Farmářské prodejny Sklizeno nabídnou víc než dosud

Farmářské prodejny Sklizeno nabídnou víc než dosud

Sklizeno má za sebou další rok. Když se teď za ním ohlížíme zpět, můžeme říct, že to byl rok plný pilné (a často také tvrdé a usilovné) práce. Rok několika zásadních rozhodnutí o našem dalším směřování.

Rok, v němž jsme významným způsobem posunuli naši misi, kterou není nic menšího než změnit to, jak se kvalitní jídlo vyrábí a prodává.

Ale také rok, ve kterém jsme si našli čas i na rozdávání radosti a šíření našeho dobrého jména.

Nové prodejny, nové koncepty

I v uplynulém roce jsme rozšiřovali síť našich prodejen. Nejde sice o žádný překotný růst, ale zato zkoušíme nové věci a zůstáváme věrní jednomu z našich cílů, že k nám zákazníci chodí nejen pro nákup, ale i za příjemnými zážitky s nákupem spojenými.

Na konci léta jsme otevřeli novou prodejnu v pražské Galerii Butovice, která spojuje značky Sklizeno a Fruitisimo.

Ve spojení kvalitního jídla s čerstvými džusy a zmrzlinami vidíme velký potenciál, a přestože je teď ještě brzy na to hodnotit úspěšnost tohoto projektu, plánujeme ho rozšířit i do dalších českých měst.

V pražském Corsu a brněnské prodejně na Zelném trhu jsme zprovoznili atraktivní formu salátového baru, tzv. chopped. Hosté si zde můžou vybrat přesně ty druhy zeleniny, na které mají chuť. Na výběr mají také několik dressingů, oříšky, sýr a podobně. Všechno je navíc čerstvě nakrájené. Zkrátka freshfood at its best.

Přijďte vyzkoušet novinku do naší brněnské prodejny na Zelném trhu. Postavte si salát přesně podle vašich momentálních…

Zveřejnil(a) Sklizeno – opravdové jídlo dne Úterý 9. října 2018

Manifesto

Speciální prodejnu jsme provozovali od jara do podzimu v rámci pražského Manifesto Marketu.

Naše pop-up kontejnerová prodejna mezi Florencem a Masarykovým nádražím se dokonce během svého fungování proměnila a představila hned dva nové koncepty nakupování.

Ve spolupráci s Nadačním fondem Mathilda jsme návštěvníkům Manifesta ukázali, že zrak není jediný a často ani hlavní smysl, kterým můžeme poznat kvalitní potraviny.

Jak jsme to udělali? Jednoduše – zhasli jsme! Zákazníci tak museli nakoupit úplně potmě. Nebyli na to sami, asistenci jim poskytli nevidomí z Mathildy.

Nákup jen za pomoci vlastního nosu a chuťových pohárků tak mnohým zákazníkům názornou formou ukázal rozdíl mezi konvenční potravinářskou výrobou a produkcí malých a středních pěstitelů a výrobců potravin.

Zisk z prodeje navíc přispěl k nákupu knih a not v Braillově písmu.

Tak takhle vypadá místo, kde můžete vybírat ne očima, ale za pomoci čichu – nosem. Náš „blind market“ stojí v…

Zveřejnil(a) Sklizeno – opravdové jídlo dne Středa 13. června 2018

Po 10 dnech jsme prodejnu změnili, odtemnili a ukázali, že každodenní vaření večeře může být zábava. Každý týden jsme pro zákazníky připravili šestici rychlých receptů.

A hlavně jsme jim suroviny, které k vaření potřebují, dali společně s vytištěným receptem hezky na jedno místo.

Úspora času? Ano! Zvýšení zákaznického komfortu? Ano!!! Koncept s názvem Navařeno jsme už také zavedli v naší největší prodejně v pražském obchodním centru Chodov.

V naší pražské pop-up prodejně v Manifesto Market jsme spustili v Česku úplně nový koncept nakupování. Je to úplně…

Zveřejnil(a) Sklizeno – opravdové jídlo dne Sobota 23. června 2018

Mise: zefektivnit produkci kvalitního jídla

Společně s největším českým online prodejcem potravin – Rohlík.cz – se snažíme podporovat malé tuzemské výrobce potravin, kteří to s kvalitou myslí vážně. Proto jsme založili investiční centrum pro podporu českých producentů potravin s názvem My Food Center (MFC).

„Pokud každý malý výrobce bude mít svůj sklad a své auto, jezdit sám na zahraniční veletrhy, nakupovat suroviny za své ceny, mít vlastní experty na obaly a mít vlastní právníky, účetní, další odborníky a k tomu mít obchodníky objíždějící ty stejné obchody jako všichni ostatní malí výrobci, tak nemůže být ekonomicky úspěšný, růst a inovovat produkt. A my chceme, aby byli úspěšní. Jen díky tomu budou moci v Česku vznikat kvalitní potraviny ve velkém a za dostupné ceny,“ vysvětluje Petr Borkovec, ředitel Sklizeno, důvod jeho vzniku.

Díky investičnímu centru dnes fungují například Konečně vývar, Farma Struhy, Happy Food, bezlepková pekárna Dr. Pekař nebo nově výrobce veganských sýrů Alexýr. Dále se staví farma na produkci vajec s kódem 1 – tedy s volným výběhem.

Cíl je jasný – budujeme firmu, která představuje naději na budoucnost pro české výrobce a biovýrobce potravin, farmáře i zákazníky, kteří chtějí kvalitu či zdravý životní styl na jednom místě. Pomáháme přežít farmářům a pomáháme i novým farmám a zpracovatelům potravin.

Chceme vytvořit kooperativní holding pěstitelů, výrobců, zpracovatelů a distributorů kvalitních potravin, kteří sdílejí stejné hodnoty. Tím chceme na dosud roztříštěném trhu vytvořit konkurenceschopnou protiváhu průmyslové velkovýrobě konglomerátů.

Budou z toho těžit producenti, investoři i zákazníci a ve střednědobém horizontu doufáme, že se kvalitní potraviny i díky tomu stanou cenově dostupné většině zákazníků.

V praktické rovině funguje spolupráce tak, že producent, jehož produkty vyhovují kvalitativním standardům Sklizeno zakotveným v Kodexu kvality, může žádat o investici až do výše 49 % hodnoty společnosti. Ve společnosti mu zůstává vždy majoritní podíl, nadále ji plně řídí a Sklizeno mu poskytuje zmíněné know-how a zázemí. K tomu zajistí odbyt výroby v síti Sklizeno a na Rohlik.cz.

Ovoce a zelenina: jen ta nejkvalitnější

V loňském roce jsme se zbavili konvenčního ovoce a zeleniny, díky našemu spojení s Freshbedýnkami nyní v našich prodejnách máme ovoce a zeleninu v té nejlepší kvalitě. A letos chceme v naší misi dosáhnout dalších úspěchů. Není to vždy jednoduché, ale my věříme, že se nám krůček za krůčkem podaří podmínky na českém trhu s potravinami změnit.

Opravdové jídlo z automatu

Vloni jsme také odstartovali projekt Fresh Point. Snídaně, svačiny i hlavní jídla – prostě všechno, co potřebujete, když nemáte čas odběhnout si na oběd.

„Fresh Pointy jsou další cesta, jak dostat kvalitní potraviny k lidem.

Máme už několik prodejen a bister v kancelářských parcích a víme, že zákazníci tam nepotřebují nakupovat víc než snídaně nebo svačiny, ale chtějí se i rychle najíst.

Přitom mají vysoké nároky na kvalitu a Fresh Point je tak ideální řešení. Je to de facto malé samoobslužné Sklizeno bistro, taková naše prodloužená ruka,“ řekl o Fresh Pointech Petr Borkovec.

Omezili jsme plasty!

Nejsme neteční k tomu, co vidíme kolem sebe. Proto chceme výrazně omezit množství plastového odpadu v našich prodejnách a bistrech. Zde jsou první kroky:

  • Končíme s plastovými brčky. Nahrazujeme je brčky papírovými, která budou mít naši zákazníci k dispozici u pokladen či na jiném vhodném místě. Papírová brčka se totiž při delším pobytu v nápoji rozmáčejí. Proto si je vezmou jen ti, kteří je opravdu chtějí použít.
  • Plastové příbory jsme v našich bistrech nahradili dřevěnými. Týká se to lžiček, polévkových lžic, nožů, vidliček a také kávových míchátek.
  • Zredukovali jsme množství plastových krabiček, do kterých jsme doposud balili quiche, muffiny, dezerty a podobně. To vše od nynějška zákazníci dostanou na papírový tácek a do papírového sáčku.
Budete mít zájem:  Rozvod jako součást léčby

V letošním roce chystáme další kroky.

Zbavujeme se plastů!Nejsme neteční k tomu, co vidíme kolem sebe. Proto chceme výrazně omezit množství plastového odpadu…

Zveřejnil(a) Sklizeno – opravdové jídlo dne Úterý 11. září 2018

Jsme vidět i slyšet

Koncem loňského roku přišla skvělá zpráva. Sklizeno je i pro aktuální rok na seznamu Superbrands, který je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek.

„Titul Supebrands je znakem speciálního postavení a uznáním vynikajícího postavení značky na lokálním trhu.

Pečeť Superbrands získají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah,“ píše se na webu Superbrands.

V loňském roce jsme také vsadili na spolupráci s reklamní agenturou McCann, která pro nás zpracovala hned dvě reklamní kampaně. Opravdová chuť a Jak udělat neviditelné viditelným? Tyto kampaně získaly vavříny na domácích i světových soutěžích.

Farmářské prodejny Sklizeno nabídnou víc než dosud Farmářské prodejny Sklizeno nabídnou víc než dosud Farmářské prodejny Sklizeno nabídnou víc než dosud

Bavíme a odměňujeme

ŽENA-IN – Rohlik.cz rozšiřuje sortiment. Do 90 minut přiveze i kvalitní lokální produkty Sklizeno

Internetový supermarket Rohlik.cz rozšiřuje sortiment o produkty českých farmářů ze sítě Sklizeno.

Nabídka kvalitních čerstvých i trvanlivých potravin z řetězce Makro se tak rozrůstá o maso a masné výrobky s původem – vyzrálé hovězí, zvěřinu, 100% moravskou drůbež, paštiky, ale i mléčné výrobky nebo víno.

Postupně přibydou také biopotraviny, šunka a uzeniny, tedy produkty, které zákazníci kamenných obchodů Sklizeno velmi vyhledávají.

Internetový supermarket Rohlik.cz rozšiřuje sortiment o produkty českých farmářů ze sítě Sklizeno.

Nabídka kvalitních čerstvých i trvanlivých potravin z řetězce Makro se tak rozrůstá o maso a masné výrobky s původem – vyzrálé hovězí, zvěřinu, 100% moravskou drůbež, paštiky, ale i mléčné výrobky nebo víno.

Postupně přibydou také biopotraviny, šunka a uzeniny, tedy produkty, které zákazníci kamenných obchodů Sklizeno velmi vyhledávají.

„Dbáme na vysokou kvalitu produktů, které na Rohlik.cz nabízíme, a zároveň jsme chtěli vyhovět poptávce našich zákazníků, proto jsme se rozhodli zařadit i produkty od menších dodavatelů, bez zbytečné chemie nebo dokonce v bio kvalitě,“vysvětluje rozšíření sortimentu Marek Sacha, výkonný ředitel projektu Rohlik.cz.

David Kukla, zakladatel Sklizeno, jeho slova doplňuje: „Díky spolupráci s Rohlík.cz můžeme naše nejoblíbenější výrobky nabídnout i zákazníkům, kteří nás nemají na své nákupní trase nebo nakupují ve farmářské kvalitě jen část svých nákupů a nevyplácí se jim kvůli tomu jezdit k nám.

Věříme také, že komfort doručení do 90 minut ocení i naši stávající zákazníci.  Zakládáme si na nadstandardních službách a spolupráce s Rohlík.cz je pro nás dalším zlepšením zákaznického servisu.

“V současné době lze vybírat z několika desítek výrobků Sklizeno, jejich počet se však v příštích týdnech bude dále zvyšovat.

Rohlik.cz však stále navyšuje i počet dalších položek z potravin, drogerie, dětského zboží, domácích potřeb nebo krmiv pro psy a kočky. Vybírat lze nyní z více než 4000 produktů, během následujících týdnů se toto číslo zdvojnásobí. V současné době Rohlik.cz rozváží pouze v Praze, do konce letošního roku však chystá expanzi i do dalších měst. 

První objednávka a nákup nad 2000 korun jsou zdarma, jinak je cena rozvozu 79 korun. Doba rozvozu je od 10 do 22 hodin ve všední dny a od 8:30 do 22 hodin o víkendech, objednávat je však možné kdykoliv. Kurýr nákup doručí do 90 minut.

Cílem projektu Rohlik.cz je nabízet produkty vynikající kvality a šetřit čas i námahu zákazníků, kterým díky této nové službě na trhu rozvozu potravin odpadne náročná cesta do obchodu a z obchodu, doba strávená hledáním zboží v regálech i transport nákupních tašek.

„Stejně jako u našich předchozích projektů Slevomat.cz a DameJidlo.cz dbáme na rychlost, spolehlivost, kvalitu a uživatelskou jednoduchost. Našim zákazníkům chceme ušetřit námahu i čas, který místo nakupování mohou věnovat příjemnějším věcem,“ říká spoluzakladatel projektu Rohlik.

cz Tomáš Čupr. 

Více o www.rohlik.cz Rohlik.cz je internetový obchod s potravinářským i vybraným nepotravinářským zbožím, jehož cílem je nabídnout co nejjednodušší a nejrychlejší cestu k nakupování potravin a smíšeného zboží.

To je v nabídce Rohlik.cz přehledně řazeno dle kategorií, což zákazníkům umožní rychle se v nabídce orientovat a nakoupit během několika málo minut. Spolu s kvalitou nabízených produktů klade server důraz na rychlost dodání nákupu  a cenu rozvozu.

 

Za službou Rohlik.cz stojí internetový podnikatel Tomáš Čupr a investiční skupiny Miton a Enern. Tito investoři stojí například také za projektem DameJidlo.cz či platební metodou Twisto.cz a zároveň se podílí i na chodu největšího slevového serveru Slevomat.cz.

Více o SklizenoČeská společnost Sklizeno si vzala za cíl přinášet soustředěnou nabídku poctivých potravin především od regionálních farmářů a spojit ji s celoroční možností pohodlného nákupu v moderních prodejnách.

Sklizeno nabízí potraviny především od malých a středních sedláků, farmářů, pěstitelů a výrobců z regionu, které vznikají podle staletí prověřených postupů a receptur, bez použití zbytečných konzervantů, náhražek, škodlivých éček a dalších chemikálií, za použití kvalitních surovin, které byly vyprodukovány lokálně a nemusely cestovat přes půl světa.

Koncept Sklizeno obsahuje dvě prodejní linie. Prodejny Sklizeno-opravdové jídlo nabízejí českou lokální produkci a Sklizeno-foodie market nabídku navíc rozšířilo o kvalitní potraviny především ze západní Evropy.

Svou první prodejnu Sklizeno otevřelo na podzim roku 2011 v Brně, dnes má Sklizeno celkem 12 prodejen v Praze, Olomouci a Brně, a třináctá se otevře na podzim na pražských Vinohradech. Více informací o nabídce prodejen Sklizeno a o jeho dodavatelích najdete na www.sklizeno.cz.

Když byznys prochází žaludkem

Otevřít si obchod s potravinami, a uspět, je v současnosti úkol hodný mistra, jak se říká. Kromě rychle rostoucí konkurence v podobě e-shopů musí čeští „potravinoví“ maloobchodníci a podnikatelé bojovat proti supermarketům, které jim odvádějí zákazníky díky nedostižně nízkým cenám. Jeden ze způsobů, jak přesto uspět a najít volné místo na trhu, prezentuje franšízová síť Sklizeno.

Páteř značky tvoří kvalitní lokální potraviny, doplněné dovozem zboží ze zahraničí, které v ČR jinde není k mání.

Budete mít zájem:  Artritida a spánek. Pět tipů na dobrou noc

První Sklizeno založil v roce 2011 David Kukla v Brně u Ronda, a postupně síť rozšířil systémem kmenových a franšízových poboček do několika krajských měst.

V roce 2016 se Sklizeno spojilo s dosud konkurenční sítí My Food a o několik měsíců později i s firmou Náš Grunt, aby společnými silami vytvořili „největší českou síť prodejen kvalitních potravin“.

Spojením s My Food přibyly do sítě i bistra využívající kvalitní potraviny a rozšířila se tak nabídka služeb, které prodejny poskytují. Aktuálně teď do sítě Sklizeno Foods patří na 51 prodejen od malometrážních krámků až po velké prodejny s celodenní nabídkou jídel,“ říká obchodní ředitel Sklizeno Jan Langer.

Klíčem k úspěchu franšízy Sklizeno je podle jeho zkušeností především lokalita. „Pokud máte skvělé místo, máte už z velké části vyhráno. Lokalitě přizpůsobujeme koncept prodejny,“ vysvětluje.

Koncept shop&eat, tedy obchody, kde lidé nejen nakoupí, ale mohou se i najíst, koupit si svačinu, se hodí podle Langera především do větších měst, obchodních center, a podobně.

Druhým konceptem Sklizeno je klasický obchod s širší nabídkou surovin a potravin bez přidaných služeb a nabídky.

Ten je koncipovaný spíše do rezidenčních čtvrtí, pro místa s parkováním či někde u důležitých silničních tahů v okolí měst.

Zákazník by v něm měl strávit více času, nakupovat do zásoby domů běžné rodinné nákupy, mířit by tam měl více za zážitkem z nákupu. Tento koncept je určený i pro menší města,“ uzavírá výčet konceptů Sklizeno obchodní ředitel.

Dělení vstupních nákladů s franšízanty

Podmínkou úspěchu na poli obchodu s potravinami je pak podle něho rozhodně kvalitní tým. „Musí být kvalitní, spolehlivý a stabilní, a to samozřejmě včetně osoby majitele,“ dodává Jan Langer.

S tím, že jistou záruku úspěchu mají franšízanti Sklizeno již od začátku v podobě samotného know-how značky, uspořádání prodejny, její vzhled, sortiment, ceny i možnosti vystavení zboží.

Centrála přitom netrvá na tom, aby měl nový franšízant zkušenosti v oboru, stačí podnikatelský duch, ochota věnovat se podnikání naplno, a dostatečný kapitál pro otevření nové provozovny.

Myšlením by to sice měli být podnikatelé, zájem o obor a láska k dobrému kvalitnímu jídlu a pití je ale pro Sklizeno důležitější, nežli zkušenosti. Připravit se franšízanti musí na relativně pomalou návratnost investic.

Pokud chcete rychlý zisk, není to obor pro vás,“ říká na rovinu Langer. Počáteční investice se odvíjí od velikosti a typu prodejny, a obvykle se pohybuje mezi 2,5 a 4 miliony korun. Sklizeno svoji síť buduje na základě tzv.

kooperativní franšízy, kde se o vstupní náklady centrála dělí rovným dílem s franšízanty.

Franšízant vstupuje do obchodního vztahu s vlastní investicí ve výši od 1 do 3 milionů korun. Náklady se liší podle ambicí jednotlivých majitelů franšíz, velikostí poboček, a podobně. Kooperativní franšíza je určená i pro zájemce s nižším kapitálem, ale o to větším zápalem.

Usilujeme o to, aby profitabilita žádné z prodejen nikdy neklesla pod 35 % výnosu z investice. Návratnost záleží na lokalitě a typu prodejny, ve velké většině je návratnost kalkulovaná do maximálně do tří let od otevření, z čehož první 6 -12 měsíců prodejna vyžaduje poměrně velké osobní nasazení franšízanta,“ vypočítává Langer.

 Sklizeno proto nikdy neotevírá prodejny, kde není předem propočteno, že se počáteční investice do tří let od otevření vrátí. 

Franšízantům pak i díky těsné spolupráci s dodavateli nabízí centrála nižší ceny potravin, z čehož těží i samotní dodavatelé – při větším objemu odebraného zboží šetří např. náklady na dopravu. Díky tomu může pak Sklizeno nabídnout své zboží v obchodech za nižší ceny, a nikdo přitom nepřijde zkrátka. O marži nepřijde ani dodavatel.

Chceme prostě dělat férový byznys a prodávat kvalitu za dostupné ceny, a po letech praxe víme, že to jde jen ve velké a silné síti. Společnými silami tu budujeme hlavní hybnou sílu v oblasti kvalitního jídla v Česku a na Slovensku.

Věříme, že změníme trh, naučíme mnohem víc Čechů a Slováků jíst kvalitně, protože kvalitu uděláme dostupnější,“ uzavírá Langer.

Zemědělci na Vysočině nemají dosud sklizené brambory. Kvůli mokru nemohli do polí včas

Ačkoliv se blíží konec října, na řadě polí stále leží nesklizené brambory. Farmářům se jich letos urodilo více než v minulém roce.

Se zpožděním museli začít také tradiční pěstitelé brambor v Havlíčkově Borové na Havlíčkobrodsku. Vydatné deště totiž podmáčely půdu a vyjet tak se stroji na pole bylo prakticky nemožné. Dnes jim zbývá sklidit asi 60 hektarů.

„Letos to je nejhorší rok, těmi dešti se to prodlužuje, pomaleji celkově se musí jezdit a už se to neprosává, když to je sušší,“ říká v kabině traktoru se zapřaženým bramborovým kombajnem Jiří.

Na pole musel vyrazit až zhruba o deset dní později, než bylo v plánu. Práce totiž pozdrželo počasí.

To komplikovalo třeba i postřik proti škůdcům, vysvětluje předseda zemědělské společnosti v Havlíčkově Borové Aleš Málek: „V době, kdy jsme měli zajet do brambor s ošetřením proti plísním, tak to nebylo možné, protože tam stála voda. Té letos spadlo opravdu enormně tady na Vysočině.

Výnosy jsou nadprůměrný, jde o to, co vydrží do jara, proto jsme začali i o deset dnů déle, protože jsme si říkali, že to, co má shnít, tak ať shnije na poli, abychom to pak nemuseli vybírat z bramborárny.“

Problematický obchod

Ačkoliv bude ale zřejmě výnos brambor nadprůměrný, s odbytem už je to podle Aleše Málka horší. Kvůli koronavirové pandemii a mimořádným opatřením přišli zemědělci o odběratele z řad restauratérů nebo třeba školních jídelen, navíc jim silnou konkurenci tvoří dovozci ze zahraničí.

„Ve velkým jsme toho moc neprodali. Řekli jsme si, že počkáme na cenu, že za 3 koruny nebo 2,50 prodávat nebudeme. Udělali jsme reklamu a prodáváme nějaké množství nadrobno, ale víme, že nás to nespasí. Doufáme, že do budoucna budeme prodávat za lepší cenu.“

Prodejní cena

Právě s prodejní cenou brambor se ale potýká většina zemědělců, a to nejen v kraji ale i po celé republice, vysvětluje předseda Českého bramborářského svazu Josef Králíček: „Ta cena momentálně, co pěstitelé dávají na baličky, to znamená ve velkém množství, ta se pohybuje na úrovni dvě koruny padesát a nebo méně, to znamená je to cena, která jaksi nezobrazuje ty náklady, které do toho ti pěstitelé dali.“

Navíc jen na Vysočině je stále ještě téměř pětina nesklizených polí. Až s dokončením prací přitom bude podle Josefa Králíčka jasné, kolik plodin zůstalo poškozených plísní kvůli dešťům.

Navíc je možné, že část úrody farmáři ani sklízet kvůli nízké ceně a časové prodlevě nebudou.

Rohlík.cz koupil část společnosti My Food

Majitel internetového obchodu s potravinami Rohlík.cz, společnost Velká pecka, kupuje část řetězce My Food, konkrétně firmu My Food Wholesales. Spojení ve zjednodušeném řízení posuzuje Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS). 

„K navrhovanému spojení soutěžitelů dochází v oblastech velkoobchodního prodeje potravin, maloobchodního prodeje zboží denní potřeby, nákupu zboží denní potřeby a poskytování stravovacích služeb. Rozhodnutí ve výše uvedené věci dosud nebylo vydáno,“ uvedl úřad na webu. Zjednodušené řízení znamená, že rozhodnutí vydá do 20 dní.

Společnost My Food Wholesales vznikla letos na konci července. Řetězec My Food, který je součástí společnosti Sklizeno, do této firmy vyčlenil své velkoobchodní aktivity, firmu Freshbedýnky a vlastní výrobu, gastro, catering a projekt Mlsná farma. Tato část My Food má ročně tržby v objemu přibližně 400 milionů korun. Sdělil ředitel sítě prodejen Sklizeno Petr Borkovec.

„Jsou to ty části Sklizeno, které rychle vyrostly i díky dlouhodobé úspěšné spolupráci s rohlik.cz. Obě společnosti sdílí stejné dlouhodobé cíle, a to je kvalita, čerstvost a poctivost potravin s důrazem na české produkty.

S My Food Wholesales platformou máme velké plány a věříme, že její další růst je klíčem k ještě větší dostupnosti kvalitních lokálních potravin v našich obchodech, na rohlik.cz i jinde po celé republice,“ uvedl Borkovec.

Zakladatel společnosti Rohlik.cz Tomáš Čupr v úterý řekl, že firma s My Food spolupracuje už od začátku a větší propojení dává smysl. „Naším dlouhodobým cílem je totiž kvalita a čerstvost potravin s důrazem na české produkty. Jsem rád, že spojíme své síly a společně budeme objevovat novinky, trendy nebo například další vyhlášené farmáře z různých regionů,“ uvedl.

Sklizeno se zaměřuje na prodej zdravých a farmářských potravin. V dubnu 2016 se propojilo se sítí prodejen My Food a v listopadu téhož roku se sítí Náš Grunt. Nyní má přes 50 prodejen. Ve skupině vlastní Brno Investment Group podnikatele Petra Borkovce 55 procent, 29 procent drží David Kukla a téměř 11 procent Aleš Kotěra.

Rohlík.cz je největším internetovým obchodem s potravinami v Česku, jeho obrat loni stoupl o 52 procent na téměř 2,5 miliardy korun. Zakladatelem a většinovým majitelem je Tomáš Čupr.

Rohlík.cz a Sklizeno spolupracují, jejich majitelé založili i společný investiční fond na podporu menších českých farem.

Autor: ČTK

Apetitus.cz"

Již známe výsledky soutěže s jogurty Activia. Výherci se mohou těšit na skvělé tašky BUILT nejen na jídlo.

NA JARO BUDEME LETOS ČEKAT ASI DÉLE, ALE MŮŽEME SI HO PŘIVOLAT JARNÍ KVĚTINOVOU DEKORACÍ.

Jelení carpaccio s liškami, srílanské krevetové karí s rýží basmati a čočkovým chlebem papadum, dortík ovoněný borovicí ze svatojiřského lesa se slaným karamelem nebo palačinku s tmavou pivní marmeládou a kopřivovým pivem. To vše budete moct ochutnat …

Než zmizí z velikonočních stolů poslední malovaná vejce, bude to v řadě domácností ještě chvíli trvat. Kolik vajec připadne na jednoho člena rodiny? Jedno, dvě nebo deset? A je vůbec třeba to počítat? Spíše ne, i když stále koluje mýtus o vejci jako …

Archiv Apetitus.cz: Úterý, 2. dubna 2013

Heslo „kuře 100× jinak“ možná v budoucnosti nahradí jiný pojem – vejce 100× jinak. Do maloobchodů totiž v minulých dnech vstoupila vařená loupaná vejce a tekuté vaječné směsi.

Je důležité, zda je vejce z klece, nebo z volného chovu? A jak se pozná, že je opravdu čerstvé? Přečtěte si, jaké informace máte k dispozici, ještě než vejce rozklepnete, a co se o něm dozvíte potom.

„Recept na tuhle polévku jsem se naučila v Itálii. Chutná celé naší rodině, a tak ji vaříme velmi často,“ napsala nám čtenářka Pavla Kolková z Ostravy-Zábřehu.

Další články k tématu: • Velikonoce s barevným pivem. Třeba s Krasličákem • Beránek i pocukrovaný hrách. Co se jedlo na Velikonoce? • Jak připravit velikonoční nádivku? Poradí Roman Vaněk • Velikonoce ve světě. Ochutnejte paschu nebo colombu • Upečte …

Tentokrát jsem se na výsledky dotazníku opravdu těšil, korková vada je i dnes jednou z nejčastějších a jak se staví k reklamaci lahví vínomilci mne opravdu zajímalo. Ze 137 odpovědí (nějak podezřele málo a jednu dobu to moc nestoupalo, tak snad nebyl …

Farmářské prodejny Sklizeno rostou jak houby po dešti, aktuálně jsou v Česku čtyři a do léta přibudou další tři. V čem budou nové, lepší a čím ohromí? Prozradí jejich zakladatel.

Veterináři dokončují testování odebraných vzorků koniny. Nejnovější pozitivní nález je ve výsekovém mase původem z Polska, které bylo odebráno v masně v Moravskoslezském kraji.

Už titulek nedávné tiskové zprávy „Biopotraviny připadají Čechům drahé“ je zavádějící. Stejným způsobem by šlo data průzkumu interpretovat i obráceně – pro 63,4 % Čechů drahé nejsou.

Čaj není jen pochoutka, ale má také různé blahodárné účinky, tvrdí opakovaně milovníci uvedeného nápoje. Podle nového výzkumu může pomoci při prevenci proti kardiovaskulárním chorobám, při spalování kalorií a chránit před některými typy rakoviny.

Takovou melu mezi novými podniky snad nečekali ani ti největší optimisté! 🙂 Otevření dlouho očekávané kavárny, další burgrárna ve městě i neotřelý hospodský koncept.  Začněme u dlouho očekávaného Café Atlas ( reportovali jsme zde ), které včera …

Inspirujte se od barmana Martina Baťhy a připravte si podl něj na zahřátí havanský grog. Ingrediencí bude potřeba jen pár a když nepočítáte čas potřebný k uvařený vody, je hotový za pár sekund.

Znovín Znojmo získal ve Spojených státech titul šampiona za svůj Ryzlink rýnský 2009, ledové víno. Na jedné z největších charitativních soutěží na světě The Finger Lakes International Wine Competition bylo 79 vzorků ledových vín, řekl odborník z oboru …

Naše stránky nejsou psány pro začátečníky. Často se zde objevuje termín – asi, zhruba, cca, několik, trochu, ne mnoho, přiměřeně. K tomu se váže i to, že mnoho věcí, které se objeví při vaření, má jistě čtenář těchto stránek již v hlavě. Má? Opravdu? …

Archiv Apetitus.cz: Středa, 3. dubna 2013

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *