Pozor na internetový obchod, který nedodává zboží

  • Přidáno: 29. 11. 2019
    • Zboží nepřišlo
    • Obchod neexistuje

    Objednal jsem zboží ale nic nepřišlo , tohle vám neprojde je nás hodně poučení do budoucna objednávat pouze z obchodů kde je možná dobírka žádné nucené platby kartou.

  • Přidáno: 21. 11. 2019

    !!! PODVOD !!! POZOR !!! Společnost We Are Mobile s.r.o. nemá s webovou stránkou GMzone.cz nic společného a podvod nahlásila Policii ČR, se kterou spolupracuje. Webové stránky GMzone.

    cz zneužily veřejně dostupných obchodních údajů společnosti We Are Mobile s.r.o. (jméno, IČ, DIČ).

    Prosíme podvedené klienty, aby se obrátili přímo na Policii ČR a uvedli spisové číslo případu KRPA-396025-10/TČ-2019-001120, pomůže to urychlit řešení věci.Děkujeme za pochopení.

    We Are Mobile, s.r.o.

  • Přidáno: 21. 11. 2019

    • Lidi pozor jsou to podvodníci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Lidi pozor, jsou to podvodníci!!!Přišla jsem o 7 tis., zboží nemám a prachy taky ne!Hlášeno na Policii ČR, jistě nás bude už hodně, podle toho co čtu tady i na jiných recenzích. Zaslány výzvy na majitele společnosti dle IČ 04424662 We are mobile s.r.o o navrácení mé platby.

    Poté to putuje celé opět na Polici, protože pochybuji, že se někdo ozve a ještě vrátí peníze, ale nenechám to jen tak. Výzvy mi doporučila zaslat Policie, ale budete to určitě k ničemu.

    Lidi, určitě to nenechávejte jen tak, nahlaste to vše na Policii, je nás podvedených už opravdu hodně!!!

    Nesmí jim to projít. Hodně štěstí.

  • Přidáno: 18. 11. 2019

    GMzone nalezeno na heurece, chtěli jsme zboží poslat na dobírku, přišel mail, ze PS4 není na skladě,ale že mají druhou společnost a ta ho má,ať zašleme peníze na účet. Bohužel měl můj syn za 2dny narozeniny a byli jsme ve spěchu,tak jsem peníze zaslali. PS4 nikde….asi nemá smysl říkat, ze už nikdy nic neuvidíme, možná jen smutný příběh. Dávejte si pozor zloději

  • Přidáno: 12. 11. 2019

    • PODVODNICI !!!
    • OSKUBOU VAS !!!
    • VSE CO MAJI NA WEBU JE LEZ A PODVOD
    • NEMAJI NIC SKLADEM
    • NEPLATTE IM NIC PREDEM PENIZE NEUVIDITE ANI ZBOZI, NEMUZOU VAM DORUCIT TO CO NEMAJI !!!
    • HEUREKA MUSI PODVODNICI HNED BLOKOVAT !!

    Muj nadzor je ze je to podvod! Ten kdo ma rozum im neposle penize na ucet ! Nemaji nic z toho co maji na webu ! Proste je to PODVOD !!

  • Přidáno: 12. 11. 2019

    • Vse nasvedcuje tomu, zeje to podvod.

    Objednal jsem 3kusy a druhy telefonu na dobirku-vse skladem, druhy den vyprodano,naskladneni cca 3-4 tydny. Ale nejakym zazrakem jejich EXTERNI dodavatel je ma skladem a muze mi je poslat jiz druhy den, pokud co nejdriv zaplatim bankovnim prevodem. Vic uz asi ani nemusim dodavat. Bratri Grimove jim muzou jen tise zavidet fantazii a nadani pohadkaru.

  • Přidáno: 11. 11. 2019

    • Objendano na dobirku, napsali, ze nemohou telefon poslat, ze mam zaplatit na ucet
    • Pravdepodobne se jedna o podvodny eshop

    I kdyz napsali, ze telefon nemaji skladem, proto ho nemohou na dobirku dodat, stale jim sviti skladem.

  • Přidáno: 11. 11. 2019

    • levné ceny které mají přilákat zákazníky
    • nedodají zboží a příjdete o peníze
    • podvodný eshop který heureka bohužel toleruje
    • po objednání na dobírku eshop nakonec požaduje platbu bankovním převodem

    Po objednání mobilního telefonu na dobírku příjde email, že částku požadují nakonec převodem na BU – co na to říct 🙂

  • Přidáno: 11. 11. 2019

    Objednal jsem zboží na dobírku. Zboží bylo skladem. Po dvou dnech přišel email že zboží skladem není a že mám zaplatit předem!!! Koukám na to jako blázen! Takové jednání jsem ještě u e-shopu nezažil! Zatím nejhorší e-shop s kterým jsem se setkal! (na stránkách mají zboží co jsem objednal stále SKLADEM).

  • Přidáno: 10. 11. 2019

    Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • Přidáno: 10. 11. 2019

    Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Přidáno: 10. 11. 2019

    Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Přidáno: 10. 11. 2019

    Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Přidáno: 9. 11. 2019

    Narazil jsem na tento obchod, když jsem hlídal cenu jednoho mobilu, který se chystám kupovat. Zarazila mě podezřele nízká cena a nulové hodnocení obchodu, tak jsem si něco zjistil.

    Obchod GMZone prodávající mobily a elektroniku za ceny o parník nižší než veškerá konkurence se objevil jako úplně nový tady na heurece doslova před pár dny, je ale registrován pod firmou We are mobile s.r.o., což je podle rejstříku firma existující od r. 2015 a má předmět činnosti „Pronájem nemovitostí, bytů a nebytových prostor.

    “ O prodeji elektrotechniky, mobilů atd. se nic nepíše, o nějaké provozovně v Chebu také ne. Tohle malé s.r.

    očko má jediného člena a zároveň jednatele, což je jakási 31 letá slečna/paní bydlící v panelákové bytovce v Praze v Hlubočepích, s oficiálním sídlem firmy v jakési řadové vilce v Praze na Žižkově, kterou vlastní manželé, kteří s touto firmou dle rejstřku nemají od r. 2016, resp. 2017 nic společného.

    Ani na jedné adrese není na netu v mapách místo firmy nijak označeno. Provozovna má být v obchodním centru Dragoun v Chebu. Na stránkách OC, ale o této firmě nic není. Obchod neumožňuje osobní převzetí, nemá výdejní místo a silně preferuje platbu předem. Takže jaksi nevím, co si o tom myslet. Ale splňujete to většinu, možná i všechny znaky podvodných firem. Nerad bych někomu křivdil, ale asi bych byl velmi obezřetný a neposílal žádné peníze předem.

    Budete mít zájem:  I váš řízek užíval antibiotika. Vadí to?
  • Přidáno: 9. 11. 2019

    • PODVOD probuh lidi nenechte se obrat!!!

    PODVODNA stránka!!!

  • Přidáno: 9. 11. 2019

    Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Přidáno: 9. 11. 2019

    Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Přidáno: 9. 11. 2019

    Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Přidáno: 8. 11. 2019

    • Podvodný e-shop
    • Zboží nedodává
    • Platba pouze předem (peníze už neuvidíte)
    • Osobní převzetí není možné

    Pravděpodobně podvodný e-shop. Podezřelé ceny, v Obchodním centru Dragoun tento e-shop nepůsobí (podle informací z webu OC Dragoun), tento server splňuje všechny znaky podvodného webu – mj. silnou preferencí bankovního převodu předem (kde s velkou pravděpodobností peníze již neuvidíte), nemožností platit kartou a bez možnosti osobního převzetí. Doporučuji vyhnout se tomuto serveru obloukem!

  • Přidáno: 8. 11. 2019

    Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Zobrazit další recenze

    Obchodní podmínky

    Obchodní a dodací podmínky platné pro internetový obchod Nordictrack.cz :

    Jak nakupovat

    Registrace

    K nákupu v našem internetovém obchodě není potřeba být zaregistrován. Ceny a podmínky nákupu jsou stejné jak pro registrované, tak i pro neregistrované zákazníky. Registrace zákazníků je zdarma. Výhodou registrace je rychlejší vyplnění objednávky při opakovaném nákupu (není již třeba vyplňovat kontaktní údaje).

    Výběr zboží U všech trenažérů máme uvedené technické parametry, fotografie a především často tázané rozměry. V případě jakýchkoli pochyb o vhodnosti výrobku pro váš účel nás kontaktujte ať už mailem ([email protected] ) nebo telefonicky.

    Jelikož všechny produkty jsou konstruovány podle aktuálního stavu bezpečnostních předpisů a do výrobního procesu jsou začleňovány poznatky aktuálního vývoje, vyhrazují si jednotlivý výrobci ve vyjímečných případech právo na technické změny a změny designu.

    Objednání zboží

    Většinu zboží máme přímo na našich skladech, dodávky tedy probíhají velmi rychle. Konkrétní termín dodání zboží s Vámi bude konzultován telefonicky.

    • Zboží můžete objednat jedním z následujících způsobů:- telefonicky na zákaznické lince 488 388 903
    • – mailem na [email protected]

    – prostřednictvím eshopu na našich stránkách – postup popsaný dále:

    Pokud se rozhodnete některý výrobek zakoupit, v okně daného produktu naleznete tlačítko „Přidat do košíku“. Po jeho stisku se dostanete na stránku nákupního košíku, kde uvidíte vybrané výrobky, jejich množství a ceny. V případě, že chcete změnit počet kusů, přepište jej, pro odebrání některého z výrobků stiskněte ikonku koše.

    Pokud chcete nakoupit jednorázově bez registrace, stačí zvolit způsob dopravy a platby (POZOR při změně způsobu dopravy se může změnit její cena, sledujte proto údaj o její výši) a vyplnit kontaktní údaje a adresu kam zboží máme dodat. V případě, že jste již u nás registrováni, údaje nemusíte vyplňovat znovu, jen se přihlašte.

    Po úspěšném vyplnění všech údajů potvrďte objednávku tlačítkem „Odeslat objednávku“.

    Každá objednávka je potvrzena na Váš e-mail, který jste uvedli (v případě, že Vám potvrzovací mail nedorazil, nebyla Vaše objednávka správně dokončena – v tom případě není možné objednávku vyřídit).

    Následně budete kontaktováni telefonicky naším pracovníkem, který s Vámi dohodne termín a způsob doručení. Objednáním zboží zákazník současně potvrzuje, že souhlasí s obchodními a dodacími podmínkami.

    – nahoru –

    Způsob platby

    1. V součastná době máte možnost uhradit zboží těmito způsoby:
    2. Platba v hotovosti při převzetí zboží – kupní cenu zaplatíte na místě našemu pracovníkovi (řidiči) nebo přepravní společnosti.
    3. Bankovním převodem – na základě faktury zaslané mailem poukážete částku na náš účet.

      Zboží je vyexpedováno ihned po připsání platby na náš účet

    4. Platba na fakturu – je platba pro státní organizace, jako jsou školy, zdravotnická zařízení, armáda, hasiči, policie atd.

      nabízíme u objednávek nad 3 000,- Kč též dodávku zboží s následnou fakturací

    Platba platební kartou ONLINE – online platby kreditní kartou přes rozhraní ComGate.

    Při zvolení tohoto způsobu platby jste po potvrzení objednávky přesměrováni na zabezpečené rozhraní ComGate, kde dokončíte platbu kartou. Provedení transakce se nám okamžitě zobrazí v systému a zboží může být ihned expediováno.  

    • kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:

    ComGate Payments, a.s.Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec KrálovéE-mail: [email protected]

    Tel: +420 228 224 267

    Rychlé online bankovní převody – Po zvolení konkrétní banky a potvrzení objednávky jste přesměrováni na zabazpečené rozhraní platebního systému ComGate, kde platbu dokončíte. Provedení transakce se nám okamžitě zobrazí v systému a zboží může být ihned expediováno.  

    • kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:

    ComGate Payments, a.s.Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec KrálovéE-mail: [email protected]

    • Tel: +420 228 224 267
    • – nahoru –

    Doprava zboží k zákazníkovi

    Jelikož máme většinu položek na vlastních skladech, probíhá dodávka objednaného zařízení k Vám velmi rychle. Doprava po celé ČR je při nákupu nad 2 000,- Kč ZDARMA. U objednávek do 2 000,- Kč zaplatí zákazník poplatek ve výši 90,- až 120,- Kč dle zvolené dopravy a způsobu platby.

    Pro dodání zboží může zákazník zvolit jeden z následujících způsobů:

    Dodání zboží na vaši adresu do 24 hodin přepravní firmou PPL

    Doručení zboží probíhá standardně do 24 hodin od převzetí zásilky přepravní firmou.

     Den dodání si můžete určit, objednávky jsou přijaté v pracovní dny do 15:00 hodin expedované ještě týž den, Vy tedy zboží obdržíte následující pracovní den po objednání.

    Po odeslání zásilky obdržíte informační email se sledovacím číslem zásilky, ráno v den doručení zásilky pak dostanete SMS s přibližným časem dodání, pokud Vám nevyhovuje, lze kontaktovat řidiče, či dispečink. 

    Doručení zboží probíhá v pracovní dny mezi 9 – 18 hod, přesný čas neumíme ovlivnit, pokud nemáte možnost zajet přes den domů balík převzít doporučujeme si jej nechat zaslat např. do zaměstnání.

    • Možnost sledování zásilky přímo na stránkách dopravce PPL
    • Možnosti platby – na místě řidiči v hotovosti, online platby či bankovní převody předem
    • Cena dopravy – ZDARMA u objednávek nad 2 000,- Kč, jinak 95,-Kč (v případě dobírky +25,- Kč)

    Dodání zboží na vaši adresu do 24 hodin přepravní firmou ČESKÁ POŠTA

    Českou poštou lze zaslat menší zásilky do 30ti kg v rámci ČR. Den doručení si můžete určit v poznámce objednávky, nebo při telefonickém potvrzení objednávky naší expedicí.

    Standardně jsou objednávky přijaté v pracovní dny do 15:00 hodin expedované ještě týž den, vy tedy zboží obdržíte následující pracovní den po objednání.

    V den odeslání zásilky obdržíte infomail a SMS s datem doručení, číslem balíku a dobírkovou částkou.

    • Nezastihne-li Vás doručovatel na uvedené adrese, nechá ve schránce výzvu k vyzvednutí zásilky na Vaší poště (zásilku je nutné vyzvednout na příslušné poště do 7-mi pracovních dnů, jinak bude odeslána zpět odesílateli)
    • Možnost sledování zásilky prostřednictvím webového rozhraní ČESKÉ POŠTY
    • Možnost platby – na místě řidiči v hotovosti, online platby či bankovní převody předem
    • Cena dopravy – ZDARMA u objednávek nad 2 000,- Kč, jinak 90,-Kč (v případě dobírky +25,- Kč)

    Dodávka včetně montáže technikem v rámci ČR

    Pokud budete požadovat dodání fitness strojů a trenažérů včetně montáže, tak vám objednané zboží (po předchozí telefonické dohodě termínu) doveze technik, který daný trenažér namontuje přímo na místě.

    Informaci o tom jestli má daný trenažér montáž zdarma se můžete dozvědět přímo v detailu produktu. Případně v košíku se můžete dozvědět kolik montáž daného trenažéru stojí, pokud si ji budete chtít dokoupit.

    • Konkrétní termín je s vámi domluven telefonicky minimálně 1-2 dny předem 
    • Možnosti platby – na místě řidiči v hotovosti, nebo bankovním převodem předem
    • Cena dopravy – ZDARMA u zboží označeného „Montáž zdarma“, jinak zpoplatněno dle platného ceníku montáží firmy Nordictrack.cz, ceny se pohybují od 970,- do 2 490,- Kč dle typu stroje a náročnosti montáže.

    Osobní odběr depo PPL – Praha, České Budějovice, Plzeň, Teplice, Hradec Králové, Brno, Ostrava, Olomouc, Liberec

    Osobní odběr je možný u jakéhokoli zboží, které je zboží skladem. Můžete si ho vyzvednou další pracovní den na vybraném depu (u objednávek došlých v pracovní dny do 15:00 hodin). V případě zboží na objednávku, či zboží skladem u dodavatele budete o možnosti vyzvednutí informováni mailem, nebo telefonicky.

    • Adresa depa 31 Praha – Jažlovice: Zděbradská 92, hala DC4, Říčany Jažlovice
    • Adresa depa 32 České Budějovice: Hlinská 2, České Budějovice
    • Adresa depa 33 Plzeň: Podnikatelská 32, Borská Pole, Plzeň
    • Adresa depa 34 Teplice: Kateřinská 95, CT Park Teplice
    • Adresa depa 35 Hradec Králové: Březhradská 199/2a, Hradec králové
    • Adresa depa 36 Brno: Evropská 840, CT Park Modřice
    • Adresa depa 37 Ostrava: Františka a Anny Ryšových 1236/21A, Ostrava Svinov Dubí
    • Adresa depa 39 Olomouc: Dolní Novosadská VGP Park, Olomouc Nemilany
    • Adresa depa 41 Liberec: Americká 363, Liberec – Františkov 
    • Možnosti platby na místě – v hotovosti, případně předem na eshopu online platbou či bankovním převodem
    • Cena dopravy – ZDARMA u objednávek nad 2 000,- Kč, jinak 95,-Kč

    – nahoru –

    Montáž zařízení

    U většiny zboží nabízíme montáž zakoupeného zboží u zákazníka ZDARMA. Toto zboží je označeno „Montáž zdarma.“ V případě, že se rozhodnete pro montáž vlastní, stačí to uvést do poznámky v objednávce (stroje jsou na montáž zákazníkem konstruované z výroby a vlastní montáž samozřejmě nemá žádný vliv na záruční podmínky).

    U zboží u kterého je zdarma pouze doprava zboží lze montáž technikem doobjednat jako službu placenou, cenu se dozvíte přímo v košíku formou dopravy „Dodání stroje po ČR včetně montáže technikem„, kde ji uvidíte přímo naceněnou pro daný trenažér.Veškeré nabízené zboží je výrobci určeno pro montáž koncovým zákazníkem a je tedy z výroby předmontováno tak, aby montáž zvládl i naprostý laik bez jakýchkoli znalostí a vybavení. Součástí každého stroje je obrázkový návod s přesným postupem montáže.

    – nahoru –

    Odstoupení od smlouvy

    Storno objednávky ze strany kupujícíhoDle zákona č. 89/2012 sb. Občanský zákoník (zejm. §1818 a §1829) máte jako kupující – spotřebitel při nákupu na dálku (eshopem) právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

    Rozhodnete-li se pro odstoupení, bude Vám vrácena kupní cena zboží a nejlevnější cena ze způsobu dodání. Vyjímku tvoří zboží individuálně upravené podle Vašich požadavků, audio a video nahrávky a počítačové programy, porušil-li spotřebitel jejich originální obal.

    Prodejce má nárok na úhradu nákladů spojených se snížením hodnoty zboží pokud kupující – spotřebitel nakládal se zbožím jinak, než je nutné s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

    Pro vrácení ceny je nutné dodržení následujících podmínek:- Budeme písemnou formou informováni o Vašem požadavku na vrácení zboží. Dokument pro odstoupení od smlouvy si můžete stáhnout zde.- Vrácené zboží musí být nepoškozené a kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu, daňového dokladu atd.).

    Nebude-li zboží vráceno v původním obalu či adekvátní náhradě obalu nebo bude-li zboží poškozené, má prodávající nárok na úhradu nákladů spojených se snížením hodnoty zboží. Zboží nelze zaslat zpět prodávajícímu na dobírku a jeho doprava zpět probíhá na náklady kupujícího.

    Při splnění těchto podmínek Vám peníze vrátíme do 14 dní od obdržení zboží převodem na Váš účet.

    1. Storno objednávky ze strany prodávajícího
    2. – nahoru –

    Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část. Jedná se o případy, kdy se požadované zboží již nevyrábí, nedodává, výrazným způsobem se změnila cena zboží, případně by obchod byl pro prodejce ztrátový. V tomto případě bude prodávající informovat zákazníka a dohodne s ním další postup. V žádném případě však prodávající nenese odpovědnost za škody způsobené nedodáním objednaného zboží.

    Odpovědnost za vady – reklamace

    Prodávající poskytuje na nabízené zboží záruku v délce: – základní 24 měsíců, na veškeré výrobky- prodlouženou 36 měsíců na vybrané výrobky u kterých je to uvedeno

    – prodlouženou na 5 až 15 let na některé komponenty strojů u kterých je to uvedeno (např. rámy, motory atd.)

    Záruka se nevztahuje na vady způsobené chybnou montáží, běžným opotřebením a neadekvátním zacházením, jako i na vady způsobené použitím v jiném prostředí, než do kterého je stroj určen.U vybraného zboží označeného „Servis u zákaznika zdarma“ není třeba jako obvykle posílat zboží na reklamaci k prodejci či někam vozit, ale závadu přijede odstranit technik přímo k Vám.

     Zboží bez tohoto označení je nutné jako to bývá zvykem dopravit při reklamaci zboží na adresu provozovny, nebo smluvních servisů.V případě zjištění závady je třeba neprodleně nás informovat o vzniklé vadě ať už mailem na  servis, nebo písemně na adresu firmy. Uveďte prosím typ stroje, datum koupě, číslo daňového dokladu, vzniklou závadu a kontakt na Vás.

    Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.

    Případné spory mezi naší společností  a Kupujícím – Spotřebitelem lze řešit též mimosoudní cestou.

    V takovém případě Kupující – Spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené  ODR platformy.

    Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, doporučujeme Kupujícímu – Spotřebiteli, nejdříve kontaktovat přímo nás pro vyřešení nastalé situace.

    – nahoru –

    Ochrana osobních údajů

    Snažíme se maximálně chránit Vaše osobní údaje před možným zneužitím. Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky a v souladu s nařízením GPDR. Více informací získáte v dokumentu Ochrana osobních údajů a v Prohlášení o ochraně a zpracování osobních údajů.

    – nahoru –

    Kontakty na provozovatele stránek

    DOMÁCÍ FITNESS s.r.o.

    • Sídlo firmy :
    • Kubelíkova 679/80,
    • Liberec 8, 460 08
    • Infolinka: +420 488 388 903
    • E-mail: [email protected]
    • IČO : 02215993, DIČ : CZ02215993
    • Společnost je vedená v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Ústí nad Labem, spisová značka C 33407.
    • Věříme, že budeme mít příležitost Vás přesvědčit o kvalitě našich služeb a že naše vědomosti a zkušenosti pomohou i Vám ke spokojenému a bezproblémovému užívání Vašeho sportovního vybavení.
    • Objednáním zboží souhlasí zákazník s těmito obchodními podmínkami.
    • – nahoru –

    Pozor na další internetový obchod, který nedodává zboží | Aktuálně.cz

    Nespokojení zákazníci chystají žalobu na obchod Shop-Elektro.com

    Praha – V Česku působí další internetový obchod, který nedodává zaplacené zboží. „Varujeme před obchodem www.Shop-Elektro.com. Stěžovalo si něj několik zákazníků,“ oznámil dnes Tomáš Hodboď z porovnávače cen Heureka.cz.

    Klienti internetového obchodu nyní připravují trestní oznámení. Případem se už zabývá Česká obchodní inspekce.

    „Obchodník nereaguje na telefonáty ani e-maily zákazníků,“ říká Hodboď. „Zákazníci, kteří se cítí podvedeni, mohou v případném trestném oznámení postupovat společně,“ dodává.

    Kromě toho, že zástupci obchodu Shop-Elektro.com už několik dní nereagují na pokusy o kontakt, uvádějí také neúplné obchodní podmínky a zadání údajů o platební kartě je prováděno na nezabezpečené stránce.

    IČO uvedeného u internetového obchodu shop-elektro.com je vedeno na jméno István Sándor Kara se sídlem v Brně-Slatině. Doména je registrována na Petra Sándora z Prahy.

    Zřejmě pro zdání větší serióznosti vítá obchod své klienty oznámením o „oslavě druhých narozenin“, ačkoliv doména byla registrována teprve letos v lednu. Starší záznamy neobsahuje ani služba WebArchive.org.

    Stejné číslo účtu, na který měli kupující posílat peníze, se začátkem letošního roku objevilo také na některých inzertních serverech. Údajně patřilo ženě ve finanční tísni, která prostřednictvím inzerátů prosila veřejnost o finanční příspěvky.

    Web je navíc na první pohled (grafikou i špatnou češtinou) podobný jinému podezřelému obchodu Levne-nakupy.net, na jehož podvodné jednání upozornila Česká obchodní inspekce na začátku letošního března.

    Také webhostingové služby si provozovatel objednal u stejné společnosti – Český webhosting. Podrobněji jsme o e-shopu Levne-nakupy.

    net, jehož stránky už firma Český webhosting zablokovala, psali v samostatném článku.

    Hodboď připomíná, že platba kartou přes internet sama o sobě není nebezpečná, jen je nutné využívat zabezpečené řešení 3D Secure či ověřené platební systémy. „3D Secure je aplikace kartových asociací MasterCard a Visa.

    Údaje zadáváte údaje přímo bance a nedostanou se tak do rukou obchodníka, přenos dat je navíc šifrován.

    Nikdy nezadávejte údaje o kartě přímo na stránkách obchodníka, ale vždy využijte odkazu, který vás přesměruje na zabezpečenou bránu,“ dodává zástupce webu Heureka.cz

    Odborníci doporučují dávat přednost obchodům s certifikací od Asociace pro elektronickou komerci (APEK) nebo alespoň s doporučeními od porovnávacích služeb typu Srovnáme.cz nebo právě Heureka.cz.

     Znakem serióznosti bývají také podrobné úplné a reklamační podmínky včetně výslovně zmíněné možnosti vrátit zboží do 14 dnů bez udání důvodu (byť toto právo má zákazník přímo ze zákona). Chybět nesmějí ani kompletní a nejlépe i funkční kontaktní informace.

    Obrázek si lze udělat také z větších diskuzních fór na internetu.

    Diskuze

    Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *