Neplaťte za reklamní iluze

  • Název: Net Force, Virtuální barbaři
  • Autor: Tom Clancy; Steve Pieczenik
  • Rok vydání: 2001
  • ISBN: 80-7257-645-3
  • Počet stran: 210 s.
  • Kategorie: Detektivní žánr / Thriller
  • Stav: Výborná brož
  • Cena: 19 Kč

Neplaťte za reklamní iluze

POLOŽKA NENÍ NA PRODEJNĚ, JE V NAŠEM SKLADU, NUTNO OBJEDNAT.

  1. Název: Hlídka pouště
  2. Autor: Jackson Gregory
  3. Rok vydání: 1995
  4. ISBN: 80-85941-10-4
  5. Počet stran: 183 s.
  6. Kategorie: Dobrodružná literatura
  7. Stav: Výborná originální vazba
  8. Cena: 19 Kč

Neplaťte za reklamní iluze

POLOŽKA NENÍ NA PRODEJNĚ, JE V NAŠEM SKLADU, NUTNO OBJEDNAT.

  • Název: Стихи мои свидетели живые
  • Rok vydání: 1977
  • Počet stran: 220 s.
  • Kategorie: Ruština / Русские, Poezie
  • Stav: Pěkná originální vazba s přebalem
  • Cena: 19 Kč

Neplaťte za reklamní iluze

POLOŽKA NENÍ NA PRODEJNĚ, JE V NAŠEM SKLADU, NUTNO OBJEDNAT.

  1. Název: Zemědělství Etiopie
  2. Autor: Josef Oubrecht
  3. Rok vydání: 1985
  4. Počet stran: 124 s.
  5. Kategorie: Průmysl / Zemědělství, Afrika
  6. Stav: Slušná brož
  7. Cena: 19 Kč

Neplaťte za reklamní iluze

POLOŽKA NENÍ NA PRODEJNĚ, JE V NAŠEM SKLADU, NUTNO OBJEDNAT.

  • Název: Medikus z Heidelbergu
  • Autor: Wolf Serno
  • Rok vydání: 2017
  • ISBN: 80-242-5645-2, 978-80-242-5645-0
  • Počet stran: 589 s.
  • Kategorie: Próza
  • Stav: Výborná originální vazba s přebalem
  • Cena: 19 Kč

Neplaťte za reklamní iluze

POLOŽKA NENÍ NA PRODEJNĚ, JE V NAŠEM SKLADU, NUTNO OBJEDNAT.

  1. Název: Mladé víno
  2. Autor: Emil Malacka
  3. Rok vydání: 1971
  4. Počet stran: 170 s.
  5. Kategorie: Próza
  6. Stav: Pěkná brož
  7. Cena: 19 Kč

Neplaťte za reklamní iluze

POLOŽKA NENÍ NA PRODEJNĚ, JE V NAŠEM SKLADU, NUTNO OBJEDNAT.

  • Název: Základy obecné jazykovědy – celostátní vysokoškolská učebnice pro studenty filozofických fakult studijních oborů 73-11-8 Český nebo slovenský jazyk a literatura (v kombinaci s jiným jazykem) a 73-20-8 Filologie (v kombinaci dvou jazyků)
  • Autor: Bohumil Palek
  • Rok vydání: 1989
  • ISBN: 80-04-22937-9
  • Počet stran: 285 s.
  • Kategorie: Sociologie / Společnost
  • Stav: Pěkná brož
  • Cena: 19 Kč

Neplaťte za reklamní iluze

POLOŽKA NENÍ NA PRODEJNĚ, JE V NAŠEM SKLADU, NUTNO OBJEDNAT.

  1. Název: V bojích se zocelila KSČ
  2. Rok vydání: 1956
  3. Počet stran: 557 s.
  4. Kategorie: Komunismus
  5. Stav: Pěkná originální vazba s přebalem
  6. Cena: 19 Kč

Neplaťte za reklamní iluze

POLOŽKA NENÍ NA PRODEJNĚ, JE V NAŠEM SKLADU, NUTNO OBJEDNAT.

  • Název: Rozoraná celina
  • Autor: Michail Aleksandrovič Šolochov
  • Rok vydání: 1951
  • Počet stran: 336 s.
  • Kategorie: Próza
  • Stav: Slušná originální vazba s přebalem
  • Cena: 19 Kč

Neplaťte za reklamní iluze

POLOŽKA NENÍ NA PRODEJNĚ, JE V NAŠEM SKLADU, NUTNO OBJEDNAT.

  1. Název: Na severu ostrov září – Román z Faerských ostrovů.
  2. Autor: William Heinesen
  3. Rok vydání: 1941
  4. Počet stran: 244 s.
  5. Kategorie: Próza
  6. Stav: Pěkná originální vazba
  7. Cena: 19 Kč

Neplaťte za reklamní iluze

POLOŽKA NENÍ NA PRODEJNĚ, JE V NAŠEM SKLADU, NUTNO OBJEDNAT.

  • Název: Šimrání u srdce
  • Autor: Sabine Both
  • Rok vydání: 2004
  • ISBN: 80-204-1131-3
  • Počet stran: 141 s.
  • Kategorie: Pro ženy a dívky
  • Stav: Výborná originální vazba
  • Cena: 19 Kč

POLOŽKA NENÍ NA PRODEJNĚ, JE V NAŠEM SKLADU, NUTNO OBJEDNAT.

  1. Název: Čeští vojáci pod Akropolí – Atény 2004
  2. Autor: Josef Gajda
  3. Rok vydání: 2004
  4. ISBN: 80-7278-242-8
  5. Počet stran: 147 s.
  6. Kategorie: Sport / Volný čas / Zábava
  7. Stav: Výborná originální vazba
  8. Cena: 19 Kč

POLOŽKA NENÍ NA PRODEJNĚ, JE V NAŠEM SKLADU, NUTNO OBJEDNAT.

  • Název: Pyžamo pro tygra – (a další pohádky babičky babočky)
  • Autor: Jana Štroblová
  • Ilustrátor: Eva Sýkorová-Pekárková
  • Rok vydání: 2011
  • ISBN: 978-80-242-2978-2
  • Počet stran: 106 s.
  • Kategorie: Pohádky / Knihy pro děti
  • Stav: Pěkná originální vazba
  • Cena: 19 Kč

POLOŽKA NENÍ NA PRODEJNĚ, JE V NAŠEM SKLADU, NUTNO OBJEDNAT.

  1. Název: Oleg Reif a jeho hvězdy – osobní vzpomínky a paměti herce, autora a režiséra
  2. Autor: Oleg Reif; Václav Junek
  3. Rok vydání: 2011
  4. ISBN: 978-80-87090-50-3
  5. Počet stran: 175 s.
  6. Kategorie: Film / Rozhlas, Biografie / Paměti
  7. Stav: Výborná brož
  8. Cena: 19 Kč

POLOŽKA NENÍ NA PRODEJNĚ, JE V NAŠEM SKLADU, NUTNO OBJEDNAT.

  • Název: Večerní slavnost
  • Autor: Olga Fujerová
  • Rok vydání: 1943
  • Počet stran: 157 s.
  • Kategorie: Pro ženy a dívky
  • Stav: Pěkná originální vazba
  • Cena: 19 Kč

POLOŽKA NENÍ NA PRODEJNĚ, JE V NAŠEM SKLADU, NUTNO OBJEDNAT.

  1. Název: Adiós, Španělsko
  2. Autor: Lenka Reinerová
  3. Rok vydání: 2012
  4. ISBN: 978-80-87260-25-8
  5. Počet stran: 112 s.
  6. Kategorie: Španělško / Portugalsko, Próza
  7. Stav: Výborná originální vazba s přebalem
  8. Cena: 19 Kč

POLOŽKA NENÍ NA PRODEJNĚ, JE V NAŠEM SKLADU, NUTNO OBJEDNAT.

  • Název: Jak lvové
  • Autor: Petr Schink
  • Rok vydání: 2015
  • ISBN: 80-7425-270-1, 978-80-7425-270-9
  • Počet stran: 389 s.
  • Kategorie: Sci-fi / Fantasy / UFO
  • Stav: Výborná brož
  • Cena: 19 Kč

POLOŽKA NENÍ NA PRODEJNĚ, JE V NAŠEM SKLADU, NUTNO OBJEDNAT.

  1. Název: Pan Sommer – novela
  2. Autor: Patrick Süskind
  3. Ilustrátor: Jean-Jacques Sempé
  4. Rok vydání: 1995
  5. ISBN: 80-200-0550-1
  6. Počet stran: 115 s.
  7. Kategorie: Próza
  8. Stav: Výborná originální vazba s přebalem
  9. Cena: 19 Kč

POLOŽKA NENÍ NA PRODEJNĚ, JE V NAŠEM SKLADU, NUTNO OBJEDNAT.

  • Název: Loseyho kniha – rozhovory s filmovým režisérem
  • Autor: Michel Ciment
  • Rok vydání: 1990
  • Počet stran: 189 s.
  • Kategorie: Film / Rozhlas
  • Stav: Pěkná brož
  • Cena: 19 Kč

POLOŽKA NENÍ NA PRODEJNĚ, JE V NAŠEM SKLADU, NUTNO OBJEDNAT.

  1. Název: Vom klugen Schneiderlein. ein Märchen der Gebrüder Grimm
  2. Autor: Grimmové bratři
  3. Rok vydání: 1997
  4. Počet stran: 20 s.
  5. Kategorie: Pohádky / Knihy pro děti, Německo / Němčina
  6. Stav: Výborná originální vazba
  7. Cena: 19 Kč

POLOŽKA NENÍ NA PRODEJNĚ, JE V NAŠEM SKLADU, NUTNO OBJEDNAT.

Název: Katechesen zur Buß- und Eucharistieerziehung im 2. Schuljahr. / Pastoral-Katechetische Hefte, Heft 38.

  • Autor: Helmut Geiger
  • Rok vydání: 1968
  • Počet stran: 155 s.
  • Kategorie: Německo / Němčina, Náboženství / Morálka
  • Stav: Pěkná brož
  • Cena: 19 Kč

POLOŽKA NENÍ NA PRODEJNĚ, JE V NAŠEM SKLADU, NUTNO OBJEDNAT.

  1. Název: 2SVAZKY Vesnice u lesa I – II.
  2. Autor: Vlasta Javořická
  3. Rok vydání: 1997
  4. ISBN: 80-85914-81-6, 80-85914-82-4, 80-85914-83-2
  5. Počet stran: 600 s.
  6. Kategorie: Pro ženy a dívky
  7. Stav: 2x Výborná originální vazba s přebalem
  8. Cena: 19 Kč

POLOŽKA NENÍ NA PRODEJNĚ, JE V NAŠEM SKLADU, NUTNO OBJEDNAT.

  • Název: Divoký med
  • Autor: Leonid Pervomajs'kyj
  • Rok vydání: 1964
  • Počet stran: 386 s.
  • Kategorie: Próza
  • Stav: Pěkná originální vazba s přebalem
  • Cena: 19 Kč

POLOŽKA NENÍ NA PRODEJNĚ, JE V NAŠEM SKLADU, NUTNO OBJEDNAT.

  1. Název: Devět Mečů slávy – Hrôd-Beraht
  2. Autor: Miroslava Kvášová
  3. Rok vydání: 2009
  4. ISBN: 978-80-86428-92-5
  5. Počet stran: 433 s.
  6. Kategorie: Sci-fi / Fantasy / UFO
  7. Stav: Pěkná brož
  8. Cena: 19 Kč

POLOŽKA NENÍ NA PRODEJNĚ, JE V NAŠEM SKLADU, NUTNO OBJEDNAT.

  • Název: 2SVAZKY Vzrůst ke Kristu I – II
  • Autor: Jan Evangelista Urban
  • Rok vydání: 1993
  • ISBN: 80-901426-2-1
  • Počet stran: 400 s.
  • Kategorie: Náboženství / Morálka
  • Stav: 2x Výborná brož
  • Cena: 19 Kč

POLOŽKA NENÍ NA PRODEJNĚ, JE V NAŠEM SKLADU, NUTNO OBJEDNAT.

  1. Název: Vom Eros zur Ehe Die naturgetreue Lebensgemeinschaft
  2. Autor: Hans Wirtz
  3. Rok vydání: 1950?
  4. Počet stran: 314 s.
  5. Kategorie: Německo / Němčina, Erotika / Vztahy
  6. Stav: Pěkná originální vazba s přebalem
  7. Cena: 19 Kč

POLOŽKA NENÍ NA PRODEJNĚ, JE V NAŠEM SKLADU, NUTNO OBJEDNAT.

  • Název: Politický zeměpis světa – původní stať o SSSR pro české vyd. napsal Karel Šubrt
  • Rok vydání: 1952
  • Počet stran: 258 s.
  • Kategorie: Politika / Politické myšlení
  • Stav: Pěkná originální vazba s přebalem
  • Cena: 19 Kč

POLOŽKA NENÍ NA PRODEJNĚ, JE V NAŠEM SKLADU, NUTNO OBJEDNAT.

  1. Název: Působivé prezentace v PowerPointu 2007
  2. Autor: Cliff Atkinson
  3. Rok vydání: 2008
  4. ISBN: 978-80-251-2119-1
  5. Počet stran: 334 s.
  6. Kategorie: Informační technologie / IT
  7. Stav: Výborná brož
  8. Cena: 19 Kč

POLOŽKA NENÍ NA PRODEJNĚ, JE V NAŠEM SKLADU, NUTNO OBJEDNAT.

  • Název: Vysoké Tatry, Štrbské pleso, Solisko, Štrbský štít, Patria, Slovensko
  • Kategorie: Pohled / Pohlednice, Místopis
  • Stav: Stav – viz. foto, které odpovídá vystavenému předmětu

Popis: Poštou neprošlá, nepopsaná. Ťuknuté růžky.

Cena: 100 Kč

POLOŽKA NENÍ NA PRODEJNĚ, JE V NAŠEM SKLADU, NUTNO OBJEDNAT.

  1. Název: Stín kláštera – Román.
  2. Autor: Manuel Galvez
  3. Rok vydání: 1941
  4. Počet stran: 264 s.
  5. Kategorie: Náboženství / Morálka
  6. Stav: Výborná originální vazba
  7. Cena: 19 Kč

POLOŽKA NENÍ NA PRODEJNĚ, JE V NAŠEM SKLADU, NUTNO OBJEDNAT.

  • Název: Ze zápisníku starého profesora
  • Autor: Dominik Pecka
  • Rok vydání: 1944
  • Počet stran: 214 s.
  • Kategorie: Náboženství / Morálka
  • Stav: Pěkná dobová neoriginální vazba
  • Cena: 19 Kč

POLOŽKA NENÍ NA PRODEJNĚ, JE V NAŠEM SKLADU, NUTNO OBJEDNAT.

Optické iluze v reklamě

Optická iluze přitahuje pozornost lidí od počátku věků. Baví je, a proto po ní mnohdy sahá i reklama, která tak připravuje nejedno náročné cvičení.

V reklamě se optické iluze využívají zejména k tomu, aby přilákaly vizuální pozornost spotřebitelů a donutily je setrvat očima trochu déle.

Jednou z oblastí, kam se optické iluze hodí, představují alkoholické nápoje, nebo spíše prevence před jejich nadměrnou konzumací. Optické iluze například ve své kampani využila organizace Anonymní alkoholici, která při pohledu na různé typy optických iluzí vyzývá sloganem: „Jestli je toto pro Vás obvyklé, vyhledejte Anonymní alkoholiky (If this is common to you, look for A. A.)

Neplaťte za reklamní iluze

Neplaťte za reklamní iluze

„Točící se“ kola byla použita v  reklamě na brazilské nealkoholické pivo Nova Schin, jež byla doplněna sloganem: „Pokud se všechno točí, pijte dál. Pivo je nealkoholické.“ (If everything’s spinning, keep drinking. The beer is non-alcoholic.)

Neplaťte za reklamní iluze

Dalším segmentem využívající hojně optických iluzí je technologie. U příležitosti představení nové televize Sony Bravia byly vytvořeny vizuály upozorňující na barevnost, ze které oči doslova přechází.

  • Neplaťte za reklamní iluze
  • Neplaťte za reklamní iluze
  • Stejně tak se nabízí využít podobného motivu pro dlouhotrvající baterky.
  • Neplaťte za reklamní iluze
  • Neplaťte za reklamní iluze
  • Optické iluze využila pro prezentaci kvalitního tisku i tiskárna značky Samsung.
Budete mít zájem:  Rezistence patogenů na antibiotika – problém, který má řešení

Automobilové reklamy s motivem optických iluzí se často inspirují dílem nizozemského malíře M. C. Eschera, který je známý pro své kresby nepostavitelných konstrukcí. Audi jeho motivů před několika lety využilo ve své britské kampani od londýnské agentury BBH.

  1. Neplaťte za reklamní iluze
  2. Neplaťte za reklamní iluze
  3. Motivu nekonečných smyček schodů rovněž uplatnila automobilka Volkswagen.

Dále se v reklamě používá iluze dvojí podoby obrazu, která se například objevila v brazilské kampani od agentury JWT pro pojišťovnu HSBC, doplněna sloganem: „Když si to uvědomíte, může být už pozdě.“ (When you realize, it might be too late.)

Dvojí podobu obrazu využila i francouzská cestovní společnost Club Med, která ve svých vizuálech říká, že to není  o tom, kam jedete, ale o tom, koho potkáte. (It's not where you go. It's who you meet.)

  • Podobný motiv tváří v krajině aplikovala ve své brazilské printové kampani nevládní organizace World Wildlife Fund, která ukazuje dopady lidské činnosti na přírodu a následně i na samotný život na zemi.
  • -kch-

Lidovky.cz – Diskuse

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.Děkujeme za pochopení.

Neplaťte za reklamní iluze Re: BJ von WolfensteinJak to souvisí s tím, na co jsem se ptal? Četba s porozumněním, to je váš obrovský problém.

  • reagovat
  • nahlásit příspěvek
Neplaťte za reklamní iluze Re: Náš hledající přičinlivecNijak, nechejme ho. Ať si hledá co chce. On totiž nehledá, jinak by už dáávno našel aspoň pár nugetků…

  • reagovat
  • nahlásit příspěvek
Neplaťte za reklamní iluze Obdivovatelům pana UlčeO míšence, kterou si vzal za ženu, piše pan Ulč, který tím asi chtěl dokázat jak není rasista. O tom, že jeho žena pochází z jedné nejbohatši rodiny na Taiwa psal opět pouze pan Ulč, který tím chtěl dokázat svoji úspěšnost. Nějak se ale pan Ulč nezmiňuje o své profesorské karieře, proč asi?  To o jediném českém mandarinovi pochází také z Ulčovi knížky. Zkrátka pan Ulč se vytahuje, a vy ho obdivujete. Proč ho obdivujete to je Vaše věc. Já ho obdivovat nemusím. Tak jak Vy pějete chválu na pana Ulče a ho obdivujete, mají jiní právo o Ulčovi pochybovat. Ja jsem neřekl o panu Ulčovi nic více, než co jsem si přečetl v jeho knihách.  Tak nadávejte jemu!

  • reagovat
  • nahlásit příspěvek
Neplaťte za reklamní iluze Re: Obdivovatelům pana UlčeHledající, píšete:  „Šlo mu pouze o to mít se dobře. A ktomu se bohatá žena hodí nejlépe, a pan Ulč proto velmi rád zapomene že je míšenka.“ Prosím, předložte pro toto tvrzení jediný konkrétní důkaz, nebo běžte diskutovat na Rudé Novinky.

  • reagovat
  • nahlásit příspěvek
Neplaťte za reklamní iluze „Já ho obdivovat nemusím“K tomu Vás nikdo nenutí. Ale takový výlev hnusu, který jste si zde dovolil, se dříve řešil soubojem. Ačkoli, duelovat se mohli pouze rovnocenní protivníci, kdežto Vy panu Ulčovi nesaháte ani po kotníky.

  • reagovat
  • nahlásit příspěvek
Neplaťte za reklamní iluze Re: „Já ho obdivovat nemusím“

  • reagovat
  • nahlásit příspěvek
Neplaťte za reklamní iluze Kdyz uz je tu rec o misencich. . .Dr. Rechcigl, president Spolecnosti pro vedu a umeni vybadal, ze Obama je vlastne Cech. ( A to si tady kdekdo myslel, ze jenom Hledajici je osel. . .)

  • reagovat
  • nahlásit příspěvek
Neplaťte za reklamní iluze Re: Kdyz uz je tu rec o misencich. . .

  • reagovat
  • nahlásit příspěvek
Co si myslí občané USANa http://www.thenation.com/doc/20090413/hayes?rel=hp_currently je uveřejněn článek „Experts of World Unite“ od Christopher Hayes. Podle nového průzkumu General Social Survey je důvěra občanů USA v instituce – od zdravotnického systému přes náboženské organizace až po banky – na historickém minimu. Ve skutečnosti je jedinou institucí s důvěrou velké části občanů USA armáda. V minulé dekádě byli občané USA svědky širokého selhávání prakticky všech důležitých institucí, v nichž žijí: Od církevních sexuálních skandálů přes vliv farmaceutického průmyslu a ziskuchtivé krutosti na medicínsko-industriální komplex až k ekonomické krizi, která odhalila, že vládcové vesmíru řídí finance zbaběle, zkorumpovaně a netransparentně,   Hlavním slibem Obamovy prezidentské kampaně bylo obnovit základní důvěru, která se do značné míry vytratila: Křižácké tažení naděje proti cynismu. Jeho výzva k Nové éře odpovědnosti pronesená při inauguraci se zdála signalizovat uznání faktu, že v občanském životě je cosi opravdu shnilého. Avšak pokud Obamovo zvolení zajistilo dočasný odklad, starý cynismus nyní hrozí návratem.

  • reagovat
  • nahlásit příspěvek
Re: Co si myslí občané USA.  V článku se mluví o vedoucích zkrachovaných finančních institucí, hlavně mužského pohlaví, kteři místo toho aby se omluvili za ztráty které způsobili svým sobeckým nezodpovědným jednáním, mluví o plebsu který nerozumí jejich “ušechtilým snahám”. Jejich zpráva ÚSA vládě a lidu je jasná “Jestli chcete abychom poskytovali I nadále uvěry tak se neplaťte do vyplácení našich stamilionových odměn”. Proto Bílý dům změkčil svou kritiku Wall Street. Prezident v úvodu nedávné tiskové konference varoval, že si „nemůžeme dovolit démonizovat každého investora nebo podnikatele, který se snaží vydělat“, zatímco Larry Summers poskytl v Bílém domě soukromý rozhovor o budoucnosti finančního sektoru stovce washingtonských finančních ředitelů se vstupným 5 000 dolarů na osobu. Dokonce to svádí k tomu chápat poslední opakování záchrany finančnictví jako cosi nepříliš odlišného od masivního úplatku: Vyplacení bank, které mají moc torpédovat hospodářství a celou prezidentovu agendu. Avšak peníze samy nestačí. Finanční elity žádají také veřejné podrobení se. Takže Bílý dům směřuje do zužujícího se politického prostoru mezi nepokojným, cynickým a frustrovaným obyvatelstvem na jedné a třídou potenciálně destruktivních elit neochotných k omluvě a (jak se domnívají) se samozřejmým nárokem na odměnu. Na odměnu, za to že zpronevěřili miliardy US Dollars a tím ožebračili miliony občanů USA? Jak je vidět z prohlášení účastníků G20, tak největši oběti finanční krize, kterou vyvoalala svoji nenažraností finanční elita Wall Street, budou stamiliony chudých na celém světě.A největši z největšich exulantských Čechů pan Ulč ( který byl vše : od soudce v 50-tých letech v komunistické ČSR až po professora politologie v jakési provincionální USA universitě) místo aby pomáhal Mr. President Obama obnovit důvěru obyčejných USA občanů ve vládu, tak Mr. President Obama jenom nadává. Zajímavé je, že tentýz Ulč pěl jenom chválu na George W. Bush, který by vyhodnocen jako nejhorši USA president všech dob.

  • reagovat
  • nahlásit příspěvek
Re: Co si myslí občané USAmamlasi

  • reagovat
  • nahlásit příspěvek
Re: Co si myslí občané USA- obojí je možné, sím. Jakkoliv já jsem si zatím v životě, dosti dlouhém, bez tohoto oslovení vystačil, a snad už vystačím…

  • reagovat
  • nahlásit příspěvek
Re: Co si myslí občané USAsím, nevím. Ale pán má asi pravdu. Podle mých, na úrovni 8. třídy ZDŠ zakrnělých znalostech českého jazyka, se slovo mamlas skloňuje podle vzoru muž. Ale nechci se přít.  V každém případě pokládám toto oslovení za elegantnější, než slovo vůl. Ale u Hledajícího je to stejně lhostejné.

  • reagovat
  • nahlásit příspěvek
Pro HledajícíhoVážený pane, že jste grafoman s prakticky nulovými argumentačními schopnostmi jsem pochopil už dávno. Ovšem obvinit pana Ulče z rasismu a na námitku, jak může být rasista někdo, kdo si vzal Číňanku odpovídat tím, že si ji vzal pro peníze, tak to je opravdu síla. Zjevně hřešíte na to, že pan Ulč je gentleman a navíc žije daleko od vás, takže s odpornou hnidou jako jste vy se velmi pravděpodobně zabývat nebude. Nicméně, za to co jste napsal byste si zasloužil dostat „poctivou českou facku“. Nebo snad pro své nehorázné tvrzení máte nějaký konkrétní důkaz? Potom se vám omluvím.

  • reagovat
  • nahlásit příspěvek
Re: Pro HledajícíhoTaké mne to zaujalo.Nic rozumného obvykle nenajde, tím Ulčem to korunoval. Frustrát jakýsi, nejspíš.

  • reagovat
  • nahlásit příspěvek
Kdo je misenec????uz jsem si myslela, ze serial o rodnem listu skoncil – a helejme se, nedame si pokoj….K misenci Obamovi – skoro kazdy americky cernoch je misenec.

  • reagovat
  • nahlásit příspěvek
Re: Kdo je misenec????To víte, jsme tady trochu mimo…takže bychom uvítali vysvětlení, jak to s tím rodným listem (potažmo občanstvím) vlastně je. Má nebo nemá Ulč pravdu? A je možno ten rodný list vidět, či byl skutečně na Havaji utajen?

  • reagovat
  • nahlásit příspěvek
Re: Kdo je misenec????Kdo klade takovéhle otázky je „rasýsta a fašýsta“ a nepochybně si doma k obědu vaří malé černoušky.

  • reagovat
  • nahlásit příspěvek
Re: Kdo je misenec????Většina černochů nesou míšenci. I černoši jsou rasisti a ne každá bílá ženská je šlapka, protože jen šlapka může spát s černochem. Je to prznění rasy a člověk musí ztratit veškerou sebeúctu, aby něco takovéhleho udělal. A poloopice zůstane poloopicí a s bělochy také nemá nic společného.

  • reagovat
  • nahlásit příspěvek
Re: Kdo je misenec????No ty jsi teda pěkná reklama bělochů. Nespadls sem z 19. století – ?! A už jsi členem nějaké té Arbeiterpartei, nebo zatím jenom sympatizant?

  • reagovat
  • nahlásit příspěvek
Mistře Hledající,ohledně madam Ulčové a motivaci ke sňatku máte podobné náhledy, jako měl Drát o Mackovi a jeho paní. Ani bych se nedivila, kdybyste dopadl stejně, vy jedna závistivá nulo.

  • reagovat
  • nahlásit příspěvek
Re: Mistře Hledající,

  • reagovat
  • nahlásit příspěvek
Re: Mistře Hledající,Ale prosím vás, on ten hledající zase hledal, šmátral pod posteli a šáhnul do nočníku a teď je z toho rozmrzelí.

  • reagovat
  • nahlásit příspěvek
Budete mít zájem:  Přírodní Léčba Zánětu Nosohltanu?
Re: Mistře Hledající,Já pouze opakuji prohlášení pana Ulče v jeho starých knihách. V té době si pan Ulč myslel, že může napsat všechno, protože věděl že z ČSSR se nikdo tak lehce nedostane, aby si mohl ověřit jeho žvanění.

  • reagovat
  • nahlásit příspěvek
Re: Mistře Hledající,Ty závěry, že míšenku jen bohatou, jste také vyčetl z Ulče, nebo je to příspěvek vaší závistivosti?

  • reagovat
  • nahlásit příspěvek

Jak volnonožci přicházejí o iluze

Proč jsem se jako vrcholový manažer (a táta dvou krásných dcer) rozhodl na vrcholu kariéry pro zdánlivé riziko podnikání? Jak jsem zdolával stres, přicházel o iluze, učil se jako o závod a jak to celé dopadlo.

V osmnácti jsem byl typický ajťák, jaké už dnes nepotkáte. Neměl jsem holku, zato obličej plný pupínků a spoustu ideálů. Právě jsem dostudoval elektroprůmyslovku, což mě bavilo, i když jsem věděl, že to není to pravé ořechové, protože chci být programátor!

Přihlásil jsem se do Brna na vysokou pro opravdové programátory. Přijali mě a já celý natěšený usedl do univerzitních lavic. Ale co bych vám lhal, časteji než v posluchárně jsem začal vysedávat po hospodách a kdo se v osmnácti dostal jako já na koleje, dá mi za pravdu, že označení utržený ze řetězu by potřebovalo daleko silnější variantu.

Mé nadšení rychle opadlo. Absolvovat zkoušku z programování na papíře a podtrhávat pravítkem klíčová slova opravdu nebylo to pravé ořechové. A tak se stalo, že mi ve čtvrtém semestru hrozilo ze školy vyloučení. Copak hrozilo, nedobrovolný odchod byl neodvratný.

Zoner, láska až za hrob

Odchod ze školy by znamenal návrat do rodného hnízda, a tím pádem ztrátu sladké svobody. Řekl jsem si, že se postavím na vlastní nohy a najdu si v Brně práci. Na kolejích jsem pak narazil na inzerát tohoto znění:

„Pokud vás baví počítačová grafika, přijďte na kávu do ZONER software.“

Což o to, nabídka kávy zdarma je dobrá (mimochodem, žádná káva nebyla a Zoner nám ji dodnes dluží). Řekl jsem si, že počítačovou grafiku znám sice jen z her, ale programovat umím, tak proč to nezkusit? A přidali se i spolužáci Láďa Matula a Aleš Hasala. Co jsme však netušili, že Zoner má jen dva zaměstnance a sídlí v bývalé prádelně:

Neplaťte za reklamní iluze

První kancelář Zoneru v bývalé brněnské prádelně

Když jsme tenkrát do dveří Zoneru vstupovali, nenapadlo by mne, že se stanu na dalších 18 let zaměstnancem s pořadovým číslem 3, Láďa 4 a Aleš s číslem 5 (pořadí je podle toho, jak jsme poprvé vstoupili do dveří). V Zoneru jsem začal na pozici vývojáře. Protože jsem ale na přijímací pohovor přišel jako první, stal se ze mě později vedoucí vývojového týmu.

Práce mě neskutečně bavila. Přeci jen grafika byla pro mě daleko zábavnější než např. programovat účetnictví, antiviry či databáze. Navíc jsem si zamiloval focení, což šlo ruku v ruce s produktem Zoner Photo Studio, na kterém jsme pracovali.

Kdyby si mě pak jednoho dne nepozval majitel na kobereček, tak dnes nepíšu tento článek, ale nadále programuji v Zoneru a vydrželo by mi to asi až do důchodu.

Jednoho krásného dne jsem se stal ředitelem

Dostal jsem nabídku stát se ředitelem softwarové divize s tím, že administrativu spojenou s vedením vývoje bude dělat někdo jiný. Konečně si udělám věci po svém! A když se rozhodnu, že uděláme verzi pro Apple, tak uděláme verzi pro Apple! Tenkrát jsem pocítil stejné nadšení jako první den na výšce.

Ke strategii vývoje produktů jsem se nakonec téměř nedostal. Zato jsem se stal přeborníkem na administrativu a zvládání stresu, dokonce jsem vyvinul zcela unikátní metriku jeho měření:

Neplaťte za reklamní iluze

Veličinou, která na grafu tak strmě roste až do okamžiku, kdy jsem ředitelské křeslo opustil, je počet ujetých kilometrů na kole. Prostě jsem si nechtěl tahat domů problémy z práce a snažil jsem se je vyjezdit cestou tam a zpět.

Ředitelování mě nakonec ani moc nebavilo. A přidaly se i další faktory — zdravotní problémy a nečekaně mi umřela máma, což vzbudilo emoce, o jejichž existenci jsem neměl do té doby ani ponětí. Na druhou stranu jsme v té době s Ivanou otěhotněli a čekali druhou dceru Elišku.

Jednoho krásného dne jsem si řekl „dnes by to šlo,“ vytáhl jsem ze šuplíku už rok připravenou výpověď, dopsal jsem na ni datum a podal ji.

I když byla poslední pětiletka v Zoneru náročná, mám tu firmu velmi rád. Naučil jsem se v ní mraky dovedností, které se mi dnes zatraceně hodí.

Zoner obdivuji za to, kam se z firmy o dvou lidech v prádelně vypracoval — dnes má přes 100 zaměstnanců a kromě digitální fotografie i webhosting, knižní vydavatelství a další divize.

Stále tam pracuje můj bratr, řada z mých nejlepších přátel a díky Zoneru jsem před 19 lety poznal i mou ženu Ivanu.

Neplaťte za reklamní iluze

Tým produktu Zoner Photo Studio v době, kdy jsem ze Zoneru odcházel

Volná noha, díl první — přicházím o iluze

Výpovědní doba utekla jako voda, přišel poslední den v Zoneru a rozloučení. Po vystřízlivění jsem si uvědomil, že jsem poprvé v životě nezaměstnaný a měl bych přemýšlet o způsobu obživy. Přece jen mám doma malou dceru a manželku, toho času na mateřské dovolené a ještě k tomu ve čtvrtém měsíci těhotenství.

Profily | ParlamentniListy.cz – politika ze všech stran

Prof. JUDr. Helena Válková, CSc. vložil nový článek

Projev na 97. mimořádné schůzi Poslanecké sněmovny 7. dubna 2021 k novele volebního zákonasněmovna, 97. schůze, 7.4, volební zákon

Monika Jarošová vložil nový článek

Projev na 97. mimořádné schůzi Poslanecké sněmovny 7. dubna 2021 k novele volebního zákona

Ing. Klára Dostálová vložil nový článek

Ministerstvo pro místní rozvoj právě obdrželo zprávu, že Evropská komise vydala souhlasné stanovisko s podporou Covid – Ubytování II.

Ing. Klára Dostálová vložil nový článek

Vyhlásili jsme další výzvu pro přijímání žádostí od lázeňských zařízení k proplacení poskytnutých slev na lázeňské pobyty v roce 2021. K dispozici je aktuálně alokace 743,8 mil. Kč.

Neplaťte za reklamní iluze Andrej Babiš byl položen dotaz

Pane premiere, očkování v ĆR vázne, promořování občanů pokračuje, jen se o něm nemluví. Byli jsme vámi ujištováni, že tý…

Mgr. Tomáš Petříček, Ph.D. vložil nový článek

Projev na 97. mimořádné schůzi Poslanecké sněmovny 7. dubna 2021 k novele volebního zákona

JUDr. Jan Chvojka vložil nový článek

Projev na 97. mimořádné schůzi Poslanecké sněmovny 7. dubna 2021 k novele volebního zákona

Neplaťte za reklamní iluze Občan Můj a Hermannův Městec má zaregistrovaný profil na ParlamentniListy.cz Ing. Miloš Zeman vložil nový článek

Projev prezidenta republiky při jmenování ministra zdravotnictví

Neplaťte za reklamní iluze Občan Ludva Bilkuš má zaregistrovaný profil na ParlamentniListy.cz Mgr. Kateřina Valachová, Ph.D. byl položen dotaz

V roli dědy dohlížejícího na vnoučata ,mám možnost sledovat on line matematiku s žáky inkludovanými dle Vámi prosazeného…

JUDr. Pavel Blažek, Ph.D. vložil nový článek

Projev na 97. mimořádné schůzi Poslanecké sněmovny 7. dubna 2021 k novele volebního zákona

Andrej Babiš vložil nový článek

Předseda vlády Andrej Babiš uvedl ve středu 7. dubna 2021 do funkce nového ministra zdravotnictví Petra Arenbergera. Nového ministra předtím jmenoval do funkce na návrh premiéra prezident Miloš Zeman.

Bc. Vojtěch Pikal vložil nový článek

Projev na 97. mimořádné schůzi Poslanecké sněmovny 7. dubna 2021 k novele volebního zákona

Ing. Robert Plaga, Ph.D. byl položen dotaz

A podle jakého klíče by se určovalo, kde děti do škol půjdou a kde ne? To by se také řídilo třeba počtem pacientů v nem…

Andrej Babiš byl položen dotaz

Jak to, že jste dopředu nevěděl, že chce Plaga pouštět děti do škol podle okresů? S Blatným si také jen dopisujete. Nemy…

Ing. Patrik Nacher vložil nový článek

Projev na 97. mimořádné schůzi Poslanecké sněmovny 7. dubna 2021 k novele volebního zákona

Dominik Feri vložil nový článek

Projev na 97. mimořádné schůzi Poslanecké sněmovny 7. dubna 2021 k novele volebního zákona

Andrej Babiš byl položen dotaz

čísla momentálně klesají…Bylo nutné ministry odvolat???

Bc. Vojtěch Pikal vložil nový článek

Projev na 97. mimořádné schůzi Poslanecké sněmovny 7. dubna 2021 k novele volebního zákona

Jana Svatá Martin Švadlenka Lukáš Hodan Martin Smrček

ProfilesWallpaperOne

Správa železnic vybrala zhotovitele modernizace tří úrovňových křížení na regionální dráze z Čáslavi do Třemošnice. Zvýšení zabezpečení přejezdů zrealizují společně firmy AŽD Praha a Chládek a Tintěra Pardubice.

Žebříček Evropských hodnot o dezinformátorech z řad celebrit, na němž figuruje i Janek Ledecký, už má svou odezvu. „Není to trochu hloupý?“ ptal se moderátor Čestmír Strakatý. Tomáš Jirsa z Info.

cz mluvil o „zoufalství“ a zakladatel serveru Voxpot Vojtěch Boháč míní, že už je načase si přiznat, že Evropské hodnoty jsou pochybný zdroj. Metodika analýzy taktéž vyvolává otázky, Evropské hodnoty se zřejmě řídí tím, kolikrát o celebritě psali tzv.

dezinformační weby. Ale na soud jsou prý připraveny.

ProfilesWallpaperTwo

Reklamní obrazovky – THE MEDIA CZ – display a digital signage agentura

Oslovte 750 000 pozorných diváků měsíčně. Nespustí z vás oči.

Spravujeme vysílání na více jak 400 obrazovkách v čekárnách v nemocnicích v České republice. Čekající bavíme, informujeme a zároveň vzděláváme díky unikátní skladbě pořadů. Čtěte dál a zjistěte, jak můžeme prostřednictvím tohoto média pomoci vašemu podnikání.

Budete mít zájem:  Jak na popraskané rty? Poradíme vám…

Běžně nepředstavitelná situace, že pro svou reklamu získáte maximální pozornost diváka, je u nás skutečností. Díky klidnému prostředí čekárny se divák totiž plně soustředí na nabízený obsah. Neruší jej pracovní hovory nebo kolegové.

Neodbíhá k plotně ani k plačícím dětem. Obrazovky umisťujeme tak, že vaši reklamu vidí každý čekající.
Velkou pozornost diváka ještě zvyšuje propojení televize s vyvolávacím systémem – na televizi se zobrazují postupně vyvolávaná čísla.

Potřebujete zaujmout nastávající maminku nebo paní v důchodovém věku? Nabízíte vybavení dětem do školy či auta pro muže středního věku? Neplaťte za reklamu tam, kde si jí vaše cílová skupina nevšimne.

Společně vybereme ideální místa, kde oslovíte právě své budoucí zákazníky.

Vysílací místa řídíme technologií vzdálené správy, díky které volíme pro každé místo unikátní programovou nabídku.

Velkou pozornost diváka zvyšuje propojení televize s vyvolávacím systémem. Na televizi se zobrazují postupně vyvolávaná čísla pacientů k lékaři. Čekajíci se tak skutečně na médium intenzivně soustředí včetně obsahu a reklamy.

Máte konkrétní částku na propagaci, kterou nechcete překročit? Nebo naopak nabízíte sezónní zboží, které byste nechali rádi intenzivně propagovat po určité období? Žádný problém. Vyjdeme vám vstříc s rozpočtem, jak potřebujete. Řekněte si. Navíc dodáme i reporty sledovanosti, takže přesně víte, za co peníze vydáváte.

Většina čekajících svůj čas v čekárně nebo na úřadě nevyplňuje žádnou aktivitou. Vysílání na obrazovkách THEMEDIA proto čekající rozhodně vítají. Zejména oceňují, že místo rozhlížení se po ostatních mohou sledovat atraktivní pořady v televizi. Zařaďte se mezi ně.

Neplaťte za reklamní iluze Neplaťte za reklamní iluze

Neplaťte za reklamní iluze – Měšec.cz

V mnoha případech se jedná o vyhozené peníze. Ve zdravé stravě si tělo vezme vše, co potřebuje.

Určité potravinové doplňky jsou vhodné například při nedostatku některých minerálů při rekonvalescenci, posílení organismu při závažných chorobách a podobně.

Dobrý lékař by měl každému pacientovi poradit, co by měl užívat, a zda je to vůbec nutné, říká pro server Měšec MUDr. Pavlína Liptáková. Více: Jak zdravě zhubnout?

Zhubněte snadno a rychle (nemusíte se ani hýbat)

Podle MUDr. Martina Matoulka, PhD, to v praxi vypadá takto: Na ulici vás zastavují slušně oblečení lidé (nejčastěji s přístrojem na měření tuku) a všichni mají zájem jenom o vás, radí vám, jak zredukovat nějaký ten kilogram. Co za to? Skoro vůbec nic, jen několik stokorun.

Chcete-li ale zhubnout víc, pak už je to něco přes tisíc korun, ale za to se nemusíte moc snažit. Vašim uším to zní lákavě, nebudete muset držet dietu, nebudete muset cvičit. Konečně někdo, kdo vám rozumí.

Měla by se vám ale vybavit minulá zkušenost, kdy jste velmi podobný prostředek či doplněk stravy užívali. Ačkoli jste zhubli 3 kg (sice ne 10, ale taky se hodí), tak hned po dalších několika týdnech jste 5 kg přibrali.

Takže, jak to doopravdy je se zaručenými bojovníky proti obezitě?  Drtivá většina těchto přípravků neprošla ani jedinou vědeckou klinickou studií, která by skutečně potvrdila očekávané výsledky. Účinky preparátů, které se používají v lékařské praxi, se ověřují v tzv.

dvojitě zaslepené studii na souboru lidí, kteří nevědí, zda užívají lék nebo pouze tzv. placebo (prázdnou tabletu). Až porovnáním účinku dané látky proti placebu, ověřením a potvrzením výsledků na dalším souboru lidí lze účinnou látku považovat za lék.

Kdo hlídá reklamu?

Úprava reklamy na potravinové doplňky, přesně řečeno doplňky stravy vychází ze zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy a o změně a doplnění zákona č. 468/1991 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání, ve znění pozdějších předpisů.

V tomto zákoně jsou upravena pravidla pro reklamu na doplňky stravy ve vztahu k zadavateli a zpracovateli reklamy. Není rozhodující, zda se jedná o reklamu televizní, rozhlasovou, internetovou, či tištěnou apod.  Způsob zveřejnění reklamy je podstatný pro zjištění státního orgánu, který je ke kontrole dané reklamy příslušný.

Dle tohoto zákona je ke kontrole reklamy na doplňky stravy příslušná Rada, je-li reklama zařazená do rozhlasového nebo televizního vysílání. Za reklamu nese odpovědnost její zpracovatel a zadavatel. Zákon nerozlišuje (ani nezná) veřejnoprávní a soukromé subjekty.

Zadavatel a zpracovatel zodpovídají za reklamní spot společně a nerozdílně, sdělila pro server Měšec předsedkyně Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) Kateřina Kalistová.

Sankce při porušení zákona může dosáhnout až do výše 2 000 000 Kč. V případě porušení ustanovení § 2 odst. 1 písm. c), kterým se zakazují nekalosoutěžní praktiky, dle zvláštního zákona, může být sankce až do výše 5 000 000 Kč.

Pravidla reklamy

Reklama na doplněk stravy, respektive potravinové doplňky musí dle § 5d zákona o reklamě splňovat tyto podmínky:

  • V reklamě na potraviny mohou být uvedena výživová nebo zdravotní tvrzení za podmínek přímo použitelného předpisu Evropských společenství
  • Reklama na potraviny nesmí uvádět v omyl zejména, pokud jde o charakteristiku potravin, jejich vlastností, složení, množství, trvanlivost, původ nebo vznik a způsob zpracování nebo výroby.
  • Nesmí přisuzovat účinky nebo vlastností, které potravina nevykazuje.
  • Nesmí vyvolávat dojem, že potraviny vykazují zvláštní charakteristické vlastnosti, když ve skutečnosti tyto vlastnosti mají všechny podobné potraviny.
  • Přisuzovat potravině vlastností prevence, ošetřování, léčby nebo vyléčení lidských onemocnění nebo takové vlastnosti naznačovat; to však nesmí bránit u potravin pro zvláštní lékařské účely uvádění informací nebo doporučení určených výhradně osobám kvalifikovaným v oboru lékařství, výživy nebo farmacie; rovněž tak u minerální vody nesmí tato omezení bránit uvádění údajů o tom, že minerální voda podporuje nebo usnadňuje určité životní funkce lidského organismu.
  • Nesmí doporučovat potraviny s odvoláním na nekonkrétní klinické studie.
  • Reklama na doplněk stravy musí obsahovat zřetelný, v případě tištěné reklamy dobře čitelný, text „doplněk stravy“.
  • Reklama na potravinu pro zvláštní výživu musí obsahovat zřetelný, v případě tištěné reklamy dobře čitelný, text „potravina pro zvláštní výživu“.

Zdroj : RRTV

Tendry na výběr dopravců 2: Neplaťte řidičům!

2. 01. 2014 12:30:00

„Dopravce vyhrál tendr naprostým podstřelením ceny. A následně se pak dožadoval doplacení tzv. vícenákladů. Objednatel to odmítl, a tak dopravce snížil mzdy řidičům. Hodně jich uteklo pracovat jinam a museli být nahrazeni novými, převážně ze zemí bývalého Sovětského svazu. Kvalita služeb poklesla, řidiči se s cestujícími například vůbec nedomluví“.

V úvodu jsem si dovolil parafrázovat příspěvek, ktery se objevil v diskusi pod mým článkem „Tendry na výběr dopravců 1: Úřad zasahuje!“. Pisatel příspěvku trefně vystihuje jedno z rizik trvale neudržitelné nízké nabídkové ceny.

Od prosince roku 2009, kdy vstoupil v platnost zákon č.194/2010 Sb., o veřejných službách v přepravě cestujících, jsou povinni objednatelé veřejné dopravy dodavatele těchto služeb soutěžit formou tzv. nabídkových řízení (tendrů).

V linkové autobusové dopravě se soutěží zpravidla o smlouvu na 8, resp. 10 let, přičemž hlavním kritériem výhodnosti nabídky je obvykle nabídková cena v prvním roce plnění smlouvy.

Extrémně nízká nabídková cena nekryje celkové náklady, a dopravce jí buď vnitřně dotuje, nebo se jí bude později snažit pod různými záminkami zvýšit, např. při jakékoliv, byť i bezvýznamné změně jízdního řádu.

Pokud se mu zvýšení ceny nepovede, tak v extrémním případě přeruší, nebo ukončí plnění smlouvy z důvodu neudržitelné ekonomické nevýhodnosti, přestane dodržovat nabídnuté vybavení, kapacitu, typ či stáří vozidel, nebo bude zanedbávat údržbu na úkor bezpečnosti.

Vždy se však bude nejprve snažit snížit mzdy řidičům, protože to je jediný náklad, u kterého neplatí tzv. tržní cena. U ostatních výdajů, jako jsou náklady na pořízení vozidel, naftu či plyn, oleje, aditiva, pneumatiky a jiné nutné provozní výdaje, příliš velký prostor pro jednání obvykle nebývá.

Mzda řidiče a s ní spojené další náklady – sociální a zdravotní pojištění, ošacení, školení a povinné zdravotní prohlídky – totiž tvoří významnou, přibližně třetinovou složku ceny, za kterou dopravce jezdí.

Řidič autobusu má odpovědnost za cestující i svěřené vozidlo, dlouhodobě rostou nároky na jeho technické schopnosti a zákaznicky vstřícné chování. Je dlouhodobě vystaven stresu z rostoucího agresívního chování jiných účastníků silničního provozu a často i cestujících.

Mzda řidiče autobusu linkové dopravy je dlouhodobě pod úrovní průměrné mzdy v České republice. Avšak s ohledem na celkové množství hodin strávených v práci způsobené proškrtanými jízdními řády a tedy vyšším podílem pracovní pohotovosti je jeho mzda i pod úrovní mzdy uklízečky v krematoriu.

Je s podivem, že si žádný z objednatelů, ač je dnes politické vedení krajů takřka výhradně levicové, netroufne (nebo to neumí?) přezkoumat nabídnutou cenu (zákon ho k tomu dokonce vybízí!), aby se přesvědčil, zda je alespoň v oblasti mzdových nákladů reálná a udržitelná.

Pak buď nabídku bez dalšího zkoumání ze soutěže vyřadí (k tomu účelu pak hledá a obvykle najde nějaký ten formální nedostatek), nebo ji přijme s pocitem uspokojení, že se mu konečně podařilo dopravce pořádně zmáčknout.

U některých takových zakázek se nezodpovědnost a nekvalifikovanost objednatele projeví dříve, u některých později. Vždy na ní ale dopatí nejprve řidiči autobusů a hned po nich i cestující.

Ve veřejných zakázkách je každý uchazeč povinen předložit rozsáhlou dokumentaci potvrzující jeho bezúhonnost, odborné, finanční a technické kvalifikační předpoklady. Kdybych byl všemocným vladařem, zavedl bych tuto povinnost i u zadavatelů.

Autor: Petr Moravec | čtvrtek 2.1.2014 12:30 | karma článku: 17.20 | přečteno: 1074x

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Adblock
detector