Vizitka je vaší „vizitkou“

Vše je naprosto jednoduché, intuitivní a rychlé. Objednávku vyřídíte online z pohodlí domova nebo kanceláře. Navíc za nejlepší ceny a s možností expresní expedice ještě dnes.

Bohaté zkušenosti s tiskem (nejen) vizitek!

Jsme profesionálové ve svém oboru. V oblasti reklamy a tisku působíme od roku 1995. Například v loňském roce jsme vytiskli bezmála 7.000.000 ks vizitek! To už je pořádná porce a záruka pro Vás, že si poradíme i s Vaší zakázkou. Nerozlišujeme jestli jste živnostník, malá firma nebo nadnárodní korporace, rádi vytiskneme vizitky každému!

Vizitky pravidelně tiskneme nejen pro tyto firmy:

Vizitka je vaší „vizitkou“

Potřebujete vizitky do 24 hod.? Není problém!

Neslibujeme nesplnitelné jako ostatní! Garantujeme Vám, že vizitky expedujeme v udávaném termínu! Nabízíme 3 režimy expedic. Standardní expedice vizitek do 48 hod. od objednání, Expresní expedice vizitek do 24 hod.

od objednání a ultra expresní expedice s možností odeslání ještě dnes (platí pro pracovní dny, neplatí pro svátky a víkendy). Více informací o možnostech dodání a podmínek dodržení udávaných termínů naleznete zde.

Všechny zákazníky průběžně informujeme o stavu objednávky + máte možnost sledovat stav v zákaznickém účtu.

Vizitka je vaší „vizitkou“

Tisk vizitek ověřený reálnými zákazníky!

Nepotřebujeme si sami psát smyšlená hodnocení a reference. Máme zlatý certifikát „Ověřeno zákazníky“ na Heureka.cz, kde nás ohodnotili stovky reálných zákazníků, kteří u nás skutečně objednali tisk vizitek, letáků, brožur, kalendářů a dalších tiskovin! Nic neskrýváme, sami si můžete recenze projít zde.

Vizitka je vaší „vizitkou“

Nemáte vlastní grafiku? Vyberte si z 250 vzorů vizitek!

Nechat si vyhotovit grafický návrh vizitek je pro mnoho lidí problematické. Stojí to velké množství úsilí a hlavně peněz. Mnohdy je komunikace s grafikem neefektivní a zdlouhavá. U nás je to jiné.

Stačí si vybrat z více než 250 vzorů vizitek, které jsou pro naše zákazníky zcela zdarma! Šablonu vizitky si jednoduše upravíte online – vyberete si z více než 70 druhů fontů, upravíte jeho velikost, barvy, zarovnání nebo třeba tučnost (stejně jako ve Wordu).

Pokud si z našich vzorů vizitek nevyberete, můžete zvolit univerzální šablonu vizitky, kterou si navrhnete na míru a můžete nahrát třeba vlastní obrázek nebo logo.

Vizitka je vaší „vizitkou“

Kontrola vizitek před tiskem + drobné úpravy zdarma!

Nejste si jisti zda-li Vaše vizitky splňují veškeré náležitosti proto, aby byly vytištěny v co nejvyšší možné kvalitě? U nás se strachovat nemusíte! V případě drobných chyb a nedostatků vše opravujeme ZDARMA a ihned! Stejně tak Vám zdarma opravíme např. telefonní číslo nebo e-mail na vizitce. Samozřejmostí jsou i náročnější úpravy vizitek (kompletní grafický návrh vizitek, překreslení původní vizitky, retuš obrázků atd.). Grafické práce si můžete jednoduše objednat zde.

Vizitka je vaší „vizitkou“

Široká škála potisknutelných materiálů na vizitky!

V nabídce máme širokou škálu nejrůznějších papírů na vizitky. Mnoho tiskáren vizitky tiskne na slabé papíry typu 250g nebo 300g.

My jsme toho názoru, že vizitky mají být na silném a pevném prémiovém papíru! Proto naše nabídka začíná na 350g lesklé nebo matné křídě.

Dále je možnost tisknout na 400g křídu, luxusní strukturované papíry, plasty, magnety nebo třeba samolepky.

Velmi žádanou záležitostí jsou vrstvené vizitky s barevnými proklady, které začínají na tloušťce 650g a vrstvením lze docílit až 1.000g! Samozřejmostí je možnost laminace – lesk, mat nebo ultra hebké soft touch! Pokud si nevíte rady jaký papír (nejen) na vizitky vybrat, objednejte si náš kapesní vzorník papírů!

Vizitka je vaší „vizitkou“   Vizitka je vaší „vizitkou“   Vizitka je vaší „vizitkou“   Vizitka je vaší „vizitkou“

Expresní řešení reklamací tisku vizitek

Víme, že se sem tam něco pokazí a ačkoliv máme naše stroje a systémy nadstandardně automatizované, pracují s nimi lidé, kteří čas od času nějakou chybu udělají.

Maximální lhůta pro reklamaci (30 dní) však u nás neplatí! Pokud nám dodáte fotky pokažených tiskovin a je jasně prokazatelné, že chyba vznikla na naší straně, tiskoviny dáváme okamžitě přetisknout v režimu express (pokud to lze, tak ještě ten samý den) a následně expedujeme k Vám! Původní pokažené tiskoviny si můžete jako omluvu ponechat – není třeba je zasílat zpět.

Vizitka je vaší „vizitkou“

Proč se nevyplácí šetřit na vizitkách? | IDENTA – logotypy, firemní design, webdesign, redakční systém WordPress Brno, Praha

Vizitka je vaší „vizitkou“

Vizitka má splňovat několik jednoduchých funkcí:

  • 1. předat ty nejnutnější kontaktní údaje na vás a vaši firmu
  • 2. vizitkou sdělit profesi a činnost kterou děláte
  • 3. zaujmout vizitkou tak, aby si vás příjemce zapamatoval

Kvalitně navržená firemní vizitka plní všechny tři funkce. Přesto drtivá většina vizitek toto nesplňuje!!! Podívejme se tedy na problém blíž.

1. Kontaktní údaje na vizitce

  • Osobní údaje na vizitce –  stačí bohatě: jméno, příjmení, email, mobil. Titul je již dnes často zbytečný, stejně jako pozice ve firmě.
    Příklad: Pavel Šarbort, +420 608 272 530, [email protected]
  • Firemní údaje na vizitce: zde stačí: Název firmy (bez s.r.o, a.s.), adresa kanceláře, webová adresa společnosti.
    Příklad: IDENTA DESIGN, www.identa.cz

Co je zcela zbytečné na vizitce uvádět (která slova nebo obsah):

  • slovíčko mobil:
  • slovíčko email:
  • slovíčko web:
  • slovíčko web: http://
  • fax včetně čísla (kdo jej ještě dneska má?)
  • DIČ
  • Sídlo firmy
  • číslo účtu
  • telefonní číslo na firemní recepci
  • a další zcela nerelevatní údaje

Vizitka je vaší „vizitkou“

2. Vizitka by měla sdělit profesi a činnost vaší firmy

Ptají se vás lidé “A co že to vlastně děláte?”. V tom případě je asi něco špatně!

Pozor, neplést si činnost firmy s logem! Většina vizitek obsahuje logotyp. Z loga velmi často absolutně neplyne, co firma dělá. Pokud nepracujete ve velmi známé společnosti, činnost vaší firmy zůstane tajemstvím.

Ideálně tedy je, pokud je na vizitce nějak stručně napsáno co děláte. K tomu se dá využít buď krátký řádek na první straně vizitky, Příklad textu na sdělení činnosti vaší firmy na vizitce:

  • IDENTA DESIGN – logotypy, firemní design, webové stránky.
  • NAVARO – účetnictví a daňové poradenství
  • Sekaninová – advokátní kancelář
  • Regenia – regenerace a masáže

Na doplňkový popis činnosti vaší firmy můžete využít zadní stranu vizitky. Není problém mít vizitky oboustranné. Příjemci rovnou řeknete víc. Nicméně oboustranné vizitky stojí víc – jak za samotný grafický návrh, tak za tisk. Většině je peněz na toto lít.

3. Firemní vizitka by měla zaujmout tak, aby si vás příjemce zapamatoval

Průměrných a obyčejných vizitek vidíme stovky. Rozložte si na stůl vizitkář a snadno zjistíte,která vás zaujme. Čím může zaujmout firemní vizitka:

  • Vizitka musí být atraktivní. Atraktivní tak, aby si ji lidé vybrali z hromady dalších vizitek.
  • Vizitka by měla mít NÁPAD. Nápad by měl být namíru vaší firmě nebo činnosti. Dobrý nápad pochopitelně stojí víc peněz.
  • Jasné, výrazné a přitažlivé barvy.
Budete mít zájem:  Příznaky Prasklé Cévky V Mozku?

Zde se již jedná o grafický návrh neboli design vizitky. Všimněte si, že o designu se bavíme až na třetím místě – za textem a obsahem. Design vizitky nikdy nesmí přebít funkce!

Vizitka je vaší „vizitkou“

Závěr: Proč se nevyplácí šetřit na vizitkách?

Vizitkou vytváříte obrázek o vás. Levnou a nevkusnou vizitkou ukážete příjemci, jací jste. Průměrní, obyčejní, bez nápadu.

S vizitkou bez nápadu se ztratíte. Vaše vizitka zapadne někde ve vizitkáři.Jedná se o vyhozené peníze. Kvalitní nápad a moderní design stojí peníze.

Platí staré české přísloví:

Nejsme tak bohatí, abychom si mohli dovolit příliš levné věci

Štítky:Brno, design, firemní design, firemní identita, firemní logo, grafické studio, grafický návrh, Idea & identita, Jihomoravský kraj, logo, logo design, logotyp, nápad, název, název firmy, reklamní agentura, vizitky, vizitky s nápadem, značka

Kvalitní vizitka je vaší vizitkou

Vizitka je vaší „vizitkou“

Pokud se pohybujete v obchodním světě, nebo nabízíte určité produkty a služby, pak je vždy dobré mít u sebe vizitku. Ta totiž poskytnete potenciálnímu klientovi veškeré potřebné informace o vás a vašem podnikání, a také je známkou toho, že jste skutečně seriózním obchodníkem.

Chcete mou vizitku?

  • Tak tato věta zaznívá z úst celé řady osob, které se zabývají nejrůznějším druhem podnikání, obchodních zástupců, ale i dalších zaměstnanců, kteří vám mohou zprostředkovat určité služby, popřípadě vám mohou nabídnout nějaký produkt.
  • Správná vizitka je tím pravým způsobem, jak o sobě říci lidem ty nejzákladnější informace jako je vaše, jméno, název vaší společnosti či společnosti, pro kterou pracujete, dále vaše funkce, adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu, popřípadě další kontakty.
  • Potenciální zákazník má díky vizitce kdykoliv přístup ke kontaktu na vás a v momentě, kdy si na vás vzpomene a chce vás kontaktovat, může tak okamžitě učinit, aniž by musel informace pracně dohledávat například na internetu.
  • Vizitka je vaší „vizitkou“

Tvorba vizitek nebyla jednodušší

Pokud byste měli sami o vizitku zájem, pak není nic jednoduššího než si zajít k nejbližšímu tiskaři, který vám pomůže vytvořit vizitku na míru. Ovšem dnes v 21. století můžete zvolit také o něco jednodušší a hlavně rychlejší způsob, a tím je tisk vizitek online.

Pokud navštívíte tisk vizitek – online, můžete si zde vytvořit svou virtuální vizitku přesně podle svých představ. Zvolíte si rozměr, typ papíru jeho gramáž, zvolíte si rozložení textu na vizitce, zvolíte, jaký text bude obsahovat a také obrazová grafika bude její součástí.

U takto vytvořené vizitky pak zvolíte, kolikrát ji budete chtít vytisknout a zvolíte si, kam mají být finální vizitky odeslány. Kalkulačka vám vypočítá i přesnou cenu, kterou za vizitky zaplatíte i se započteným DPH a dopravou. Rychle, jednoduše a pohodlně.

NT – Vizitky, navštívenky

V jednotlivých záložkách naleznete podrobnější informace k tomuto produktu.

Zde máte možnost nakonfigurovat všechny volitelné položky produktu.
Náš kalkulátor je tak trochu živý „organismus“, tzn. že následující položky jsou ovlivněny Vaším výběrem v předchozích položkách. Příklad pokud si vyberete papír (např. strukturovaný), který nelze polaminovat, tak se Vám políčka pro laminování (která jsou níže v kalkulátoru) prostě schovají.
Kalkulátor je připraven tak, aby hodně přemýšlel za Vás, proto Vám nenabídne kombinace materiálů a zpracování, které:
– nejsou vůbec možné … tím myslíme to, že na vizitky, navštívenky Vám nebude nabízet nesmysly, např. propisovací papír
– nejsou ani nevhodné … např. použití extra tenkého papíru na vizitky, navštívenky … to by se opravdu minulo účinkem Zde máte na výběr ze dvou  možností jak nám dodat tisková data pro vizitky, navštívenky: 
 

  • Přidat soubory: Zde nahrajte soubory, které se mají použít k tisku vizitek, navštívenek.
  • Dodám později: Tuto variantu zvolíte pokud data:
  • – pokud jste je také již zaslali, nebo zašlete jinou cestou (např. přes úschovnu)

Máte li na předání více souborů, bude pro Vás asi pohodlnější, když je nejdříve zabalíte do ZIP souboru a ten následně vložíte.
Pokud od grafika máte více souborů a nevíte, který je ten správný zašlete nám je raději všechny. My se na ně podíváme a vybereme ty správné. Tiskové soubory zasílejte výhradně ve formátu tiskové PDF (se spady, ořezovými značkami, v barvách CMYK, v profilu Fogra39, bez jakýchkoli efektů jako např. průhledností, texty převedené do křivek, nebo se správně vloženými fonty) není li uvedeno jinak.

– ještě nemáte připravená
– pokud bude chtít data od nás vytvořit
Pokud jste od nás získali slevový poukaz na vizitky, navštívenky, můžete jej využít právně zde.
Sleva se Vám odečte, až produkt vložíte do košíku. Toto pole slouží pro sdělení dodatečných informací a podrobností.
Využít je můžete např. v případě, že máte sloučeno více druhů vizitek, navštívenek v jednom produktu a potřebujete nám dát vědět, kolik kusů se bude od jaké varianty tisknout.
Pokud po nás požadujete vytvořit data Vaší vizitky a nebo Vaší vizitku poupravit, tak zde napište změnu, kterou máme provést nebo představu, jak má Vaše navštívenka či vizitka vypadat. Zde uvidíte celkovou cenu, která se neustále přepočítává podle změn, které provádíte v konfigurátoru parametrů (vlastnosti).
Cena se Vám zobrazuje včetně i bez DPH, také jako kusová cena a cena celkem za objednané množství. Zde si vyberte z nejběžnějších formátů-rozměrů vizitek, navštívenek, které jsme zde pro Vás před vyplnili.
Pokud zde Váš rozměr není, vyberte položku “vlastní formát”, kde si jednoduše zadáte rozměry, které Vám vyhovují.

Všechny rozměry jsou uváděny v milimetrech.

V naší trvalé nabídce najdete cca 100 druhů papíru pro maloformátový tisk, proto jsou papíry rozděleny do základních skupin dle materiálu, povrchu atd.
V tomto řádku si zatím vybíráte pouze základní druh-typ papíru.

Konkrétní papír, resp. tvrdost/tloušťku papíru zvolíte v dalším kroku.

Následující papíry naleznete v našem tištěném vzorníku: VZORNÍK – Standardní papíry.
Chcete-li se podívat do našeho virtuálního vzorníku standardních papírů, klikněte ZDE (připravujeme) a vzorník se Vám otevře v novém okně prohlížeče.

  1. Matná křída:
    – je druh papíru, který je na povrchu opatřen trojnásobným křídovým nátěrem, v tomto případě matným … lesk papíru je velice malý
  2. – vhodné pro běžné vizitky a navštívenky, které mají působit seriózně/decentně
  3. Lesklá křída:
    – je papír materiálově naprosto shodný ve výše uvedenou matnou křídou, jen je opatřen lesklým křídovým nátěrem
  4. – vhodné pro běžné vizitky a navštívenky, které mají upoutat pozornost leskem a mírně sytějšími barvami oproti matné křídě
  5. Colorcopy:
    – je více bělený papír se saténovým povrchem, který je na pohled více bělejší a pocitově také hladší než oba druhy křídových papírů
  6. – vhodný je tam, kde se hodí vyšší bělost papíru a saténový povrch
  7. Bezdřevý ofset:
    – povrch toho materiálu bychom Vám přirovnali k “dětské čtvrtce”, papír má svou jemnou vláknitou strukturu, protože není nijak natíraný, je jen při výrobě strojně uhlazen
  8. – vhodný je tam, kde je předností jeho nenatíraný povrch, který působí “přírodně”
Budete mít zájem:  Cluster headache neboli clusterové (klastrové) bolesti hlavy – bolest hlavy, která miluje muže

Grafické papíry

Následující papíry naleznete v našem tištěném vzorníku: VZORNÍK – Grafické papíry.
Chceteli se podívat do našeho virtuálního vzorníku standardních papírů, klikněte ZDE (připravujeme) a vzorník se Vám otevře v novém okně prohlížeče.

  • Strukturované:
  • – vhodné na luxusní vizitky, kde je žádoucí udělat dojem netradičním papírem
  • Metalické:
  • Žíhané:
  • Hladké:
  • – jsou to různě hladké (tedy nestrukturované) kartony v barvách od vysoce bílé po krémové

– všechny materiály, pro které je převládající charakteristika jeho “nehladkého” povrchu naleznete v této kategorii. Většina struktur je vytvořena při výrobě ražením, některé papíry máme skladem i ve více barevných variantách, resp. odstínech od vysoce bílé po krémovou

– jedná se o hladké kartony s třpytivým leskem, který je tvořen mnoha drobnými ploškami. Není to tedy jednolitý odlesk jako v zrcadle, nejedná se o žádný kýčovitý karton, při vhodném použití vypadá opravdu luxusně
– hodí se všude tak, kde jde např. o módu, kosmetiku, kadeřnictví, šperky apod.

– jsou to zpravidla hladké kartony, pro které je charakteristickou vlastností nejednotná barva. Jsou to tedy kartony vypadající např. jako mramor nebo pergamen
– mramorované kartony často používáme na diplomy, pergameny, osvědčení, atd.

– zde sdružujeme všechny ostatní kartony, které nespadají do žádné jiné konkrétní kategorie

Papír

Zde vybíráte již konkrétní papír z kategorie, kterou jste si zvolili v předchozím kroku.
U křídových, ofsetových a colorcopy papírů zde volíte, jak tvrdý papír bude, resp. jakou bude mít gramáž.

V ostatních kategoriích volíte konkrétní papír s tím, že u každého je uvedena i jeho:
– gramáž (pokud by tedy nějaký papír byl v nabídce ve dvou či více gramážích, bude zde uveden vícekrát, tj.

pro každou gramáž zvlášť)
– barva (pokud by byl také nějaký papír v nabídce ve dvou či více barvách, bude zde uveden vícekrát, tj pro každou barvu zvlášť)

Čím vyšší je číslo uváděné u hodnoty gramáže, tím také roste tuhost-tvrdost papíru v ohybu. Papír se tedy jeví jako pevnější

Zde vybíráte, zda máme tisknout vizitku či navštívenku, „z přední strany“ barevně nebo černobíle.
Barevný tisk zvolte i v případě, pokud máte v grafice barevně i malinkou drobnost, která má být barevná!
Pokud zvolíte černobílý tisk, budeme tak tisknout i v případě, že data jsou barevná.
Tiskový stroj převede barvy na stupně šedi automaticky dle univerzálního převodu.
Chcete-li vědět dopředu, jak bude tisk vypadat, potom doporučujeme data připravovat podle toho, zda se budou tisknout barevně nebo černobíle.

Věděli jste, že různé barvy mohou ve stupních šedi vypadat naprosto stejně? Je to případ třeba zelené a červené na semaforu!

Zde platí to samé jako v předchozím kroku akorát se jedná „o zadní stranu“ vizitky nebo navštívenky,.
Pokud máte tiskovinu jednostrannou, tak zvolíte bez tisku. Polaminování vizitky, navštívenky, aj. slouží k zušlechtění produktu a zároveň prodlužuje jeho životnost a odolnost.
V této variantě opět vybíráte laminaci „pro přední stranu“ vizitky.

Následující laminace naleznete také v našem tištěném vzorníku: VZORNÍK – Standardní papíry.

Chcete-li se podívat do našeho virtuálního vzorníku standardních papírů, klikněte ZDE (připravujeme). Na výběr máte z 5 variant povrchů:

Lesklá laminace:

Výrazně zvýší lesk vizitky (i když je tištěna např. na lesklé křídě), ale také přidá na sytosti tisku. Celkově pak barevný tisk na křídovém kartonu s lesklou laminací vypadá jako klasická lesklá fotografie.
Pokud chcete mít opravdu lesklou vizitku, je toto lamino právě pro Vás .

  1. Matná laminace:
  2. Matná nepoškábatelná laminace:
  3. Souft touch:

Tato laminace Vám nejen zmatní povrch, ale zároveň zjemní barvy. Budou o trochu více “pastelové”.
Ať budete vizitku, navštívenku jakkoli natáčet, vůbec se nebude lesknout.
Malou nevýhodou matného lamina je, že když jeho povrch poškrábete, tak se na něm udělají rýhy či plošky, které jsou lesklejší, než nepoškrábaný povrch.

Tato laminace má stejné vlastnosti jako matné lamino s tím, že jeho účinek zmatnění se sníží a také tisk není o tolik pastelovější.
Velkou výhodou je ale to, že k jeho poškrábání už se musíte opravdu trochu snažit.

Tato laminace má také matný povrch, ale na omak velice příjemně sametový, který dodává vizitkám opravdu luxusní pocit na dotek.
Barvy také nejsou tak pastelové, jako při použití klasického matného lamina

Imitace plátna:

Do povrchu této laminace je ve výrobě nalisována struktura jemného plátna. Jedná se tedy o lesklé lamino se strukturou.

Tuto laminaci nedoporučujeme pro sytě potištěné vizitky, navštívenky s tiskem až do kraje. Doporučujeme ji spíše na vizitky s bílým (nebo jen velmi světlým) pozadím a s textem či logem.

Pokud nechcete povrch vizitky laminovat, vyberte volbu “bez laminace”. Zde platí to samé, jako v předchozím bodu, akorát zde vybíráte laminaci „pro zadní stranu“ vizitky, navštívenky.
Pokud nechcete vizitku „ze zadní strany“ laminovat, zvolte variantu “bez laminace”. Chcete mít výjimečnou a originální vizitku či navštívenku mezi ostatními? Pak v tomto kroku vyberte zakulacení rohů „ano“.
Následně se Vám zobrazí další čtyři řádky, kde si vyberete, jaké rohy chcete zakulatit.
U každého rohu, můžete vybrat následující parametry:
– bez kulacení
– poloměr 3 mm
– poloměr 6 mm

– poloměr 9 mm

Vše je stejné:
– znamená, že chcete např. vizitku, navštívenku pro jednu osobu

Vše není stejné – znamená, že chcete např. vizitky, navštívenky pro tři osoby

– dále vyberte 3 mutace a počet kusů, který se zadává v-pravo, sečtěte všechny tři jména dohromady  
– takto je to pro Vás cenově výhodnější, než objednávat pro každého samostatně!

Vše je jiné:

– znamená, že chcete tisknout např. vizitky, navštívenky, jmenovky, nebo jinak personalizované vizitky/kartičky
– každý kus vizitky, navštívenky  je něčím jiný, tzn. kolik bude výsledných vizitek, navštívenek, tolik bude PDF předloh

POZOR!

V některých případech (především pokud máte hodně variant a tisknete od každé málo kusů)  může být pro Vás cenově výhodnější volba „vše je jiné“, namísto zadávání počtu mutací ve volbě „vše není stejné“ a naopak.
Vyberte si tedy vždy tu variantu, která Vám vyjde cenově výhodněji! V tomto kroku můžeme zadat, jak moc požadujete naši kontrolu Vámi dodaných tiskových dat:

  • Základní kontrola:
  • Hlubší kontrola:
  • Oprava dat – NEPLAŤTE PŘEDEM:
  • Tvorba dat – NEPLAŤTE PŘEDEM:
  • DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ!
Budete mít zájem:  Příznaky Březosti U Fen?

– jedná se o vizuální kontrolu dodaných tiskových souborů operátorem tisku (vizuálně zkontrolujeme kvalitu souboru, přítomnost spadů, ořezových značek, atd.)
– tato kontrola je u nás ZDARMA … jde nám o Vaši spokojenost, dobrou a dlouhodobou spolupráci

– zde kontrolujeme speciálním softwarem dodané soubory na shodu se standardy PDF-X/3 a profilem Euroscale Coated 2.0, tedy Fogra39 (kromě toho kontrolujeme i spady, rozlišení obrázků, absenci průhledností, různých efektů a všech ostatních “nekalostí”, které v tiskovém souboru nemají co dělat)

– pokud máte stávající data a potřebujete v nich udělat jen malou úpravu
– zvolte platbu hotově na místě, my Vás kontaktujeme a na všem se s Vámi domluvíme

– pokud potřebujete vytvořit data Vaší tiskoviny napište nám Vaše požadavky do poznámky. My vytvoříme  návrh podle Vašich přání a zašleme Vám je ke korektuře.
– zvolte platbu hotově na místě, my Vás kontaktujeme a na všem se s Vámi domluvíme


Pokud dodáváte tisková data Vy, potom jste za jejich správnost zodpovědní Vy!
My ručíme za správnost námi vytrořených souborů!

Zde si zvolte, kolik dní nám dáte na výrobu, tedy do kdy musíme zakázku předat:
– osobně (zde nic připočítávat nepotřebujete)
– kurýrovi po Praze (doba doručení se pohybuje mezi 2 až 4 hodinami)
– přepravci po ČR (každý den okolo 9 či 10 hodiny dopoledne odváží PPL balíky,, doručení je standardně již následující den, záleží na aktuálním vytížení přepravce)  Základní pravidla pro výpočet termínů:
– u termínů udávaných ve dnech jsou počítány pracovní dny
– u termínů udávaných v hodinách jsou počítány pracovní hodiny

– čas vyhotovení je shodný s časem objednání, pokud nám nedodáte všechny podklady potřebné k výrobě spolu s objednávkou, potom běží výrobní lhůta až od dodání těchto podkladů!

Dokonalá pleť je vaší vizitkou. Vybírejte si přípravky, díky kterým si sama definujete, jak krásná chcete být

Rad a tipů, jak nestárnout, omladit pokožku, vyzmizíkovat vrásky, se na vás valí tisíce. Pravdou je, že vrásky se dříve či později začnou do tváře vepisovat každému. Na vaší volbě ale je, jakým tempem to bude.

Jestliže víte, že přibývající roky nezastavíte, ale chcete mít kontrolu nad tím, jakým tempem budou přibývat, pak si nechte poradit od odbornic značky Orlane. Ty přesně definují požadavky vaší pokožky, diagnostikují stav pleti a to, co potřebuje, aby byla i v dalších letech zářivá a svěží.

Na rovinu je třeba přiznat, že proces stárnutí je zcela přirozený. Jenže lze, právě vhodně zvolenou péčí, zpomalit procesy, které jsou nevratné.

Víte, že přibývání vrásek může zrychlit nevhodná poloha při spánku, ale také vystavování pleti slunci bez dostatečného UV faktoru? Nezdravé stravování, stres a nepravidelná péče jsou už nakonec jen třešničkou na dortu.

Jestliže tedy chcete, aby vaše pleť nestrádala, dodržujte následující pravidla:

  1. Nikdy nechoďte spát nalíčená, věnujte pozornost výběru nočního séra, očního a nočního krému. Pleť v noci vyživujte.
  2. Snažte se spát v místnosti, která je vytopena na maximálně 18 °C. V teplém a suchém prostoru epidermis rychleji stárne.
  3. Otužujte se. Je to dobré nejen pro imunitu, ale také pro prokrvení pokožky celého těla, tedy i obličeje.
  4. Pleť na obličeji, krku a dekoltu nikdy nevysoušejte hrubým ručníkem. Do zbytků vlhkosti na pleti vmasírujte olejíček, nechte jej vstřebat, a teprve pak začněte se standardním pěsticím rituálem.
  5. Nejezte cukry v nadměrném množství, jejich nadbytek způsobuje zašednutí pokožky.
  6. To samé platí o stresu. Pokud vykonáváte náročné povolání, při kterém se napětí nevyhnete, hledejte takové relaxační techniky, které vám vrátí rovnováhu.
  7. Dopřávejte si zdravé tuky. Omega 3 nenasycené kyseliny jsou přesně tím, po čem vaše pokožka volá. Takže servírujte ryby – uberete si hned několik let.
  8. Sledujte, zda se vám na vyčerpané pleti netvoří pigmentové skvrny. Ty nejen signalizují stárnutí, ale také vyčerpání epidermis.

Vyberte si sama, jak rychle chcete stárnout. Pokud volíte ubírání plynu, propojte zdravý životní styl s přípravky a péčí Orlane. Výsledek bude jedinečný.

Tipy pro vás, které musíte zkusit:
Creme Royal Lotion – 130 ml/3950 Kč
Součástí denního rituálu by měla být aplikace Creme Royal Lotion. Udržuje mladistvý vzhled a aktivuje krásu pokožky.

Přípravek podporuje účinnost všech dalších produktů z řady Royal, zpomaluje stárnutí pleti, stimuluje obranné a regenerační mechanismy pleti, hydratuje. Použití: V tenké vrstvě nanášejte na odlíčenou pleť před použitím séra a krému.

Aplikujte jemným vklepáváním konečky prstů nebo pomocí vatového tampónku.

Hydralane Hydratační krém Triple Action – 50 ml/1490 Kč
Řada Hydralane s trojím efektem je skvělou novinkou pro důkladnou hydrataci pokožky. Hydralane Hydratační krém s trojitým efektem od Orlane je vhodný pro všechny typy pleti.

Je tvořen sofistikovanou kombinací tří druhů kyseliny hyaluronové, které mají různou molekulární velikost, a zajišťují tak hydrataci na povrchu i hluboko v pleti. Zanechává pleť sametově hladkou a svěží. Stimuluje regeneraci buněk a pečuje o mladistvý vzhled pleti. Posláním kosmetické řady Hydralane je naučit pleť udržet si hydrataci.

S přibývajícím věkem totiž ztrácí pleť svoji přirozenou schopnost udržet hydrataci v rovnováze. Na základě dlouholetých výzkumů kyseliny hyaluronové a pochopení způsobu hydratace pleti vyvinuly laboratoře Orlane speciální program, schopný zajistit optimální regulaci vody v epidermis.

Díky němu se pleť den ode dne znovu učí, jak načerpat a uchovat vláhu, a efektivněji tak odolávat plynoucímu času. Použití: Nanášejte jemnými krouživými pohyby ráno a večer na důkladně odlíčenou a tonizovanou pleť.

Anagenese Oční krém – 15 ml/1070 Kč
Dostupná péče pro boj s nechtěnými vráskami, omlazující přípravek a perfektní dermokosmetické složení.

Oční krém Orlane Anagenese proti stárnutí (Essential Time-Fighting Eye Care) je ideálním řešením pro všechny ženy, které pro sebe hledají dostupnou, a přitom účinnou omlazující péči. Tento příjemný krém s hedvábně lehkou texturou viditelně omlazuje oční kontury.

Stimuluje epidermální regeneraci, vyhlazuje vrásky kolem očí a jemné linky. Použití: Aplikujte ráno nebo večer na důkladně odlíčené oční okolí. Oční krém je vhodné doplnit dalšími kosmetickými přípravky z řady Anagenese.

Zdroj: orlaneinstitut.cz, foto: archiv

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Adblock
detector