Tesneni Pod Hlavou Priznaky?

Prvním je pozvolný úbytek chladicí kapaliny, aniž se pod autem tvoří „louže“. Znamená to, že motor vodu „žere“. Jiným průvodním jevem může být přítomnost oleje v expanzní nádobě chladicí kapaliny. A naopak našlehaná vodní emulze na spodním víčku nalévacího hrdla pro motorový olej na hlavě válců.

Jakou znacku těsnění pod hlavu?

Re: Těsnění pod hlavu

Doporučuju Elring. Originál je taky Elring. A máš to ještě levnější a za to samý.

Jak opravit těsnění pod hlavou?

Výměna těsnění hlavy válců v servisu

Při výměně se vymontuje hlava válců se všemi přilehlými díly. To vyžaduje hodně úsilí a času. K tomu se připočte odpojení a vypuštění chladicí kapaliny a demontáž hadicových přípojek. Servis musí uvolnit rozvodový řemen nebo rozvodový řetěz a uvolnit spojení s vačkovým hřídelem.

Jak se projevuje prasklá hlava motoru?

Hlava může být prasklá buď na jednom anebo více místech. Tak či tak lze ale čekat únik jedné anebo obou kapalin. Mohou se smíchat dohromady anebo zatéct do motoru, což lze poznat lehce, jelikož dochází k úbytku chladicí kapaliny. Úbytky můžeme poznat i na tom, že volnoběh nejde tak pravidelně, jak jsme zvyklí.

Kdy menit těsnění pod hlavou?

Nejčastějším důvodem poškození těsnění je přehřátí motoru.

Pro těsnění mezi hlavou a blokem motoru není dobrá jízda ve vysokých otáčkách s nezahřátým motorem. Někteří řidiči o tom ani neví, ale chladicí kapalina se musí pravidelně měnit, a to je další důležitá věc pro delší životnost těsnění pod hlavou.

Jak změřit přesah pístů?

Na přesné změření přesahů pístů v HÚ je třeba mít přesná měřidla, ideálně digitální hloubkoměr. Písty musí být ideálně čisté, blejskat se jako psí kule. Měří se v ose pístního čepu na obou stranách pístu. Měří se všechny písty a síla těsnění se volí podle největšího přesahu.

Budete mít zájem:  Co Dělat S Prošlými Léky?

Jak opravit prasklou hlavu?

Je nutné pečlivě prohlédnout místa mezi ventilovými sedly, kde nejčastěji dochází k prasknutí hlavy z důvodu vysokého rozdílu teplot. Pokud je to nutné,praskliny mezi sedly ventilů nebo v plášti hlavy vybrousíme a zavaříme elektrodou. Je nutné také provést kontrolu rovinnosti dosedacích ploch hlavy válců.

Co delat kdyz teče chladici kapalina?

Nejlepší je s vozidlem zajet do servisu a nechat si zkontrolovat tlaky ve válcích. Právě kontrola tlaku jednoznačně odpoví na otázku, zda chladící kapalina uniká skrze spalovací motor. Potvrdí to fakt, že hladina oleje neroste. Za únikem stojí selhání těsnění pod hlavou, které je potřeba co nejdříve vyměnit.

Jak poznat prasklý chladic?

Při náhlém vytečení se vám rozsvítí kontrolka hladiny chladicí kapaliny na palubním počítači a je nutné co nejdříve zastavit a prasklou hadici vyměnit. Častěji se ovšem stává, že dochází k postupnému vytrácení kapaliny z nádržky.

Jak poznat že motor Tlakuje?

Jestli se ta kapalina pění, tak to vypadá na těsnění pod hlavou. Vypadá to na těsnění pod hlavou nebo taky třeba prasklou hlavu – i když to spíš ne. To víčko není vyloženě jen odvzdušňovací ale tlakové.

Jak poznat že auto zere vodu?

Voda v oleji, olej ve vodě

Výsledkem je znečištění expanzní nádobky na chladicí kapalinu olejem. Pokud tedy po odšroubování víčka s přetlakovým ventilem objevíte v nádobě znečištění tmavé barvy, může to být způsobeno právě tímto. Naproti tomu chladicí kapalina se dostává do mazacího okruhu motoru a tedy do oleje.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Adblock
detector