FOTOGALERIE: Nakupujete léky online? Podívejte se, jak to chodí

FOTOGALERIE: Nakupujete léky online? Podívejte se, jak to chodí

Zjistěte, proč patříme mezi nejoblíbenější internetové lékárny a odhalte výhody online nakupování na BENU.cz. 

Diskrétnost a vaše pohodlí jsou pro nás prioritou. Díky přehlednému řazení produktů do kategorií rychle najdete to, co právě hledáte, nebo potřebujete.

Šíře sortimentu vás překvapí a ve srovnání s kamennými lékárnami jistě předčí vaše očekávání.

Najdete u nás léky, doplňky stravy, kosmetiku, produkty pro děti i veterinární potřeby

Nejste si jisti svým výběrem? Nevadí! Jsou tu naše lékárnice, které vám rády poradí přes telefon nebo on-line, stačí se zeptat. 

Zapomeňte na nekonečné čekání. Když jde o zdraví, nelze ztrácet čas. A my to víme! Proto vše expedujeme do 48 hodin a pyšníme se průměrnou dodací dobou kratší než 2 dny. Objednané zboží dodáváme v diskrétním balení.

Osobní odběr zdarma*  – po celé ČR

Neplaťte za poštovné, když nemusíte. Vyzvedněte si objednávku osobně na některé z našich kamenných prodejen. Máme jich přes 200 po celé ČR

Doprava nad 999 Kč zdarma 

Plánujete větší objednávku? Máme pro vás dobrou zprávu – dopravu nad 999 Kč platíme my. Bez rozdílu a pro všechny. 

Kurýrní služba PPL

Preferujete kurýrní službu? Žádný problém. Vsadili jsme na PPL, která vás informuje pomocí SMS o stavu objednávky. Páteční nákup doručí už v sobotu. Přijde vás to na 89 Kč.

Kurýrní služba GLS

GLS vás informuje o doručení prostřednictvím e-mailové nebo textové zprávy a dává vám možnost vybrat si z širokého spektra možností doručení. Tyto možnosti jsou k dispozici poté, kdy selže první pokus o doručení. Přepravné činí 79,- Kč,

Při objednávce nad 999,-Kč je dopravné zdarma.

Česká pošta

Máte rádi klasiku? Využijte Českou poštu. Za 99 Kč dostanete svůj balíček druhý den od podání. Když vás pošťák nezastihne doma, uloží jej na nejbližší poště, kde na vás zásilka počká.

Při placení jdeme s dobou

Každý z nás má rád něco jiného, abychom udělali radost všem, nabízíme různé způsoby dopravy a platby. Vyberte si, co vám nejvíc vyhovuje.

Hotově

Nosíte u sebe hotovost? Žádný problém! Pak při osobním převzetí v lékárně nebo při převzetí dobírky plaťte hotově. 

Kartou 

Preferujete bezhotovostní platby? Na většině našich lékáren zaplatíte kartou, stejně jako u kurýrní služby PPL.

On-line

Žijete on-line a placení přes internet je pro vás přirozené? U nás svůj nákup uhradíte rychle pomocí bankovního převodu.

V BENU vždy něco navíc

Prozkoumejte pestrost sortimentu naší internetové lékárny zblízka. Zjistíte, že u nás kromě léků a doplňků stravy najdete lékárenské produkty pro děti, dospělé i seniory a také produkty pro vaše čtyřnohé miláčky.
 

Malá ochutnávka z internetové lékárny BENU:

·      Maminky a děti – vše od šidítek, kojeneckých láhví, přes dětskou kosmetiku až po pleny a dětskou výživu.

·      Kosmetika a hygiena – mýdla, šampony, krémy, oleje, balzámy, kondicionéry…
·      Intimní život – lubrikační gely, kondomy, intimní krémy…
·      Zdraví domácích mazlíčků – vnější i vnitřní antiparazitika, přípravky na klouby ale i vitamíny a minerály…

Pomůžeme a poradíme

Zdraví je soukromí každého z nás a my ho ctíme a respektujeme. Položený dotaz i zakoupené produkty zůstávají vaším tajemstvím. Odpovědi na dotazy dostanete v naší on-line poradně (po-pá, 9-17h), kde se vás ujme zkušená lékárnice. Pokud spěcháte a potřebujete radu hned, zavolejte nám na poradenskou linku +420 212 812 812 (po-ne, 9-17h).

Ušetřete s internetovou lékárnou BENU

I občasné nákupy se u nás vyplácejí – ať už kupujete opalovací krém na dovolenou nebo vybavujete domácí lékárničku, ušetříte. Pravidelně pořádáme slevové akce a tvoříme výhodná balení. Kromě toho máme věrnostní klub stálých zákazníků a další benefity.
Slevy, akce, speciální nabídky
 

Víme, jaké zboží máte nejraději, proto ho často zlevňujeme. Ale pozor! Ty nejoblíbenější produkty jsou rychle pryč. Abyste něco nezmeškali, odebírejte novinky. Stačí, když se přihlásíte k odběru a nic vám neunikne.

Doprava zdarma

S námi ušetříte i na poštovném. U velkých nákupů za víc než 1 499 Kč poštovné zaplatíme za vás. U těch menších si můžete objednávku vyzvednout zdarma na našich kamenných lékárnách.

Věrnost se vyplácí

Pokud nakupujete často, tak se vám vyplatí zřízení BENU PLUS karty, s jejíž pomocí sbíráte body za nákup volně prodejného sortimentu, kde platí, že 1 Kč je 1 bod. Za nasbírané body vás odměníme slevovými nebo produktovými kupóny na míru.

Nákup on-line je levnější

Ceny některých produktů se mohou na e-shopu a v kamenných lékárnách lišit. To proto, že na e-shopu odpadá část administrativního procesu. Nejlevněji nakoupíte on-line na našem e-shopu

Do e-shopu

Vánoce a spol. – program a vstupenky online

DOPORUČENÍ: Prosím vyzvedněte si, máte-li možnost, svoje lístky dopředu či alespoň 30 minut před projekcí. Pokladna je otevřena každý den nejpozději 30 minut před prvním představením.

Veškeré slevy, jako je dětské, ZTP, důchodci apod. lze uplatnit pouze při nákupu lístků na pokladně kina DUKLA. Při on-line prodeji se slevy neuplatňují.

  • Všeobecně závazné podmínky rezervace a on-line prodeje vstupenek prostřednictvím internetu, platné v kině Dukla Jihlava.
  • Předmět obchodních podmínek
  • Níže uvedené všeobecné závazné obchodní podmínky upravují prodej vstupenek na kulturní akce, případně jiné akce, pořádané Kinem Dukla Jihlava (dále jen „provozovatel“) a všechny smluvní vztahy se zákazníky, které z toho vyplývají a vymezují práva prodávajícího (provozovatel kina) a kupujícího (zákazník) a platí pouze při rezervaci nebo on-line prodeje vstupenek přes internet.
  • Smluvní partner

Pokud není uvedeno jinak, zprostředkovává Kino Dukla Jihlava prodej vstupenek na kulturní akce Kina Dukla Jihlava. Zakoupením vstupenek vzniká smluvní vztah přímo mezi zákazníkem a Kinem Dukla Jihlava.

Rezervace vstupenek

Zákazník bere na vědomí, že rezervace je nezávazná a v případě, že si vstupenky nevyzvedne ve stanoveném čase před zahájením představení, může provozovatel kina vstupenky uvolnit k prodeji bez dalšího oznámení zákazníkovi.

Stanovený čas je oznámen zákazníkovi ihned po ukončení rezervace v rezervačním systému a zároveň zaslán emailem, pokud byl email správně zadán. Vstupenky si zákazník může vyzvednout pouze v pokladně kina, a to sdělením variabilního čísla rezervace, nebo svých kontaktních údajů zadaných při rezervaci.

Zákazník může být vyzván k předložení svých identifikačních dokladů personálem kina za účelem kontroly.

Zákazník bere na vědomí, že současně si může rezervovat vstupenky pouze na 1 představení. Rezervovat vstupenky na další představení může až po ukončení rezervace, kterou předtím začal.

Pokud zákazník nedodrží tyto pokyny, provozovatel neručí za správné provedení rezervací přesto, že zákazník obdrží email o potvrzení rezervace. Provozovatel si vyhrazuje právo na zrušení takové rezervace, a to bez oznámení zákazníkovi.

Zákazník bere na vědomí a bezvýhradně souhlasí, že jím zadané kontaktní údaje mohou být zaznamenány v systému za účelem pozdějšího kontaktování provozovatelem nebo obsluhou kina.

A současně bere na vědomí a souhlasí, že v případě opakovaného nevyzvednutí vstupenky a neodvolání rezervace, mu může být budoucí rezervace zablokována. Rezervaci lze odvolat osobně nebo telefonicky v pokladně kina.

  1. Uvedené obchodní podmínky jsou platné v den provedení rezervace vstupenek do kina zákazníkem.
  2. Ceny a poplatky při on-line prodeji
  3. •        Cena vstupenky se uvádí včetně zákonné sazby daně z přidané hodnoty.
  4. •        Případný předprodejní poplatek, který navyšuje cenu vstupenky, je vždy uveden při výpisu objednávky.

•        Zaplacené vstupné se nevrací, není-li výslovně uvedeno jinak. Zakoupená vstupenka se nevyměňuje. V případě ztráty či poškození se náhradní vstupenka neposkytuje.

  • Reklamační řád
  • Nestandardní situace při prodeji vstupenek, nestandardní situace vzniklé při vstupu na místo konání akce a vracení vstupenek popisuje Reklamační řád (viz níže), který je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.
  • Osobní údaje

Osobními údaji se rozumí informace o zákazníkovi, na základě kterých jej lze přímo či nepřímo identifikovat. Provozovatel shromažďuje a uchovává zákazníkem zadané osobní údaje prostřednictvím elektronických nosičů informací v zabezpečeném datovém úložišti.

Budete mít zájem:  Vyšetření Alergie Na Lepek?

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění (dále jen ZoOÚ).

Provozovatel je oprávněn pověřit v souladu se ZoOÚ třetí osobu jako zpracovatele osobních údajů.

Bezpečnost dat

Provozovatel nenese odpovědnost za případné neoprávněné zásahy třetích osob, v důsledku nichž tyto osoby neoprávněně získají přístup k osobním údajům jednotlivých zákazníků a/nebo k jejich uživatelským účtům a/nebo k příslušnému datovému úložišti Kina Dukla Jihlava a tyto údaje neoprávněně použijí, využijí, zneužijí nebo je zpřístupní třetím osobám. Zákazník prohlašuje, že si je vědom rizik pro něho vyplývajících z výše uvedených neoprávněných zásahů třetích osob.

Záruky

Provozovatel nepřebírá záruky za správnost, úplnost nebo aktuálnost nabízených informací v internetové nabídce akcí na webovém portáluwww.kinodukla.cz s výjimkou úmyslu nebo hrubé nedbalosti. Pokud bude Kino Dukla Jihlava rušit nebo upravovat akce, zveřejní tyto informace na webovém portál www.kinodukla.cz. Nároky ze záruky existují při provádění smluvních výkonů pouze vůči provozovateli.

  1. Podmínky místa konání akce
  2. Předložením vstupenky při vstupu na místo konání akce vyjadřuje držitel vstupenky souhlas
  3. s provozními předpisy místa konání akce, pokyny pořadatele a s podmínkami, které se k nim vážou.
  4. Účinnost obchodních podmínek

Obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 1.8.2014

REKLAMAČNÍ ŘÁD KINA Dukla Jihlava

Předmět reklamačního řádu

Reklamační řád stanoví postup zákazníka a provozovatele v případech, kdy přes veškeré úsilí provozovatele, zákazník shledá oprávněný důvod k podání reklamace na kvalitu poskytované služby, tj. prodeje vstupenek na kulturní akce, případně jiné akce, prostřednictvímwww.kinodukla.cz

Prodej vstupenek prostřednictvím webového portáluwww.kinodukla.cz

•        Prodej vstupenek se realizuje na základě obchodních podmínek pro poskytování služby prodej vstupenek na kulturní akce prostřednictvímwww.kinodukla.cz (dále jen „obchodní podmínky“). Zakoupením vstupenky (vstupenek) vzniká smluvní vztah mezi zákazníkem a pořadatelem.

•        Provozovatel neodpovídá za žádnou škodu či jakoukoliv jinou újmu, která by vznikla zákazníkovi nebo jakékoliv třetí osobě v souvislosti s návštěvou akcí, zejména neodpovídá za žádné výlohy, které zákazníkovi vznikly v souvislosti s akcí.

•        Zaplacené vstupné se nevrací, není-li v tomto reklamačním řádu výslovně uvedeno jinak. Zakoupená vstupenka se nevyměňuje. V případě ztráty či poškození se náhradní vstupenka neposkytuje.

Nestandardní situace při prodeji vstupenek

•        Zákazník má právo na podání reklamace nedojde-li k úplnému a k řádnému nabytí všech zaplacených vstupenek. Reklamaci lze uplatnit pouze v tom případě, kdy zákazník postupoval podle obchodních podmínek. Reklamace se uplatňuje bezprostředně po nákupu vstupenek.

•        V případě, kdy dojde ke vzniku nestandardní situace v době kratší než 1 pracovní den před termínem konání akce, Kino Dukla Jihlava nemůže zákazníkovi garantovat nárok

na konkrétní zakoupenou vstupenku (vstupenky). Nastalou situaci řeší pověřené osoby Kina Dukla Jihlava (viz kontakty na webuwww.kinodukla.cz). Pověřená osoba Kina Dukla Jihlava podá zákazníkovi ústní informaci o způsobu a termínu řešení reklamace.

•        Zákazník je povinen bezprostředně po převzetí vstupenky (vstupenek) zkontrolovat správnost obdržených údajů. Na základě okamžité reklamace zákazníka bude reklamovaná vstupenka (vstupenky) prostřednictvím systému zrušena a zákazníkovi bude vrácena zaplacená peněžní částka. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

Nestandardní situace vzniklé při vstupu na místo konání akce

V případě jakýchkoliv nestandardních situací, vzniklých při vstupu na místo konání akce, je zákazník povinen kontaktovat neprodleně zástupce provozovatele.

V případě, že při koupi vstupenek prostřednictvím internetu došlo sice k odepsání částky z účtu zákazníka, ale vstupenky se nezobrazují, reklamaci vrácení peněz z důvodu neposkytnutí služby si musíte uplatnit v bance, která Vám vystavila platební kartu, jejímž prostřednictvím platba proběhla. Takové reklamace nemůže řešit provozovatel Kina Dukla Jihlava. Kupující, který si zakoupí vstupenky prostřednictvím internetu, bez výhrad přijímá veškerá ustanovení těchto obchodních podmínek a je povinen se jimi řídit.

Vracení vstupenek

•        U některých akcí jsou možné krátkodobé posuny termínů konání. Změněné termíny konání akcí jsou uváděny na webovém portáluwww.kinodukla.cz. Tyto změny nejsou důvodem pro vrácení vstupného.

•             Zakoupené vstupenky prostřednictvím internetu může zákazník vrátit pouze z důvodu, že se představení z technických důvodů neuskuteční (porucha na technickém zařízení, nedodání filmu do kina), a to nejpozději před začátkem představení a maximálně do 7 dnů od jejich zakoupení požadovat za ně zaplacenou finanční hodnotu. Zákazník tak musí  učinit písemně. Písemná žádost musí obsahovat název představení, datum a čas, počet vstupenek a cenu celkem, variabilní symbol platby a číslo účtu, na který má být zaplacená částka poukázána. Pokud žádost nebude obsahovat některý z uvedených údajů, nebude vyřízena.

•        Podmínky pro vracení vstupenek v případě úplného zrušení akce určuje provozovatel. Zákazníci budou v takovém případě informováni o způsobu vracení na webovém portáluwww.kinodukla.

cz nebo formou odpovědi na dotaz zaslaný na e-mailovou adresu [email protected].

Není-li stanoveno jinak, při vracení vstupenek zákazníkovi nebude vrácena částka označená na vstupence jako předprodejní poplatek.

•        Vracení vstupenek může, po dohodě, zajistit provozovatel v pokladně kina na adrese Kino Dukla Jihlava, Jana Masaryka 20, Jihlava.

Účinnost reklamačního řádu

•        Reklamační řád je závazný pro zákazníka a provozovatele. Reklamační řád je vypracován v souladu s českým právním řádem, zejména zák. č. 40/1964 Sb., ve znění pozdějších předpisů (občanský zákoník), zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

•        Reklamující souhlasí s tím, že provozovatel, vede jeho osobní údaje uvedené v reklamačním listě ve své evidenci po dobu pěti let od vyřízení reklamace.

•        Reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dne 1.8.2014.

Všeobecně závazné podmínky rezervace vstupenek prostřednictvím internetu, platné v kině Dukla Jihlava.Všeobecné závazné podmínky vymezují práva prodávajícího (provozovatel kina) a kupujícího (zákazník) a platí pouze při rezervaci vstupenek přes internet.

Rezervace vstupenekZákazník bere na vědomí, že rezervace je nezávazná av případě, že si vstupenky nevyzvedne ve stanoveném čase před zahájením představení, tak provozovatel kina může vstupenky uvolnit k dalšímu prodeji bez dalšího oznámení zákazníkovi.

Stanovený čas je oznámen zákazníkovi ihned po ukončení rezervace v rezervačním systému a zároveň zaslán emailem, pokud byl email správně zadán. Vstupenky si zákazník může vyzvednout pouze v pokladně kina a to sdělením variabilního čísla rezervace, nebo svých kontaktních údajů zadaných při rezervaci.

Zákazník může být vyzván k předložení svých identifikačních dokladů personálem kina za účelem kontroly.

Zákazník bere na vědomí, že současně si může rezervovat vstupenky pouze na 1 představení. A rezervovat vstupenky na další představení může až po ukončení rezervace, kterou předtím začal.

Pokud zákazník nedodrží tyto pokyny provozovatel neručí za to jeho rezervaci, přesto, že zákazník obdrží email o potvrzení rezervace.

Provozovatel si vyhrazuje právo ně zrušení takové rezervace a to bez oznámení zákazníkovi.

Zákazník bere na vědomí a bezvýhradně souhlasí, že jím zadané kontaktní údaje mohou být zaznamenány v systému za účelem pozdějšího kontaktování provozovatelem nebo obsluhou kina. A současně bere na vědomí a souhlasí, že v případě opakované Neprovedení a neodvolání rezervace, mu může být budoucí rezervace zablokována. Rezervaci lze odvolat osobně nebo telefonicky v pokladně kina.

ZÁVĚREČNÉ USTANOVENÍ:

Uvedené obchodní podmínky jsou platné v den provedení rezervace vstupenek do kina zákazníkům.

VYHLÁSENIE POSKYTOVATEĽA PLATOBNEJ SLUŽBY

Společnost Ticketware s.r.o. není poskytovatelem platební služby, ale majitelem licence Ticketware pro propojení na platební bránu GoPay. Kontaktní údaje: Ticketware s.r.o. se sídlem Nad pískovnou 1450/5, Krč, 140 00 Praha 4, IČ: 03485285, DIČ: CZ03485285.

Informace: [email protected]. Výběrem platební metody a kliknutím na tlačítko “Pokračovat” potvrzuji souhlas se všeobecnými obchodními podmínkami zařízení. Společnost Ticketware s.r.o. řeší reklamace plátců kartou v zastoupeni za své klienty (3.

strana)

Po potvrzení objednávky má Plátce možnost využít službu bankovního převodu, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Plátce prostřednictvím internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje lístky ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti GoPay s.r.o. bankovního převodu nebo Platba kartou.

Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.

Zakoupením vstupenek/doplňkového zboží dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.

Budete mít zájem:  Chronický zánět dásní (gingivitis chronica) – příznaky, příčiny a léčba

Uživatel nesmí využívat Rezervační a nákupní systém způsobem, který by mohl snížit jeho hodnotu a/nebo poškodit, upravit, znemožnit, přetížit nebo zhoršit funkci části a/nebo celku Rezervačního a nákupního systému, či infrastruktury Poskytovatele zahrnující jakékoliv pasivní a/nebo aktivní prvky infrastruktury a/nebo síťová zařízení, či servery. Uživatel nesmí zneužívat, blokovat, modifikovat či jinak měnit jakoukoliv část Rezervačního a nákupního systému, nebo se jen pokusit narušit stabilitu, chod nebo data Rezervačního a nákupního systému. Provozovatel nenese zodpovědnost za případné neoprávněné zásahy třetích osob, v důsledku čehož tyto osoby neoprávněně získají přístup k osobním údajům uživatele a/nebo k jeho uživatelskému účtu a/nebo k příslušné databázi poskytovatele tyto údaje použijí, využijí, zneužijí nebo zpřístupní tyto údaje třetím osobám. Jakékoliv výše uvedené činnosti mohou být trestné!

Platba „Twisto“ je poskytována společností Twisto payments a.s.

, IČO: 01615165, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 19085, se sídlem na adrese Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1 na základě Twisto faktury postoupením pohledávky na úhradu platby s prodlouženou splatností společnosti Twisto payments a.s., a to za podmínek uvedených ve „Všeobecných obchodních podmínkách pro zákazníky služby „TWISTO“.

V případě, že Kupující využije službu „Twisto“ zprostředkovanou Prodávajícím a poskytovanou ze strany Twisto payments a.s., je Kupující povinen uhradit platbu (tj. celkovou kupní cenu a náklady na dopravu zboží) do 14 dnů ode dne doručení zboží.

K uzavření kupní smlouvy dojde vyplněním objednávky ze strany Kupujícího, akceptací objednávky ze strany Prodávajícího (písemným potvrzením elektronickou poštou) a úhradou objednaného zboží Kupujícím nebo využitím služby „Twisto“.

Kupující souhlasí s tím, že vybráním služby Twisto v nákupním košíku Obchodníka a po následném schválení platby Twistem,akceptuje „Všeobecné obchodní podmínky pro zákazníky služby „TWISTO“.

Zkontrolujte si, prosím, zadanou e-mailovou adresu. Na zadaný e-mail mohou být zaslány objednané a uhrazené vstupenky nebo e-mailová zpráva potřebná k vyzvednutí vstupenek v pokladně provozovny. Na nesprávné zadaný e-mail nelze uplatňovat reklamaci a ani vyžadovat navrácení uhrazené částky za vstupenky.

Pilulka.cz

Košík aktualizován

V košíku máte 0 ks za 0 Kč

639 Kč

639 Kč 

Košík aktualizován

V košíku máte 0 ks za 0 Kč

469 Kč

469 Kč 

Košík aktualizován

V košíku máte 0 ks za 0 Kč

175 Kč

175 Kč 

Košík aktualizován

V košíku máte 0 ks za 0 Kč

180 Kč

180 Kč 

Košík aktualizován

V košíku máte 0 ks za 0 Kč

609 Kč

609 Kč 

Košík aktualizován

V košíku máte 0 ks za 0 Kč

Košík aktualizován

V košíku máte 0 ks za 0 Kč

99 Kč

99 Kč 

Košík aktualizován

V košíku máte 0 ks za 0 Kč

Košík aktualizován

V košíku máte 0 ks za 0 Kč

Košík aktualizován

V košíku máte 0 ks za 0 Kč

99 Kč

99 Kč 

Košík aktualizován

V košíku máte 0 ks za 0 Kč

129 Kč

129 Kč 

Košík aktualizován

V košíku máte 0 ks za 0 Kč

139 Kč

139 Kč 

Košík aktualizován

V košíku máte 0 ks za 0 Kč

245 Kč

245 Kč 

Košík aktualizován

V košíku máte 0 ks za 0 Kč

259 Kč

259 Kč 

Košík aktualizován

V košíku máte 0 ks za 0 Kč

158 Kč

158 Kč 

Košík aktualizován

V košíku máte 0 ks za 0 Kč

175 Kč

175 Kč 

Košík aktualizován

V košíku máte 0 ks za 0 Kč

Delirium – program a vstupenky online

  • Všeobecně závazné podmínky rezervace a prodeje vstupenek platné v organizaci Kino Sokol a Smetanův dům Litomyšl
  • Předmět obchodních podmínek
  • Níže uvedené všeobecné závazné obchodní podmínky upravují prodej vstupenek na kulturní a sportovní akce, případně jiné akce, prostřednictvím provozovatele kulturní akce, příspěvkovou organizací Smetanův dům Litomyšl, (dále jen „provozovatel“) a všechny smluvní vztahy se zákazníky, které z toho vyplývají a vymezují práva prodávajícího (provozovatel kina) a kupujícího (zákazník) a platí pouze při rezervaci nebo on-line prodeje vstupenek přes internet.
  • Smluvní partner

Pokud není uvedeno jinak, zprostředkovává Smetanův dům Litomyšl pouze prodej vstupenek z pověření pro akce Smetanova domu Litomyšl nebo kinem Sokol. Zakoupením vstupenek vzniká smluvní vztah přímo mezi zákazníkem a provozovatelem.

Rezervace vstupenek

Zákazník bere na vědomí, že rezervace je nezávazná a v případě, že si vstupenky nevyzvedne ve stanoveném čase před zahájením představení, tak může provozovatel vstupenky uvolnit k dalšímu prodeji bez dalšího oznámení zákazníkovi.

Stanovený čas je oznámen zákazníkovi ihned po ukončení rezervace v rezervačním systému a zároveň zaslán emailem, pokud byl email správně zadán. Vstupenky si zákazník může vyzvednout v Informačním centru Litomyšl nebo hodinu před akcí v pokladně kina či Smetanova domu, a to sdělením variabilního čísla rezervace.

Zákazník může být vyzván k předložení svých identifikačních dokladů personálem za účelem kontroly.

Zákazník bere na vědomí, že současně si může rezervovat vstupenky pouze na 1 představení. Rezervovat vstupenky na další představení může až po ukončení rezervace, kterou předtím začal. Pokud zákazník nedodrží tyto pokyny, provozovatel neručí za správné provedení rezervací přesto, že zákazník obdrží email o potvrzení rezervace.

 Provozovatel si vyhrazuje právo na zrušení takové rezervace, a to bez oznámení zákazníkovi. Zákazník bere na vědomí a bezvýhradně souhlasí, že jím zadané kontaktní údaje mohou být zaznamenány v systému za účelem pozdějšího kontaktování provozovatelem.

A současně bere na vědomí a souhlasí, že v případě opakovaného nevyzvednutí vstupenky a neodvolání rezervace, mu může být budoucí rezervace zablokována. Rezervaci lze odvolat osobně nebo telefonicky:

Informační centrum Litomyšl – tel. 461 612 161Pokladna Smetanova domu – tel. 461 613 239

  1. Pokladna Kina Sokol – tel. 461 612 505
  2. Uvedené obchodní podmínky jsou platné v den provedení rezervace nebo on-line nákupu vstupenek do kulturního zařízení a kina zákazníkem.
  3. Ceny a poplatky při on-line prodeji
  4. Cena vstupenky se uvádí včetně zákonné sazby daně z přidané hodnoty.
  5. Případný předprodejní poplatek, který navyšuje cenu vstupenky, je vždy uveden při výpisu objednávky.

Zaplacené vstupné se nevrací, není-li výslovně uvedeno jinak. Zakoupená vstupenka se nevyměňuje. V případě ztráty či poškození se náhradní vstupenka neposkytuje.

  • Reklamační řád
  • Nestandardní situace při prodeji vstupenek, nestandardní situace vzniklé při vstupu na místo konání akce a vracení vstupenek popisuje Reklamační řád (viz níže), který je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.
  • Osobní údaje

Osobními údaji se rozumí informace o zákazníkovi, na základě kterých jej lze přímo či nepřímo identifikovat. Provozovatel shromažďuje a uchovává zákazníkem zadané osobní údaje prostřednictvím elektronických nosičů informací v zabezpečeném datovém úložišti.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění (dále jen ZoOÚ).

Provozovatel je oprávněn pověřit v souladu se ZoOÚ třetí osobu jako zpracovatele osobních údajů.

Bezpečnost dat

Provozovatel nenese odpovědnost za případné neoprávněné zásahy třetích osob, v důsledku nichž tyto osoby neoprávněně získají přístup k osobním údajům jednotlivých zákazníků a/nebo k jejich uživatelským účtům a/nebo k příslušnému datovému úložišti Smetanova domu Litomyšl a tyto údaje neoprávněně použijí, využijí, zneužijí nebo je zpřístupní třetím osobám. Zákazník prohlašuje, že si je vědom rizik pro něho vyplývajících z výše uvedených neoprávněných zásahů třetích osob.

Záruky

Provozovatel nepřebírá záruky za správnost, úplnost nebo aktuálnost nabízených informací v internetové nabídce akcí na webovém portálu http://www.kinosokol.cz a http://www.smetanuvdum.cz s výjimkou úmyslu nebo hrubé nedbalosti. Pokud bude Smetanův dům Litomyšl a Kino Sokol rušit nebo upravovat akce, zveřejní tyto informace na webových portálech. Nároky ze záruky existují při provádění smluvních výkonů pouze vůči provozovateli.

  1. Podmínky místa konání akce
  2. Předložením vstupenky při vstupu na místo konání akce vyjadřuje držitel vstupenky souhlas s provozními předpisy místa konání akce, pokyny pořadatele a s podmínkami, které se k nim vážou.
  3. Účinnost obchodních podmínek
Budete mít zájem:  Rakovina Kořene Jazyka Priznaky?

Obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 1. 10. 2013

REKLAMAČNÍ ŘÁD Smetanův dům města Litomyšl, příspěvková organizace

Předmět reklamačního řádu

Reklamační řád stanoví postup zákazníka a provozovatele v případech, kdy přes veškeré úsilí provozovatele, zákazník shledá oprávněný důvod k podání reklamace na kvalitu poskytované služby, tj. prodeje vstupenek na kulturní akce, případně jiné akce, prostřednictvím http://www.kinosokol.cz a http://www.smetanuvdum.cz 

Prodej vstupenek prostřednictvím webových portálůhttp://www.kinosokol.cz a http://www.smetanuvdum.cz

Prodej vstupenek se realizuje na základě obchodních podmínek pro poskytování služby prodej vstupenek na kulturní akce prostřednictvím http://www.kinosokol.cz a http://www.smetanuvdum.cz (dále jen „obchodní podmínky“). Zakoupením vstupenky (vstupenek) vzniká smluvní vztah mezi zákazníkem a pořadatelem.

Provozovatel neodpovídá za žádnou škodu či jakoukoliv jinou újmu, která by vznikla zákazníkovi nebo jakékoliv třetí osobě v souvislosti s návštěvou akcí, zejména neodpovídá za žádné výlohy, které zákazníkovi vznikly v souvislosti s akcí. 

Zaplacené vstupné se nevrací, není-li v tomto reklamačním řádu výslovně uvedeno jinak. Zakoupená vstupenka se nevyměňuje. V případě ztráty či poškození se náhradní vstupenka neposkytuje.

Nestandardní situace při prodeji vstupenek

Zákazník má právo na podání reklamace nedojde-li k úplnému a k řádnému nabytí všech zaplacených vstupenek. Reklamaci lze uplatnit pouze v tom případě, kdy zákazník postupoval podle obchodních podmínek. Reklamace se uplatňuje bezprostředně po nákupu vstupenek.

V případě, kdy dojde ke vzniku nestandardní situace v době kratší než 1 pracovní den před termínem konání akce, Smetanův dům Litomyšl a Kino Sokol nemůže zákazníkovi garantovat nárok na konkrétní zakoupenou vstupenku (vstupenky). Nastalou situaci řeší pověřené osoby Kina Sokol a Smetanova domu Litomyšl. Pověřená osoba podá zákazníkovi ústní informaci o způsobu a termínu řešení reklamace.

Zákazník je povinen bezprostředně po převzetí vstupenky (vstupenek) zkontrolovat správnost obdržených údajů. Na základě okamžité reklamace zákazníka bude reklamovaná vstupenka (vstupenky) prostřednictvím systému zrušena a zákazníkovi bude vrácena zaplacená peněžní částka. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

Nestandardní situace vzniklé při vstupu na místo konání akce

V případě jakýchkoliv nestandardních situací, vzniklých při vstupu na místo konání akce, je zákazník povinen kontaktovat neprodleně zástupce provozovatele.

V případě, že při koupi vstupenek prostřednictvím internetu došlo sice k odepsání částky z účtu zákazníka, ale vstupenky se nezobrazují, reklamaci vrácení peněz z důvodu neposkytnutí služby si musíte uplatnit v bance, která Vám vystavila platební kartu, jejímž prostřednictvím platba proběhla. Takové reklamace nemůže řešit provozovatel Smetanův dům Litomyšl. Kupující, který si zakoupí vstupenky prostřednictvím internetu, bez výhrad přijímá veškerá ustanovení těchto obchodních podmínek a je povinen se jimi řídit.

Vracení vstupenek

U některých akcí jsou možné krátkodobé posuny termínů konání. Změněné termíny konání akcí jsou uváděny na webovém portálu http://www.kinosokol.cz a http://www.smetanuvdum.cz Tyto změny nejsou důvodem pro vrácení vstupného.

Zakoupené vstupenky prostřednictvím internetu může zákazník vrátit pouze z důvodu, že se představení z technických důvodů neuskuteční (porucha na technickém zařízení, nedodání filmu do kina), a to nejpozději do jednoho pracovního dne po neuskutečněné akci.

Zákazník musí tak učinit písemně. Písemná žádost musí obsahovat název představení, datum a čas, počet vstupenek a cenu celkem, variabilní symbol platby a číslo účtu, na který má být zaplacená částka poukázána.

Pokud žádost nebude obsahovat některý z uvedených údajů, nebude vyřízena.

Podmínky pro vracení vstupenek v případě úplného zrušení akce určuje provozovatel. Zákazníci budou v takovém případě informováni o způsobu vracení. Není-li stanoveno jinak, při vracení vstupenek zákazníkovi nebude vrácena částka označená jako předprodejní poplatek.

Vracení vstupenek může, po dohodě, zajistit  provozovatel v pokladně Kina Sokol ((Nerudova 83, Litomyšl 570 01) nebo v pokladně Smetanova domu Litomyšl (Smetanův dům Litomyšl, Komenského nám. 402, 570 01 Litomyšl).

Účinnost reklamačního řádu

Reklamační řád je závazný pro zákazníka a provozovatele. Reklamační řád je vypracován v souladu s českým právním řádem, zejména zák. č. 40/1964 Sb., ve znění pozdějších předpisů (občanský zákoník), zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Reklamující souhlasí s tím, že provozovatel, vede jeho osobní údaje uvedené v reklamačním listě ve své evidenci po dobu pěti let od vyřízení reklamace.

Reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dne 1. 10. 2013.

VYHLÁSENIE POSKYTOVATEĽA PLATOBNEJ SLUŽBY

Společnost Ticketware s.r.o. není poskytovatelem platební služby, ale majitelem licence Ticketware pro propojení na platební bránu GoPay. Kontaktní údaje: Ticketware s.r.o. se sídlem Nad pískovnou 1450/5, Krč, 140 00 Praha 4, IČ: 03485285, DIČ: CZ03485285.

Informace: [email protected]. Výběrem platební metody a kliknutím na tlačítko “Pokračovat” potvrzuji souhlas se všeobecnými obchodními podmínkami zařízení. Společnost Ticketware s.r.o. řeší reklamace plátců kartou v zastoupeni za své klienty (3.

strana)

Po potvrzení objednávky má Plátce možnost využít službu bankovního převodu, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Plátce prostřednictvím internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje lístky ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti GoPay s.r.o. bankovního převodu nebo Platba kartou.

Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.

Zakoupením vstupenek/doplňkového zboží dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.

Uživatel nesmí využívat Rezervační a nákupní systém způsobem, který by mohl snížit jeho hodnotu a/nebo poškodit, upravit, znemožnit, přetížit nebo zhoršit funkci části a/nebo celku Rezervačního a nákupního systému, či infrastruktury Poskytovatele zahrnující jakékoliv pasivní a/nebo aktivní prvky infrastruktury a/nebo síťová zařízení, či servery. Uživatel nesmí zneužívat, blokovat, modifikovat či jinak měnit jakoukoliv část Rezervačního a nákupního systému, nebo se jen pokusit narušit stabilitu, chod nebo data Rezervačního a nákupního systému. Provozovatel nenese zodpovědnost za případné neoprávněné zásahy třetích osob, v důsledku čehož tyto osoby neoprávněně získají přístup k osobním údajům uživatele a/nebo k jeho uživatelskému účtu a/nebo k příslušné databázi poskytovatele tyto údaje použijí, využijí, zneužijí nebo zpřístupní tyto údaje třetím osobám. Jakékoliv výše uvedené činnosti mohou být trestné!

Platba „Twisto“ je poskytována společností Twisto payments a.s.

, IČO: 01615165, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 19085, se sídlem na adrese Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1 na základě Twisto faktury postoupením pohledávky na úhradu platby s prodlouženou splatností společnosti Twisto payments a.s., a to za podmínek uvedených ve „Všeobecných obchodních podmínkách pro zákazníky služby „TWISTO“.

V případě, že Kupující využije službu „Twisto“ zprostředkovanou Prodávajícím a poskytovanou ze strany Twisto payments a.s., je Kupující povinen uhradit platbu (tj. celkovou kupní cenu a náklady na dopravu zboží) do 14 dnů ode dne doručení zboží.

K uzavření kupní smlouvy dojde vyplněním objednávky ze strany Kupujícího, akceptací objednávky ze strany Prodávajícího (písemným potvrzením elektronickou poštou) a úhradou objednaného zboží Kupujícím nebo využitím služby „Twisto“.

Kupující souhlasí s tím, že vybráním služby Twisto v nákupním košíku Obchodníka a po následném schválení platby Twistem,akceptuje „Všeobecné obchodní podmínky pro zákazníky služby „TWISTO“.

Zkontrolujte si, prosím, zadanou e-mailovou adresu. Na zadaný e-mail mohou být zaslány objednané a uhrazené vstupenky nebo e-mailová zpráva potřebná k vyzvednutí vstupenek v pokladně provozovny. Na nesprávné zadaný e-mail nelze uplatňovat reklamaci a ani vyžadovat navrácení uhrazené částky za vstupenky.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Adblock
detector