Soutěž: Kalendář, který vás podpoří

Poté, co jsem získala v květnu 2016 1. cenu a titul absolutního vítěze v kategorii duo na soutěži v Itálii a po několika vydařených solových koncertech v létě 2016 jsem získala obrovskou motivaci a chtěla bych ještě více reprezentovat Českou Republiku! Ráda bych se proto v příštím roce zúčastnila 3 mezinárodních hudebních soutěží. 

Ale pouze má snaha nestačí,

Vy mi můžete umožnit mou účast!

Soutěž: Kalendář, který vás podpoří
Soutěž: Kalendář, který vás podpoří
Soutěž: Kalendář, který vás podpoří

Potřebuji Vaší pomoc. Vážně.

Jistě si stejně jako já umíte představit, že podpora mě a mých dvou sourozenců je pro rodiče finančně velmi náročná. Rozhodla jsem se obrátit se na Vás s žádostí pomoct mi s možností i nadále představovat českou hudbu a osobité umění české interpretace na mezinárodních hudebních soutěžích!

  • Vaše finanční podpora mi umožní zůčastnit se a tak i reprezentovat Českou Republiku v roce 2017 na těchto soutěžích:
  • Mezinárodní houslová soutěž mistra Josefa Muziky, ČR
  • International Music Competition of Bohdan Warchal “TALENTS FOR EUROPE“, Slovensko
  • International Music Competition “EUTERPE“ , Itálie
  • Celá tato částka by uhradila hlavně vstupní poplatky na soutěže, bez kterých by má účast nebyla možná, dopravu a ubytování.

Čeho už jsem dosáhla?

Hudebních soutěží se účastním už od svých 8 let, a tak mám za sebou úspěchů celou řadu. V roce 2008 jsem poprvé vystoupila na houslové soutěži Plzenecké housličky a získala jsem 2. cenu. V roce 2009 jsem získala 1. cenu na hudební soutěži Konzervatoře Plzeň.

V roce 2014 jsem získala 1. cenu na hudebním festivalu Fireworks of Talents v Praze. A tento rok jsem se vrátila z mezinárodní hudební soutěže EUTERPE v Itálii s 1. cenou a titulem absolutního vítěze v kategorii duo.

Mimo soutěže také vystupuji na koncertech po celé Evropě (Česká Republika, Slovensko, Německo, Francie, Ukrajina, Montenegro…).

Mým zatím největším úspěchem bylo ocenění od Evropské Unie Umění, stala jsem se první držitelkou ceny  European Award for Talented Youth 2016 a získala jsem bronzovou sošku „PATTI“.

Soutěž: Kalendář, který vás podpoří
Soutěž: Kalendář, který vás podpoří

 Podpořte mě!

Ráda bych na soutěžích představovala českou hudbu a v neposlední řadě prezentovala Pražskou konzervatoř a Českou Republiku ve světě.

S Vaší pomocí mi bude umožněno se zúčastnit prestižních soutěží!

Budu Vám vděčná za Vaší pozornost a každou korunu. Předem Vám moc děkuji!

19. ročník soutěže o nejhezčí KALENDÁŘ právě vrcholí

Letošní, v pořadí již 26. ročník mezinárodního veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY, představí jako tradičně moderní a atraktivní expozice českých a zahraničních firem z oboru reklamní komunikace a využití tisku. Vše se uskuteční pod jednou střechou výstaviště PVA EXPO PRAHA od 9. do 11. dubna 2019.

Soutěž: Kalendář, který vás podpoří

V rámci veletrhu se uskuteční vyhlášení soutěže Kalendář roku. Předmětem soutěže jsou vydané kalendáře pro rok 2019 pro tuzemské i zahraniční klienty v České a Slovenské republice.

 Cílem je ocenit výjimečné práce – kalendáře a to nejen z pohledu vlastního polygrafického zpracování ale i z hlediska originálního návrhu či společenského poselství. V letošním roce je celkem přihlášeno 84 prací (17 stolních a 67 nástěnných kalendářů).

Veškeré práce jsou zveřejněny na webu soutěže www.kalendarroku.cz, kde lze zároveň svého favorita podpořit hlasem v soutěžní kategorii o CENU VEŘEJNOSTI.

ARTmagazin.eu  sleduje soutěž kalendář roku už od roku 2008. Například porota při posuzování kalendářů roku v  roce 2017 zde

KALENDÁŘ 2019 ZNÁ JMÉNA POROTCŮ

Pavel Černý – šéfredaktor časopisu PRO města a obce

Přemysl Černý – jednatel Art-D-Grafický ateliér Černý, s.r.o.

Jana Jabůrková – Novinářka a komunikační manažerka, společnost J3T

Simona Janů – Product Marketing Manager Specialist Papyrus Bohemia s.r.o.

František Kavecký – redaktor webového portálu Sign Invetion a Novin pre grafický priemysel

Jakub Oth – Marketingový ředitel časopisu Marketing & Media

Tomáš Roreček – Ideamaker a copywriter v creative shopu RORECZECH s.r.o.

  • Josef Sedláček – vydavatel
  • Michal Slejška – grafik a pedagog
  • Zdeněk Sobota – prezident Svazu polygrafických podnikatelů
  • Jiří Turek – fotograf a pedagog, společnost J3T
  • Stanislav Vaníček – marketingový manažer Koenig a Bauer
  • Helena Vonková – vedoucí oddělení marketingu, Národní divadlo v Praze

Soutěž: Kalendář, který vás podpoří

Vladislav Najbrt, autor soutěže  při posuzování příspěvků v roce 2017. Foto: Petr Šálek

Soutěž: Kalendář, který vás podpoří

Pavel Dufek, grafický designér a ilustrátor, člen poroty v roce 2017. Foto: Petr Šálek

Related

Soutěž: Kalendář, který vás podpoří – Vitalia.cz

Jaký je život s diabetem? Mysleli jste, že je smutný, plný odříkání? Kalendář „Můj život s diabetem 2011“ nabízí dvanáct příběhů, které svědčí o opaku. Připomíná, že i s cukrovkou se dají točit filmy, stát na divadelních prknech, cestovat po světě a lézt po horách, provozovat oblíbené sporty. Prostě užívat si života naplno!

Soutěž: Kalendář, který vás podpoří

Velký nástěnný kalendář je unikátním projektem kampaně společnosti ELI LILLY ČR, s. r. o. a webu www.zivotsdia­betem.cz. Více o kalendáři: Můj život s cukrovkou – tváře a příběhy lidí s diabetem.

Každý rok se několik desítek tisíc lidí dozvídá, že mají diabetes a musí kvůli němu pozměnit svůj život. Právě díky tomuto kalendáři se mohou dozvědět, že pozměnit neznamená zhoršit.

Co víte o diabetu?

Zkuste správně odpovědět na otázky týkající se cukrovky a vyhrajte jeden z deseti velkých nástěnných kalendářů „Můj život s diabetem 2011“. Pokud si odpověďmi nejste jistí, nápovědu najdete například v článcích věnovaných cukrovce:

Budete mít zájem:  Uděláme cokoli - pro pár šupů nebo nákup zdarma

Můj život s cukrovkou – tváře a příběhy lidí s diabetem
Katalog nemocí: Diabetes mellitus (cukrovka)
Nechte si změřit hladinu cukru v krvi! Při nákupech v obchodě

1. Kolik diabetiků je evidováno v ČR?
a) zhruba 200 tisíc nemocných
b) kolem 500 tisíc nemocných

c) cca 800 tisíc nemocných

2. Onemocnění se dělí na dva druhy – diabetes I. a II. typu. Který je rozšířenější?
a) diabetes I. typu

b) diabetes II. typu

c) zhruba stejně

3. Jaká je prevence proti vzniku cukrovky, a tedy zvýšeným hodnotám cukru v krvi?
a) absolutní vyřazení cukru z jídelníčku

b) dodržování správné životosprávy: vyvážený příjem potravy a pravidelný pohyb

c) prevence neexistuje

Přečtěte si prosím pozorně pravidla soutěže:

  • Pište na adresu [email protected] do půlnoci 16. ledna 2011. 
  • Uveďte své celé jméno (bude zveřejněno v případě výhry) a adresu (ulice, město, PSČ; adresa nebude zveřejněna). Bez uvedení těchto údajů vás nemůžeme do soutěže zařadit.
  • Z jedné mailové a poštovní adresy je možné odpovídat pouze jednou.
  • Předmět soutěže: uveďte otázky (číslo nebo celou otázku) a správné odpovědi (písmeno nebo celé znění odpovědi).
  • Ze všech soutěžících, kteří splní podmínky soutěže a odpovědí správně, vylosujeme deset výherců.
  • Z účasti na soutěži jsou vyloučeni zaměstnanci společnosti Internet Info a jejich rodinní příslušníci.

Cena Czechitas

Soutěž Cena Czechitas (Czechitas Thesis Award) za nejlepší dívčí bakalářskou práci v IT je otevřena všem dívkám, které v posledním roce úspěšně obhájily bakalářskou práci na téma související s IT.

Cílem soutěže je upozornit na nadané dívky zapálené do IT, pomoci jim zrealizovat jejich projekty za podpory odborníků z praxe, a zároveň ukázat dalším slečnám a ženám, jak zajímavým tématům se tyto dívky věnují.

Jak se přihlásit?

Jak probíhal ročník 2020 se můžeš dočíst tady. Registrace pro ročník 2021 je již ukončená.

Jak to celé probíhá?

Na přelomu roku se uskuteční přihlašování do soutěže. Cena Czechitas je celorepubliková soutěž se dvěma spádovými oblastmi Čechy/Morava. Porota složená ze zástupců ze zapojených firem a Czechitas vybere za každou oblast 4 finalistky. Ty následně absolvují měsíční mentoring u vybraných partnerů soutěže.

Mentoring probíhá formou několika setkání studentky a mentora. Cílem mentoringu je rozvinout nápady, které vyplynuly z bakalářské práce, a připravit se tak na závěrečnou prezentaci.

Celou soutěž zakončíme v Brně slavnostním Galavečerem, na kterém studentky odprezentují své projekty (včetně výstupů z mentoringu) a porota vybere vítězky.

Co můžeš v soutěži získat?

  • Hromadu zkušeností (do CV)
  • Propojení teorie s praxí
  • Nové kontakty
  • Zpětnou vazbu od profesionálů
  • Naučíš se prodat svůj nápad
  • Sladkou třešničkou je finanční odměna pro vítězky 5 000 Kč a věcné ceny

Pravidla soutěže

  • Úspěšné obhájení bakalářské práce na téma související s IT v období 1. 3. 2020 – 28. 2. 2021. Pokud se Ti obhajoba posunula kvůli nařízením spojeným s Covid-19, napiš nám a domluvíme se.
  • Podmínkou není úspěšné složení státní závěrečné zkoušky.
  • Přijímáme všechny práce z fakult informatiky, ale vítáme i ty z jiných univerzit. Šanci mají studentky nejrůznějších fakult. 🙂 Práce NEMUSÍ vzniknout na typickém IT oboru.
  • Pokud si nejsi jistá, jestli se se svým tématem můžeš přihlásit, napiš nám!

Kritéria hodnocení

  • Originální nápad
  • Kvalita zpracování
  • Přesah do praxe
  • Inovační potenciál záměru
  • Posun projektu v rámci mentoringu
  • Prezentace na závěrečném galavečeru

Ostatní podmínky soutěže

  • Vyhlašovatel si vyhrazuje právo seznámit se s předloženými pracemi, a to výhradně pro interní potřebu a z důvodu případného oslovení soutěžících s nabídkou mentoringových služeb.
  • Vyhlašovatel si vyhrazuje právo předat předložené bakalářské práce členům odborné poroty.
  • Organizátoři soutěže si vyhrazují právo pozměnit pravidla soutěže či soutěž zrušit bez stanovení náhrady.
  • Na výhru není právní nárok.

Prohlášení o mlčenlivosti

Veškeré osobní údaje budou použity pouze pro účely této
soutěže.

Předchozí ročníky

Ročník 2020

  • Vítězky ročníku 2020:
  • Nguyen Minh Thao, Model pohybu šestinohého kráčejícího robota,
  • Kamila Lišková, Návrh a konstrukce zařízení využívající technologii RFID pro identifikaci závodníků,
  • Markéta Naušová, Vizualizace pro robotickou platformu RoFI.

Soutěž: Kalendář, který vás podpoří

Ročník 2019

Vítězky ročníku 2019:

  • Kateřina Kočendová, Detekce chůze a stanovení počtu kroků s využitím chytrého telefonu
  • Linda Langerová, Stylizace programovacích jazyků do herních úrovní logické dobrodružné hry
  • Daša Kušniráková, Klasifikace otázek a očekávaných odpovědí

Finalistky ročníku 2019:

  • Kateřina Kočendová, Detekce chůze a stanovení počtu kroků s využitím chytrého telefonu
  • Silvia Nagyová, Modul vyhledávání informací o genech pro platformu e-cyanobacterium
  • Linda Langerová, Stylizace programovacích jazyků do herních úrovní logické dobrodružné hry
  • Daša Kušniráková, Klasifikace otázek a očekávaných odpovědí
  • Lucie Halodová, Údržba map pro dlouhodobou navigaci mobilních robotů
  • Petra Javorková, Mobilná aplikácia pre správu zásob potravín v domácnosti
  • Michaela Brejchová, Plánování pro systém MoleMOD
  • Veronika Podobová, Podoba (študentských) jedál – grafická úprava knihy
Budete mít zájem:  Velká prsa: Když se touha stává problémem

Ročník 2018

  1. Vítězky ročníku 2018:
  2. Kam dále?
  3. DOSTÁVAT NOVINKY Z CZECHITAS
  4. PROZKOUMAT DALŠÍ OBLASTI IT

Známí kuchaři podpořili charitativní kalendář pro Autis Centrum. Zrušení akcí jim zkomplikoval prodej

pátek, 20. listopadu 2020, 09:02

Sára je mladá slečna s autismem, která s ostatními klienty Autis centra v Českých Budějovicích nafotila společně s finalisty MasterChef Česko Pepou Nemravou a Viki Hrazdílkovou charitativní kalendář 2021 plný oblíbených receptů.

Vařilo a fotilo se v prostorách Fine Food Academy. Jak Sára, tak ostatní klienti, rádi vaří a díky útulné kuchyni a vlídnému přístupu kuchařských celebrit si všichni společné vaření a focení kalendáře opravdu užili.

Výtěžek z prodeje tohoto kalendáře je určen k vybavení nového týdenního stacionáře pro dospívající a dospělé klienty s autismem.

Tento pobytový stacionář by měl ulehčit pečujícím rodinám a zároveň pomoci k osamostatnění dospělých lidí s autismem.

V České republice se takováto zařízení prakticky nevyskytují, ačkoliv se jedná o velmi potřebnou službu, která je zejména v případě rodin, kde chybí na péči jeden z rodičů, naprosto nezbytná. 

Editorem charitativního kalendáře je maminka Sáry, Ladislava Votrubová, která byla plná očekávání, jak výtěžek z prodeje kalendářů pro dobrou věc pomůže k získání tolik potřebných finančních prostředků na vybavení nových prostor stacionáře. Bohužel v současné situaci sešlo ze všech akcí, které Autis Centrum mělo pořádat, a kde bylo možno kalendář zakoupit.  

„Uvědomuji si, že nejsme jediní, kteří v současné době bojují o každou korunu a někdo dokonce o svou existenci. Dokážu se smířit s tím, že má roční práce přišla v niveč, ale nedokážu se smířit s tím, že tak krásné kalendáře pro dobrou věc nepomohou potřebným,“ posteskla si Ladislava Votrubová.

„Jsem vděčná vaši redakci, že mi umožnila náš příběh zveřejnit a jsem si jistá, že se i v této době najde spousta lidí s dobrým srdcem, kterým se kalendář s recepty od finalistů MasterChef Česko a známého jihočeského kuchaře Jana Kroba bude líbit.

Je to praktická věc, která určitě potěší i jako dárek,“ dodává již s úsměvem

Komu z vás není příběh 70 klientů českobudějovického Autis Centra lhostejný, stejně jako naší redakci, může tak koupí kalendáře s recepty udělat radost sobě nebo svým blízkým. My už jsme si v redakci radost udělali. Kalendář se dá pověsit na zeď i postavit na stůl.

Kalendáře si mohou lidé objednat na webových stránkách Autis centra. Navíc dostanou při zadání kódu „Drbna10“ slevu ve výši deset procent.

Soutěž o tři kalendáře 

Díky soutěži s Budějckou Drbnou mohou tři čtenáři vyhrát kalendář zdarma. Stačí jen správně odpovědět na soutěžní otázku a čekat na slosování. 

Podmínkou účasti v soutěži je vyplnění jména a kontaktních údajů. Ty budou využity pouze pro potřeby redakce v rámci této soutěže.

Fotografie kalendáře Vojenského fondu solidarity pomohou těm, kteří to skutečně potřebují

Autor: Jana Deckerová

Ve středu 27. listopadu se uskutečnil v prostorech Písecké brány v Praze 6 slavnostní křest kalendáře Vojenského fondu solidarity pro rok 2020.

Zúčastnili se ho předsedkyně Vojenského fondu solidarity brigádní generálka Lenka Šmerdová, ředitel Vojenské zdravotní pojišťovny Josef Diessl, herec Ondřej Vetchý a mezi čestnými hosty nechyběl ani válečný veterán generálmajor Miloslav Masopust a další významní hosté.

Kalendář obsahuje soubor dvanácti vítězných fotografií ze soutěže, kterou pod záštitou náčelníka Generálního štábu Armády ČR armádního generála Aleše Opaty vyhlásila brigádní generálka Lenka Šmerdová.

„Je to již druhý ročník a soutěžilo se na téma – Já a moje rodina – a to i v širším smyslu slova,“ říká brigádní generálka Lenka Šmerdová a dodává, že do soutěže se zapojilo velké množství nejen profesionálních vojáků, ale i civilních zaměstnanců a také mnoho příslušníků aktivní zálohy. Fotografií se sešlo velké množství a zapojily se do něj vojenské útvary a zařízení napříč celou republikou, nechyběli ani zástupci z řad Vojenské policie, Vojenské kanceláře prezidenta republiky nebo Hradní stráže a Vojenského zpravodajství.

„Fotografie byly opravdu nádherné a bylo opět velmi těžké vybrat pouhých dvanáct fotografií, které se vejdou do kalendáře,“ informuje dále generálka Šmerdová.

Vojenská zdravotní pojišťovna darovala vytištěné kalendáře Vojenskému fondu solidarity

Velkou zásluhu na vzniku kalendáře má Vojenská zdravotní pojišťovna, která kalendář na své náklady vytiskla a věnovala Vojenskému fondu solidarity.

„Jsem velmi rád, že jsme se touto formou pomohli Vojenskému fondu solidarity. A já při tomto slavnostním křtu přeji všem vojákům, aby jeho pomoc potřebovali co nejméně.

Nicméně je velmi důležité, že tato forma pomoci existuje,“ řekl generální ředitel Vojenské zdravotní pojišťovny Josef Diessl.

Kalendář slavnostně pokřtil i herec Ondřej Vetchý, který s českou armádou spolupracuje už mnoho let.

„Vážím si toho, že jsem jedním z těch, kteří tady slavnostně pokřtí tento unikátní kalendář,“ konstatoval Vetchý.

„Jeho hlavní sílou a myšlenkou je pomáhat těm, kdo to potřebují, a to je v dnešním světě velmi vzácné. Proto jsem jedním z těch, kdo se k české armádě a k našim vojákům hlásí. Podporuji je a vážím si jich.“

Budete mít zájem:  „Nový inzulín“ snižuje rizika pro diabetiky

Zájemci nejen z řad vojáků, ale i civilní veřejnost budou moci kalendář získat za dobrovolný příspěvek. Výtěžek z prodeje kalendáře poputuje na konto Vojenského fondu solidarity a posléze vojákům nebo jejich rodinným příslušníkům, kteří se ocitnou v tíživé životní situaci.

Kontakt: Vojenský fond solidarity – mail: [email protected]

Aktuality

Používáte rádi hlavu? Víte, co je LEGO? Umíte alespoň trochu programovat? Ukažte, co dokážete se stavebnicí LEGO MINDSTORMS! Fakulta strojního inženýrství VUT v Brně pořádá pátý ročník soutěže středoškolských týmů Roboti@FSI.

Dvoukolová soutěž Roboti@FSI je soutěží tří až čtyřčlenných týmů studentů třetího a čtvrtého ročníku středních škol. Rozvíjí kreativnost, logické myšlení a řešení technických problémů. Nelepší týmy získají prominutí přijímacích zkoušek na FSI.

Foto: archiv FSI

1. Kvalifikační kolo ROBOT V SIMULACI

  • Probíhá online.
  • Týmy mají za úkol NAPROGRAMOVAT POHYB ROBOTA V POČÍTAČOVÉ SIMULACI.
  • Využití simulovaného robota a grafického programovacího jazyka.
  • Všechny potřebné instrukce včetně přesného znění úkolu budou týmům zaslány emailem po provedení registrace a jejím schválení organizátory.
  • Výsledkem práce týmu zapojeného do kvalifikačního kola je program, který zašle k vyhodnocení.

REGISTRACE TÝMŮ: ZDE

Nebudeme prověřovat Vaše předchozí zkušenosti s programováním. Soutěž je určena i pro týmy, které nemají s programováním velkou zkušenost, a díky účasti v soutěži mohou nové vědomosti a dovednosti získat.

Foto: archiv FSI

2. Finále – Robot v simulačním prostředí webots ( www.cyberbotics.com )

  • 27. ledna 2021
  • Vzhledem k aktuální epidemické situaci siutace proběhne online.
  • Zadání úkolů se týmy dozví ráno finálového dne.

Foto: archiv FSI

Hlavním partnerem soutěže je firma Garrett Motion Czech Republic s.r.o.

Harmonogram letošního ročníku soutěže:

  1. Začátek registrace – 5. listopadu 2020
  2. Konec registrace – 31. prosince 2020
  3. Konec kvalifikace – 10. ledna 2021
  4. Vyhlášení výsledků kvalifikačního kola – polovina ledna 2021
  5. Finále – 27. ledna 2021

Nejlépe umístěné týmy získají, kromě věcných cen, také prominutí přijímacích zkoušek na Fakultu strojního inženýrství VUT v Brně. Prominutí platí i s odkladem, tedy v budoucnu i pro současné třeťáky a druháky.

Ohlédnutí za předcházejícími ročníky:

  • Roboti@FSI 2019-2020
  • Roboti@FSI 2018-2019
  • Roboti@FSI 2017-2018

*********

OTÁZKY A ODPOVĚDI:

  • Kdo se může zúčastnit?3-4 členné týmy ze 3. a 4. ročníků SŠ.
  • Co budu potřebovat?Chuť si zasoutěžit, dobrý nápad a vůli dotáhnout vše do konce, volitelně vlastní notebook (k dispozici budou i PC na fakultě), mozek =)
  • Platí prominutí přijímacích zkoušek pro všechny obory? Platí i pro studenty 3. ročníků?Ano, odměnou pro nejúspěšnějších osm týmů bude „PROMINUTÍ PŘIJÍMACÍ ZKOUŠKY K BAKALÁŘSKÉMU STUDIU NA FSI“ platné pro všechny fakultou nabízené studijní programy. Prominutí mohou uplatnit studenti 4. ročníku SŠ a odpovídající třídy víceletých gymnázií při nástupu do prvního ročníku bakalářského studia v akademickém roce 2021/2022 a také studenti 3. ročníku SŠ a odpovídající třídy víceletých gymnázií při nástupu do prvního ročníku bakalářského studia v akademickém roce 2022/2023.
  • Neumím moc (vůbec) programovat. Mám vůbec šanci v kvalifikačním kole?Určitě! Cílem nebude prověřit předchozí zkušenosti s programováním, ale schopnost logického uvažování a řešení technického problému. Programování s využitím grafického jazyka není složité a v případě nesnází Vám s čímkoli poradíme (mail, skype).
  • Co přesně bude úkolem druhého kola soutěže?Přesné zadání se dozvíte až na místě. Úkolem bude postavit závodního robota ze stavebnice LEGO Mindstorms, který zvládne samostatně projet zadanou trasu rychleji než jeho soupeři. Bude potřeba jej tedy i alespoň jednoduše naprogramovat. Důraz bude kladen zejména na vhodnou konstrukci, rychlost a chytré řešení samostatného pohybu.
  • Jsme tým složený z různých škol. Není to problém?Tým může být poskládán ze studentů z různých tříd a i z různých škol.
  • Musím mít podanou přihlášku na VUT?Ne, účast v soutěži není vázaná na přihlášku.
  • Musí být tým domluvený se školou, ze které pochází na účasti v soutěži?Tým může být na domovské škole nezávislý. Předpokládáme však, že domovská škola Vás ráda podpoří, například prostorem pro práci na Vašem projektu.
  • Může mi někdo s programováním pomoci?V prvním kole nemůžeme zjistit, jestli jste na programu pracovali samostatně. Nicméně první kolo slouží hlavně proto, abyste dokázali schopnost logického a technického uvažování a osvojili si práci se (simulovanou) stavebnicí LEGO Mindstorms. Ve druhém kole soutěže budete pracovat na projektu na Fakultě strojního inženýrství VUT v Brně, kde už Vám kromě organizátorů nikdo nepomůže.

ORGANIZÁTOŘI SI VYHRAZUJÍ PRÁVO NA ÚPRAVU PRAVIDEL A ČASOVÉHO HARMONOGRAMU V PRŮBĚHU SOUTĚŽE. O TÉTO ZMĚNĚ BUDOU SOUTĚŽÍCÍ VŽDY VČAS INFORMOVÁNI PROSTŘEDNICTVÍM EMAILU.

*********Dovolujeme si vás upozornit, že na akci budou pořizovány fotografie nebo audiovizuální materiály pro marketingové účely Fakulty strojního inženýrství VUT v Brně. Máte právo obrátit se na osobu z Fakulty strojního inženýrství VUT v Brně, která záznam pořizuje, a sdělit jí svůj případný nesouhlas.

REGISTRACE TÝMŮ: ZDE

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Adblock
detector