koronavirovou krizí. Od pondělí se tedy nákupy přebírají v běžném módu. Ruší se distanční předávání nákupů, které vyžadovalo minimálně dvoumetrový rozestup mezi kurýrem a zákazníkem. Celý článek

V případě, že v současné době vyjednáváte, nebo zamýšlíte vyjednávat možnou úpravu nájemních podmínek, dovolili jsme si pro Vás připravit důležité upozornění.  Celý článek

Obchodní síť prodejen Žabka plánuje v letošním roce otevřít desítky nových prodejen. V současnosti provozuje 114 obchodů po celém Česku. Ten poslední otevřela minulý týden v Praze 5 v ulici K Závěrce 2774. Oblíbený formát moderních obchodů s širokou nabídkou potravin a dalších služeb se těší velkému zájmu jak ze strany zákazníků, tak i podnikatelů. Celý článek

Společnost Blue Events uspořádá 30. září konferenci Brand Management v Cubex Centru Praha. Hlavním řečníkem bude Thomas Barta, světově uznávaný odborník na leadership. Celý článek

Pražské outletové centrum Premium Outlet Prague Airport hlásí otevřeno a po téměř dvouměsíční pauze vítá své zákazníky největšími jarními výprodeji se slevami až do výše 70 % ze stávajících outletových cen. Celý článek

Společnost THIMM získala ocenění „Axia Best Managed Companies Award 2020“.

Cena je pečetí kvality za vynikající řízení středně velké firmy a uděluje ji auditorská a poradenská společnost Deloitte, magazín WirtschaftsWoche, banka Credit Suisse a Svaz německého průmyslu (BDI).

Slavnostní předání ceny se uskutečnilo 15. května v centrále skupiny společností THIMM v německém Northeimu. Celý článek

V roce 2019 bylo na tuzemský trh dodáno 1 219 696 tun jednocestných obalů, 73 % jich bylo následně vytříděno, dotříděno na třídicích linkách a druhotná surovina byla předána k recyklaci a dalšímu využití. Celý článek

Od začátku koronavirové krize na konci února zorganizoval mezinárodní logistický provider DACHSER již třicet charterových letů, kterými pro své zákazníky přepravil přes 60 milionů respirátorů a lékařského vybavení, jako jsou osobní ochranné pomůcky a ochranné rukavice. Na konci dubna DACHSER zorganizoval poprvé ve své historii osm charterových letů v jednom týdnu, tři z toho na trase Hong Kong – Los Angeles. Celý článek

Koronavirus udělal čáru přes rozpočet podnikatelským subjektům napříč nejen Českou republikou, ale celým světem. Vykolejil život v tržním hospodářství. Mimořádná opatření se však začínají uvolňovat, firmy počítají ztráty a s nelibostí hledí na červená čísla.

Budete mít zájem:  Video: Jak vzniká nový život pod mikroskopem

Ani brainstorming nejlepších hlav ve společnosti nepřináší v určitých případech realizovatelné řešení pro znovunastartování podniku. Nastává okamžik, kdy má smysl povolat odborníka, který ví, jak na mimořádné situace.

Jak tedy vybrat interim manažera a nespálit se při tom? Celý článek

Upozorňujme, že vzhledem k omezení konání hromadných akcí v důsledku pandemie COVID-19 byl seminář UDRŽITELNOST PRO VÝROBU A OBCHOD aneb BÝT UDRŽITELNÝ NENÍ JEN MARKETINGOVÝ SLOGAN přesunut na 8. 9. 2020! Celý článek

Největší obchodník se sportovním zbožím na tuzemském trhu získal do vlastnického portfolia další českou značku. Po koupi firmy Piccollo, jež vyrábí outdoorové produkty značky Loap, přidává Sportisimo většinový podíl v Klimatexu. Celý článek

V době nouzového stavu kvůli nemoci COVID-19 enormně stoupl počet objednávek v online shopu dm.cz. Zákazníci více využívali možnost bezpečně a pohodlně nakoupit přímo z domova. Stávající přepravní kapacity dosáhly svého vrcholu již na počátku koronavirové krize. Celý článek

Společnost FAST ČR, výhradní distributor produktů Sencor v ČR, stahuje z trhu poslední kusy mobilních klimatizací Sencor SAC MT1221CH a SAC MT1222CH (výrobní šarže „Lot: 2019122***“) vyrobené v roce 2019, z důvodu možného rizika zkratu a následného vznícení produktu. Celý článek

Maloobchodní Družstvo CBA CZ zaznamenalo v roce 2019 obrat 1,95 miliardy korun, meziročně tak vzrostl o 9 procent. Obrat se CBA navýšil také ve velkoobchodním segmentu, u společnosti CBA Nuget činil za loňský rok 1,662 miliardy korun, což znamenalo nárůst o 8 procent. Celý článek

Bonami, prodejce nábytku, dekorací a potřeb do domácnosti rozšiřuje své prodejní kanály. Z dosavadního eshopu i do offline prostředí. Na Černém Mostě otevírá svou první kamennou prodejnu s interaktivními prvky, kde si zákazníci budou moci zboží prohlédnout, osahat, objednat i přímo zakoupit. Celý článek

Dáme Jídlo začne rozvážet i nákupy z Teska – E15.cz

Dáme jídlo, jednička v rozvozu jídel v Česku, přidává další službu. Pro Tesco Expres bude po Praze rozvážet nákupy. K zákazníkům by měly dorazit do půl hodiny, nejpozději do 45 minut.

„Pro rychlé doručení zboží objednaného on-line se ve světě vžil název quick commerce. Spoluprací s Tesco Expres do tohoto rychle se rozvíjejícího segmentu vstupujeme“, říká výkonný ředitel společnosti Dáme jídlo Filip Fingl. „Věříme, že velmi brzy dokážeme zákazníkům doručovat nejen potraviny, ale i další zboží,“ dodává.

Služba bude zpočátku dostupná jen z deseti vybraných prodejen Tesco Expres, nicméně Dáme jídlo by nákup z nich mělo doručit téměř po celém území hlavního města. Objednávat bude zprvu možná z šesti stovek položek, postupně by se měl jejich počet rozšiřovat, stejně jako počet prodejen.

  • Dáme jídlo přitom nechce zůstat jen u rozvozu potravin, ale postupně se spojit i s partnery z oblasti delikates, květin a dalšího zboží.

Výkonný ředitel firmy Tesco pro ČR Patrik Dojčinovič věří, že služba u zákazníků uspěje právě díky rychlému doručování. „Neustále se snažíme reagovat na rychle se měnící potřeby zákazníků a v dnešní uspěchané době je úspora času jednou ze základních podmínek při výběru služeb,“ uvádí.

Rychlostí chce tak Tesco konkurovat hlavně on-line prodejci potravin Rohlík, jedničce na trhu. Rohlík nyní doručuje do 120 minut s výjimkou situace, kdy nastane dopravní špička nebo se vyčerpá kapacita kurýrů či skladu.

Pokud ale jde o šíři sortimentu, jsou to dva rozdílné světy. Tesco Expres je zaměřené na menší nákupy základního zboží, zatímco Rohlík má na skladě více než sedmnáct tisíc položek.

Tesco má i vlastní on-line prodej, kdy výběr a dovoz zboží probíhá z vybraných hypermarketů. Objednat si zboží lze nejdříve na druhý den, výjimkou ale není, že se dodací lhůty v případě vyšší poptávky prodlužují.

Cena za doručení nákupu z Tesco Expres je 69 korun a objednávka musí přesáhnout 99 korun. Zákazníci mohou využít všechny běžně používané platební metody s výjimkou platby stravenkami.

Mateřská společnost Dáme jídlo, Delivery Hero, uvádí, že oblast quick commerce prudce roste. V letošním druhém čtvrtletí byl vzestup téměř dvojnásobný.

I do zapadlé vesnice. Tesco stále rozváží po celém Česku, nyní však s bohatším sortimentem potravin a doplňků

  • ByznysE-commerce
  • Tesco Zásilka nyní pojme mnohem větší sortiment
  • Foto: Tesco

Ačkoliv jsou online supermarkety mezi námi již nějakou dobu, teprve v posledních měsících mohl naplno ukázat své přednosti i těm zákazníkům, kteří je dosud nevyužívali. Češi ve velkém změnili nákupní strategii a spoléhali hlavně na dovoz potravin až ke dveřím. Netýkalo se to však pouze občanů větších měst, ale i nejzapadlejších koutů republiky, kam se pomocí kurýrů vydávala zejména trojice Rohlik.cz, Košík.cz a Tesco.

V době, kdy to lidé nejvíce potřebovali, rozjeli nové služby založené na rozvozu základních potravin a doplňků do domácnosti do všech míst v Česku. A zatímco Rohlik.cz už své aktivity v tomto ohledu utlumil, konkurenční Košík.

cz v nich dál pokračuje a to stejné plánuje také Tesco, které dál rozšiřuje svou službu Tesco Zásilka, s níž začalo operovat před dvěma měsíci. Nově si však mohou zákazníci z celého Česka vybírat z mnohem většího sortimentu.

Namísto balíčku 24 základních druhů potravin a drogerie, jehož obsah nešlo měnit, rozšiřuje nabídku na více než tisíc produktů.

Pokud tedy bydlíte v místě, kam Tesco standardně potraviny nerozváží, můžete si přímo na webových stránkách supermarketu navolit sekci Tesco Zásilka a vybírat z různých typů trvanlivých potravin, drogerie, nápojů, potřeb pro děti a domácnost či krmiva pro domácí zvířata. Jedinou podmínkou je, aby se produkty vlezly do krabice s rozměry 54 × 34 × 22 centimetrů a váze maximálně 15 kilogramů.

Tesco nabízí i klasický online prodej s doručením až k prahu dveří

Foto: Tesco

„Mezi hlavní výhody služby Tesco Zásilka patří stejná cena produktů jako v kamenných obchodech Tesco, snadné a pohodlné objednání pro každého, dostupnost v celém Česku a možnost objednat nákupy nejen sobě, ale například svým rodičům žijícím na vesnici, nemocným příbuzným či jako dárek přátelům, které nemůžete navštívit,“ říká Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel Tesco pro ČR.

I když jsou ceny stejné jako v kamenných prodejnách, je jasné, že si za dovoz musíte připlatit. Tesco stanovilo univerzální poplatek 99 korun, a to kamkoliv po republice s tím, že objednávka dorazí maximálně do tří pracovních dní. Není tedy od věci se zamyslet, jak urgentně potraviny a další potřeby potřebuje, případně celý nákup včas naplánovat.

Zatímco Tesco a Košík pokračuje, Rohlík svou misi splnil

Tesco ovšem není jediný supermarket, který stále operuje s rozvážkou po celém Česku. Neméně důležitý je i Košík, internetový obchod spadající do skupiny Mall Group. I ten v uplynulých hektických měsících spustil celorepublikovou rozvážku trvanlivých potravin a nezastavuje se ani teď – jeho sklad ve středočeských Jirnech stále odbavuje produkty i do odlehlých koutů.

Naopak Rohlik.cz svou službu Suchý Rohlík již zaříznul, protože podle jeho slov již „splnila misi pomáhat lidem v těžkém období“. Komerční ředitel Rohlíku Olin Novák pak pro Mediář zmínil, že prostřednictvím této iniciativy dokázali obsloužit řádově desítky tisíc lidí, což se dá považovat za splněný cíl.

Kurýr s nákupem z Rohlik.cz

Foto: Rohlik.cz

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Adblock
detector