První Sklizeno foodie market byl otevřen v Olomouci

První Sklizeno foodie market byl otevřen v Olomouci Opět je tu další z mých rozhovorů, které vyšly v Instinktu, tentokrát s Davidem Kuklou, který stojí za

oblíbenými farmářskými obchody Sklizeno. Díky všem, kteří mi na Facebooku dávali tipy na otázky, které je zajímaly, některé jsem skutečně použila. Tady tedy máte původní, nezkrácenou verzi se vším všudy!

Když se vám něco
nelíbí, změňte to. Takové by mohlo být motto Davida Kukly, zakladatele farmářských obchodů Sklizeno. Z původně malého obchůdku
v Brně, který znalo jen pár lidí z okolí, se za méně než dva roky
stala vyhledávaná značka. Dnes už má Sklizeno čtyři kmenové a šest franšízových
prodejen v Brně, Praze a Olomouci.

Jste profesí stavař,
jak vznikl nápad začít podnikat i ve světě jídla?

Vždy jsem měl k jídlu kladný vztah, hodně jsem cestoval a
poznával tak jídlo i v zahraničí. 
Hlavní impuls přišel, když jsem se vrátil z Berlína, kde jsem
strávil několik let.

Měl jsem problém si zvyknout na nízký standard českých
potravin. Tehdy ale začínaly farmářské trhy a já poprvé uviděl farmářský obchod
pana Němce, což je teď jeden z našich předních dodavatelů.

Z Německa a
Rakouska jsem znal koncept farmářských obchodů, tak jsem si řekl, proč to
nezaložit i v Česku.

Kde jste sehnal první
dodavatele?

Hledal jsem je. V té době jsem hodně cestoval po Česku
a navštěvoval farmáře. Na začátku jsem si pro vše jezdil sám, což bylo dost
neekonomické i neekologické, ale jinak to nešlo. Když si ale dnes zpětně
promítnu, jak vypadalo první Sklizeno těsně po otevření, tak to bylo jako
obchod před zrušením, nebo dokonce po krachu. Moc jsme tam toho neměli, ale
spousta lidí byla přesto nadšená, protože jsme nabízeli výrobky, které do té
doby vůbec neviděli.

Vzpomenete si, jaká
byla první den tržba?

Bylo to 25 tisíc. První týden byli lidé zvědaví, potom to
trochu kleslo, ale nakonec se to zase zlepšilo a získali jsme stálé zákazníky.

Dnes máte dodavatelů
kolem dvě stě padesáti, jak je vybíráte?

Pořád je z velké části vybírám já. Dnes už ale za nimi
nemusím jezdit sám, naopak farmáři jezdí za mnou. Spousta z nich už
Sklizeno vnímá jako zajímavý prodejní kanál, kde jejich produkty dostanou větší
lesk, než kdyby se prodávaly v běžném supermarketu.  Často si ale neuvědomují, že máme trochu jiná
měřítka, než běžné řetězce.

Sledujete kvalitu
výrobků i potom, co s někým navážete spolupráci?

Ano, párkrát už jsme museli i přestat odebírat. Ukázalo se,
že někteří dodavatelé neříkají pravdu, teď už nikomu nevěříme a chceme hned na
začátku vidět příslušné papíry. Dnes už se tomu směju, ale byla doba, kdy bych
farmáře zabíjel. Dělám obchod odjakživa, myslím si, že ho umím a vím, jak by se
dělat měl. Celý život jsem byl na straně dodavatele a najednou jsem zjistil,
jak jsou někteří dodavatelé neprofesionální. Spousta z nich nedržela úplně
základní domluvy. Mnohokrát jsem zažíval situace, kdy jsme měli domluvenou
dodávku, a farmář řekl, že na to třeba zapomněl, nebo zboží mezitím prodal
někomu jinému.

To jste neměli žádné
smlouvy?

Ne a nemáme je ani teď. Naprostá většina spolupráce
s dodavateli funguje na základě ústní domluvy a podané ruky. I kdybychom
ty smlouvy měli, k ničemu by nám nebyly, protože farmáři by si dál dělali,
co se jim zlíbí. Navíc nechceme být jako velké řetězce, které si svoje
dodavatele zavazují smlouvami pod obrovskými sankcemi. A kdybychom se pro to
rozhodli, tak by nám spíše přestali dodávat, než aby zaplatili penále.

První Sklizeno foodie market byl otevřen v Olomouci

ZAČALI K NÁM
CHODIT I NORMÁLNÍ LIDÉ

První Sklizeno
otevřelo v roce 2011, změnili se nějak od té doby zákazníci?

Na začátku si nás hodně pletli se zdravou výživou, což se
tedy děje doteď, ačkoliv jsme se tak nikdy neprezentovali. Pak k nám
chodilo dost alternativních lidí, ať už v jakémkoliv smyslu, a maminky
s dětmi.  Dnes už u nás nakupují i
„normální“ lidé. Pro některé z nich je bio skoro sprosté slovo, ale chtějí si koupit
něco trochu lepšího a kvalitnějšího. Občas mám ale dojem, že to jde to
z extrému do extrému – z polohy, kdy lidi zajímala jenom cena, jsme
se dostali k tomu, že teď třeba vyžadují stoprocentní šunku. Nic takového
ale neexistuje, protože je to technologicky nemožné, což ale někdy odmítají
pochopit. Občas se pohoršují nad tím, že prodáváme párek, který má jen osmdesát
procent masa. Je těžké vysvětlit, že takový párek je velmi kvalitní.

Jak se potom tváří
třeba na vyzrálé maso, které máte v sortimentu?

Boj s vyzrálým hovězím byl hlavně na začátku, kdy jsme
byli první, kteří ho ve velkém uvedli do prodeje a alespoň v Brně jsme si
na něm postavili jméno. Chtělo to sice hodně vysvětlování, ale kdo ochutnal,
tak se pro něj vracel a byl ochoten akceptovat i vyšší cenu. Tehdy nám
nahrávala i doba, protože vznikaly restaurace, které nabízely steaky z vyzrálého
masa, mluvili o tom kuchaři jako je Zdeněk Pohlreich, nebo Roman Vaněk.
Popularizátoři gastronomie a celkově velký zájem současné populace o vaření nám
skvěle nahrávají.

Nemáte strach, že ten
zájem už je za vrcholem?

Obecně možná ano, ale protože u nás byl zájem o kvalitu
jídla natolik potlačený, tak myslím, že bude pomalu stoupat i nadále. Blížíme
se teď stavu, který je běžný v západní Evropě, kde je zájem o kvalitu
potravin běžnou věcí.

Není to ale spíše
tak, že to, co se prodává ve Sklizenu, je v zahraničí standard
v běžných obchodech?

To zase ne. I když v Německu půjdu do velmi dobrého
supermarketu, vyzrálé maso nenajdu a pokud ano, tak v minimálním
množství.  Malí farmáři se v běžné
obchodní síti nemají šanci uživit. Nároky řetězců jsou v jiných dimenzích
a jednají vždy z pozice síly. Pokud o někoho opravdu hodně stojí, jsou
ochotni trochu slevit. Potom ale v praxi navyšují zakázky a dodavatel postupně
buď sníží kvalitu, kterou není v tak vysokých číslech možné zachovat, nebo
ho to semele a stane se v podstatě vazalem řetězců.

Budete mít zájem:  Domácí test pohlaví miminka – co budete mít vy?

Nakupuje ve Sklizenu
i starší generace?

Náš první obchod byl v místě, kde žije hodně lidí
v důchodovém věku, kteří k nám chodili od prvního dne. Samozřejmě
byla ale i část těch, kteří nám spílali, že jsme zloduši, kteří okrádají lidi.
Na začátku se lidé cenám některých potravin divili dost a často jsme
vysvětlovali, proč jsou dané produkty dražší, než v diskontních řetězcích.
Nesnažíme se ale přesvědčit všechny a navíc hodně našeho zboží, třeba pečivo,
je cenově srovnatelná s konkurencí. Lidé, kteří chtějí hodně věcí za málo
peněz, našimi zákazníky stejně nebudou.

Na druhou stranu,
kdyby čtyřčlenná rodina nakoupila ve Sklizenu všechny potraviny, bylo by to
výrazně dražší, než v běžném řetězci.

Jde spíš o to, že lidé nakupují nesmyslné množství. Já
nakupuju ve Sklizenu všechno, ale naše lednička je poloprázdná. U nás se věci
nevyhazují, čerstvý chleba se koupí, až se dojí ten starý. Nakupujeme jen
tolik, kolik sníme a nemyslím si, že jako rodina za jídlo utratíme více než ti,
kteří si každý víkend ze supermarketu odvážejí obrovské koše s jídlem,
které podle mě ani není možné sníst. Češi jsou podle mě stále příliš fixovaní
na množství, vidím to i na své matce, která spadá do generace, pro kterou je
podstatné, aby toho bylo hodně.

Jak se tedy rodiče
tvářili, když jste přišel s nápadem na Sklizeno?

Otec mě podporoval, přestože si nebyl úplně jistý tím, o co
vlastně jde a matka to od začátku považovala za nesmysl. V mém okolí bylo
celkově minimum, lidí, kteří by mě podporovali, naopak mi spíše předpovídali
bankrot. Mě ale nikdy nezajímalo, co si ostatní myslí, jsem zvyklý poslouchat
jenom sám sebe. Samozřejmě jsem měl obrovské pochyby, ale rozhodnutí dělám vždy
na základě vlastní úvahy, tak jsem do toho rizika šel, navíc jsem věděl, že
v zahraničí to skvěle funguje.

První Sklizeno foodie market byl otevřen v Olomouci

Teď už máte prodejen
celkem deset, z toho šest franšízových, plánujete expanzi i do dalších
měst?

Výhledově ano, primárně se teď soustředíme na větší
prodejny, které můžeme otevírat hlavně v Brně a Praze. Do budoucna bychom ale
rádi otevřeli i menší prodejny v krajských městech. Aktivně tedy franšízu
nenabízíme, přesto nám chodí poptávek dost, většina se ale nezrealizuje. Chceme
si udržet určitý standard a to není levná záležitost.  Devadesát devět procent zájemců odradí finanční
náročnost projektu, která podle mě není zas tak vysoká, spousta lidí má ale
představu, že obchod otevřou za půl milionu.

A realita je jaká?

Asi stometrový obchod s vybavením a zásobením se dá
pořídit kolem milionu až půldruhého milionu. To je však úplné minimum, protože
chvíli trvá, než obchod začne vydělávat. Máme v Praze prodejnu, která
začala vydělávat už první měsíc, typické ale je, že na úroveň nákladů se
prodejna dostane asi do půl roku. Jsou ale i takové, které si na zisk musí
počkat rok.

Takže pokud mám kolem
dvou miliónů, nestojí mi otevření Sklizena nic v cestě?

Tak jednoduché to není, i partnery se snažíme poctivě
vybírat. Mít peníze nestačí, chceme pracovat s lidmi, kteří k jídlu
mají vztah. Potkali jsme i pár takových, kteří si mysleli, že tak rychle
zbohatnou. Tohle ale rozhodně není typ podnikání, kde by člověk viděl
návratnost v řádu pár let. V začátku navíc každá prodejna potřebuje
obrovskou osobní účast majitele, bez ní to vůbec nefunguje.

Jsou dodavatelé
napříč prodejnami stejní, nebo si o tom každá prodejna rozhoduje sama?

Sortiment je vždy trochu jiný, kolem čtyřiceti procent se
shoduje a je na vedoucím provozovny, co bude chtít nabízet, proces schvalování
jde ale zase přese mě. Myslím si, že právě ta diverzita je to, co nás dělá zajímavé
a odlišuje od konkurence. Každá prodejna žije ze stálých zákazníků, kteří jsou
všude trochu jiní a tomu se přizpůsobuje i nabídka. Kvůli tomu jsme třeba někde
začali nabízet banány, které vyžadovaly maminky s dětmi. 

První Sklizeno foodie market byl otevřen v Olomouci

Takže nelpíte pouze
na českých produktech?

Nikdy jsme netvrdili, že jsme jenom regionální, nebo jenom
farmářská prodejna. Snažíme se v maximální míře dávat prostor lokálním
produktům, zároveň jsme ale firma, která nedělá charitu. Jde nám především o
kvalitu, která je i v zahraničních produktech. Teď třeba řešíme zeleninu,
v zimě můžeme z českých produktů nabízet jen brambory, cibuli, česnek
a mrkev a ani to není jisté, protože dodavatelé občas v polovině sezóny
řeknou, že už nic nemají. Buď tedy nebudeme mít nic, nebo budeme brát zahraniční
kvalitní zeleninu s tím, že bude jasně označený původ. Zároveň ale chceme
co nejrychleji a v největší možné šíři rozjet vlastní výrobu, což nás
zásadně odliší od konkurence. Vstoupili jsme do zemědělského družstva a první
výrobky k prodeji budou asi v polovině roku.

Chystáte ještě nějaké
další změny?

Chceme více rozvíjet sekci jídla s sebou a toho, co se
konzumuje přímo na prodejně, což jsme zavedli nedávno a osvědčilo se nám to.
Mým zájmem je ale hlavně to, aby Sklizeno bylo synonymem jídla především kvalitního,
s maximálním využitím lokálních a sezónních potravin, ale v rámci zdravého
rozumu. Zkrátka primitivní myšlenka, která ani není moc originální.

První Sklizeno foodie market byl otevřen v Olomouci

  • David Kukla se narodil v roce 1976 v Brně, kde vystudoval stavební fakultu Vysokého
    učení technického. V roce 2011 otevřel první obchod Sklizeno, který nabízí
    hlavně farmářské potraviny. Zároveň stále podniká ve stavebnictví, je ženatý a
    má ročního syna Jáchyma.
  • Sklizeno je maloobchodní síť prodejen, která se postupně
    rozdělila na menší farmářské prodejny nabízející převážně regionální výrobky a
    foodie markety s větším podílem produktů ze zahraničí. V současné
    době má Sklizeno čtyři kmenové a šest franšízových prodejen v Praze, Brně
    a Olomouci.

fotky: Sklizeno, Milan Jasenský a HN, Libor Fojtík

Olomouc má Sklizeno. Zítra otevře první svého druhu. Nabízí plody farmářů i zvěřinu

UPOZORNĚNÍ: Tento příspěvek je starší než 6 měsíců.Níže uvedené informace mohou být zastaralé či neplatné!

Budete mít zájem:  Léky Na Tlak Seznam?

Olomouc má Sklizeno. Zítra otevře první svého druhu. Nabízí plody farmářů i zvěřinu

Tipy a názory

14.5.2013

Autor: Martina Burýšková

Ačkoli je teprve půlka května, v Olomouci se už urodilo. A Sklizeno bude už zítra, ve středu, a to pěkně po farmářsku. Možná jste si už sami všimli – na ulici 8.

 května se v posledních týdnech připravovala k otevření nová prodejna. A věřte nebo ne, svého druhu v Olomouci vůbec první.

Sklizeno nabídne jak základní potraviny od pečiva, vajec, jogurtů až po sezonní ovoce, tak i lahůdkové speciality – třeba moravskou zvěřinu nebo bezlepkové potraviny.

A co vlastně nabízí? No, všechno. Tedy abychom si rozuměli, všechno, co se dá jíst. A to nejen proto, že to tvrdí výrobce. Za důležitý faktor „jedlosti“ ve Sklizeno berou kromě obsahu také chuť, vůni i barvu. Zkrátka základní parametry, podle kterých bývalo zvykem si jídlo vybírat ke konzumaci.

Jenže některé věci se mění. A jídlo – to je případ sám pro sebe. Bohužel jsme si zvykli nakupovat a konzumovat i to, co má s jídlem jen málo společného, ale podbízivá chuť a vůně někdy zvítězí nad žaludkem a tomu pak nezbude než si pobouřeně zaskučet.

A právě to bylo trnem v oku „rodičům“ Sklizeno. Než ale přišlo na svět to olomoucké, v podobě foodie marketu, ještě to chvíli trvalo. Je to totiž mladší a zároveň košatější kolega starších a zkušenějších bardů sídlících v Praze a Brně, kde slaví velké úspěchy a utěšeně se množí.

Zejména díky jejich „otci“, kterým je David Kukla z Brna.

Zárodky olomouckého foodie marketu ale měly důvody ještě pragmatičtější, za vším stála prostá touha po poctivé masité flákotě. Jenže pokud masu rozumíte a chcete na svém talíři vidět kupříkladu i jiné hovězí pochoutky, než plec nebo falešnou svíčkovou, běžně tak snadno neuspějete. Ve Sklizeno by tomu ale mělo být jinak.

Právě na výběru čerstvého a kvalitního masa a masných výrobků si tu dost zakládají. Já sice nejsem velký masař, ale pokud tady šunka bude šunkou, špekáček špekáčkem a kuře tím, co skutečně běhalo po dvoře a ne někde v kleci přidušeně kvokalo krmené něčím, co ani nelze pojmenovat, tak se nechám ráda přesvědčit a zlákat.

Pokud ale právě vy patříte k těm mlsným masitým jazýčkům, co říkáte na chlazenou moravskou zvěřinu? Třeba na šunku z jelení kýty? Nebo farmářské králíky, krůty či jehněčí? A takových pochoutek tu najdete spoustu. Pokud byste si náhodou nevěděli rady, napoví vám nad masitým pultem mapa. Nebojte, nemusíte nikam jezdit.

Je to mapa toho, co všechno a kde na krávě a prasátku vlastně najdete.

No a na své si přijdou samozřejmě i nemasaři, myslím že sekce sýrů bude také obzvláště voňavá a výživná. Potěšit prý má jak běžné konzumenty, tak i vyslovené labužníky. „Lišíme se v rozsahu zboží a kvalitě. Máme třeba echt parmazán, nebo výtečnou parmskou šunku,“ říká tvůrce olomouckého Sklizeno Jiří Selucký. „Nevím ale, jestli se bude prodávat.

Když ne, budeme mít jen pár kousků pro fajnšmekry. Jednoduše rozhodnou zákazníci, kam bude naše Sklizeno pokračovat a co budeme nabízet,“ dodává. Podle všeho to tedy vypadá, že ještě budeme překvapeni, kam se ve Sklizeno projíme. Aspoň se ukáže, jak si my Hanáci hledíme svého talíře. A to si myslím, že je dobře.

Své ukáže podle pana Seluckého už první měsíc. „Zákazníci mohou přijít ochutnat, první měsíc poběží ochutnávky ve velkém. Když bude zájem, budeme mít zboží třeba v šesti variantách,“ vysvětluje. Kromě toho si ale na nás ve Sklizeno připravují i různé soutěže, podle toho co nakoupíme a v plánu jsou i různé zajímavé služby.

Třeba donáška až do auta, ale to se prý máme zatím nechat překvapit.

A když jsem říkala, že tu najdete všechno, tak jsem měla na mysli opravdu sortiment co nejpestřejší. To jen aby to nevypadalo, že se tu budeme krmit jenom masem a sýry. Chutnají sice dobře, ale občas je potřeba to také proložit.

Třeba pečivem z kvásku, mlékem a mléčnými výrobky, základními potravinami od obilovin, přes luštěniny, marmelády až po nějakou tu sladkou dobrotu, ovoce a zeleninu nebo i něco ostřejšího, třeba v podobě některého z regionálních piv nebo pálenek.

Mě osobně potěšil pestrý výběr čajů, mošty ve skle a vlastně nejrůznější dobroty na mlsání, které ale obsahem nemusíte počítat ke svým hříchům, ale naopak ke ctnostem. Takové jablečné marokánky s oříškem… Mňamka. Všechny tyhle si Sklizeno obstarává od regionálních farmářů nebo dodavatelů. Tedy pokud je to možné.

V případě pečiva je to nutné, u ovoce a zeleniny žádoucí, u mléka vítané. Některé produkty ale výrazně přesahují náš regionální rámec, a tak sem putují z různých koutů Evropy. To platí především pro ty výborné sýry.

Nemalým překvapením pro mě ale bylo samotné řešení a rozloha obchodu: prosvětlená chodba, příjemné zářivé barvy, dvě propojené místnosti a u východu dokonce zóna s wi-fi a dva „bufetové“ pultíky pro občerstvení s příjemnou hudbou.

No a na ty, kdo jsou stále v pohybu a rádi si na cestu za prací nechají udělat posilňující kávu nebo nalít osvěžující mošt a k tomu navíc ještě připravit snídani, čeká nepostradatelná služba – kelímek s nápojem do ruky, čerstvě připravený sendvič do druhé a vyrazit.

Pokud jste už na sklizeno narazili i v jiných končinách než na Hané, víte do čeho jdete. Pokud ne, nezbývá, než se přijít podívat osobně.

Poprvé se Sklizeno otevře zítra od 8 hodin a najdete ho na ulici 8. května, mezi poliklinikou SPEA a Priorem. Otevřeno bude každý všední den od 8:00 do 19:30 a v sobotu pak od 8:30 do 12:30.

Pokud vás zajímají podrobnosti, najdete je na webu www.sklizeno.cz.

Sklizeno chystá novou linii obchodů – foodie markety nabídnou i opravdové potraviny od evropských sousedů

Po bezmála dvou letech existence prodejen lokálních potravin se síť Sklizeno rozrůstá o novou linii obchodů. Pod logem Sklizeno-foodie market budou zákazníci moci nakupovat nejen kvalitní české potraviny, jak jsou nyní zvyklí, do nabídky přibude zahraniční produkce.

Sortiment se rozšíří například o tradiční zahraniční sýry, uzeniny, paštiky, oleje a další speciality, které se v českých kuchyních už zabydlely a u nichž není česká produkce vůbec možná nebo je teprve v počátcích.

Budete mít zájem:  Fronty v čekárnách u lékaře se už brzy stanou minulostí

První prodejny nové linie se v nadcházejících měsících otevřou v Praze, Brně a Olomouci.

Nová linie prodejen Sklizeno bude mít podtitul „foodie market“ a bude pro ni charakteristická ještě větší prodejní plocha a rozšířená nabídka potravin. Základ nabídky zůstane v tuzemské produkci s důrazem na prověřený původ a kvalitu bez zbytečných éček.

Stejná kvalitativní pravidla budou platit i pro nový sortiment ze zahraničí, především z Rakouska, Itálie, Německa, Francie, Španělska či Řecka.

Na pultech budou evropské regionální speciality, jako je pravý parmazán, prosciutto, jamon serrano, francouzské paštiky nebo třeba výběrové olivové oleje. Bude toho ale mnohem více.

„Zákazníci mají o tento typ sortimentu zájem a hodně se na něj ptají, proto nová linie obchodů vzniká.

A to samozřejmě v kvalitě, za kterou si stojíme, stejně jako u všech ostatních produktů ve Sklizeno,” vysvětluje David Kukla, zakladatel Sklizeno.

„Lidé chtějí především kvalitu a prověřený původ potravin a chápou, že ne všechno tu umíme vyrobit nebo vypěstovat. Proto si myslím, že je ideální doba na Sklizeno-foodie market,” říká David Kukla.

Rozšířený sortiment bude mít pro zákazníky ještě jednu výhodu. Protože je špičková česká farmářská produkce většinou teprve v plenkách, objevují se u ní logicky výkyvy v dostupnosti.

Zahraniční produkty pomohou tyto mezery pokrýt a zákazníci se tak budou moci spolehnout, že základní potraviny v regálech vždy najdou, a to v kvalitě, na jakou jsou u Sklizeno zvyklí.

„Navíc, je vůbec pro Brňáky rakouský špek zahraniční? Rozhodně to pro něj máme třeba z Brna blíž než do Prahy,” dodává David Kukla.

První z prodejen nového konceptu Sklizeno-foodie market by se měla otevřít v květnu v Olomouci. Další dvě v Praze a Brně jsou v jednání a měly by se otevřít do letních prázdnin. Na rozdíl od původního „Sklizeno-opravdové jídlo“ není nová linie primárně určena pro franšízing a foodie markety tak budou hlavně kmenovými prodejnami Sklizeno.

Sklizeno.cz – zdravé bio potraviny | 3,5 % zpět

Milujete dobré jídlo? Díky obchodu Sklizeno si můžete dopřát kvalitní a prověřené potraviny od lokálních i zahraničních dodavatelů. V nabídce obchodu najdete kromě různých druhů potravin i rychlé svačinky vlastní výroby. V prodejnách s bistrem si zase vychutnáte skvělý oběd z prvotřídních ingrediencí.

Sklizeno.cz: Kvalita za rozumnou cenu

Nechce se vám zrovna ven? Vyřešte svůj nákup z pohodlí domova prostřednictvím eshopu Sklizeno.cz. Prohledejte jednotlivá oddělení obchodu Sklizeno a vyberte si, na co máte chuť. Od cereálií a müsli přes zdravé mlsání, lahůdky, koření i běžné potraviny až po vína, piva, čaje a jiné nápoje. A to vše navíc za rozumné ceny.

  1. Výdejní místa: Svůj nákup si můžete vyzvednout osobně na jednom z šesti výdejních míst, a to hned druhý den po objednání nebo ve vámi zvoleném termínu. Cena za dopravu na výdejní místo je 49 Kč.
  2. Doprava domů s GLS: Obchod Sklizeno připraví váš nákup hned druhý den po objednání a předá zásilku kurýrovi. Ten vás bude osobně informovat o čase, ve kterém se na objednané dobroty můžete těšit.

Nakupte na Sklizeno.cz pochoutky za 1 000 Kč nebo více a získáte dopravu zdarma. Pokud nakoupíte za méně peněz, zaplatíte za doručení 99 Kč. Minimální hodnota nákupu je 500 Kč.

Jak za objednávku zaplatíte?

  • online platba kartou
  • platba hotově nebo kartou při převzetí

Sleva na první nákup

Nakupujete na Sklizeno.cz poprvé? Zaregistrujte se na stránkách obchodu, nakupte minimálně za 500 Kč a získáte slevu 100 Kč na první nákup. Sleva se vám následně automaticky odečte při dokončování objednávky.

Navštivte prodejny Sklizeno Brno nebo Praha

Zajděte osobně na některou z prodejen Slizeno a nechte se okouzlit chutí a vůní kvalitních potravin. V Brně má obchod 10 poboček a v Praze jich najdete hned 12. Navštívit můžete také prodejnu ve Zlíně, Hradci Králové, Olomouci nebo Dobřichovicích.

Sklizeno Campus

Navštivte brněnské nákupní centrum Campus Square, kde je pro vás otevřen Sklizeno Foodie market. Nejen, že zde nakoupíte vynikající potraviny, ale také se tu dobře najíte v bistru, které pro vás vaří každý všední den výborná menu.

  • Adresa: OC Campus Square, Netroufalky 770, Brno 625 00
  • Otevírací doba: Po – Pá od 7:00 do 20:00, So – Ne od 8:00 do 20:00

Sklizeno Dejvice

Stavte se v Praze v Dejvicích a nakupte kvalitní produkty od specialistů. Na této prodejně koupíte regionální potraviny, bio ovoce a zeleninu i bezlepkové pečivo.

  • Adresa: Dejvická 33, Praha 160 00
  • Otevírací doba: Po – So od 8:30 do 20:00, Ne: Zavřeno

Dárkový voucher od Sklizeno

Chcete darovat svým blízkým něco dobrého, ale nevíte co vybrat? Obchod Sklizeno tento problém vyřeší za vás! V nabídce má dárkové poukazy v hodnotě 300, 500 a 700 Kč které jsou k dostání na všech pobočkách Sklizeno a My Food. Uplatnit je pak můžete na všech prodejnách včetně bister.

Online catering od Sklizeno

Kromě nákupů kvalitních potravin nabízí obchod Sklizeno také moderní a inovativní služby.

Objednejte si kompletní dodávku cateringu pro všechny příležitosti a pohostěte svou návštěvu nebo zaměstnance, jak se patří.

Sklizeno pro vás připraví jak malá občerstvení (snídaně, coffee break), tak velká pohoštění na firemní akce (oběd, catering, raut) nebo individuální slané i sladké občerstvení (narozeniny, párty).

Jaký je na Sklizeno kontakt?

Máte dotaz ke své objednávce? Vyskytl se nějaký problém, se kterým potřebujete poradit? Zavolejte na telefonní číslo +420 733 141 277 nebo pište na adresu [email protected]. Omrkněte také aktuální letáky obchodů a zjistěte, jaké produkty koupíte tento týden ještě výhodněji.

Zdravé a výhodné nákupy s Tipli

Ojedinělým způsobem, jak na Sklizeno.cz ušetřit, je služba cashback. Nakupte v obchodě přes náš Tipli portál a získejte část peněz z nákupu zpět. Konkrétně v internetovém obchodě Sklizeno vás odměníme až 3,5% cashbackem.

  • V podobnom eshope môžete nakupovať aj na Slovensku, pozrite sa na prezdravie.sk.
  • Podobny sklep Drogerie Natura mamy dla Ciebie przygotowany w Polsce.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Adblock
detector