Jaké produkty v Bille jsou české?

Podle průzkumu, který realizovala společnost Billa v průběhu loňského roku na vzorku 605 respondentů, se ukázalo, že produkty vlastních značek nakoupilo za posledních 6 měsíců celkem 87 % stálých zákazníků. Téměř polovina se pro koupi rozhodla na základě příznivé ceny, více než čtvrtina produkty privátní značky koupila na základě poměru ceny a kvality.

Pouze 10 % dotázaných kupuje výrobky privátních značek pro jejich kvalitu. Ti, co privátní značky nekupují, jim nejčastěji nedůvěřují, považují jejich kvalitu za nízkou, případně kupují jen výrobky, se kterými mají zkušenost, tedy značkové výrobky.

Billa nabízí privátní značky od roku 1999, v současnosti má v portfoliu 1 567 výrobků vlastních privátních značek od 250 dodavatelů, z nichž 143 jsou české firmy.

Za rok 2017 zakoupili zákazníci celkem 260 442 666 ks produktů privátních značek BILLA, což představuje téměř 17,5 % celkového obratu firmy.

V privátních značkách vidí zákazníci převážně nižší cenu

Z průzkumu, který Billa zrealizovala přímo na svých prodejnách, vyplynulo, že nejčastějším důvodem pro nákup výrobku privátní značky byla u necelé poloviny dotázaných (44 %) příznivá cena. Více než čtvrtina (28 %) uvedla, že produkty vlastních značek kupují kvůli vyváženému poměru ceny a kvality.

Každý desátý tvrdil, že jsou výrobky kvalitní a 4 % dotázaných pak produkt zakoupila díky dobré předchozí zkušenosti. Ti, kteří za posledního půl roku koupili produkty privátní značky, často nespatřují žádné nevýhody výrobků (45 %).

Pokud nějakou nevýhodu vidí, je to nejčastěji nízká kvalita (61 %), lacině působící obal (11 %), nebo neznámý výrobce či země původu (7 %).

„Privátní značky tvoří 17,5 % obratu naší společnosti, a proto se staráme o to, aby se k zákazníkům dostaly výrobky v nejvyšší možné kvalitě za příznivou cenu.

Potvrzuje to i několik ocenění produktů našich privátních značek v nezávislých testech, které byly v poslední době realizovány,“ říká Jaroslaw Szczypka, generální ředitel společnosti Billa a dodává: „Nejen, že každý náš výrobek splňuje veškeré legislativní požadavky, ale v souvislosti s kvalitou zároveň prochází velmi důkladnou kontrolou. To znamená, že audity výroby a rutinní ochutnávky provádí nejen výrobce v rámci své legislativní povinnosti, ale nad rámec určený zákonem také my. Díky tomu zaručujeme zákazníkovi stabilní kvalitu bez ohledu na dodavatele za příznivější cenu oproti konkurenčním produktům.“ Ceny poduktů privátních značek jsou obvykle o 15  až 20 % výhodnější oproti značkovému výrobku.

Český výrobce na obalu prodává

Jaké produkty v Bille jsou české?

Průzkum dále ukázal, že kromě kvality kladou spotřebitelé při nákupu privátních produktů důraz na jejich původ. Výrobce na etiketě hledají téměř dvě třetiny dotázaných (65 %). „Čeští zákazníci se stále častěji ptají na původ a složení potravin.

Na jejich požadavky se snažíme reagovat, a proto na většině výrobků naší vlastní výroby výrobce uveřejňujeme,“ vysvětluje Jaroslaw Szczypka. Uvedení českého výrobce na obalu pak podle průzkumu dokáže k nákupu přesvědčit 44 % respondentů.

Více než polovinu (55 %) dotázaných by pak k nákupu motivovalo doporučení od přátel nebo rodiny, 48 % by zase produktu dala šanci na základě ochutnávky na prodejně.

Privátní značky zákazníci stále vnímají jako méně kvalitní

Průzkum také ukázal, že dotazovaní jsou toho názoru, že kvalita zboží napříč privátními značkami je rozdílná.

Téměř třetina si myslí, že jsou privátní značky srovnatelně kvalitní jako brandové produkty, 8 % je dokonce přesvědčena, že zboží privátních značek je kvalitnější.

Téměř čtvrtina (22 %) považuje zboží privátních značek za méně kvalitní. Dotázaní, kteří v posledních 6 měsících produkty vlastních značek Billa koupili, mají o jejich kvalitě lepší mínění.

Trendem je „českost“, boduje maso i ovoce a zelenina

Zákazníci se aktivně zajímají o složení potravin i o to, jaký dopad má jejich nákupní chování na společnost a životní prostředí. Český původ hraje významnou roli a Billa na požadavky zákazníků reaguje širší spoluprací s českými dodavateli.

Průzkum ukázal, že většina lidí má společnost Billa spojenou se značkou Clever, Vocílka a Billa. Právě značky Clever a Vocílka tvoří největší podíl v celkové nabídce privátek, přičemž největší meziroční růst zaznamenala značka Billa, vzrostla v loňském roce o 36,8 %.

Pod privátní značkou Vocílka zásobuje Billu zboží osm tuzemských dodavatelů masa, celkem jde o 332 artiklů a Billa ročně prodá více než deset tun českého masa.

Zájem o „českost“ si v Bille uvědomují a nabídku rozšiřují i v kategorii ovoce a zeleniny. Pod značkou Česká farma nabízejí produkci od 18 českých pěstitelů, kteří dodávají do sítě na 65 artiklů.

Téměř třetinu (28 %) sortimentu ovoce a zeleniny tvoří v hlavní sezóně právě artikly České farmy. Největší podíl představuje mrkev a brambory, v nabídce ale nechybí i drobné ovoce – jahody, švestky či třešně.

V sezoně tvoří zboží České farmy až třetinu obratu v kategorii ovoce a zelenina.

Billa chce změnit vnímání privátních značek

V zemích západní Evropy je podíl privátních značek výrazně větší než v České republice, pohybuje se od 30 do 40 %, zatímco v ČR je na úrovni zhruba 20 %. „Rádi bychom měli v sortimentu 30 procent privátních značek do pěti let, ale záleží to na akceptaci zákazníka,“ říká Jaroslaw Szczypka.

V prostředí, kde zákazník stále vnímá privátní značky trochu s despektem, je třeba dlouhodobě pracovat na tom, aby se vnímání zlepšilo. Billa letos privátní značky silně podpoří nejen častějšími ochutnávkami na prodejnách, ale také marketingovými kampaněmi.

V nejbližších dnech odstartuje například podpora pro značku Naše Bio.

Jitka Hemolová, [email protected]

E-shop Billa – registrace a jak nakupovat online

Chcete vědět, jestli se dá v Bille nakoupit z pohodlí domova přes internet? Jste si jistí, že čerpáte všechny výhody Billa Bonus clubu? Věděli jste, že první Billa byla otevřena v Rakousku? Přečtěte si recenzi supermarketu Billa a dozvíte se víc!

Jaké produkty v Bille jsou české? Foto: Pixabay

Hodnocení: 9,1/10

  • Plusy: Orientace na zákazníka a čerstvost zboží, lákavé věrnostní bonusy
  • Mínusy: Zatím chybí internetový obchod
Budete mít zájem:  Tromboza Po Operaci Příznaky?

Co je BILLA

BILLA ČR stejně jako Penny Market patří do skupiny REWE International AG. Obchody Billa najdete v České republice od roku 1991, kdy se otevřela první filiálka v Brně.

Historie Billy sahá až do roku 1953, kdy se otevřel první obchod v Rakousku. Tehdy to byla ještě prodejna drogistického zboží. Supermarket, jak jej známe dnes, přišel až později.

Dnes jsou supermarkety Billa v několika zemích Evropy a těší se velké oblibě. U nás máme 215 prodejen s více než 6 000 zaměstnanci.

Země, kde můžete nakoupit v Bille:

  • Itálie
  • Slovensko
  • Rusko
  • Chorvatsko
  • Rumunsko
  • Ukrajina
  • Bulharsko
  • Rakousko
  • Česká republika

Co nakoupíte v supermarketu Billa

V Bille nakoupíte veškeré potraviny z nákupního listu, potřeby pro mazlíčky a drogerii. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment.

Zákazníky si Billa získává hlavně u pultů s lahůdkami, pečivem, ovocem a zeleninou, mléčnými produkty, masem a chlazenými produkty. Tam Billa nikdy nezklame a ručí za čerstvost svého zboží.

Stejně jako Penny Market preferuje i Billa české produkty, těch najdete v regálech celou škálu.

Přečtěte si také další recenze obchodů a produktů na Rexter.cz!

Vlastní značky prodejen Billa

Zdá se, že všechny supermarkety se rozhodly pro zavedení vlastních značek. Ani Billa nezůstává pozadu a přináší své vlastní značky, které jsou zárukou ceny, kvality a původu. Zdravý rychlý oběd tak snadno připravíte z bio potravin nebo s jistotou, že ingredience pochází z české farmy.

Billa Značka plná kvality a skvělé chuti.
Billa Premium Špičková kvalita za přijatelnou cenu. Splní i ta nejnáročnější očekávání.
Clever Ověřená kvalita za diskontní ceny, produkty navíc většinou pocházejí z České republiky.
Česká farma Jedná se zejména o sezónní ovoce a zeleninu pěstované výhradně na českých farmách.
Feel Free Bezlepkové produkty společnosti Billa.
BILLA naše BIO Jedná se o potraviny s bio certifikací, produkty ekologického zemědělství.
BILLA Easy Potraviny, které vám ušetří čas. Jde o obědy, večeře nebo dvačiny, které jsou připravené k rychlé konzumaci.
Vocílka Kvalitní maso a uzeniny vyhradně z českých chovů. Tato značka obdžela již několik ocenění.
BILLA Bon Via Produkty pocházející ze slunných oblastí Evropy, které se k vám dostanou čerstvé tak rychle, jak je to jen možné.
Today Značka kvalitní kosmetiky pro každodenní péči pro celou rodinu.

Informace o Billa cz eshopu (e-shop)

Má Billa e-shop? Kdy bude mít Billa eshop a jak nakoupit v Bille online? To jsou otázky, které si nyní klade mnoho z nás. Při snaze vyhnout se probíhající pandemii bychom rádi nakoupili z domova.

Vždyť už máme i lékárny online. Bohužel internetový obchod společnost Billa s.r.o. zatím nespustila. Na eshop a nakupování z pohodlí domova si ještě počkáme.

Žádná oficiální zpráva o spuštění e-shopu nebo jeho plánování zatím nevyšla.

Billa e shop nechystá, ale co ostatní?

Přestože nákup v Bille přes internet zatím není možný, nezoufejte. Výběr z eshopů marketů není velký, ale nakoupit online se dá. Zatím u nás funguje e-shop společnosti Tesco. Produkty Kauflandu nakoupíte na serveru košík.

cz a Penny market zase spolupracuje se ZooRoyal, kde pořídíte všechno pro své domácí mazlíčky. Globus umožňuje nákup online, ale musíte si ho vyzvednout ve výdejním okénku. Lidl nabízí ve svém eshopu nepotravinářské zboží.

Nakupování online se těší stále větší oblibě a markety se trendu přízpůsobí dříve či později.

Akční leták Billa

Na svých stránkách Billa nabízí k nahlédnutí akční leták, kde se můžete podívat na aktuální slevy a akce. Můžete si tak svůj nákup dobře naplánovat, i když vám třeba nechodí leták tištěný. Se slevami a akcemi Billa rozhodně nešetří a letáků nabízí hned několik.

Aktuální nabídka letáků vypadá takto:

  • Velký leták
  • Malý leták
  • Akční nabídka ryb
  • Leták Billa Bonus clubu
  • Katalog: Jaro plné čerstvých chutí
  • Nedělní Jackpot

BILLA Bonus Club

Billa nabízí svým zákazníkům věrnostní program nazvaný Billa Bonus club.

Být členem klubu se rozhodně vyplatí, protože na vás čekají slevy až na 700 položek v obchodě, 10% narozeninová sleva, kampaně pro členy klubu a speciální slevy u partnerů Billy.

Navíc můžete několikrát ročně vyrazit na akce, které pro členy klubu připravuje BILLA Travel ve spolupráci s EXIMtours. V případě cestování do zahraničí můžete potřebovat Covid pas. Informujte se, než začnete plánovat.

Slevy v obchodě Členové klubu mají v obchodech až 700 položek levnějších než ostatní
Narozeninová sleva V měsíci, kdy slavíte narozeniny, obdržíte 10% slevu na celý nákup
Speciální kampaně Nasbírané body za nákupy v Bille můžete několikrát do roka vyměnit za značkové produkty se speciální slevou
Slevy u obchodních partnerů Billa nabízí svým věrným zákazníkům slevy u partnerů na zajímavé produkty, kulturu, sport i zážitky
Gusto magazín zdarma Obdržíte 4x do roka magazín Gusto zcela zdarma, zatímco ostatní si ho musí koupit
Slevy na zájezdy BILLA Travel ve spolupráci s EXIMTours nabízí členům klubu skvělé akce několikrát ročně

Poslat článek na e-mail

Billa – Wikipedie

Billa Logo Základní údaje Právní forma

akciová společnost Datum založení

1953 Zakladatel

Karl Wlaschek Adresa sídla

Wiener Neudorf, Rakousko Charakteristika firmy Oblast činnosti

maloobchod Produkty

supermarket Zaměstnanci

18 400 (2016) Mateřská společnost

REWE Group Identifikátory Oficiální web

www.billa.at Některá data mohou pocházet z datové položky.

BILLA v Evropě

BILLA ( [ˈbɪla]; zkratka z německých slov „BILliger LAden“ – „Levný obchod“) je rakouská obchodní značka řetězce supermarketů provozovaných společností BILLA, spol. s r.o., kterou vlastní firma REWE Group. V současnosti působí v domovském Rakousku, v Česku, na Slovensku, v Bulharsku, na Ukrajině a v Rusku.

Firma zaměstnává v Česku přes 6200 zaměstnanců, kteří pracují v 205 pobočkách.[zdroj?]

Historie firmy

Zakladatelem firmy se stal 7. prosince 1953 Rakušan Karl Wlaschek (1917-2015) z Vídně, který otevřel první diskontní obchod s drogistickým zbožím.

Budete mít zájem:  Nesteroidní Protizánětlivé Léky Nsaid?

[1] Díky širokému výběru zboží a nízkým cenám se jeho firma začala rychle zvětšovat a rozšiřovat do dalších měst v Rakousku. Na počátku 60.

let bylo již v provozu 45 poboček a v roce 1961 se zavedlo jednotné pojmenování Billa pro celou obchodní síť. Ve stejném roce byl zaveden bezobslužný prodej.

Firma se v průběhu 60. a 70. let rozrůstala a rozšiřovala sortiment nabízeného zboží (vznikaly sesterské firmy jako BIPA, LIBRO, EMMA atd). Firma využila pádu Východního bloku a začala expandovat do Polska, Itálie, Maďarska, Slovenska a Česka (1990). Dne 3. února 2000 byla otevřena první prodejna na Ukrajině v Kyjevě.

V roce 1996 byla firma koupena německou skupinou REWE Group.

Pobočky

V současnosti BILLA působí v 6 evropských zemích.

Země

Počet prodejen

Roky působení

Rakousko více jak 1000 1953-současnost
Česko 233 1991-současnost
Rusko 151 2004-současnost
Slovensko 150 1993-současnost
Bulharsko 130 2000-současnost
Ukrajina 30 (2019) 2000-současnost
Rumunsko 86 1999-2015
Maďarsko 14 ?-2002
Itálie 1990-2014
Polsko 25 1991-2010

BILLA v Česku

V Česku BILLA otevřela první prodejnu 26. října 1991 v Brně a rok později byly otevřeny další dvě filiálky v Praze a Prostějově. V dalších letech se rozšiřovaly v rozsahu 5-8 filiálek za rok.

K dalšímu zrychlení došlo od podzimu roku 1997, kdy bylo také postaveno nové sídlo a sklad firmy v Praze – Modleticích. Na přelomu let 2007 a 2008 převzala 97 supermarketů Delvita. Za rok 2019 měla obrat více jak 34 mld. korun.

K začátku roku 2020 má BILLA v Česku 233 prodejen a zaměstnává více jak 6000 zaměstnanců. https://havas.cz/pressroom/billa-otevira-v-poradi-233-prodejnu-v-rajhradu/

BILLA na Slovensku

Na Slovensku je BILLA od roku 1993.

BILLA v Rusku

V Rusku je Billa od roku 2004. Nejdříve měla pobočky především v Moskvě a okolí, ale od roku 2008 se začala rozšiřovat i do ostatních regionů. V letech 2008-2011 působila v Rusku pod názvem Biop. V roce 2008 koupila 13 prodejen supermarketů Yum-Yum v Moskvě a v roce 2012 prodejny Citistor. K prosinci 2018 má BILLA v Rusku 151 prodejen.

BILLA na Ukrajině

První supermarket BILLA byl na Ukrajině otevřen 3. února 2000 v Kyjevě. Následně se rozšiřoval – v roce 2014 počet obchodů dosáhl 39 supermarketů a byly zastoupeny v 16 městech v 9 regionech země.

Od roku 2015 ale počet supermarketů klesl. V červnu 2017 společnost oznámila prodej 9 svých prodejen a v září 2017 byla síť supermarketů snížena na 17 supermarketů, z toho 12 – v oblasti Kyjevu, 2 v Dněpru a Oděse a 1 v Zhytomyru.

V březnu 2019 jich už bylo zase 30.

Billa Stop & Shop v Praze Michle

BILLA stop & shop

Jedná se o speciální prodejny BILLY na vybraných čerpacích stanicích Shell, které jsou určeny pro rychlý nákup motoristům.

Podle průzkumu agentury Kantar TNS upřednostňuje 48 % zákazníků tyto prodejny právě díky rychlosti nákupu, dalších 39 % kvůli tomu, že si mohou nakoupit kdykoliv je potřeba. Většina prodejen je totiž otevřena 24 hodin denně a to i ve svátky.

Podle stejného průzkumu také lidé nejčastěji kupují nápoje a pečivo. K lednu 2020 je těchto prodejen v Česku 70.

Kontroverzní reklama Billy na čerstvě upečené pečivo

V roce 2019 probíhala v televizním vysílání reklama Billy na čerstvě upečené pečivo a to, že Billa je už 27 let expertem na čerstvost.

[2] Problémem reklamního spotu je v tom, že v něm jsou místo čerstvě upečeného pečiva z trouby vytahovány rozpeky.

[2] Podle tvrzení tiskové mluvčí Billy Dany Bratánkové se čerstvé pečivo v prodejnách Billa nepřipravuje, protože prodejny nedisponují pekárnou.[2] Na všech 224 prodejnách Billa v České republice se k 19. 3. 2019 pečivo pouze dopékalo.[2]

Na jaře 2019 byl proto podán Radě pro rozhlasové a televizní vysílání podnět k prošetření.

[3] Rada po devíti měsících vynesla rozhodnutí, ve kterém uznává společnost Billu vinnou ze spáchání přestupku a udělila jí správní trest ve formě napomenutí, upozornila ji, že v případě opakování protiprávního jednání ji hrozí peněžitá sankce ve výši až 2 milionů Kč a uložila Bille povinnost uhradit paušální částku nákladů řízení ve výši 1000 Kč.[3]

Po rozhodnutí v Bille proběhla změna textu na hodinách v prodejnách z textu „Každých 30 minut čerstvé pečivo“ na text „Každých 30 minut křupavé pečivo“.[3]

Odkazy

Reference

  1. ↑ Zemřel zakladatel řetězce Billa Wlaschek, bylo mu 97 let, aktualne.cz, 1. června 2015
  2. ↑ a b c d ČEPELÍKOVÁ, Kateřina. Billa peče, až se jí od huby práší. Její reklamu řeší inspekce i televizní rada. Vitalia.

    cz [online]. 23. 4. 2019. Dostupné online. ISSN 1802-8012. 

  3. ↑ a b c ČEPELÍKOVÁ, Kateřina. Rada udělila Bille trest za její zavádějící reklamu. To se podržte. Vitalia.cz [online]. 8. 11. 2019. Dostupné online. ISSN 1802-8012.

     

Související články

  • Obchodní dům Prosek
  • Penny Market
  • Delvita

Externí odkazy

  • Obrázky, zvuky či videa k tématu Billa na Wikimedia Commons
  • Oficiální stránky
Tento článek je příliš stručný nebo postrádá důležité informace.Pomozte Wikipedii tím, že jej vhodně rozšíříte. Nevkládejte však bez oprávnění cizí texty.

Kvalitní a čerstvé potraviny nakoupí zákazníci nově i v Poděbradech. BILLA zde otevřela svoji 235. prodejnu v ČR

  • Nový supermarket naleznou zákazníci v ulici U Bažantice v Poděbradech
  • Jedná se o 40. supermarket ve Středočeském kraji
  • V letošním roce je to v pořadí třetí prodejna, kterou BILLA v ČR otevírá

Společnost BILLA dnes otevírá svoji 235. prodejnu v ulici U Bažantice v Poděbradech.

Stejně jako v ostatních supermarketech tohoto řetězce, i zde zákazníci naleznou širokou nabídku kvalitních a čerstvých produktů, křupavé pečivo a potraviny od tuzemských výrobců nebo regionální speciality v regálu s označením BILLA Regionálně. 

Nová poděbradská prodejna BILLA se otevřela veřejnosti dnes ve středu 17. června 2020 v 7.00 hodin ráno. Na prvotřídní sortiment se zákazníci mohou těšit na prodejní ploše o rozloze 900 m2.

K pohodlnému nákupu přispěje i 77 parkovacích míst včetně těch pro rodiče s dětmi a hendikepované.

První den čeká na návštěvníky malá pozornost, každý ze zákazníků obdrží nákupní tašku zdarma a k nákupu nad 500 korun také šumivé víno. 

„Těší nás, že po 6 letech příprav můžeme dnes umožnit i obyvatelům Poděbrad a okolí nakoupit si své oblíbené zboží v našem novém supermarketu. V regálech naleznou naši zákazníci na 9 000 artiklů, včetně produktů našich 11 privátních značek. Až 59 % našich produktů je z české produkce,“ říká Jaroslaw Szczypka, generální ředitel BILLA ČR.

Tato prodejna bude otevřena od pondělí do soboty od 7.00 do 20.00 hodin, v neděli pak od 8.00 do 20.00 hodin.

Výhody pro členy BILLA Bonus Club

Nejstarší a nejúspěšnější věrnostní systém v současnosti registruje přes dva miliony členů a více než 60 % z nich svoji klubovou kartu aktivně využívá nejméně jednou týdně.

Také v novém supermarketu v Dačičích získají zákazníci BILLA Bonus Clubu například slevu až    50 % na vybraný běžný sortiment a několikrát ročně také 10% slevu na celý nákup.

V neposlední řadě pak členové BILLA Bonus Clubu získávají zdarma svůj oblíbený časopis Gusto.

Bohatý výběr produktů vlastních značek BILLA

Pod značkou BILLA si mohou zákazníci vybrat z vysoce kvalitních potravin za příznivou cenu. Čerstvé maso výhradně z českých chovů zaručuje značka Vocílka.

České tradiční ovoce a zeleninu nabízí značka Česká farma. Spořiví zákazníci se mohou spolehnout na produkty značky Clever. Saláty, obložené bagety a hotová jídla nabízí BILLA Easy.

Značka BILLA Premium zahrnuje špičkové potraviny pro ty největší gurmány.

BILLA podporuje české dodavatele

Předností sítě prodejen BILLA v České republice je nabídka rozmanité palety českých výrobků. BILLA je v České republice průkopníkem v podpoře českých regionálních dodavatelů. Jejich produkty ve svých prodejnách nabízí za příznivé ceny.

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 693 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků. 

REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. 

REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG, a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy.

 
BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši přes 34 mld. Kč (2019), s 234 prodejnami a více než 6 000 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů.

Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek.

Regionální potraviny se zabydlely v prodejnách BILLA v kraji Vysočina

Kvalitní domácí potraviny, které již nyní tvoří v BILLE většinu sortimentu, dostávají nový rozměr.

V roce 2015 BILLA totiž spustila unikátní projekt na podporu lokálních výrobců, jimž nabízí možnost prezentovat své produkty ve speciálním regionálním koutku přímo v prodejnách.

Dnešním dnem je projekt dokončen a spuštěn ve všech 14 krajích ČR. Právě dnes se připojují poslední dva zbývající kraje – Vysočina a Moravskoslezský.

Regionální potraviny, zejména pečivo či nápoje, měly své zastoupení ve všech prodejnách BILLA již dříve. Regionální koutky však zákazníkovi nabízejí mnohem více. Nejvíce lokálních produktů nachází místo v tzv. Regionálním regálu.

„Jedná se o klasický čelní regál, který použitými materiály evokuje český venkov a je doplněn o výrazný propagační prvek – nepřehlédnutelné čelo s motivy české krajiny. Výrobky od lokálních pekařů jsou umístěny ve speciálně označených koších a ostatní výrobky jako mléčné, maso, uzeniny či nápoje lákají zákazníky k nákupu pomocí stylového značení.

Nakupující vždy spolehlivě pozná, že si vybral produkt z vlastního regionu,‟ vysvětluje manažerka projektu Daniela Földeši.

Regionální regál v první fázi najde své místo v 9 prodejnách BILLA v Kraji Vysočina. Na zákazníky zde čeká skutečně bohatý sortiment čítající přes 250 produktů od více než 100 výrobců krajových specialit. Na své si přijdou milovníci křupavého pečiva, cukrovinek (např. židovské cukroví), medu, uzenin, moštů, lihovin či piv.

Z průzkumu, který pro společnost BILLA Česká republika provedla agentura Datank, vyplývá, že obyvatelé zdejšího regionu preferují spíše domácí potraviny – tuto možnost uvedlo 99 % respondentů.

Více než třetina z nich navíc kvalitu a složení výrobku hodnotí jako nejvýznamnější kritérium, které rozhoduje o nákupu.

Regionální regály představují unikátní způsob, jak uspokojit obě tyto potřeby, a zachovat přitom zákaznický komfort, kdy lze pořídit celý nákup pod jednou střechou.

„V BILLE dbáme na přání zákazníků a rádi se jimi necháváme inspirovat.

Rozšíření nabídky o lokální produkty v rámci celé republiky je nejen vyslyšením jejich preferencí, ale také dalším logickým krokem v naší dlouhodobé snaze o podporu české ekonomiky i snížení dopadů složitých dodavatelských procesů na životní prostředí,‟ přibližuje projekt regionálních potravin v BILLE její generální ředitel Jaroslaw Szczypka, a doplňuje: „V tuto chvíli spolupracujeme se ca 300 dodavateli, od kterých odebíráme kolem 2000 regionálních položek. Od spuštění projektu jsme již prodali více než 45 milionů regionálních specialit! V tom vidím skutečnou podporu malých lokálních prvovýrobců.“

S projektem BILLA regionálně se v roce 2015 seznámili obyvatelé Jihočeského, Středočeského, Libereckého, Ústeckého, Královehradeckého kraje a Prahy. Ve 2016 se připojily kraje: Jihomoravský, Zlínský, Olomoucký, Pardubický, Karlovarský, Plzeňský, Vysočina a Moravskoslezský.

Značka BILLA regionálně je určena pro výrobky čistě českého původu a regionálního charakteru. Lokální produkty v BILLE jsou vždy místně, tradičně a historicky spjaty s daným regionem, ve kterém se prodejna nachází.

Vyráběny jsou drobnými podnikateli jen v malém objemu. Často se jedná o položky s velkým podílem ruční práce, jejichž recepty se dědí v rodinách z generace na generaci. Jsou vyráběny srdcem lidí, kteří svůj život zasvětili rodinné tradici.

Takový produkt zákazníkovi přináší jedinečný zážitek.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Adblock
detector