Výměnou za vaše osobní údaje vám hypermarkety dají slevu

25. října 1993 – datum založení maloobchodní a obchodní sítě, která neustále naberá na obrátkách a zvyšuje objem zisků.

Kde to všechno začalo?

Ukázalo se, že z malého obchodu s hotovostí a nošením, kde byly jen 2 pokladna… V té době založen obchod sotva si stanovila ambiciózní cíle. Byla zaměřena na velkoobchodní odběratele alkoholu, čaje, kávy a alkoholu cukrovinky… Pak Propagační krmivokonat zřídka alespoň z jednoho důvodu: ceny již byly „pod základní deskou“.

Od svého vzniku přitahovala společnost pozornost velkoobchodních kupujících nízké ceny… Přežili dodnes. Právě nízké náklady na zboží přitahují pozornost kupujících. Plus Zdroj propagačních akcí a slevimplementováno. To jí umožňuje hýčkat své klienty.

V roce 1996 společnost spoléhá na zvýšení obratu a budování kapacit. V této době byly otevřeny 2 obchody na Leninské a Tikhoretské třídě. Sotva je však lze srovnávat s těmi velkými maloobchodními řetězci, které dnes existují. Spíše to byly obchody s jídlem.

V roce 1997 g. obchodní společnost na příští radě se rozhodne o konstrukci nejnovějších nákupní centrum, který se bude zásadně lišit od ostatních. Na podzim roku 1999 se jeho dveře otevírají novým zákazníkům.

Co Katalog stužek?

    • Potravinářské výrobky;
    • Ne potraviny;
    • Speciální zboží pro určité období (na jaře – lopaty a hrábě; v létě – sluneční brýle a plavky; v zimě – teplé rukavice a další);
    • Doplňkové služby (kupující v obchodě si mohou chemicky vyčistit oblečení nebo si objednat výrobu ztracených klíčů).

Prezentováno v „ Lenta »katalog produktůjen příjemně překvapen a ohromen! Ale nejen on. Pro každého kupujícího maloobchodní síť otevírá téměř neomezené možnosti nákupu potřebného zboží za sníženou cenu (několikrát!).

Jak sladký je obchod připraven nabídnout zákazníkům?

Chcete potěšit svého přítele nebo kolegu? Ale nevíte, jaký dárek pro něj zvolit, jak najít věc, která se mu líbí? Použití dárkové karty… Umožní vám vyrobit dárek, který se vám bude určitě líbit. Který? Sám obdarovaný si vybere.

    Karty pravidelný zákazník

Umožňuje ušetřit ještě více. Jaká je konkrétní velikost vašich úspor? S kidki na pásu karetzávisí na vlastnostech produktu, marketingové politice podniku, ročním období a počtu nákupů, které jste již UROBILI.

Navrženo speciálně pro nejzranitelnější skupiny populace. Hypermarket Lenta v kataloguuvádí, že zástupci podniků jsou šťastní a připraveni podporovat sociálně zranitelné kategorie populace.

    Pokročilá mobilní aplikace

Jaké produkty jsou relevantní? Kolik je? Došlo k další aktualizaci nabídek slev? Zjištění odpovědí na předložené otázky (+ spousta dalších otázek) nikdy nebylo tak snadné a jednoduché. Stáhněte si aplikaci, spusťte ji v telefonu – a vydejte se do světa jasných, šťavnatých a bohatých nabídek.

Obchodní a maloobchodní řetězec si je vědom vysokého stupně sociální odpovědnosti, proto se ho účastní charitativní akce a nadace. A ktsii pásky v Moskvědobře známé všem. To znamená, že nákupem v jednom z hypermarketů řetězce přispíváte k pomoci obětem přírodních katastrof a mnoha dalších událostí.

Chystáte se jít do obchodu, ale nevíte, jaké produkty budou na prodej? Chcete co nejdříve získat přehled o všech slevových nabídkách společnosti? Ale zároveň získáte opravdu SKUTEČNÉ, a ne loňské možnosti (které se kupujícím často stávají)?

Propagace v Lentě dnesprezentovány na našem portálu. Shromažďujeme zde nejrelevantnější a nejžádanější možnosti, abyste mohli provádět každodenní nákupy s maximální úsporou pro vás.

Pojďte k nám, prostudujte si všechny nabídky, vyberte si produkty … A pak neváhejte a přejděte na Ribbon, aby vaše nákupy byly jasné, bohaté a příjemné.

1,6 (32,64%) 87 hlasů [s]

Jednou z nejoblíbenějších a nejoblíbenějších akcí byla akce ve zdroji „Happy Birthday“. V roce 2019 se podmínky propagace mírně změnily. A musíte tomu věnovat pozornost, aby později nedošlo ke zklamání nebo stížnostem.

Tato propagace byla původně testována ve třech hlavních regionech. A poté, co viděli, že to má velký zájem kupujících, rozhodli se jej spustit všude. Nyní kampaň „Narozeniny“ v Lentě probíhá ve všech 79 ruských městech, kde jsou obchody jednoho z největších řetězců Lenty.

Chcete-li získat narozeninové slevy, musíte mít:

  • karta s aktivovanou páskou;
  • vyplněný dotazník s uvedením vašeho data narození;
  • cestovní pas nebo jiný doklad totožnosti (například řidičský průkaz) s vaším datem narození;
  • požádat informační přepážku o osobní slevový kupón na narozeninové akce v Lentě;
  • zanechte své kontaktní údaje a potvrďte svůj souhlas s přijímáním oznámení kterýmkoli z kanálů, které vám vyhovují (prostřednictvím SMS, textových zpráv, emailová adresa);
  • při platbě za nákupy ukažte pokladníkovi věrnostní kartu Lenta vydanou pro vás a přijatý osobní slevový kupón.

Tuto nabídku využijte, pokud chcete mít možnost nákupu správné výrobky na dovolenou příznivé ceny a získejte slevy.

K tomu samozřejmě musíte splnit jednu důležitou podmínku: pouze majitel může využít 15% slevu na všechny produkty prodávané na pásu karet.

Pokud se vybrané produkty účastní, slevy se nesčítají, ale je vybrán ten, který je vyšší. Na tento moment slevu může využít více než 12 milionů lidí, držitelů karet v obchodě Lenta.

Věrnostní program, který je hlavní politikou společnosti, je zaměřen na to, aby se každý zákazník cítil jako vítaný host v kterémkoli ze supermarketů nebo hypermarketů Lenta. Pokud byl na začátku každému držiteli jakéhokoli typu karty Lenta poskytnuta 5% sleva na celý sortiment zboží, stala se logickým pokračováním programu kampaň „Happy Birthday“.

Jak získat kupón na lenta.com/bdcoupon/

Nedávno můžete získat narozeninový kupón ve zdroji na oficiálním webu lenta.com/bdcoupon. Existuje formulář, ve kterém stačí do pásu karet zadat číslo vaší věrnostní karty. A obdržíte kupón na uvedenou e-mailovou adresu. Můžete to také projít. Na webu www.lenta.

com bd_coupon je speciální stránka, která je určena lidem narozenin v různých městech, kde jsou obchody Lenta. Nezáleží na tom, kde žijete: v Moskvě nebo Petrohradu, Omsku nebo Krasnojarsku, Nižním Novgorodu nebo Kazani. V roce 2019 můžete kupóny získat na lenta.

com/bdcoupon

Mnoho kupujících na pásu karet přemýšlí, jak získat slevový kupón na pásu karet k narozeninám. Tyto narozeninové slevové kupóny může získat každý, kdo:

  • má věrnostní kartu Lenta;
  • prošel registrací a vyplnil dotazník na informační přepážce;
  • potvrdil své datum narození tím, že přinesl cestovní pas nebo jiný doklad s uvedením data narození.

Zadejte číslo karty kupujícího a zkontrolujte, zda máte nárok na narozeninový kupón ve zdroji:

Výměnou za vaše osobní údaje vám hypermarkety dají slevu

Jak se stát účastníkem kampaně „Všechno nejlepší k narozeninám“ ve zdroji

Akce zve své zákazníky, aby oslavili své narozeniny ne jednou za rok, ale po celých osm dní! Není to královský dárek?

Můžete využít slevu na vaše narozeniny, dva dny před a dalších pět dní po… Každý den, během těchto osmi dnů, si můžete koupit zboží maximálně za dvacet tisíc rublů.

Výše slevy se skládá ze dvou složek:

  • ze slevy, která vám je poskytnuta s věrnostní kartou;
  • slevy na osobní kupón obdržené na informační přepážce.

Důležité! Slevy na všechny produkty se nesčítají. Obvykle je jakákoli sleva vyšší. Slevy se nevztahují na nákupy a tabákové výrobky.

Peněžní ekvivalent slev se nevydává.

Jak získat slevy na pásu karet k narozeninám

Abyste mohli nakupovat všechny položky se slevou 15%, musíte:

  • získejte věrnostní kartu a to;
  • u informačního pultu, který je k dispozici v každém obchodě Lenta, musíte požádat o zákaznický dotazník. V dotazníku je třeba zadat údaje o vašem datu narození atd. Pro úsporu času v obchodě si můžete přímo zde vytisknout dotazník zákazníka. Vyplňte ji doma a přiveďte ji hotovou do obchodu. Musíte to dát zaměstnancům.

Výměnou za vaše osobní údaje vám hypermarkety dají slevu

Narozeninové slevy v Lentě v roce 2019 se vztahují na širokou škálu produktů. Podmínky pro získání slevového kupónu se staly příznivějšími.

Nyní sleva neplatí po dobu 15 dnů, jako tomu bylo v roce 2018, ale pouze po dobu osmi dnů.

Pokud jste ale dříve mohli nakupovat zboží pouze jednou za všech 15 dní, nyní to můžete dělat každý den bez zvláštních omezení. Hlavní věcí není utrácet více než 20 tisíc rublů denně.

V Moskvě a Petrohradu, v Nižním Novgorodu a Krasnojarsku, v Omsku a Irkutsku a také v dalších městech Ruska můžete získat výrazné slevy na své narozeniny. Ačkoli sleva na kartě Lenta není kumulativní s jinými slevami na tyto produkty, je tvořena celkovou slevou na kartě a na osobním kupónu.

Narozeninové slevy se uplatňují jak v hypermarketech, tak v supermarketech řetězce Lenta.

Stáhněte si a vytiskněte dotazník kupujícího a získejte osobní kupón

Zde je formulář, který musíte vyplnit, s uvedením spolehlivých údajů odpovídajících pasu. Formulář si můžete pro své pohodlí vytisknout, vyplnit doma a poté přivést do prodejny Lenta a předat zaměstnanci na recepci:

Budete mít zájem:  Vitamíny Proti Padání Vlasů - Diskuze?

Výměnou za vaše osobní údaje vám hypermarkety dají slevu

  • musíte si vybrat, jak chcete dostávat oznámení: sms, zapnuto e-mailem nebo telefonicky;
  • přineste doklad, který potvrzuje vaše datum narození. Může to být pas nebo řidičský průkaz. Data se zadávají do počítače. A i když v budoucnu na tuto akci zapomenete, obdržíte oznámení s pozvánkou k návštěvě obchodů Lenta a výběru dárků se skvělými slevami;
  • poté vám bude poskytnut osobní kupón na slevy u informačního pultu;
  • sedm dní před narozeninami můžete začít využívat maximum výhodná nabídka… Vyberte si jakýkoli produkt a získejte 15% slevy. Vše, co musíte udělat, je předložit věrnostní kartu a slevový kupón.

V roce 2019 můžete využít narozeninovou slevu na Lenta denně po dobu osmi dnů. Nákupní částka by neměla přesáhnout 20 000 rublů. Slevy jsou platné 2 dny před narozeninami, na samotné narozeniny a poté dalších pět dní.

Co dělat, abyste získali slevu na své narozeniny na pásu karet

Musíte udělat následující:

  • přijďte do obchodu Lenta v jednom z osmi dnů, včetně vašeho data narození. (a);
  • vezměte si s sebou věrnostní kartu;
  • převzít osobní slevový kupón obdržený na informační přepážce;
  • vybrat maximálně 500 jednotek zboží;
  • při platbě u pokladny předložte věrnou zákaznickou kartu a osobní kupón.

Zde je několik dalších důležitá pravidlaměli byste vědět:

  • pomocí osobního kupónu si nemůžete zakoupit více než 100 produktů;
  • následující zboží nelze zakoupit pomocí osobního kupónu: věrný zákaznický průkaz Lenty, tabákové výrobky;
  • 15% sleva se skládá z obecné slevy na věrnostní kartu a na osobní kupón;
  • slevy se navzájem nesčítají. Je vybrána největší sleva na produkt v daný den pro tento produkt, a to je to, co obdržíte;
  • nebudete moci obdržet náhradu v hotovosti;
  • organizátor akce, kterým je LLC „Lenta“ (adresa 197374, Rusko, Petrohrad, Savushkina st., 112, písm. B.) si vyhrazuje právo kdykoli zrušit nebo změnit podmínky akce. Zároveň bude 30 dní před tím zveřejněno oznámení o tom na oficiálním webu Lenta.

Výměnou za vaše osobní údaje vám hypermarkety dají slevu

Do pozornosti všech narozeninových lidí!Chcete-li získat slevy na své narozeniny, nestačí pouze vyplnit formulář kupujícího. Musíte potvrdit své datum narození. Přineste si prosím pas nebo jiný průkaz totožnosti s uvedením dne, měsíce a roku narození.

Ukažte dokument správci na recepci. Poté obdržíte osobní kupón ve formě pohlednice. Uvnitř je čárový kód. Musí být předložen pokladníkovi při platbě za vaše nákupy. Současně s kupónem musíte prokázat svoji věrnostní kartu. Pouze v tomto případě získáte 15% dárkové slevy.

Hodně štěstí!

Další slevy pro všechny držitele karet Lenta

Podle Chrisa Newburyho, ředitele rozvoje věrnostního programu ve společnosti Lenta, věnují obchody řetězce velkou pozornost personalizaci nabídek. Berou se v úvahu osobní údaje a preference kupujících, kteří zanechávají recenze a sdílejí své nabídky.

Proto jsou všechny dárky potřebné a užitečné pro kategorii kupujících, kteří je skutečně potřebují. Příchozí informace se používá jako marketingový nástroj vytvářet dárky a nabídky na míru. Na jeho narozeniny, 2 dny před a 5 dní po, bude každý kupující Lenta schopen hodně ušetřit.

A zároveň získat to, co chce nejvíce koupit. Slevy někdy dosahují až 70%.

Každý zákazník, který má kartu, navíc neustále dostává personalizované nabídky ve formě kupónů, které jsou vydávány při pokladně. Pak mohou získat slevy na další nákupy.

Lenta (Moskva) je hypermarket se širokou škálou produktů v nejrůznějších kategoriích. Hypermarket má výhodnou polohu a je ideální pro nakupování, pokud chcete ušetřit čas a peníze. Sortiment obchodu zahrnuje zboží z Ruska a Ruska zahraniční výrobci, místní (regionální) výrobci i produkty vydané pod vlastními značkami.

Ceny v obchodech Lenta (Moskva) jsou nízké. Jsou vytvořeny takovým způsobem, že prodávané produkty jsou dostupné většině kupujících a lze je koupit levněji než v jiných. maloobchodní řetězce… Společnost však nabízí několik způsobů, jak v rámci věrnostního programu zákazníků učinit nákupy ještě výnosnějšími.

zprávy

Výměnou za vaše osobní údaje vám hypermarkety dají slevu

Hypermarketové adresy Lenta v Moskvě

Hypermarkety Lenta se nacházejí v Moskvě na následujících adresách:

  • 2. km MKAD (Reutov).
  • 47. km MKAD (Govorovo).
  • 7. ulice Kozhukhovskaya, 9.
  • Bibirevskaya st., 10, bldg. 2.
  • Bolshaya Tarasovskaya st., Vld. 2 (Tarasovka).
  • Bolshaya Cheremushkinskaya st., 1.
  • Borisovskie Prudy St., 26, bld. 2.
  • Dmitrovskoe sh., 116D.
  • Západní ulice, 100 (Novoivanovskoe).
  • Dálnice Kaluzhskoe , 42. km, dům 6 (Troitsk).
  • Kyjevská dálnice, 23. km, 8, budova 1.
  • Kirov st., P. 28 (Domodedovo).
  • Orekhovy Blvd., 22A.
  • Staro-Nagornaya st., 20 (Vidnoe).
  • Chechersky Prospect, 51.
  • Yaroslavskoe sh., 54.

Pokud si všimnete nesprávné adresy, napište nám, prosím, s uvedením názvu obchodu a města.

Umístění na mapě

Karta kupujícího Stuha

Výměnou za vaše osobní údaje vám hypermarkety dají slevuVěrnou zákaznickou kartu lze zakoupit na informačním pultu umístěném vedle vchodu do jakéhokoli hypermarketu Lenta. Věrnostní karta vás opravňuje trvalá sleva při nákupu jakéhokoli produktu jsou na každé cenovce uvedeny dvě ceny – cena s kartou a bez ní.

Akce a slevy v hypermarketech Lenta

V hypermarketech Lenta se často konají sezónní výprodeje a také všechny druhy propagačních akcí, v rámci kterých jsou ceny za určitou část sortimentu sníženy. Sleva se pohybuje od 30 do 70%.

Tuto slevu však lze získat pouze v případě, že máte permanentní kartu kupujícího, takže ji nezapomeňte doma. V hypermarketu mají cenovky produktů účastnících se propagace jinou barvu. Kromě toho jsou organizovány samostatné nákupní zóny, ve kterých je zlevněné zboží.

Na webových stránkách společnosti speciální nabídky můžete zobrazit v sekcích „Propagace“ a „Elektronický katalog“.

Slevy dnes a oznámení

Vlastní značky v hypermarketech Lenta

V sortimentu obchodu je velký výběr zboží vydávaného pod vlastními ochrannými známkami. Ceny za ně jsou v hypermarketu Lenta (Moskva) výrazně nižší než u podobných produktů jiných značek. Vlastní ochranné známky:

Výměnou za vaše osobní údaje vám hypermarkety dají slevu

„Friend Made“ – oblečení, spodní prádlo, obuv, doplňky.

Akce a slevy ve zdroji v den narozenin kupujícího. Propagační páska Podmínky pro získání slevy

Velké obchodní řetězce v boji za věrnost spotřebitelů pořádají různé propagační akce. Například hypermarket Lenta nabízí 15% slevu na narozeniny spotřebitele.

Jak získat slevu

Hlavní podmínky narozeninové slevy v Lentě jsou:

  • dostupnost věrné zákaznické karty;
  • předložení dokladu potvrzujícího datum narození;
  • obdržení individuálního kupónu na informační přepážce.

Chcete-li získat kupón, musíte vyplnit speciální formulář a souhlas se zpracováním osobních údajů a přijímáním oznámení z obchodu.

Chcete-li mít na pásu karet slevu 15 procent na své narozeniny, musíte vyplnit formulář, který označuje:

  • příjmení;
  • patronymic;
  • datum narození;
  • mít auto;
  • stav;
  • informace o dětech;
  • bydliště;
  • telefon;
  • e-mailem.

Výměnou za vaše osobní údaje vám hypermarkety dají slevu

Je důležité vědět! Narozeninové slevy v hypermarketu Lenta lze získat pouze po předložení dokladu potvrzujícího datum narození.

Takovým dokladem může být pas, mezinárodní pas, řidičský průkaz a další.

Základní podmínky

Pokles ceny se netýká všech hypermarketů. Seznam obchodů najdete na lenta.com.

Výměnou za vaše osobní údaje vám hypermarkety dají slevu

Snížení ceny zboží o 15% se skládá ze dvou slev:

  • na věrné zákaznické kartě;
  • osobním kupónem.

Pokud již byla u stejného produktu nastavena maximální maloobchodní sleva, lze slevu na kupónu upravit směrem dolů, ale tak, aby nedošlo k porušení norem pro stanovení minimální hodnoty.

Poznámka! Slevy na narozeninové stužce se poskytují pouze jednou během dvou týdnů (7 před narozeninami a 7 po).

V rámci speciální nabídky si může klient koupit maximálně 500 jednotek produktů. Sleva se nevztahuje na tabákové výrobky, dárkové poukazy Lenta nebo věrnostní karty. Výběr prostředků výměnou za osobní kupón není stanoven v podmínkách propagace.

Obchodní síť, která je organizátorem speciální nabídky, má právo změnit podmínky propagace nebo ji úplně zastavit. Pás karet zveřejní informace o svém rozhodnutí na internetu 30 dní před provedením změn.

Pro stálé zákazníky

K účasti na akcích od obchodníka musí mít zákazník loajální zákaznickou kartu obchodu. Slevovou kartu lze zakoupit v maloobchodě pomocí následujících povinných kroků:

  • vyplňte formulář a odešlete jej na informační přepážku;
  • zaplatit 200 rublů;
  • počkejte na aktivační proces.

Karta je majiteli poskytována na dobu neurčitou. V případě poškození nebo ztráty může kupující po předložení pasu kartu obnovit.

Karta dává majiteli následující oprávnění:

  • 5% sleva na veškeré zboží kromě tabákových výrobků;
  • možnost účastnit se sociálních a bonusových programů;
  • sleva až 50% na produkty pro speciální akce;
  • získávání cen během losování.

Zajímavý! Při pořádání akcí z hypermarketu Lenta může klient zdarma získat slevovou kartu.

Objednejte si plast online

Slevovou kartu získáte v jakémkoli hypermarketu. Zároveň si jej nemůžete objednat na oficiálních stránkách obchodu nebo prostřednictvím jiných internetových zdrojů.

Výměnou za vaše osobní údaje vám hypermarkety dají slevu

V blízké budoucnosti chce vedení společnosti tuto příležitost realizovat – koupit a používat kartu přes internet.

Proč mít věrnostní program?

Přemýšleli jste někdy nad tím, že svým zákazníkům nabídnete možnost zapojit se do věrnostního programu? Díky věrnostnímu programu můžete získat vracejícího se zákazníka, do kterého pak obvykle stačí investovat méně času a prostředků než do zákazníka nového. Vyplatí se věrnostní program i vám?

Budete mít zájem:  Oxid uhelnatý – proč se tohoto plynu z pohledu zdraví bát?

Výměnou za vaše osobní údaje vám hypermarkety dají slevu

„Největší část zisku pochází od méně než 10 % zákazníků!“ David Ogilvy

O věrnostních programech

Věrnostní programy jsou formou marketingu, která by v ideálním případě měla být prospěšná jak zákazníkům, tak obchodníkům. Věrnostní programy jsou specifické tím, že obchodník může podle nákupního chování svých zákazníků upravovat komunikaci a nastavovat individuální výhody.

Věděli jste?

Jeden loajální zákazník vydá na 11 neloajálních. Věta, na které se shodují přední odborníci na marketing.

Ze statistik také vyplývá, že v některých případech udělají více nákupů zákazníci zapojení do věrnostních programů, kteří také tvoří většinu utracených peněz v daném obchodě.

Slovy čísel: pravděpodobnost, že u vás nakoupí zákazníci zapojení do věrnostního programu je až pětkrát vyšší než v případě nových zákazníků. Rozhodně byste také měli vědět, že obliba věrnostních programů stoupá až o 26 % ročně.

Výhody věrnostního programu

Hlavním důvodem, proč zákazníkům věrnostní program nabídnout, jsou jasná čísla uvedená výše. Obchodníci se shodují na tom, že zákazník, který se opakovaně vrací je pro ně alfou i omegou. Jaké další výhody věrnostní programy přináší?

Zjistíte více o chování zákazníků

Věrnostní program je skvělou platformou, na níž můžete zjistit, jaké potřeby, zájmy a preference má vaše cílová skupina. Tyto údaje pak můžete využít v další marketingové komunikaci.

Tip: Wishlist

Praktickou součástí věrnostního programu může být takzvaný wishlist, do kterého si zákazníci ukládají oblíbené zboží. Po zlevnění zboží je následně můžete upozornit e-mailem, a motivovat je tak k nákupu.

Využití databáze zákazníků

Asi nám dáte za pravdu, že získat seznam zákazníků není jen tak. Nenechejte svou těžce získanou zákaznickou databázi ležet ladem a využijte prostřednictvím věrnostních programů šanci, že u vás zákazníci opětovaně nakoupí.

Budování povědomí o značce

Statistiky jasně ukazují, že věrnostní programy budují mezi obchodníkem a kupujícím důvěru a vztah. Díky věrnostním programům tak můžete budovat povědomí o své značce, a mít tak skvěle nakročeno k novému lovebrandu. To dokazuje také skutečnost, že až třetina všech zákazníků tvrdí, že by nebyla věrná značce, kdyby nebyla zapojena do jejího věrnostního programu.

Zajímavost: Amazon Prime

Také jeden z největších internetových obchodů světa Amazon.com nabízí svým členům věrnostní program Amazon Prime, do nějž investuje miliony dolarů ročně. Na základě průzkumů totiž ví, že členové klubu Amazon Prime utratí ročně v průměru 1500 dolarů, zatímco ti, kteří nepatří mezi členy, pouze 625 dolarů.

Reklama Výměnou za vaše osobní údaje vám hypermarkety dají slevu

Typy věrnostních programů

Věrnostní programy mohou mít různou formu. Některé obchody volí sbírání nálepek na papírovou kartu, za kterou zákazníci následně získají produkty zdarma nebo se slevou, jiné výměnou za registraci do věrnostního programu nabízejí přístup k různým výhodným nabídkám. Jaké další typy věrnostních programů můžete zvolit?

Bodové schéma

Mezi nejčastější věrnostní programy, které využívají i velké supermarkety, patří bodové schéma. Zákazníci za nákup získají určitý počet bodů, které mohou využít na další nákup.

Partnerský program

Tento program využívá nabídky partnerských obchodů, kdy má zákazník možnost díky členství nakoupit výhodně i u dalších značek.

Sleva na další nákup

Velmi jednoduchou formou věrnostního programu je nabídnutí slevy na další nákup.

Cashback

Velké oblibě se v posledních letech ve světě i u nás těší takzvaný cashback program, který je založený na vrácení části útraty z hodnoty objednávky podle předem definovaných pravidel a podmínek.

Věděli jste?

Podle průzkumů patří věrnostní programy mezi čtyři nejzásadnější faktory, které se vztahují k vnímání značky a také ke spokojenosti zákazníků.

Na co si dát pozor?

Podle studií společností, které se zabývají marketingovým průzkumem, se však věrnostní programy celé řadě společností nevyplácí. Věrnostní programy, které nejsou odlišné nebo lepší než ty konkurenční velmi často nevedou k výdělku, ale naopak k poklesu zisků. Na co si dát při sestavování věrnostního programu pozor?

Volba špatných odměn

Některé věrnostní programy selhávají na tom, že nabízejí odměny, o které zákazníci nestojí. Naslouchejte proto svým zákazníkům a volte takový typ odměn, o něž bude zájem.

Slevy, slevy a zase slevy

Tou správnou cestou se nevydáte ani ve chvíli, kdy budete svým zákazníkům bezhlavě nabízet slevy. Podle výzkumů se velmi rychle chytíte do pasti nikdy nekončících slev a boje s konkurencí.

Neodlišujete se

V současnosti nabízí věrnostní programy velká část obchodů, je proto velmi důležité odlišit se od nich a nabídnout svým zákazníkům něco, co si zapamatují a o co budou mít opravdový zájem.

Nesledujete reálný dopad

U věrnostních programů je velmi důležité po určité době zhodnotit, jaký měly dopad. I přesto, že se může na první pohled zdát, že je program úspěšný, může být pouze výhodný pro zákazníka, nikoliv však pro vás.

Bude o našem soukromí rozhodovat někdo jiný?

Právo na ochranu osobních údajů zmiňuje Listina základních práv a svobod výslovně ve svém bodě 10. Přesto téma regulace ochrany soukromí téměř žádné emoce mezi veřejností nevzbuzuje.

A to ani v době, kdy v podstatě každý uživatel internetu v nějaké podobě svoje soukromí nebezpečí zneužití vystavuje. Lidé se dokáží ozvat v případě sporných bankovních poplatků, nekvalitních potravin nebo špinavého vzduchu.

Dokážeme to i v případě, kdy je ohroženo naše soukromí?

Pokud chcete, můžete o sobě dobrovolně poskytovat jakékoli informace.

Mnozí z nás bezstarostně vyplní formulář se svými údaji výměnou za šanci vyhrát ve spotřebitelské soutěži, na sociální síti komukoli zpřístupní rodinné fotky nebo za slevovou kartu obchodnímu řetězci dokonale popíší své nákupní návyky. Samozřejmě je pak otázkou, zda si každý dokáže představit důsledky, které takové chování může mít.

Každá z firem či organizací, která vaše osobní údaje či obecně jakékoli informace o vás sbírá, je v principu chce využít zejména ke své efektivnější činnosti.

Internetový server vám díky datům o tom, co na internetu vyhledáváte a na jaké weby chodíte, umí naservírovat relevantnější (a pro něj tedy ziskovější) reklamu.

Podobně vám hypermarket může nabídnout slevu právě na takové produkty, které odpovídají vašemu nákupnímu profilu. To nezní špatně, co?

Ale co třeba jinak. Pojišťovna vám na základě zjištěných dat nabídne dražší pojistku, protože se domnívá, že provozujete extrémní sporty a vaše pravděpodobnost zranění je tak vyšší.

Nebo vám bude odepřen vstup do některé země, protože si na základě vašich aktivit na sociálních sítích budou její bezpečnostní složky myslet, že představujete potenciální nebezpečí.

Nemluvě pak o možnostech zneužití vašich citlivých informací ze strany represivních složek pro jakékoli účely. Že to zní nepravděpodobně? To si zřejmě manželka expremiéra Nečase myslela také.

Ať už se jedná o reklamní průmysl, hodnocení kredibility při poskytování půjček nebo o posuzování bezpečnostního rizika jedince, vždy je cílem analýzy sebraných dat vytvořit „profil“ dané osoby a porovnat jej s hodnocenými parametry.

Problém je v tom, že automatické zpracování obrovského množství dat dokáže při svém „profilování“ (anglický pojem profiling nemá ustálený český ekvivalent) vyvolat velmi mnoho falešných alarmů.

Navíc platí, že čím více informací má systém k dispozici, tím spíše v nich jakékoli, tedy i falešné vzorce, dokáže najít.

Falešný alarm nebo špatné vyhodnocení informací patrně nepředstavuje problém, pokud se vám díky němu na webu zobrazí nerelevantní reklama. Pokud by ale měl nesprávně rozhodnout o výši vaší pojistky nebo udělení víza, asi by to již tak veselé nebylo.

Je možné předpokládat, že se technologický rozvoj v oblasti analýzy dat posune k vyšší kvalitě a relevanci. Stejně tak je ale pravděpodobné, že dostupnost těchto nástrojů a s ní i snaha firem a institucí využívat je pro svou činnost se bude dále zvyšovat.

Role zákonné regulace ochrany soukromí tak bude narůstat i při vědomí, že jakákoli regulace nedokáže nikdy postihnout všechny aspekty rozvoje nových technologií.

Jednotliví zpracovatelé dat musí mít nastaveny alespoň základní mantinely, podle kterých se mohou chovat a v rámci kterých mohou do vašeho soukromí vstupovat.

Aktuální podoba regulace ochrany soukromí v Evropské unii vychází z předpisů, které spatřily světlo světa v polovině devadesátých let a jsou tak již částečně zastaralé.

Protože se EU rozhodla nově řešit ochranu soukromí formou Nařízení, tedy zákonné normy platné okamžitě ve všech členských státech ve stejné podobě, probíhá souboj zástánců ochrany soukromí s těmi, kdo mají zájem na méně přísné ochraně, přímo na půdě Evropského parlamentu.

Budete mít zájem:  Mast Na Klouby Recenze?

Proces probíhá již třetím rokem a za tu dobu se k původnímu návrhu sešlo více než 3500 pozměňovaních návrhů. Mnoho z nich pak s obsahem, který původní záměr lepší ochrany soukromí v zájmu nejrůznějších lobbistických skupin doslova torpéduje.

Nyní jsme ve finální fázi tohoto boje, ke konečnému jednání by mělo dojít v nejblizších měsících. Slabá skupina zastánců soukromí má doslova poslední chvíle na to, přesvědčit občany jednotlivých členských zemí, že by se měli o své soukromí zajímat.

Vzniklo několik aktivit, například kampaně NakedCitizens.eu nebo Respect-my-privacy.eu, které se snaží o důležitosti tématu přesvědčit co největší počet lidí a přimět je, aby tlakem na europoslance nedovolili přijmout oslabenou podobu regulace.

Budou v tomto snažení úspěšní?

Přihlášení k TchiboCard

Chcete se dozvědět víc o všech výhodách, které TchiboCard nabízí? Víte, kolik Věrnostních zrnek máte na svém účtu? Všechny důležité informace najdete na Vaší osobní stránce TchiboCard.

Máte TchiboCard a nakupujete v hypermarketech Globus spotřební zboží od Tchibo? Pokud ano a naskenujete v naší mobilní aplikaci účtenku, přičteme Vám za tento nákup Věrnostní zrnka. Stejně, jako je získáte za nákup v kamenných obchodech Tchibo nebo v e-shopu tchibo.cz.

Více informací zde

Aktivujte si svoji Kávenku a sbírejte ve svém TchiboCard online účtu digitální razítka za každý čerstvě připravený nápoj, který si zakoupíte v kávovém baru Tchibo. Za 10 nasbíraných razítek od nás dostanete Váš oblíbený šálek kávy zdarma!

Stačí se přihlásit a aktivovat svou Kávenku.

Koupí jednho z plnoautomatických kávovarů Esperto s TchiboCard získáte za nákup jakékoliv zrnkové kávy Tchibo nebo kávového příslušenství vždy 5násobný počet zrnek. Platí v e-shopu a kamenných obchodech. Tento benefit se aktivuje následující den po převzetí kávovaru Esperto.

Ke kávovarům Esperto

Doprava a dobírka jsou pro členy věrnostního klubu zdarma. Pro uplatnění se přihlaste do svého TchiboCard online účtu a přepravní náklady a poplatek za platbu při doručení na dobírku Vám nebudou účtované.

Začít s nákupem

Za každou 1 korunu Vašeho nákupu v obchodě nebo na tchibo.cz dostanete 1 Zrnko. Za 50 Zrnek získáte slevu 1 Kč. Zrnky platíte jako s penězi za cokoliv z naší nabídky. Je jen na Vás, kolik Zrnek při placení využijete – jak v obchodě, tak v našem e-shopu.

Začít s nákupem

Koupí jednho z plnoautomatických kávovarů Esperto s TchiboCard získáte za nákup jakékoliv zrnkové kávy Tchibo nebo kávového příslušenství vždy 5násobný počet Zrnek.

Více informací

Pouze s TchiboCard získáte za každý čerstvě připravený nápoj zakoupený v kávovém baru Tchibo jedno razítko. Po nasbíraní 10 razítek dostanete od nás Váš oblíbený šálek kávy dle vlastního výběru zdarma.

Aktivovat Kávenku

Každý sudý kalendářní týden si v pátek až neděli užívejte DNY KÁVY v kamenných obchodech a v e-shopu. Ke dvěma balením zrnkové kávy získáte jedno balení zdarma.

Více informací

Každý lichý kalendářní týden si v pátek až neděli v e-shopu a kamenných obchodech užívejte CAFISSIMO VÍKEND. Ke čtyřem balením kapslí Vám dáme jedno balení zdarma.

Více informací

Nakupujte s Vaší kartou vybrané spotřební zboží a kávu za zvýhodněné ceny. Týden co týden si vybírejte nové výrobky za atraktivních podmínek.

Více informací

Kde zjistím aktuální stav mých Věrnostních zrnek? Jak mohu svá Věrnostní zrnka uplatnit? Všechny důležité informace najdete zde.

Více o TchiboCard

Díky Newsletteru budete vždy informováni o aktuálních kolekcích, novinkách a žádná sleva Vám neunikne. Po úspěšném přihlášení k Newsletteru získáváte uvítací slevu 10 %.

Přihlásit se k Newsletteru

Odměna za věrnost: dostanete slevu a stanete se objektem výzkumu

Věrnostní karty si dnes můžete pořídit u řady českých prodejců. Ze supermarketů je ovšem nabízí pouze Billa a Tesco. Albert o zavedení klubu pro zákazníky teprve uvažuje, ostatní společnosti si vystačí s krátkodobými akcemi.

Účast ve věrnostním programu u Billy ani u Teska nic nestojí. Pokud klubovou kartičku nezapomenete používat, čekají vás výhodné nákupy a slevové kupony. Skrytou cenu však za „odměny“ zaplatíte.

Tím, že se stanete členem klubu, poskytnete supermarketům cenné informace o sobě. A nejde jen o jméno, příjmení, věk a tak dále. K těmto údajům, které uvedete ve vstupním dotazníku, supermarket sbírá a připojuje přesné záznamy o tom, co přesně, jak často a za jakou cenu nakupujete. Jestli slyšíte na „akce“ nebo na změnu pozice výrobků v regálech.

„Člen klubu výslovně souhlasí s tím, aby společnost ukládala jeho osobní údaje uvedené na přihlášce do své databáze a k nim přiřazovala údaje o frekvenci nákupů, jejich množství a složení a údaje o čerpání výhod Billa Clubu. Tento souhlas může být kdykoli odvolán společně se zánikem členství v klubu,“ stojí v podmínkách členství Billa Clubu.

Tato data jsou pro supermarkety k nezaplacení – získávají detailní přehled, co spotřebitele zajímá. Za takové informace by v rámci obvyklého marketingového výzkumu zaplatily desítky až stovky tisíc korun. A to by šlo o výzkum jednorázový, kdežto data „z klubu“ se sbírají dlouhodobě.

Vstřícnější systém nabízí Billa..

Více výhod nabízí členům svého klubu Billa.

Zákazníci mohou využívat slevy de facto při každém nákupu, systém dvojích cen (nižší pro majitele karty Billa Club) se objevuje u řady běžných výrobků.

Kromě toho mohou zákazníci sbírat za nákupy body, s nimiž lze vybrané zboží pořídit levněji. Aktuálně například župan, který stojí běžně 899 Kč, získají za 449 Kč a patnáct bonusových bodů.

Za výhodu členství v Billa Clubu můžeme označit vysoké množství slev. Nevýhodou je kromě „odevzdání“ osobních informací také pravidlo, podle kterého se nevyužité body dvanáct měsíců po svém připsání smažou. Pokud je chce tedy zákazník využít, musí uskutečnit nákup, který často nepotřebuje.

Méně benefitů čeká na majitele věrnostní karty Tesco.

V rámci programu Clubcard mu společnost každé tři měsíce vrátí setinu sumy, kterou utratil (toto číslo se zaokrouhluje dolů, na desítky), ve formě poukázky.

Spolu s poukázkou dostane zákazník vždy šest slevových kuponů, které ale nižší cenu podmiňují nákupem dalších výrobků. Za nákup čtyř lahví vody například dostane dvě zdarma.

Aby člen klubu na výhody získal nárok, musí za čtvrt roku utratit nejméně tři tisíce korun. V opačném případě se dosavadní částka převede do dalšího čtvrtletí.

…s Teskem je to komplikovanější

Celkově je tedy u Teska objem slev ve srovnání s Billou nižší. Čerpat je lze navíc jednorázově, v případě kuponů jen pro nákup některého zboží. Komplikovaněji působí také celý systém. Utracená částka se totiž prvně přepočítává na body a teprve z nich na poukázky.

„Jedinečnost tohoto programu v porovnání s jinými je, že sbírání bodů a získávání výhod ničím nepodmiňuje,“ komentuje mluvčí Teska Eva Karasová. Není to zcela pravda. Jak jsem již zmínila, slevu získají pouze ti zákazníci, kteří poskytnou společnosti svá osobní data.

Dalším supermarketem, který by v budoucnu mohl lákat zákazníky do svého klubu, je Albert. „Uvědomujeme si výhody věrnostního programu. O jeho zavedení v budoucnu uvažujeme, doposud o tom nepadlo finální rozhodnutí,“ komentuje Judita Urbánková z oddělení komunikace společnosti.

Slevy pro každého

Ostatní společnosti zůstávají u krátkodobých akcí a pravidelných slev na vybrané zboží.

Skupina SPAR organizuje slevové akce, které spočívají ve sbírání bodů. Zákazníci si je lepí na speciální kartičky, později lze za tyto body nakoupit zboží, které síť běžně neprodává. Jedná se například o příbory Zwilling nebo ručníky Armani.

Hlavní výhodou tohoto systému je, že nemusíte nikde sdělovat své osobní údaje a prodejce se nedozví nic o vašich nákupech a útratě. Pro některé lidi je však metoda sbírání jednotlivých samolepek méně pohodlná. Vzhledem k tomu, že se jedná o krátkodobé nabídky, se zákazník také musí o výhody aktivně zajímat a udržovat si přehled, v jakém období trvají.

Klasické „akce“ najdete v prodejnách Penny market, Kaufland a Globus. Ten svým zákazníkům kromě toho nabízí i kreditní kartu Globus, se kterou lze v hypermarketech nakupovat na úvěr.

Obyčejná sleva pro „všechny“ může potěšit a může také stimulovat k nákupům do zásoby – třeba i věcí, které nepotřebujete a jen tak potřebovat nebudete. Nevýhodou proti věrnostním slevám je nejistota, kdy které zboží ve slevě najdete.

Pokud jsou však slevy váš život nebo aspoň váš koníček, navyknete si sledovat letáky supermarketů, případně utvoříte vlastní „klub“ podobně naladěných a informace o aktuálních slevách si v něm vyměňujete třeba přes SMS. Pro modernější lovce slev je na internetu k nalezení řada stránek, kde najdete pohromadě aktuální akční letáky všech supermarketů.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Adblock
detector