Hledá se: nejdementnější televizní reklama

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.Děkujeme za pochopení.

Hledá se: nejdementnější televizní reklama Příjmy rostou, protože vysílají stále méně kvalitní pořady.
Hledá se: nejdementnější televizní reklama Fakt rekl bych ze v dobe kdy HBO GO (ten je s plnou ceskou podporou, vcetne povetisnou i dabingu, kdo o tostoji) stoji nejakch 130 korun, podobne penize Amazon Prime a za dvojnasobek Neftlix, nedava klasicka TV vubec smysl – standardni kanaly maji naprosto mizrny program a enormni mnozstvi balastu, takze mi prijde ze jejich hodnota pro spotrebitele hodne zaporna a tedy zadarmo jsou hodne drahe. A premiove kanaly, kde davaji trochu lepsi obsah stoji stejne ci vice nez streamovaci sluzby, coz opet za sluzbu kde v danou chvili bezi jeden porad je silena castka v podobnati k nejake spotrebitelske hodnote online platformy….
Hledá se: nejdementnější televizní reklama Zajímavé je, že ani teď si nepřiznají, že na vině je množství samotných reklam v televizi. Už to dávno překročilo rozumnou míru a lidé kvůli tomu na televizi koukat moc nechtějí.
Hledá se: nejdementnější televizní reklama Na TV se dívám jenom občas na PC a tam používám time-shift, takže se to dá pozastavit a reklamy přeskočit. Nevím, kdo vydrží sledovat 10 minut reklam… Takže myslím, že i tady platí, že kdo chce víc, nemá nakonec nic – prostě to nebude sledovat nikdo a bez sledovanosti nebude ani inzerce.
Hledá se: nejdementnější televizní reklama
  • Lidé upřednostňují online služby jako youtube, protože tam nemusejí koukat na reklamy.
  • U nás se už na klasickou TV nikdo nedívá právě vkvůli reklamám, které v klasické TV nejdou vypnout.
  • Takže my už vlastně ani nevíme jak vypadá reklama na internetu nebo v TV.
Hledá se: nejdementnější televizní reklama Kde máš na YT celé filmy? Pokud se objeví, rychle je smažou.
Hledá se: nejdementnější televizní reklama A největší podlostí je hlasitost reklam
Hledá se: nejdementnější televizní reklama Všechny TV porušují zákon který hovoří jasně to, že hlasitost reklam nesmí být větší než ostatní obsah.
Hledá se: nejdementnější televizní reklama Myslím, že vrcholem je rozdělení 20min seriálu 10min reklamním blokem
Hledá se: nejdementnější televizní reklama Ještě je zajímavé, že minimálně u některých stanic už asi ani nedávají reklamy mezi pořady, ale po skončení jednoho začne další a po deseti minutách dají reklamu…
Na dlouhé reklamy, které jsou následovány stejně dlouhými upoutávkami se snad už nikdo normální nemůže dívat. Pokud o nějaký pořad stojím, je daleko efektivnější si ho pustit z archivu na internetu se zapnutým filtrem reklam.
No já filmy a seriály sleduju rád, ale v TV jsem je sledoval naposled jestli dobře počítám v roce 2003, pak jsme pořídili prvni ADSL……A ono i když srovná prémiové TV kanály s online streamem, tak ten online nabídne nesrovnatelně lepší službou za méně peněz
Přitom v Česku komerční televize vysílají spíše už jen reklamní bloky občas přerušované kousky filmů či seriálů.
To není divu, nebot' 2-5 min reklamy jsem ještě přežil ve filmu, když jich nebylo moc. Ale ve chvíli, kdy jsou tam 15 min bloky reklam ve 2h filmu, už se na to nedá koukat a po prvním bloku jsem TV vypnul. K tomu se ještě přidružilo koupit set -box I.generace k nové TV, ještě jsem koupil. Pak jsem koupil novou TV, abych neměl „milion krabic“ a za chvílli se přidala nutnost koupit druhý set box. Tak jsem přešel k internetové TV a stejně ji nesleduji, spíš ji mám jako vedlejší produkt k internetu.
Zajímavý bylo, když jsme před 20 lety naladili PRO7 z Německa a tam už měli ty 20min reklamní bloky zatímco u nás ještě reklamy měly max 5 minut, tak jsme nechápali jak se na to Němci mohou dívat. A už to máme taky
My jsme holt byli vždycky za západem pozadu, tak už je doháníme i v tomto 🙂
Škoda, cca 40 minut reklamy za dvouhodinový film mi bude opravdu chybět
ja uz jenom cekam, az se mi televize pokazi. pak pujde z domu, vcetne poplatku rozhazovacne ceske televizi. misto televize koupim zobrazovadlo, za ktere se poplatek neplati.
Konkretne jake zobrazovadlo 50″+ za rozumne penize?
No bohužel monitor je ve velikosti podobné TV o hodně dražší …..
Mně teda dost vadí, že jsou reklamy občas přerušovány filmem.
Klasická televize je minulostí, jako rozhlas po drátě, pevná telefonní linka, gramodesky, videokazety. Už dávno nemám televizní přijímač a tedy neplatím poplatek ČT za něj. Na internetu najdu co chci vidět a kdy to chci vidět.
I tak byste měl platit. Přijimač není jen TV, ale i to, které umožňuje IPTV.
Sledovani na internetu neni totez, co IPTV. Nesirte bludy.
Zkuste si přečíst § 2 odst. 1 zákona č. 248/2005 Sb. Nešiřte bludy!!
Zkuste si přečíst, co navrhuje OSA a podobní vyžírkové.
Jako každý má právo na svůj názor, nicméně osobně mám za to, že když mám něco platit, tak je lepší se řídit zákonem než názorem Jaromíra Krále, kor když zákon říká že platit nemusím a Jaromír říká že platit mám….
To není můj názor, ale návrh zákona, co protlačují vyžírkové z OSA a pod.
Tak nějak chápu rozdíl mezi zákonem a návrhem zákona.
Reklamy mi nevadi. U digitalni telky je vpohode preskocite. Nemusim se prece koukat na film zrovna kdyz „bezi“, ale kdyz mam zrovna cas a naladu. Co je ale priserne, ono v nabidce vubec nic neni. 80% casu, ktery stravim pred telkou, jsou dokumentarni porady stylu „Discovery, National Geographics, atd.“ Zbytek jsou filmy a zpravy. Btw: na ty dokumentarni porady ale fakticky ani TV-vysilani nepotrebuju. Ono je to vsechno dostupne i na netu.
Já se na TV už nedívám asi 10 let. Na netu je mnohem víc zábavy, her, zpravodajství a komentářů ze všech stran politického spektra, takže si mohu udělat vlastní obrázek a ne jen to, co do mě pumpuje ČT. A interaktivita – viz třeba diskuse pod články – je v TV neuskutečnitelná.
Přesně, kolik prostoru dostávají v ČT alternativní názory třeba na lékařství, evoluci, fyziku apod.? Na internetu naproti tomu najdete vše…
Nevím jestli to není ironie, ale vážně chcete v televizi placatou Zemi, teorii kataklyzmat a léčbu pomocí placeba?
Já ano. Proč si kdokoliv myslí, jen on má pravdu a ostatní nemají ani pravo názor?
Pořady o placaté Zemi, chemtrails atd bych bral jako komedie.
Nejhorší jsou právě ty televizní reklamy. Z filmu průměrně dlouhého vždycky udělají stopáží něco jako Titanic. Navíc jsou během jednoho filmu promítány pořád ty stejné reklamní bloky, kdy poslední jede třeba 5 minut před koncem filmu. Jinak ten program taky není žádná sláva, levností to právě smrdí. Pořád samá Superstar, samý Voice a podobně. Koho to zajímá? Ale ono ani placené Čt není nic světoborného. O tom, že by to bylo objektivní snad ani omylem. Klasická televize během několika let zanikne.
Ja, kdyz uz se koukam, tak zacnu o hodinu pozdeji a reklamy prokliknu. Skoncim ve stejnou dobu, jako „live-stream“. To je mazec.
Inu, TV je přístroj na příjem reklam, občas proložených fragmentem pořadu, ne ?
Pámi minusáři, Vám to tak opravdu nepřipadá ?
Reklamy by mi v TV ještě tak nevadily. Zpravidla vypnu zvuk, abych nemusel poslouchat, ty dokola opakující se plky. Ale důvod proč jsem před cca 15-ti lety přestal sledovat TV, je hlavně programová nabídka. Protože ta už je opravdu pro deme.ty.Nekonečné seriály a kopírování přiblblých amerických show je cesta do pekel Aspoň teda pro mě. Velkej bratr, Vyhulení, Výměny manželek atd. atd.Celkově tvorba těchto zběsilostí, jejíž cílem je akorát vymyslet nejstupidnější téma, které bude „šokovat“ televizního konzumenta.Na jakém inteligenčním stupni je tato cílová skupina populace, asi nebudu raději hodnotit. Bude to asi opravdu dostatečně tupé stádo, které dokáže zkonzumovat úplně všechno
TV pozerajú len penzisti, ženy na materskej, cigáni. sociálne prípady. Pochopili to aj zadávatelia reklamy. Dakedy boli reklamy na pracie prášky a olej. Dnes sú na lieky, pôžičky, hazard. Ono človeka v strednom veku predsa nebude 20 rokov pozerať na reality šou alebo stupídny seriál.
Budete mít zájem:  Odškodnění za očkování? Jak to chodí v Británii
Poklesl o téměř 4% – já si strmost představuji jinak.
Já osobně se nedívám právě kvůli reklamám. A ten program taky nenadchne….
Když si porovnáme ČT a Netflix zjistíme, že za Netflix zaplatíte o 50 korun více a najdeme tam mnohem atraktivnější filmy a seriály. Krom toho je Netflix bez reklam a programy si může divák pustit kdy chce.
Tyhle dvě platformy se nedají úplně takhle srovnávat…. Myslim, že ČT tady je potřeba. Otázkou je, jak moc to má být velký moloch a jestli má její produkce konkurovat právě službám jako je Netflix/komerční TV.Já osobně bych bral spíše mnohem levnější a menší ČT s kvalitním online, kvalitní žurnalistikou a popularizačními programy typu „modrá krev“ apod. + několika velmi kvalitními koprodukcemi za rok. ČT 24 + ČT by zřejmě úplně stačilo, zbytek online.
stačí jedna generace a televize v dnešní podobě zaniknou
Sledovanost TV klesá z důvodu blbých reklam.
p.Klíma,napsal bych to ještě jinak: Sledovanost TV klesá z důvodu blbých a hloupých reklam.Jinak dobrý výrobek nepotřebuje žádnou reklamu.

Hledáme nejdementnější televizní reklamu: volume 2

Je to jednoduché. V tomto článku si můžete prohlédnout pět reklamních spotů, z nichž vybíráme ten opravdu nejhorší. Tipy na tyto reklamy zaslali redakci DigiZone.cz sami čtenáři.

Podmínkou bylo poskytnutí odkazu na volně přístupný videozáznam těchto reklam na internetu (buď na YouTube, Vimeo, nebo jiných videoserverech, které umožňují vkládat videa do článků).

Přímo pod článkem najdete anketu, v níž můžete dát svůj hlas té reklamě z následujících pěti, která je podle vás absolutně nejhorší. Výsledky hlasování se zobrazují průběžně, takže neustále budete vědět, jak si který reklamní spot vede.

Hlasování v týdenní anketě bude uzavřeno příští čtvrtek 18. srpna o půlnoci. V pátek 19. srpna zveřejníme článek s dalšími pěti reklamními spoty, o nichž budeme moci hlasovat další týden. Tak se to zopakuje po všechny čtyři srpnové pátky. První zářijový pátek pak budete moci hlasovat, která ze čtyř dementních reklam týdne je nejdementnější.

Své tipy na dementní reklamy můžete zasílat na adresu [email protected]­ne.cz (Pozor! Musí jít o opravdu aktuálně vysílané reklamy, takže např. často zasílaný tip na reklamu XXX Lutz se bohužel do ankety nedostane). Do předmětu zprávy nezapomeňte napsat heslo „DEMENTNÍ REKLAMA“.

Vzhledem k předpokládanému velkému zájmu o tuto anketu nebude redakce na jednotlivé e-maily odpovídat.

Hledá se: nejdementnější televizní reklama V první várce dementních televizních reklam jste jednoznačně vybrali za prvního finalistu spot na Old Spice s černochem ve sprše. Z více než 2500 hlasů jich získal 58 procent. Na druhém místě, s 16 procenty hlasů, skončila reklama na novou Dobrou mámu s mručící rodinkou. Bronzová příčka patří reklamě na Bonux s chlapíkem, co se kvůli šetření chce sprchovat studenou vodou (získala 11 procent hlasů). Následovala reklama na mléko Lactel s hošíkem, co se ptá tatínka, jak „se dělají děti“ (osm procent hlasů) a nejméně dementní se vám zdála reklama České spořitelny na spoření Buřinka (sedm procent hlasů). Hlasování není zastaveno, ale nové hlasy pro tyto reklamy už nebudou do konečného výsledku ankety započteny.

Druhá várka dementních reklam: která je nejhorší?

Always („všechno tip ťop“)

Ano, tato reklama si opravdu zaslouží, aby se o ní hlasovalo v anketě o nejdementnější televizní spot. Čtenář, který ji doporučil, píše: Ty krávy jak tam zpívají – to je fakt skoro trestný, taková reklama. Souhlasíme.

Alza (likvidační ceny)

Mimozešťan Alza nejprve otravoval svým vřískavým hlasem posluchače rádií, nyní již několik měsíců okupuje i televizní obrazovky. Agresivní hlas ve mě postupně úspěšně pěstuje alergii na alza.cz a nákupy v tomto obchodě, pro mě je to o důvod víc tam nic nekoupit, upozorňuje čtenář, který nám poslal tip na tento spot.

Paula („to je hvězda, která se ti nezdá“)

Nový „strakatý“ pudink se spoustou mléka Paula na sebe upozorňuje opravdu vtíravou písničkou. Podle čtenáře, který tuto reklamu přihlásil do ankety, je reklamní song trapný „rádoby chytlavý“ a nic neříkající. Myslím, že kdyby půlku z peněz na reklamu výrobce vložil do snížení ceny, mohli by mít větší úspěch, dodal.

Smetana Kunín (aneb podvedená babička)

Jednoznačně nejdementnější současnou reklamou je Smetana Kunín, kde bába jede 300 km přes celou republiku, aby v konvici přinesla mladejm smetanu ze statku (po té cestě už nejspíš se salmonelou), popisuje další čtenář svůj tip na nejdementnější televizní reklamu. Pitomej vnouček veme konev a flákne s sebou (i kastrolem) na podlahu.

Bába je nejspíš hluchá, když tohle neslyšela. Nicméně mladí nakonec navaří ze smetany kunín a u stolu se chechtají jak kreténi, jak bábu obelhali, místo toho aby malýmu flákli, že by se z ní nevzpamatoval – spratek nešikovnej. Lež je základem této reklamy, tudíž nelze předpokládat, že smetana bude taková, jakou ji prezentují, ale spíš opak.

Díky této reklamě se kunínským výrobkům vyhejbám obloukem.

T-Mobile sms za polovic (čte myšlenky)

Poslední z dnešních tipů je na akční slevu sms u T-Mobilu. Podle čtenáře, který ji nominoval, je o „vrchol trapasů, mistr trapáků“. Reklama nemá nápad, ničím mě neoslovila, pamatuju si ji jen díky tomu, že dlouhodobě T-mobile považuju u reklam za nejslabší a vzpomněl jsem si, že měl určitě nějakou d*bilní reklamu, vysvětlil.

Nejoriginálnější televizní reklamy všech dob – Kulturio.cz

Reklama na stránku s lechtivým obsahem na to jde nenápadně a je velkým překvapením, jak tvůrci ve výsledku dokázali něco tak morálně rozporuplného proměnit v něco zcela originálního a láskyplného. I když dodnes mi to přijde spíš jako parodie na svou vlastní službu… ale velmi vkusná parodie.

Dwayne Johnson nemá mléko

Co se stane, když si děti nemají čím zalít cereálie? Nezbývá než vyrazit do ulic, kde zrovna nastává konec světa a hledat. Dwayne Johnson zde ukazuje své herecké kvality, dává na obdiv své charisma a celkově to vypadá velice filmově a efektivně. O hodinu déle a mohla z toho být vtipná rodinná komedie o hledání mléka.

Doják 

Dost možná nejkrásnější a nejdojemnější reklamu v historii má na svědomí společnost zajišťující životní pojištění. Spíš než jako reklama se celé video prezentuje jako dramatický a laskavý příběh obyčejného muže. A funguje to na výbornou.

Kevin Hart si tě vždycky najde

Komik a herec Kevin Hart si jednou odskočil do vtipné reklamy na Hyundai, která měla v první řadě prezentovat GPS lokátor a nové možnosti svých vozů. Kevin Hart si ji ale jednoznačně ukradl pro sebe a prezentuje tu především svůj komediální talent a smysl pro situační humor.

Van Dammova roznožka na náklaďácích od Volva

Kdo by tuhle reklam neznal? Jean-Claudův pověstný rozštěp praktikovaný na zrcátkách dvou perfektně vykalibrovaných kamionů si jistě zaslouží zaznamenat pro budoucí generace.

Morgan Freeman vs. Peter Dinklage 

Vzpomínáte si na období, kdy ještě Hra o trůny byla nejpopulárnějším seriálem současnosti a všichni vyhlíželi každou další sérii? Ve stínu toho vznikla i nápaditá reklama, kde si Peter Dinklage a Morgan Freeman dají rap battle o to, který produkt je lepší. A vypadá to velice cool.

Alexa ztratila hlas

Používáte Alexu? Následující vtipná reklama ukazuje, co by se stalo, kdyby Alexa přišla o svůj hlas a tvůrci by rychle hledali náhradu. Jak by se vám líbilo, kdyby na vás řval třeba Gordon Ramsay nebo k vám promlouval Anthony Hopkins?

Ant-Man krade Kolču Hulkovi

Coca Cola je na poli reklamních kampaní velmistr. Původně jsem chtěl vybrat nějakou z jejich vánočních, která na člověka vždy přehodí pohodovou atmosféru, ale nakonec jsem sáhl po jedné, která vznikla hlavně díky celosvětovému úspěchu Marvel filmů. Akční, originální i zábavné. Klidně by to mohli dát jako potitulkovou scénu některého z filmů a nikdo by nic nenamítal.

Budete mít zájem:  Dovolená v teplých krajích: nejoblíbenější destinace a jejich zdravotní rizika

Terry Crews propaguje Old Spice

Terry Crews je snad nejcharismatičtější herec, který nikdy nedostal pořádnou roli, která by ho vyloženě proslavila. Ale to mu nejspíš nevadí, protože se dost vyřádí i na poli reklamy.

Dlouhodobě spolupracuje s firmou Old Spice, přičemž asi největší bláznivinu předvedl v reklamě, kde hraje snad na všechny hudební nástroje jen pomocí svého svalstva.

A jako bonus přikládáme celý mix jeho reklam, které prostě stojí za to vidět. 

Mr. Bean má hlad

„Když máš hlad, nejsi to ty.“ Rowan Atkinson předvádí svůj komediální um v krátké reklamě se skvělým zakončení.

Fazole nejsou pro astronauty

Fascinuje mě, jak originální dokáže být reklama na fazole. V hlavní roli typický vedlejší efekt trávení. Však pochopíte, až uvidíte.

Postaráte se mi o Bobika?

Schválně, najde se mezi čtenáři někdo, kdo tuto reklamu nezná? Dle mého se jedná o stejnou legendu jako v případě Kofoly a zlatého prasátka, ale jelikož ta běží v televizi dodnes, připomeneme tu s asijskou kuchyní.

Děti, postrach rodičů

Velice netradiční reklama na kondomy, která se ve své době nebála ukázat to nejhorší, co někdy s péči o děti přichází. Jejich vzpurnost a řev.

Jak jsem se sem dostal? Dlouhý příběh…

Akční přestřelka, plavení v rozbouřené řece, návštěva továrny, a nakonec grandiózní nečekaný zvrat. Prostě reklama, jak vyšitá do našeho výběru.

Jak se mačká kečup?

Člověk by si měl dávat pozor na to, co říká. Hlavně, když se míchá sex a kečup.

Dej mi tablety a volej Zadara!

Čas od času se zadaří i na českém písečku. Příkladem může být kompilace několika českých reklam od T-Mobile. Kotek, Pavlásek a Kohák, možná až nečekaně kvalitní komediální trio, které se u diváků uchytilo. 

Došla šťáva, Bruci

Bruce Willis bude navždy spjatý s rolí hláskujícího policajta Johna McClanea ze Smrtonosné pasti. Není tedy divu, že se letos do své ikonické role vrátil. Alespoň tedy v reklamě na autobaterie.

Mobile Strike a Arnold

Největší akční borec všech dob se na stará kolena přidal k sérii reklam na hru Mobile Strike. Na internetu jich najdete hned několik a ta nejlepší má přes 100 milionů zhlédnutí. Mě osobně se ale líbí spíš ta, kde je Arnie přímo uprostřed bitevního pole a likviduje své protivníky.

Nikdy neodmítej Pandu!

Japonsko je ráj na uhozené věci. To vám dokáže i kompilace reklam na japonskou delikatesu. Ale opovažte se říci, že nemáte hlad, to se Pandě líbit nebude!

Anketa o nejlepší a nejhorší televizní reklamu! – Nástěnka – Alík.cz

Prodleva 4 dny.

Hogo v něm napsal:

Tahle je super!

Prodleva 14 dní.

Šároušek v něm napsala:

Prodleva 3 dny.

AdAkOsCZ v něm napsal: Papoušek_Nfnf v něm napsala:

Já miluju reklamu Dědoles!!!!!
Pokud se mnou souhlasíte dejte ()
Pokud ne ()
Ano ()
Jsou to vtipné reklamy dejte ()

Vysa318 v něm napsala:

  • To si měla napsat velkým jako upozornění
  • Nějaká nová kdo u toho usne?

Vysa318 v něm napsala:

Já bych jednu měla ale není to reklama ale je děsně směšná ale spíše napište do pošty

tygřice8 v něm napsala:

Já to myslím, samozřejmě ve srande, prostě oni už nevědí jakou reklamu mají natočit.

tygřice8 v něm napsala:

Ta je náhodou skvělá

Jo ještě je dobrá… Život pro vaši pračku váš Calgon…

Prodleva měsíc.

Hogo v něm napsal:

Pokud to dělá Hello ze všech těchto ovocí, které jsou po cestě potlučené a kdo ví co ještě, tak to je spíš smutné

VelkýBochník v něm napsal:

  1. Nejlepší nemusí znamenat nutně nejvtipnější. Ale tady jsou moji favoriti (ty první tři jsou vtipné, ale u té poslední z nich opravdu nejde o vtip, jako o skvělý nápad, co mě trošku zahřál u srdíčka – mazec):

Prodleva 3 dny.

vikiliky v něm napsala:

Špatné reklamy převažují, teď mě např. vytáčí Kamali, ale je jich mnohem víc. Oceňuji vtipné a dávám za opravdu všem, co tu psali o reklamách na Kofolu.

verbum v něm napsal:

Jooo, žuby budou

Ale jedna reklama me dojala, až k slzám. Vánoční albert, jak ten chlapec, chtěl své sestře splnit snih na vánoce

Šároušek v něm napsala:

Jojo tu holčinu s tím tatínkem
…A bude mít ty velký zahnutý zuby nahoru? Musíš vydržet a budou i zuby. Ne ne já nemusím já už ho vidím….

Šároušek v něm napsala:

Pro mě je nejlepší reklama, ta vánoční na kofolu. Dávají ji už hroozne dlouho ale mě ještě neomrzela

verbum v něm napsal:

  • No pro me je nejlepší reklama stále toto
  • Jen škoda, ze již není v tv

Dari v něm napsala:

Souhlasím

Romulus-Caesar v něm napsal:

Za mě z marketingového hlediska má reklamu nejlépe zvládnutou banka AirBank. Byť je koncept běžný prostředek/služba vs. náš prostředek/služba starý snad jak reklama sama – Airbank se podařilo tento koncept zvládnout i s vtipem.
Těch špatných reklam je až příliž.

Třeba z marketingového hlediska nechápu, proč v reklamě na TETA drogerii zní píseň „I´m sorry“. To se nám firma omlouvá za to, že je tak špatná nebo jak to mám chápat? Dalším fenoménem je XXXLutz a jejich až trapné popěvky. Dále reklamy, kde ženy vytáhnou z kabelky půl krát půl centimetru 3 litrovou láhev pracího prostředku.

Pak nesnáším koncept kamarád doporučuje kamarádovi – nejhůře zvládnuté to má např. krém dolgit a nově Moutfield.

Prodleva 3 dny.

Viki_show v něm napsala:

Nemám YouTube na mobilu ale když mi rodiče něco pouštějí v televizí tak je tam reklama
Tonery gigaprint… Tonery gigaprint a je to hrozně chytlavé

Statistika…

Diskuze Reklama XXX Lutz

Velikost písma:

Jo a líbit už se mi taky začla – je hezky rytmická i když mi ze začátku dalo dost práce
rozluštit text 

šílené vlezlááá, fakt hnus, fuj, fuj, fuj někde už jsem na youtube viděla
předělávku…

Na TV moc nekoukám, ale bohužel jsem tenhle „skvost“ i přesto
několikrát zahlédla, nebo spíše zaslechla Taky jsem si říkala, že to snad ani nemůžou
myslet vážně Chtěla bych vidět toho
„kreativce“ z reklamní agentury.

XXXX tatatata zdar

No ještě jsem si vzpomněla na „moje jednička v Mladé Boleslaviiii“
To bylo taky zlý… Ale XXX to asi
trumfnul.

nejhorší reklama co sem snad zažila když jí slyšim, hned přepínam nebo
vypínám zvuk 

Dneska si ji mladá notovala z koupelny, je jí 17 měsíců, máma
neřekne, ale TATATATA umí bezvadně 

A chlap se mi líbí taky

je to hnus hnus!!!
Té káče co tam má divný záchvat bych nafackovala ,děsný !!

Blbost jako vratatatata Taky si to zpívám

Kakika píše:
Holky, ale musíte uznat, že XXX Lutz zná zaručeně spousta lidí. Ta reklama
je tak příšerná, že se zareje do mozku. Když jsem jí slyšela poprvé,
tak jsem se nevěřícně otočila na obrazovku, co se to vlastně děje. Je
spousta reklam, co se mi fakt líbí, ale tak nějak nevím, na který produkt
jsou, tady to nějak nehrozí. Každý ví, že je to na XXX Lutz tatata Jo a líbit už se mi taky začla – je hezky
rytmická i když mi ze začátku dalo
dost práce rozluštit text

Souhlasím:) Vkusné, vtipné reklamy jsou super… ale absolutně si
nezapamatuju produkt, který propagují. Tahle je tak blbá, až je hezká:)
A taky si tu teď pobrukuju tatatata .. a popravdě vždycky koukám, jak se ty
holky (chlapovi to docela jde) poperou s výslovností a tím vražedným
tempem:))

Hm, další z debilních reklam. a dneska ji jedu celé odpoledne, nejde mi
z hlavy… 

Leze mi na nervy Nejhorší je, že to dávaj snad při každých
reklamách.
Ale pravda je, že jako reklama, je to asi dobrý – chytlavý a dobře
zapamatovatelný 

Budete mít zájem:  Jak probiotika pomáhají vašemu zdraví? zde je 7 příkladů

Taky ji pořád jedu a nejvíc malej, on totiž už dva měsíce umí a
pořád opakuje tata a teta, takže tahle reklama je pro něj dělaná a
nemůže se od toho odtrhnout. U nás na pískovišti si včera asi sedmileté
holčičky tuhle reklamu zpívaly a ještě napodobovaly ty pohyby, co při tom
v té reklamě dělají  

Malé je 13m,a vždy se zarazí a začne tleskat.

Našla jsem k tomu tento článek: http://www.tyden.cz/…_175273.html

Takže to je rakouský nápad, jen předělaný do české verze. A pak je
tam ještě další rakouská reklama, takže při tý příští se máme taky
na co těšit 

Jinak malej tu reklamu ještě neviděl, přes den TV nepouštím, ale určo
by se mu líbila, mu ji asi někdy pustím na youtube A blbost jako vratatata mě fakt pobavila  

Ovzduší na Karvinsku je nejhorší za poslední roky

Typické inverzní počasí, kdy studený vzduch sedí na zemi a vítr vůbec nefouká, trápí poslední dny obyvatele Karviné a okolí. Limity polétavého prachu jsou mnohdy překračovány až několikanásobně.

Tomáš Hanzel, primátor města: „Největší znečišťovatelé jsou samozřejmě velké průmyslové podniky, které jsou v okolí našeho města, ale přispívá k tomu i doprava, ale i domkaři, kteří nespalují ve svých domech to, co spalovat mají. Přitom město každému domkaři nabízí dotace zhruba ve výši 13 tisíc korun na přestavbu topení na ekologické.“

Někteří domkaři ale dotace vrátili zpátky.

Tomáš Hanzel, primátor města: „Jsou přesvědčeni, že je levnější pro ně topit vším, co najdou, co najdou kdekoliv na skládkách, co přivezou domů a co nahází do toho kotle.“

Anketa, obyvatelé města: 1. „Kdyby topili uhlím nebo dřevem, ale jak dávají ty různé plasty a PET lahve.“ 2. „Ano, já souhlasím, že by to neměli pálit.“ 3. „Všechno záleží na finanční stránce těch lidí a práci. Ten, kdo má více peněz, si to může dovolit, ten, kdo nemá, tak šetří.“

Zda něco k lepšímu změní i chystaný zákon, který bude přísnější k lokálním znečišťovatelům, je zatím ve hvězdách.

Tomáš Hanzel, primátor města: „Já jsem dneska skeptický ke změnám jakýchkoliv zákonů, protože dneska se všechno řídí populistickou vlnou a já samozřejmě bych byl rád, kdyby byl zákon, který by umožňoval obcím kontrolovat to, čím lidé spalují.“

Otázkou zůstává i omezení dopravy ve městě. Karviné by ulevil potřebný obchvat, jenže ten tady nevznikne ze dne na den. Vedení města proto uvažuje i o možnosti zavést v době smogu veřejnou dopravu zdarma.

Tomáš Hanzel, primátor města: „Od příštího roku by město mělo autobusovou dopravu zdarma. V těch dnech, kdy budou takovým způsobem překročeny limity. Takže bychom chtěli už i dneska vyzývat už i dneska k tomu, aby si rozmysleli, jestli je opravdu nutné tím autem vyjet nebo ne a aby spíše použili tu veřejnou dopravu.“

Nevyřešená ještě zůstává otázka plánované spalovny. Přispěje i ona k horšímu ovzduší?

Tomáš Hanzel, primátor města: „Já nevím a můžu všem garantovat, že pokud přispěje ke zhoršení toho ovzduší celkového součtu, tak budu první, který bude proti té spalovně, jako takové.

Odmítám ale řeči těch „rádobyekologů“, kteří se zaštiťují ekologickými organizacemi a vykládají o tom, že všechno je špatně, ale nedokáží říct, jakým způsobem do budoucna budeme s těmi odpady nakládat.

Pokud ale spalovna bude mít negativní vliv na životní prostředí v našem městě, tak budu první, který bude proti spalovně.“

Vy všichni můžete přijít debatovat o spalovně s odborníky i ekology příští středu, 10. února, o půl páté odpoledne do sálu fakulty Slezské univerzity.

Největší zajímavosti pořadu Amerika hledá Topmodelku

POSHtip

21 / 8

Také jste podlehla této televizní soutěži? Není se ani čemu divit.

Pojďme se společně mrknout na to, čím je tato soutěž zajímavá!

Americká televizní soutěž a reality show v jednom to je Amerika hledá topmodelku! Soutěž plná emocí, nervů a neuvěřitelných zážitků ze světa modelingu. A co je cílem celé soutěže? Najít přeci jedinečnou královnu krásy, tedy novou topmodelku Ameriky.

Moderátorkou a porotkyní je topmodelka Tyra Banks, která je zároveň tváří soutěže.

Ve 23. řadě se objevila úžasná a talentovaná zpěvačka Rita Ora, která tuto sérii odmoderovala. 

V průběhu soutěže můžete vidět tři – čtyři porotce, kteří rozhodují o osudech soutěžících dívek. Neberou si žádné servítky a dívky kritizují v jednom kole. Původní čtyřka byla následující –  Tyry Banks, Beau Quillian, Janice Dickinson a Kimory Lee Simmons.

První série byla odvysílána v roce 2003 na americké stanici UPN, následně se soutěž přehoupla na stanici The CW. V roce 2015 byl pořad zrušen a o rok později jej odkoupila televizní stanice VH1, která soutěž vysílá dodnes.

V České republice jste mohly Amerika hledá topmodelku vidět na stanici Prima Love.

Zmínky o této show jste mohly zaslechnout v nejznámějších seriálech jako jsou Griffinovi, Teorie velkého třesku nebo třeba GREEK. 

V průběhu let se objevily negativní reakce, které byly cíleny na nerealistickou vizi, která značí životní styl modelek. Kritikům se také nelíbí, že se jedná o velký nátlak soutěžících či se jim zdá celá tato věc příliš krutá.

Pamatujete si, co bylo zajímavého na 12. cyklu? Hymnou se stala hitovka od Lady Gagy – The Fame.

V roce 2008 jste mohly v porotě vidět českou modelku Pavlínu Pořízkovou, která byla nejen porotkyní, ale také mentorkou.

Ovšem Pavlína se zde dlouho neohřála, v roce 2009 dostala vyhazov a to po telefonu – ke všemu před jejími narozeninami! Pavlína se snažila ušetřit náklady na natáčení, a proto ji Tyra Banks nechala propustit. Tady se opravdu sluší zmínit pořekadlo „Za dobrotu, pro žebrotu“.

Říká vám něco jméno Whitney Thompson? Modelka? Ano, ale ne jen tak ledajaká! Americká plus-size topmodelka. Vy, které jste v roce 2008 sledovaly tuto televizní show víte, o čem je řeč. V daném roce vyhrála

tato žena celou soutěž i přes to, že neměla žádné 90-60-90 a všechny ostatní soutěžící byly výrazně hubenější. Američanka nafotila fotky pro mnoho časopisů či třeba natočila reklamu s Rihannou.

Jak soutěž probíhá?

Většina se odehrává v New Yorku nebo Los Angels. Každá dívka si musí projít vstupním pohovorem, přes který se dostane pouze 13 nejhezčích z nich. Tyto dívky postupují dále do finále, které se skládá z několika kol. 

Každé kolo je odvysíláno zvlášť, takže vše prožíváte se slečnami a o nic nepřicházíte. 

V každém jednotlivém kole na soutěžící čeká nějaká výzva, ve většině případů se jedná o casting, módní přehlídku, focení či třeba natáčení reklamy, za kterou můžou získat nějakou cenu, výhodu a nejhorší z nich v soutěži končí. Musíme uznat, že o módní a kosmetický art pořad nemá nouze.

Úkoly jsou těžší a těžší a vyhrává opravdu ta, která vše splní na 110%. Do velkého finále se dostanou pouze dvě dívky, které se společně utkají o titul americké topmodelky. Tento den se završí módní přehlídkou, kde se rozhodne, která z nich celou tuto soutěž vyhraje. Dívky během tohoto dne musí ukázat to nejlepší, co se v soutěži naučily, a co v nich je.

Výherkyně obdrží titul „America´s Top model“, spolupráci s módními časopisy, finanční odměnu, smlouvu s modelingovou agenturou a kosmetické produkty.

Jedná se samozřejmě o reality show, kde vy, jako diváci, uvidíte i samotné sídlo, kde se modelky nachází. Intriky, hádky, pomluvy či přátelská gesta – o nic z toho nepřijdete, protože jinak to ani v této soutěži nejde! 

POZOR! Na sledování této reality show může vzniknout závislost, které se už nezbavíte!

Jsou krásné, zajímavé, okouzlující a své. V každé sérii se můžete těšit na 10-16 finalistek, které vás budou neustále překvapovat v tom, co vše v nich je. 

  • Doufáme, že jsme vás tímto článkem zaujaly a vy se tak zároveň dozvěděly něco nového o jedné z nejsledovanějších reality show v módním průmyslu.
  • S láskou
  • Vaše POSHgirls ♥

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *