Kde si koupit potraviny online? Volné termíny se objevují i během dne

  • sortiment|
  • značka|
  • dodavatel
  • Pomůžeme Váms objednávkou
  • na telefonu
  • +420 222 714 888
  • po-pá 7-23ne 17-23

Kde si koupit potraviny online? Volné termíny se objevují i během dne Kde si koupit potraviny online? Volné termíny se objevují i během dne Kde si koupit potraviny online? Volné termíny se objevují i během dne Kde si koupit potraviny online? Volné termíny se objevují i během dne Kde si koupit potraviny online? Volné termíny se objevují i během dne Kde si koupit potraviny online? Volné termíny se objevují i během dne Kde si koupit potraviny online? Volné termíny se objevují i během dne

Značka: SAF

Jednorázové instantní droždí s dlouhou trvanlivostí,…

Kód zboží: 17864

Kde si koupit potraviny online? Volné termíny se objevují i během dne

Značka: Madeta

Jihočeský tvaroh je nezbytnou surovinou pro tradiční…

Kód zboží: 4180

Kde si koupit potraviny online? Volné termíny se objevují i během dne

Značka: I.B.K.

sušené ovoce

Kód zboží: 34302

Kde si koupit potraviny online? Volné termíny se objevují i během dne

  1. Značka: Bonomi
  2. Trvanlivé pečivo – cukrářské piškoty.
  3. Kód zboží: 19739

Značka: Tatra

Tvaroh tučný 8,4% 250g – „Mlékárenský výrobek roku…

Kód zboží: 28285

Značka: I.B.K.

suché skořápkové plody

Kód zboží: 37997

Pokrmový tuk OMEGA je rostlinný tuk s obsahem tuku 100%,…

Kód zboží: 3867

Značka: Tatra

Smetana trvanlivá 30% 200ml – recept: Panna Cotta s malinovou…

Kód zboží: 26817

Značka: I.B.K.

suché skořápkové plody

Kód zboží: 27903

Značka: Ahmad Tea

20 sáčků po 2g, jednotlivé sáčky jsou v Alu přebalu….

Kód zboží: 21193

Značka: Mlékárna Kunín

Obsah tuku min. 15% – čisté složení bez přídavných…

Kód zboží: 13150

HERA margarín 250g. Rostlinný roztíratelný tuk (75%) na…

Kód zboží: 3466

  • Značka: Bonomi
  • TRVANLIVÉ PEČIVO, PIŠKOTY
  • Kód zboží: 39046

Značka: Douwe Egberts

Káva pražená zrnková. Prémiová středně tmavě…

Kód zboží: 27687

Značka: Carla

Kakaový prášek se sníženým obsahem tuku. Obsah…

Kód zboží: 725

Značka: LAURA

Smetanový dezert ke šlehání s vanilkovým aroma, slazený….

Kód zboží: 17871

Značka: Carla

Kakaooříšková pomazánka Carla – vhodná k namazání na…

Kód zboží: 1138

  1. Značka: Vitana
  2. PUDING vanilkový 500g
    puding v prášku
  3. Kód zboží: 3360

Značka: Fala

Čerstvé droždí s dlouholetou tradicí pro všechny druhy…

Kód zboží: 3244

Značka: I.B.K.

suché skořápkové plody

Kód zboží: 37578

Značka: Milko

Tvaroháček mix 90g – kakao, vanilka, smetana – Milko…

Kód zboží: 20941

Značka: I.B.K.

suché skořápkové plody

Kód zboží: 38766

Značka: Pribináček

PRIBINÁČEK MIXÍK kakao/ vanilka 80g – výroba tvarohových…

Kód zboží: 29233

Značka: Douwe Egberts

Instantní káva. . Káva Jacobs Velvet 200 g Rozpustná…

Kód zboží: 3134

Značka: Galbani

Galbani Mascarpone je tradiční italský smetanový sýr,…

Kód zboží: 22019

Značka: MKM Pack

Popis: Mandlová mouka je výbornou náhražkou klasické…

Kód zboží: 40887

Značka: Carla

Formované bonbony z mléčné čokolády s kakaovou náplní,…

Kód zboží: 39830

Uvedené ceny jsou v Kč včetně DPH

Vaše první online nákupy | Tesco Online nákupy

Tesco Online nákupy je služba, díky které z pohodlí domova nakoupíte tisíce produktů. Abychom vám nabídli jen to nejlepší, neustále se pro vás zlepšujeme. Kvalitu a čerstvost vašeho nákupu kontrolujeme dvakrát a garantujeme bleskovou reklamaci, protože

Co říkáme, to platí.

Kde si koupit potraviny online? Volné termíny se objevují i během dne

Dvakrát kontrolujeme kvalitu a čerstvost každé objednávky. Prozkoumejte naši širokou nabídku kvalitního zboží. Naši kolegové pro vás vyberou jen to nejlepší – podobně, jako kdyby nakupovali sami pro sebe.

Více o procesu výběru zboží

Kde si koupit potraviny online? Volné termíny se objevují i během dne

Každou objednávku skladujeme v optimální teplotě až do doby, než se dostane k vám. A abyste nemuseli nosit těžké tašky, doručíme váš nákup vždy k uzamykatelným dveřím.

  • Více o doručení

Kde si koupit potraviny online? Volné termíny se objevují i během dne

Stačí nám říct, pokud jste nespokojení se svou objednávkou. Nemusíte se bát. Nebudeme vás zatěžovat zbytečnými otázkami, pouze vám nabídneme řešení. Žádné zdržování ani dokazování.

  1. Více o vrácení zboží

Vložte prosím PSČ vaší adresy, na kterou chcete nákup doručit a zjistěte, zda službu nabízíme ve vašem regionu.

Rozvoz v této oblasti není dostupný pro všechny adresy. Pro upřesnění, zda k vám doručujeme, vyberte prosím z následujícího seznamu.

Nebo koukněte na místa rozvozu na mapě

Nebo si nákup vyzvedněte na nejbližší  Klikni+Vyzvedni

Můžete si vybrat z více než 14 000 produktů online

Zvolte si den a čas doručení, denně
od 8.00 do 22.00

Můžete platit rychle a bezpečně kartou nebo online

  • Doručujeme
    přímo k vašim
  • dveřím
  1. Kontrolujeme
    kvalitu každého
  2. nákupu

Během přípravy udržujeme váš nákup v ideální teplotě

Můžete nakoupit za stejné ceny jako v obchodě

Můžete vrátit cokoliv, co nechcete převzít

Ušetřete s více než
3 600 akčními cenami za týden

Kde si koupit potraviny online? Volné termíny se objevují i během dne

Výpočet ceny je orientační

Je tomu tak z několika důvodů. Vaše objednávka může obsahovat produkty prodávané na váhu (maso, ovoce, zelenina, …), u kterých je bohužel často obtížné dopředu odhadnout přesnou váhu, a tedy i cenu. K rozdílu v ceně také může dojít z důvodu ukončení slevové akce před datem doručení.

V některých případech není objednané zboží právě dostupné – v takové situaci vám vždy nabídneme srovnatelnou náhradu, a to jak z hlediska ceny, tak kvality. Pokud platíte při převzetí nákupu a rozhodnete se náhradní produkt nepřijmout, náš řidič odečte cenu produktu z celkové částky. Pokud platíte dopředu online, strhneme vám po doručení pouze částku za zboží, které jste skutečně převzali.

Kde si koupit potraviny online? Volné termíny se objevují i během dne

Jak můžeme garantovat čerstvost vaší objednávky?

Špičková kvalita produktů je pro nás na prvním místě, víme totiž, že je i pro vás mimořádně důležitá. Proto pravidelně školíme své kolegy, aby pro vás vybírali zboží tak, jako když nakupují pro sebe. Naši kolegové připravují objednávky vždy od 6.

hodiny ranní, aby mohli vždy vybrat to nejčerstvější zboží v obchodě. Dvakrát zkontrolují, zda je ovoce i zelenina bez poškození. Ověří také datum spotřeby a vyberou pro vás potraviny, které vydrží nejdéle.

Pokud bude nějaké zboží nedostupné, zvolí naši kolegové nejlepší možnou alternativu podle předem stanovených pravidel, v rámci kterých berou v úvahu značku i cenu produktu.

Naši kolegové se neustále účastní nových školení. Záleží nám totiž na tom, abyste byli vždy spokojeni se svým nákupem a abychom vám dokázali, že co řekneme, to platí.

Kde si koupit potraviny online? Volné termíny se objevují i během dne

Jak můžeme garantovat nejpohodlnější způsob nakupování?

Snadno. Jen si to vyzkoušejte. Třeba z vany, tramvaje nebo gauče. Vybírejte online z tisíců kvalitních produktů, zvolte si čas doručení, který vám nejvíce vyhovuje, a my vše dovezeme přímo k vám.

Vždy se můžete spolehnout, že vám nabídneme co nejbezpečnější způsob nakupování.

Zarezervujte si čas doručení a my vám garantujeme, že vaši objednávku dovezeme ve dvouhodinovém intervalu, který jste si vybrali.

Pokud budete s čímkoli nespokojeni nebo pokud bychom se například opozdili o více než 30 minut, dostanete od nás adekvátní kompenzaci. Zajímá vás více informací o reklamacích? Čtěte dále.

Kde si koupit potraviny online? Volné termíny se objevují i během dne

Jak můžeme garantovat, že reklamace proběhne hladce?

Děláme vše pro to, abyste byli co nejspokojenější. A co řekneme, to platí. Nově přicházíme s vylepšeným reklamačním systémem. Pokud objednávka neproběhla podle vašich představ, okamžitě vše vyřešíme. Bez zbytečných otázek a dokazování. Zkrátka vám věříme. Není problém, pokud chcete některou z položek nákupu odmítnout.

Její cenu z celkové částky nákupu odečteme a v případě online platby ji pak vůbec nestrhneme. Jakýkoli produkt také můžete vrátit či vyměnit v obchodech Tesco. A pokud jste byli s čímkoli nespokojeni, můžete se obrátit na naši zákaznickou linku, e-mail nebo online chat. Každým požadavkem se zabýváme individuálně a kompenzaci nabízíme ve formě e-kuponů.

Takhle snadné to je.

Kde nakupovat potraviny online? Srovnání prodejců!

V dnešní době, více než-li kdykoliv jindy, oceňujeme možnost online objednávání potravin. Mnoho z nás už této vymoženosti propadlo a nakupuje tímto způsobem každý den.

Teď, v době koronavirové epidemie a celorepublikové karantény tuto službu využíváme a oceňujeme ještě mnohem více. Jsou ale lidé, kteří s online nakupováním potravin teprve začínají.

I pro ně přinášíme srovnání našich našich 3 největších online prodejců potravin, pro Vás ostatní přinášíme detailní srovnání, abyste si mohli zvolit toho doopravdy nejlepšího prodejce.

Kde si koupit potraviny online? Volné termíny se objevují i během dne
Kde si koupit potraviny online? Volné termíny se objevují i během dne

Potraviny online v České republice

V České republice máme 3 velké prodejce online potravin, kteří nabízejí doopravdy kompletní potravinářský sortiment: iTesco, Košík a Rohlík.

Naleznete ještě další menší prodejce, kteří ale nabízejí specifičtější sortiment, bohužel ne všechny kompletní potraviny jako je pečivo, ovoce a zelenina, mražené a chlazené výrobky, maso, ryby, mléčné výrobky, nápoje, trvanlivé potraviny, drogerie, výrobky do domácnosti, aj.

Jsou další prodejci, kteří by rádi dříve nebo později spustili online prodej potravin jako např. Lidl, Globus, Kaufland, aj., ale zatím je to pouze v jednání.

Ze zdravotních a hygienických důvodů jen nám v současnosti, v době pandemie, doporučováno maximálně omezit fyzické nakupování v kamenných prodejnách, kde hrozí riziko nákazy. Jako ideální řešení se nám jeví online nakupování potravin. Vybrali jsme pro Vás 3 prodejce, kteří tuto možnost poskytují.

  • Itesco.cz (potraviny online itesco)
  • Kosik.cz (potraviny online kosik)
  • Rohlik.cz (potraviny online rohlik)
Budete mít zájem:  Seriál o víně: Dobrý nebo špatný rok?

iTesco online potraviny

iTesco je online obchod, který funguje pod záštitou Tesco hypermarketů a supermarketů. Z našich 3 online prodejců, iTesco u nás funguje nejdéle a velmi dobře odolal tlaku konkurence. iTesco začalo fungovat v roce 2012.

Tím, že bylo Tesco prvním obchodem, který přišel s online prodejem potravin, si získal velkou základnu věrných zákazníků, kteří nechtějí přecházet ke konkurenci. Na iTescu můžete nakoupit jen potraviny a zboží, které koupíte fyzicky v řetězcích Tesco, s tím musíte počítat.

Pokud by Vám nabídka Tesca nevyhovovala, bohužel na iTescu nenaleznete produkty jiných prodejců.

iTesco rozvoz

iTesco, ani ostatní prodejci, bohužel stále nerozváží po celé České republice. Všichni online prodejci se o to snaží a postupně rozšiřují území rozvozu.

iTesco rozváží do Prahy, Brna, Pardubic, Hradce Králové, Plzně, Mladé Boleslavi, Kolína, Břeclavi, Chrudimi, Kutné Hory, Blanska, Hodonína a okolí.

U iTesca si můžete objednávat do dvouhodinových oken v čase mezi 8:00 a 22:00.

Cena za rozvoz se pohybuje mezi 49 CZK a 99 CZK. Záleží na tom, v jakém čase si nákup necháte dovézt a s jakým předstihem si nákup objednáte. U iTesca není povinná minimální výše objednávky, ale za nákup za nižší celkovou cenu můžete poté zaplatit vysokou částku za dopravu.

iTesco služby

  • produkty z Tesco obchodů, více než 14 000 produktů
  • volíte si den a čas rozvozu (8:00 – 22:00)
  • platba online nebo kartou při převzetí
  • sleva 150 CZK na první nákup
  • mobilní aplikace
  • stejné ceny jako v obchodě, aj.

Služba Klikni+Vyzvedni

Nově si u iTesca můžete nákup objednat do Vašeho nejbližšího Tesco obchodu, kde si ho budete moct fyzicky ve 2 hodinovém okně vyzvednout.

iTesco informace

Na iTescu, bohužel, chybí spousta základních informací, ke kterým se dostanete až po registraci. Dalším mínusem je určitě fakt, že se nedá platit hotově, musíte zaplatit předem online nebo poté platební kartou u řidiče. Je tedy nezbytně nutné, abyste, pro nákup na iTesco, byli vlastníky bankovního účtu a platební karty.

Košík online potraviny

Košík

Češi už on-line nakupují i potraviny, hodnota nákupů roste

Ilustrační snímek
Foto: Profimedia.cz

„Zájem o službu roste v řádu desítek procent ročně. Hodnota nákupního košíku na internetu je několikanásobně vyšší než v kamenném obchodě,” uvedl pro Právo Václav Koukolíček z obchodního řetězce Tesco, který od ledna 2012 provozuje službu Potraviny on-line.

Na českém trhu nyní působí více potravinářských internetových prodejců – například od září 2014 Rohlik.cz, v roce 2015 se pak přidaly dva další specializované e-shopy – Kosik.cz v dubnu a Kolonial.cz v červnu.

Potravinářské e-shopy rozvážejí objednané nákupy téměř po celé České republice – především do měst a jejich blízkého okolí. Pokud budete o nákupu on-line uvažovat, můžete si na webových stránkách e-shopů ověřit, zda vaše adresa spadá do míst, která zavážejí.

Ostatně svou lokalitu – PSČ či celou adresu – zadáváte na stránkách e-shopu ještě předtím, než si začnete objednávat. „Před zahájením samotného nákupu je třeba zadat doručovací adresu, abychom měli jistotu, že vám nákup dokážeme doručit,” upozornil Ondřej Tomeš z Kolonial.cz.

Dostupná místa pro rozvoz potravin on-line
Kolonial.cz Praha a Střední Čechy, Plzeň a Rokycansko, Chrudim, Hradec Králové, Pardubice, Teplice, Ústí nad Labem, Liberec, Jablonec nad Nisou, Mladá Boleslav, v zimní sezóně i Špindlerův Mlýn
Kosik.cz Praha a Střední Čechy, Plzeň, Ústí n. L., Teplice, Liberec, Jablonec n. N, Most, Chomutov, Brno a okolí, Olomouc, Přerov, Prostějov, Ostrava a okolí, Pardubice, Chrudim, Hradec Králové
Rohlik.cz Praha a okolí, Brno, Plzeň, Liberec, Ústí n. L., Hradec Králové, Pardubice
Tesco Praha, Brno, Mladá Boleslav, Kladno, Kolín, Hradec Králové, Pardubice, Liberec, Jablonec nad Nisou, Plzeň, Břeclav, Hodonín, Benešov
Zdroj: e-shopy

„Pokud se stane, že zákazník je těsně vedle oblasti, kam zavážíme, snažíme se vyjít vstříc a závozovou oblast rozšířit i o jeho adresu,” uvedl Tomeš.

Samotné nakupování se nijak neliší od běžného internetového nakupování v jakémkoliv jiném e-shopu. Nejprve se zaregistrujete a poté vybíráte zboží, které v požadovaném množství vkládáte do košíku. Po ukončení nákupu zvolíte, kdy chcete zboží doručit a jakým způsobem budete platit.

Nákup si můžete nechat doručit jak v nejkratším možném termínu, tak i za několik dní od objednávky. Je to čistě na vás, e-shop respektuje váš požadavek.

Nejkratší dobu doručení avizuje Rohlik.cz: „Rozvážíme už za 90 minut od objednání,” uvedla tisková mluvčí Michala Gregorová. Košík rozváží po celý den až do 22 hodin a zákazník si může objednat po hodinových intervalech, přičemž nejrychleji zboží dovezou do dvou až tří hodin od objednání.

„Zákazník vybírá z dvouhodinových intervalů. Pro Prahu a okolí platí 'Dopoledne objednáte – odpoledne máte', nákupy objednané do 12 hodin rozvezeme nejdříve od 16 hodin. Pro zbytek republiky pak platí 'Večer objednáte – ráno máte', kdy nákupy dokončené do 22 hodin zavezeme nejdříve od 8 hodin následujícího dne,” upřesnil Tomeš.

„Zákazník si může dovoz svého nákupu objednat nejdříve na následující den ráno. Garantujeme doručení ve zvoleném dvouhodinovém časovém intervalu,” doplnil Koukolíček.

E-shopy se navíc shodují, že je pro ně naprosto běžné donést zákazníkovi objednaný nákup až před dveře jeho bytu. „Dodávku až 'za práh kuchyně' v případě požádání považujeme za samozřejmost, je vždy v ceně dopravy.

Máme celou řadu zákazníků, kteří objednávají nákupy pro své starší rodiče či prarodiče.

Nákup jim klidně vyneseme třeba do sedmého patra bez výtahu, a pokud budou chtít, pomůžeme jim ho i vyndat z přepravek a roztřídit,” uvedl Tomeš.

Cenu dopravy si každý prodejce počítá podle vlastního algoritmu. „Odvíjí se od velikosti nákupu, lokality a rychlosti doručení. Zákazník zaplatí od 19 do 99 korun. Od ceny nákupu ve výši 1200 korun je vždy doprava zdarma,” upřesnila Gregorová.

„Pokud u nás nakupujete poprvé, máte dopravu v každém případě zdarma. To platí i v případě, že u nás uděláte nákup nad 1000 korun. Zdarma budete mít dopravu, i pokud si nákup objednáte na druhý den. V ostatních případech je doprava zpoplatněna částkou 45 korun,” uvedla Nina Černá z Kosik.cz.

„Pro nákupy do 999 korun zaplatíte za dopravu od 29 do 49 korun podle času dodání. Dodání do druhého dne anebo pro nákupy nad 1000 korun je pak vždy zdarma,” doplnil Tomeš.

„Cena za doručení je od 49 do 99 korun v závislosti na čase dodání, nikoliv na vzdálenosti či hodnotě nákupu,” uvedl Koukolíček.

Zaplatit za nákup můžete několika způsoby – a to jak předem po dokončení objednávky, tak až po předání zboží. „Zákazník může platit předem při dokončení objednávky buď kartou on-line, nebo může zvolit odloženou platbu prostřednictvím služby Twisto. Nebo může platit až při doručení nákupu buď hotově, nebo kartou u kurýra,” upřesnila Gregorová.

V nabídce e-shopů najdete běžný sortiment výrobků jako v kterémkoliv jiném super- či hypermarketu – například trvanlivé i čerstvé potraviny, mražené výrobky, ovoce, zeleninu, drogistické zboží či potřeby pro domácnost a domácí mazlíčky.

Budete mít zájem:  Epilepsie U Psa Léčba?

„Nabízíme aktuálně přes 10 tisíc položek, které jsou svou šíří srovnatelné s běžnými supermarkety,” uvedla Michala Gregorová z Rohlik.cz. Prakticky s podobnou nabídkou se setkáte i u ostatních internetových prodejců. Tesco má v sortimentu zhruba 20 tisíc položek, Kolonial.cz pak kolem 11 500 položek, podobně je na tom i Kosik.cz.

E-shopy mají v nabídce jak zboží od dodavatelů klasického sortimentu, tak od různých specializovaných prodejců. „Nabízíme celou řadu specializovaných potravin nebo gurmetských výrobků – například výrobky pro vegetariány, potraviny bez lepku či laktózy a podobně,” zmínil Ondřej Tomeš z Kolonial.cz.

„Košík spolupracuje i s lokálními a farmářskými výrobci, zákazníci si tedy mohou vybrat z exkluzivní nabídky masa, vína, uzenin, sýrů, bio potraviny, bezlepkové či bezlaktózové produkty apod. Zvláštní kategorii pak tvoří německé potraviny, které odebíráme přímo od německých dodavatelů,” doplnila Nina Černá z Kosik.cz.

Nakupujete potraviny on-line?Celkem hlasovalo 288 čtenářů.

Hlavní zprávy

Nejčastější dotazy zákazníků

Rozvážíme celou ČR. Po zadání adresy tady , se zobrazí nabídka pro vaši adresu..

Registrace a můj účet

Co potřebuji k tomu, abych se mohl/a registrovat?

Pro registraci je potřeba váš e-mail a heslo.

Do takto vytvořeného účtu si pak doplníte jednu nebo více adres a telefonní číslo.

Vaše aktuální telefonní číslo je pro nás nesmírně důležité. Slouží k tomu, abychom vás mohli kontaktovat a informovat (telefonicky či smskou) ohledně stavu a doručení Vaší objednávky, případně o zpoždění nebo nečekaných komplikacích.

Jaká je věková hranice pro registraci?

Na Košík.cz se může registrovat každý. Pokud nákup obsahuje alkohol nebo tabákové výrobky, nákup může převzít pouze osoba starší 18 let.

Musím při registraci vkládat detaily mé platební karty?

Při registraci nemusíte vkládat detaily Vaší platební karty. Pokud si vyberete platbu online, budete požádáni o vložení údajů o Vaší platební kartě před potvrzením objednávky (data budou samozřejmě zakódována a bezpečně uložena).

Mohu změnit své osobní údaje?

Upravíte je snadno ve svém zákaznickém profilu. Momentálně neumíme měnit e-mailovou adresu, ale pracujeme na tom!

Jak nakupovat

Než začnete nakupovat, ujistěte se, že jste přihlášení ke svému zákaznickému účtu. Pokud nebudete během nákupu přihlášeni, vybrané položky pak v košíku nezůstanou.

Jak si nákupy zjednodušit?

Tipy pro zjednodušení nákupů na Košík.cz.

  • Uložte si vaše produkty do sekce oblíbené pomocí ikonky srdíčka, kdykoli je pak najdete v sekci „oblíbené produkty“ ve svém zákaznickém profilu na webu. Abyste si produkty mohli ukládat, je potřeba být přihlášení.
  • Uložte si své nákupy jako nákupní seznam, snadno je pak budete moci na jeden klik kdykoli zopakovat. Vaše nákupní seznamy najdete ve svém zákaznickém profilu a pro jejich vytváření je potřeba být přihlášení.

Jak je můj nákup vybírán a zabalen?

Zaměstnanci, kteří za vás vybírají produkty, jsou školeni tak, aby vždy vybírali produkty s co nejdelší dobou trvanlivosti a to nejčerstvější ovoce a zeleninu.

Při balení Vašeho nákupu klademe důraz na to, abychom oddělili potraviny od nepotravinových výrobků a chlazené věci od mražených. Naše vozy jsou pak uzpůsobeny tak, aby při samotném rozvozu byl dodržen teplotní řetězec.

Tím zaručujeme, že váš nákup je uchováván a převážen po celou dobu ve správné teplotě. Jestli bylo s vaším nákupem cokoliv v nepořádku, kontaktujte naši zákaznickou podporu na tel. 220 226 500.

K čemu slouží kredity?

Když bude s vaším nákupem něco v nepořádku vrátíme vám peníze buď na bankovní účet nebo v kreditech na další nákup. Takovéto kredity mají neomezenou platnost.

Přestože vždy děláme maximum pro to, aby u vás byl nákup včas, kurýr se může vinou dopravní situace nebo nečekaných komplikací zpozdit. V takovém případě stačí kontaktovat naši zákaznickou linku 226 220 500 a my vám rádi vám tyto nepříjemnosti budeme kompenzovat v kreditech, které mají platnost až 2 roky, záleží na typu kreditu.

Kredity můžete uplatnit ve 3. kroku nákupního košíku. 1 kredit = 1 Kč a můžete je uplatnit jako slevu při dalším nákupu.

Vratné zálohované obaly

Jednoduše je předejte řidiči a my vám jejich cenu připíšeme v kreditech na váš účet. Ty se do 24 hodin objeví na vašem zákaznickém účtu – stav kreditů si můžete zkontrolovat po přihlášení na vás zákaznický účet na našem webu. Kredity za vratné obaly mají neomezenou platnost.

Čas a cena doručení

Nákup si můžete nechat dovézt každý den v týdnu a množství termínů se může lišit v závislosti na kapacitě – aktuální termíny a ceny rozvozu najdete tady . Cena rozvozu se může lišit podle lokality a velikosti nákupu.

Mohu čas doručení změnit i po potvrzení objednávky?
V případě, že budete chtít změnit čas doručení, kontaktujte neprodleně naši zákaznickou linku na tel. čísle 226 220 500, kde uděláme maximum k Vaší spokojenosti, ale nejsme schopni garantovat, že to bude možné..

Platba objednávky

Objednávku můžete uhradit několika způsoby:

  • předem online platební kartou
  • při převzetí nákupu platební kartou
  • hotově nebo stravenkami Sodexo, Ticket Restaurant a Chèque Déjeuner (více informací o platbě stravenkami najdete zde). Platbu stravenkami lze kombinovat pouze s platbou v hotovosti.
  • odložená platba MallPay

Pro platbu kartou online používáme zabezpečenou platební bránu ČSOB a platební terminály ČSOB.

Jak probíhá platba online platební kartou?

V momentě dokončení objednávky se na Vašem účtu blokuje částka za zboží + rezerva na váhu, a to i v případě, že tam žádné zboží na váhu nemáte. Je to na základě nastavení platební brány, aby nedošlo k situaci, kdy faktura bude na vyšší částku, než je stanovená blokace.

V momentě doručení se vystavuje faktura, kde je reálná částka za doručené zboží včetně refundací a náhrad a tato jediná částka je odchozí transakcí z Vašeho účtu. Rozdíl mezi fakturou a blokovanou částku Vám je následně reverzován a Vy nadále můžete s prostředky disponovat.

K reverzaci částky dochází automaticky ihned po doručení objednávky, pokud k reverzaci (odblokování) částky nedošlo, obraťte se prosím na Vaší banku, neboť je to v režii banky. Děkujeme za pochopení.

Jak uplatnit slevový voucher?

Slevový voucher můžete uplatnit ve 3. kroku nákupního Košíku, stačí jej zadat do určeného pole a cena nákupu se vám o danou částku okamžitě poníží.

Je nějaký rozdíl mezi slevovým voucherem a kredity?

Rozdíl mezi uplatněním voucheru a kreditů se projeví na ceně za dopravu nákupu. Narozdíl od kreditů, které připisujeme přímo na váš zákaznický účet, má uplatnění voucheru vliv na cenu dopravy, která se vypočítává dynamicky podle velikosti nákupu. Znamená to, že pokud uplatníte slevový voucher a sníží se tím hodnota nákupu, upraví se i cena dopravy.

K čemu slouží poznámka pro řidiče?

Jakékoliv poznámky o doručení, které nám napíšete, nám pomohou lépe najít váš byt či dům. Můžete nám napsat číslo Vašeho domu, jméno na zvonku nebo dát podrobnější informace o tom, jak Vaši adresu najít.

Kde najdu účtenku k nákupu?

Kurýr vám při převzetí nákupu předá dodací list a fakturu obdržíte emailem po doručení Vašeho nákupu.

Zrušení/změna objednávky

V případě, že potřebujete změnit nebo zrušit objednávku, kontaktujte, prosím, neprodleně náš zákaznický servis na telefonním čísle 226 220 500.

Pokud zruším svou objednávku, bude mi částka stržena z účtu?

Částka je v blokaci u banky. Pokud nedojde k doručení objednávky, peníze se uvolní z blokace. Společnost Košík.cz s.r.o. si vyhrazuje právo nakládat s každým zrušením objednávky individuálně.

Reklamace

Co dělat, když jsem nespokojený s doručeným zbožím?

V případě, že nebudete spokojení s doručeným zbožím, prosím, kontaktujte neprodleně naši zákaznickou linku 226 220 500, kde uděláme maximum k Vaší spokojenosti. Případně nás kontaktujte na [email protected]. nebo použít webchat.

Budete mít zájem:  Byliny Na Bolavé Klouby?

Věrnostní program a kluby pro naše zákazníky

Naši zákazníci mohou nakupovat vybrané produkty za bezkonkurenční ceny v rámci věrnostního programu.

Pro rodiče máme klub Benjamínek a pro seniory klub Plná péče, oba tyto kluby umožňují nakupovat vybrané produkty za zvýhodněné ceny a využívat dopravu zdarma. Více informací a podmínky registrace do klubu Benjamínek najdete tady a o klubu Plná péče tady. Souhrné informace najdete v našem přehledu.

Dostupnost zboží

Informace o předpokládaném naskladnění produktu je uvedena na detailu produktu. Pokud tato informace chybí, je potřeba kontaktovat zákaznickou linku.

Náhrada zboží

Pokud vám přijde náhrada za produkt, který je vyprodaný a nebudete s ní souhlasit, stačí ji u kurýra odmítnout a nebude vám účtována.

Zkušenosti s online nákupem potravin na Rohlik.cz

Rád bych se podělil o svou zkušenost, s online nákupem potravin přes Rohlik.cz. Nakupoval jsem tam potraviny již několikrát, ale ze dvou posledních nákupů mám velmi silný pocit, že kvalita této služby šla poměrně značně dolů. Nebo tedy alespoň já jsem měl během dvou posledních nákupů poněkud smůlu.

Online nákup potravin – super nápad

Když začínal online prodej potravin přes internet, tak jsem tuto službu uvítal. Pokud se nepletu, tak jedno z prvních bylo Tesco, které prodává potraviny přes itesco.cz. Tam jsem nakupoval několikrát. A to i přes to, že do nejbližšího hypermarketu Tesco, to mám z domu asi 10 minut pěšky. Ale na větší nákup těžších věcí je to fajn služba, zvlášť když mám nabitější program.

Rohlik.cz pak byla druhá služba pro online nákup potravin, kterou jsem zkoušel. Díky tomu, že mám poměrně hodně dobré zkušenosti se službou Damejidlo.cz, od stejného „autora“, tak jsem jim hodně věřil.

A zpočátku jsem neměl žádný důvod být zklamán. Objednávky jezdily včas, zboží (i to čerstvé jako ovoce a zelenina), bylo vždy zcela OK.

Také jsem ocenil, že na rozdíl od Tesco, kde je nutné se objednávat minimálně den předem (a v poslední době někdy i dva dny, aby byl ještě volný nějaký rozumný termín), se na Rohlik.cz dalo vždy objednávat jen pár hodin předem.

Myslím, že zpočátku měli nákup na konkrétní časové sloty, ale ty bývaly poměrně volné. Nyní už nějakou dobu mají i „expresní nákup“ s doručením do 90 minut, kdykoliv během dne.

Více zákazníků, kvalita jde dolů

Přijde mi, že zpočátku na Rohlik.cz buďto nakupovalo jen málo lidí (a tak měli čas věnovat se každé zakázce), nebo se zpočátku více snažili „udělat si dobré jméno“). Při posledních dvou nákupech jsem už ale byl vyloženě zklamaný.

Když se jim to hodně nepovedlo poprvé, tak jsem to bral tak, že to se může stát každému. Prostě měl řidič a ten, kdo chystá zboží špatný den. To se může stát. Tak jsem jim dal ještě jednu šanci. A výsledek byl ještě horší.

A teď opravdu váhám, jestli to mám ještě někdy vyzkoušet, nebo jestli je pro mě tato služba definitivně odepsaná.

První negativní zkušenost s nákupem na Rohlik.cz

Protože na mě byla řada s vařením o víkendu, tak jsem si v pátek během dopoledne v práci objednal nákup, abych to nemusel tahat. Potřeboval jsem toho víc, a samé těžké věci, a v práci jsem ani nebyl autem.

Pozn.: ono obecně se ani moc nevyplatí jezdit do práce po Praze autem. Pešky jsem v práci za cca 45 – 50 minut. Kombinací metro + tramvaj je to asi 25 minut. A autem je to podle toho, „jak intenzivní jsou ten den skvrny na slunci“, nebo co. Od 20 minut do jedné hodiny.

První problém – zpožděné doručení. Měl jsem dojednaný čtvrthodinový interval mezi 15:45 a 16:00.

Dlouho se nic nedělo, a když jsem už chtěl volat, co se děje, tak cca v 16:15 přišla SMS, že kurýr bude asi 20 minut opožděn. Nevím, jak to počítají, protože kurýr s nákupem nakonec dorazil asi v 16:45.

Což nebylo ani dvacet minut od původního termínu, a ani 20 minut od té poslední SMS zprávy.

OK, chápu je pátek, mizerná doprava, stane se. Bylo to poprvé tak co.

Pozn.: i když tedy musím říci, že u jiných dodávek jsem tento problém neměl. Třeba u dámejídlo, kde jsem objednával snad 100x se mi jen 2x stalo, že mělo doručení zpoždění větší než 5 minut.

Jednou, zo mi kurýr přivezl kromě objednávky mého jídla navíc ještě nějaká dezert zdarma, že se restaurace omlouvá, že to nějak popletli.

Podruhé mi rovnou volali ze zákaznické linky, že v restauraci mají nějakou havárii, objednávku stornovali a připsali mi kredit 100 Kč na další objednávku, což je poměrné férové jednání. Podobné i dovoz věcí přes interní kurýry Alza.cz. I ti to bez problémů zvládají vždy na čas.

Druhý problém: Po předchozích dobrých zkušenostech jsem nákup ani nekontroloval, vzal si od kurýra tašky a vyrazil domů vařit. Při vybalování nákupu jsem byl ale hodně překvapen.

Namísto objednaného hlávkového zelí jsem v jedné z tašek našel ledový salát. Od jiného zboží jsem si objednal 2 kusy, ale v taškách byly 4 kusy (naúčtovány jsem měla ale jen dva kusy). Objednané papriky se jim také moc nepovedli.

Jedna byla nahnilá, ostatní už rozhodně pamatovali lepší časy.

Celkově tedy nákup nic moc. Navíc jsem byl dost vytočený, že jsem se musel běžet do obchodu pro to hlávkové zelí, co mi nepřivezli.

Druhá negativní zkušenost s nákupem na Rohlik.cz

Po první negativní zkušenosti jsem si dal pár týdnů pauzu, ale pak jsem jim chtěl dát ještě jednu šanci. A byl to opravdu „blbý“ nápad. Celé se to opakovalo s mírnou obměnou několika „proměnných“.

První problém: Objednávka byla opět na pátek odpoledne, v podobný čas. Tentokrát se ani nenamáhali posílat SMS zprávu, takže jsem po půlhodině volal na zákaznickou linku. Tam mi sdělili, že kurýr už je někde poblíž a opravdu asi do 10 minut dorazil. Celkem asi 40 minut zpoždění.

Pán byl hodný, milý, vynesl, mni nákup do 3 patra a omlouval se.

Druhý problém: Při kontrole nákupu mě opět čekalo několik nemilých překvapení. Zelenina se jim opět nepovedla. Jeden z výrobků už měl po datu minimální trvanlivosti. Jiný – balený plátkový sýr, měl sice datum spotřeby v pořádku, ale přesto byl uvnitř plesnivý. Jedna z objednaných a naúčtovaných položek v nákupu úplně chyběla. WTF?

Nákup na Rohlik.cz  – už asi nikdy více

A myslím, že nejsem jediný kdo má (nebo měl), podobné problémy při nákupu na Rohlik.cz. Viz tento článek: http://www.podnikatel.cz/clanky/rohlik-cz-ma-zpozdene-dodavky-roste-rychleji-nez-planoval/, bohužel jsem ho četl až poté co jsem si tam naposledy objednával.

Uznávám, že ani kamenné obchody na tom nejsou o moc lépe. Prošlé, zkažené, plesnivé potraviny, to je něco, s čím se celkem pravidelně setkávám v prodejnách Albert, Tesco nebo třeba Billa. To, jak tam občas vypadá zelenina.

Nebo když vidíte stát paletu chlazeného zboží uprostřed uličky a nikde nikdo, kdo by to dával do chladících boxů, tak se nedivím, proč se nám tak často doma kazí potraviny, které mají ještě daleko do data minimální trvanlivosti.

Roklik.cz mi zpočátku přišel jako super služba. Dnes už si tím tak jistý nejsem. Asi budu muset vyzkoušet konkurenci.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Adblock
detector