Berete na festival děti? Dejte jim na uši chrániče

Fantasticky pohodlné a nenápadné špunty do uší na koncerty, hudební festivaly a party od Alpine. JEDINEČNÝ POMĚR CENA:VÝKON! Konec zvonění v uších po koncertě! Chrániče sluchu od holandské firmy Alpine, která je v oblasti ochrany sluchu pojmem.

Alpine PartyPlug jsou ideální ochrana sluchu na hudební festivaly, dance party, koncerty, disco a pod. Jsou velmi nenápadné (jejich krátká stopka netrčí z uší) a dokonale funkční.

Speciálně navržené akustické filtry tlumí hlasitost hudby na přiměřenou – a hlavně bezpečnou úroveň – a zároveň umožňují bezproblémovou konverzaci.

S PartyPlug si vychutnáte jak hudbu, tak zábavu s přáteli, a už se Vám nestane, abyste po návratu z hudebního klubu slyšeli ještě druhý den zvonění nebo hučení v uších.

Berete na festival děti? Dejte jim na uši chrániče

Alpine PartyPlug jsou patentované ušní ucpávky na spaní od holandské firmy Alpine Hearing Protection, které v posledních letech patří vedoucí místo v průkopnických řešeních v oblasti ochrany sluchu. Chcete-li se o firmě Alpine Hearing Protection a jejích výjimečných výrobcích dovědět více, navštivte stránky www.alpinehearingprotection.com.

Berete na festival děti? Dejte jim na uši chráničeBerete na festival děti? Dejte jim na uši chráničeNabízíme dárkové zabalení zboží!

Ušetříme Vám čas a práci s balením dárků! Zakoupené zboží od nás obdržíte zabalené v luxusním dárkovém sáčku ozdobeném zlatou rozetkou. Vzor obalu si vyberte kliknutím na obrázek vpravo:

Produktové video:

Alpine PartyPlug:

  • Účinně tlumí hlasitost hudby na bezpečnou úroveň.
  • Nevytváří pocit izolace od okolí – konverzace zůstává srozumitelná.
  • Vlivem tělesného tepla se materiál chráničů přizpůsobí tvaru ucha, změkne a v uších netlačí.
  • Hypoalergenní materiál.
  • Velmi diskrétní vzhled – chrániče nevyčnívají z uší.
  • Dlouhá životnost* v řádech měsíců.
  • Jedinečný poměr cena:výkon.

*Životnost chráničů je ovlivněna zacházením a četností použití. Při pravidelném čištění chráničů od ušního mazu po každém použití můžete při denním používání chráničů očekávat jejich životnost minimálně 3-6 měsíců.

Inovovaný PartyPlug představuje několik podstatných vylepšení:

  1. Změnil se tvar ucpávek: zúžená špička umožňuje zavedení ucpávek i do užších zvukovodů, než dosud.
  2. Tlumící zvukový filtr je z průhledného, bezbarvého materiálu. Díky tomu jsou chrániče v uších velmi nenápadné.
  3. Součástí balení je nový, praktický obal.
  4. Ke každému páru ušních ucpávek PartyPlug dostanete dárek – pouzdro Miniboxx s přívěskem na klíče.

Útlumová charakteristika Alpine PartyPlug • EN 352-2: 2002

H=19 M=17 L=12 SNR=19

Frekvence v Hz 63 125 250 500 1000 2000 4000 8000
Střední hodnota útlumu v dB 8,8 10,3 13,2 16,6 20,6 25,4 25,2 19,2
Standardní odchylka v dB 4,4 3,3 3,0 2,4 2,8 3,0 5,0 4,1
Předpokládaná hodnota ochrany v dB 4,4 7,0 10,2 14,2 17,8 22,4 20,2 15,1

Průměr zvukovodu: 9-12 mm

„Špunty do uší“ Alpine jsou díky své konstrukci a materiálovému provedení nenápadné (jejich krátká stopka netrčí z uší), příjemné na nošení a mají dlouhou životnost.

Na rozdíl od pěnových špuntů do uší, které se po zavedení do zvukovodu začnou rozpínat na původní rozměr a za chvíli Vás z nich bolí uši (a někdy i hlava), chrániče sluchu Alpine jsou díky speciálnímu materiálu AlpineThermoShape™ velmi pohodlné a v uších netlačí.

Ušní ucpávky Alpine jsou rovněž vhodné pro alergiky, neboť materiál AlpineThermoShape™ neobsahuje silikon.

Berete na festival děti? Dejte jim na uši chráničePro pohodlné a „hladké“ zavádění chráničů do uší doporučujeme používání Cedis Gelu. Cedis Gel s Aloe vera poskytuje pokožce zvukovodu jemnou péči a ochranu před podrážděním. Usnadňuje zavedení a usazení chráničů v uších, pomáhá zmírnit pocit cizího předmětu v uších a přispívá k dobrému utěsnění chráničů.

Tlumící efekt jakýchkoliv zátkových chráničů sluchu závisí na jejich správném umístění v uších. Použijte proto nástroje přiloženého k chráničům Alpine a postupujte podle návodu k použití.

Berete na festival děti? Dejte jim na uši chrániče

Diskuze je prázdná.

Přidat příspěvek do diskuze.

K produktu zatím nikdo recenzi nenapsal

Na hlučné letní hudební festivaly i s dětmi? S chrániči sluchu to není žádný problém

Věkové složení návštěvníků letních festivalů se postupem času změnilo. Již to nejsou jen náctiletí a dvacetiletí, stále častěji jsou mezi nimi třicátníci, čtyřicátníci a také jejich děti. Každá z těchto skupin má ale jen jedny uši. Hlasitost hudební produkce se pohybuje od 90 do 125 dB.

Dlouhodobé vystavení této úrovně hluku, znamená koledovat si o nenávratné poškození sluchu. Dětské ucho je navíc citlivější. Odborníci z technologické společnosti 3M proto doporučují používat chrániče sluchu. Uleví uším a přitom umožní být stále aktivní součástí festivalového dění.

Na některých festivalech je dokonce možné je zapůjčit. Pro děti i dospělé.

Nedoslýchavost a nitroušní šelest se objevují už u třicátníků a mnozí z nich mají sluch jako osmdesátiletí. Na vině je především příliš hlasitý poslech hudby ve sluchátkách, ale také vysoké decibely na hudebních festivalech a v hudebních klubech. Bezpečná hranice pro lidské ucho je při dlouhodobém vystavení 85dB.

Pro představu, normální hovor se pohybuje mezi 50 až 60 dB, při zapnutém vysavači nebo na rušné ulici se dá naměřit až 85 dB. Stát tři dny u pódia je podobné asi jako řezat celý víkend s motorovou pilou, ta může vydávat zvuk o síle až 120 dB. Návštěvníci leteckých dnů možná potvrdí, že slyšet startující tryskáč je na hranici snesitelnosti.

Odpovídající hodnota, 140 dB, je opravdu hygienickým limitem špičkového akustického tlaku, kdy už hrozí protržení bubínku.

Berete na festival děti? Dejte jim na uši chrániče

„Škodlivost nadměrného hluku se projevuje nenávratným poškozením sluchu, přidat se mohou také další zdravotní potíže, vyšším tlakem počínaje, přes žaludeční vředy, poruchy spánku související se zvýšením užívání léků na spaní, až po nebezpečí infarktu nebo mozkové cévní příhody. Ohroženi jsou přitom mladí lidé do třiceti, čtyřiceti let. Tito lidé by si měli uvědomit, že jejich uši nemají schopnost regenerace“ vysvětluje Eva Mandíková z technologické společnosti 3M. 

A co teprve děti? Nadměrný hluk na jejich uši útočí se stejnou intenzitou a důsledky jsou ještě horší. Vyšší hladina krevního tlaku a stresových hormonů, rychlejší tep, následně únava, nesoustředěnost, horší výsledky ve školy související s nepříznivým působením na osvojování řeči a čtení.

Plus vysoké nebezpečí nevratného poškození sluchu v tom nejranějším věku. Vysoká úroveň decibelů je všudypřítomná a zvláště uvnitř rušných měst se jim dětské ucho jen stěží vyhne.

Budete mít zájem:  Homeopatie – placebo nebo skutečný lék?

Myslet bychom na ně ale měli zejména na akcích, kde jsou vysokému hluku vystaveny i několik hodin – na hudebních festivalech, leteckých dnech a dalších veřejných událostech. 

Řešením není na takové akce nechodit, řešením je vybavit se kvalitními chrániči sluchu. „Prostředků, které chrání sluch od nadměrného hluku, je k dispozici široká škála.  Jejich výběr je zpravidla odvislý od úrovně decibelů, které je lidské ucho vystaveno.

Použít se dají jak mušlové chrániče sluchu, tak třeba i ty jednorázové zátkové. Důležitá je kvalita. U chráničů 3M klademe důraz na funkčnost, bezpečnost, odolnost vůči opotřebení, hygienickou čistotu a moderní a stylový design,“ říká Eva Mandíková z 3M.

 

Berete na festival děti? Dejte jim na uši chrániče

Mezi nejpopulárnější mušlové chrániče, tedy ty, co vypadají jako sluchátka, se řadí 3M™Peltor™ X-series.

I přesto, že se používají zejména v průmyslové výrobě, tak je lze využít i ve volnočasových aktivitách. Vhodné jsou všude, kde hrozí krátkodobé i dlouhodobé vystavení nadměrného hluku.

Jsou lehké, tenké a mají stylový design, což znamená, že se dobře nosí a navíc pěkně vypadají.

Speciálně pro děti vyvinula společnost 3M chrániče 3M™ Peltor™ Kid. Ochrání je před hlukem při společenských a volnočasových aktivitách.

Jsou pohodlné, dětem nepřekáží a díky svému modernímu designu a pestrým barvám se každému malému návštěvníkovi letního hudebního festivalu ihned zalíbí. Velký prostor uvnitř mušlí omezuje zahřívání a pocení, polštářky uvnitř lze navíc snadno vyměnit a udržovat tak sluchátka v čistotě.

Vyrábí se ve dvou barevných variantách – žlutozelené a růžové. Výstražné fluorescenční barvy přitahují pozornost, a zvyšují tak i bezpečnost. 

Komu by snad připadalo nošení mušlových chráničů sluchu na koncertě zvláštní, může využít mnohem méně nápadnou variantu v podobě zátkových chráničů 3M™ E-A-R™ CLASSIC™, lidově špuntů do uší.

Případně transparentní chrániče 3M™ Clear E-A-R™ 20 osahující filtr, který s vysokou přesností řídí proud zvuku a umožňuje komunikaci s přáteli či zákazníky. Jsou vhodné jak do průmyslu, tak i např.

pro muzikanty, barmany apod. 

      Berete na festival děti? Dejte jim na uši chrániče

3M Česko, spol. s r.o.

V Parku 2343/24 Praha 4148 00

www.3MSafetyportal.cz

Berete na festival děti? Dejte jim na uši chrániče

Odborníci uvádějí, že bezpečná hranice hlasitosti je 85 dB. Na koncertech a letních hudebních festivalech kolísá hladina hlasitosti od 90 do 125 dB. Vystavovat uši této úrovni dlouhodobě znamená říkat si o zdravotní problém.

„Dlouhodobé vystavování nadměrnému hluku může způsobit poškození sluchového aparátu, hypertenzi, má negativní vliv na kardiovaskulární systém včetně zvýšení rizika infarktu a v noční době vede také k rušení spánku a nutnosti užívání léků na spaní,“ vypočítává Zdeňka Vandasová ze Státního zdravotního ústavu.

Chraňte si sluch

K dlouhodobým vlivům typu doprava či nevhodné pracovní prostředí sami ještě dodáváme další „porce rámusu“ – a vystavujeme jim zbytečně i naše děti.

Ty jsou spolu se svými rodiči častými návštěvníky oblíbených letních festivalů a koncertů, nadměrný hluk na jejich uši útočí se stejnou intenzitou a důsledky jsou ještě horší.

Vyšší hladina krevního tlaku a stresových hormonů, rychlejší tep, následně únava, nesoustředěnost, horší výsledky ve škole. Plus velké nebezpečí nevratného poškození sluchu v tom nejranějším věku.

Možné řešení nabízejí chrániče sluchu, na trhu jsou různé typy, a to včetně druhů speciálně určených dětem. Důležitá je samozřejmě funkčnost, chrániče by také měly být pohodlné, lehké, dobře se nosit a nepřekážet.

„Výběr prostředků, které chrání sluch od nadměrného hluku, je zpravidla odvislý od úrovně decibelů, jimž je lidské ucho vystaveno.

Naše ochranné prostředky dělíme mezi průmyslové, volnočasové, dětské, jedno, či vícerázové,“ říká Jiří Kolařík z divize ochranných pracovních prostředků technologické společnosti 3M Česko. Nejvíce používané jsou podle něj mušlové chrániče, tedy takové, které vypadají jako sluchátka.

Používají se zejména v průmyslové výrobě, ale také právě při volnočasových aktivitách. Vhodné jsou všude, kde hrozí krátkodobé i dlouhodobé vystavení hluku. Lze využít i tzv. zátkové chrániče, lidově „špunty do uší“.

Pořadatelé jednoho z největších festivalů u nás Colours of Ostrava (proběhne ve dnech 16. až 19. července) dokonce letos přicházejí s novinkou a nabízejí možnost zapůjčení či zakoupení kvalitních chráničů sluchu nejen pro malé festivalové návštěvníky přímo v areálu festivalu. Zaměřují se primárně na děti, ale v případě zájmu se dostane i na dospělé návštěvníky.

Podle zahraničních lékařů se nedoslýchavost a nitroušní šelest objevují již u třicátníků a mnozí z nich mají sluch jako osmdesátiletí. Na vině je mimo jiné příliš hlasitý poslech přehrávačů a vysoké decibely na hudebních festivalech a parties.

Podobný vývoj zaznamenávají specialisté i u nás. Není divu. Zatímco by si každý, kdo by se ocitl blízko startujícího tryskáče, alespoň přikryl uši rukama, postávat poblíž výkonných reproduktorů vydrží mladí lidé i dlouhé hodiny.

Přitom hlasitost startujícího tryskového letadla je jen o 15 dB větší.

„Škodlivost nadměrného hluku se projevuje fatálním poškozením sluchu, přidat se mohou také další zdravotní potíže, vyšším tlakem počínaje, přes žaludeční vředy až po nebezpečí infarktu nebo mozkové cévní příhody. Ohroženi jsou přitom mladí lidé do třiceti, čtyřiceti let,“ říká Jiří Kolařík.

  • Sluchový aparát akustické trauma, dlouhodobé účinky na sluch
  • Kardiovaskulární účinky (dostatečně prokázané) hypertenze, infarkt, ischemická choroba
  • Rušení spánku (dostatečně prokázané)
  • Další účinky (omezené důkazy) vlivy na imunitu, průběh těhotenství, obezita, pracovní úrazy a duševní zdraví
  • Obtěžování
  • Poruchy komunikace řečí: zhoršení mezilidských vztahů, nejistota a pokles pracovní výkonnosti, bezpečnostní rizika
  • Poruchy osvojování řeči a čtení u dětí: nepříznivé důsledky pro jejich duševní a intelektuální vývoj
  • Hluk je vnímán i během spánku a podvědomě dochází k aktivaci organismu.
  • Vede k obtížím při usínání, probouzení se, zkrácení doby spánku a jeho fragmentaci, vzestupu spánkových pohybů, užívání léků na spaní.
  • Následky (pouze omezený důkaz): Změny v hladinách hormonů, únava a dráždivost, narušení sociálních kontaktů, stížnosti, zhoršení psychické výkonnosti, hypertenze, infarkt myokardu, obezita, deprese, psychické poruchy, úrazy a nehody

Použité zdroje: TZ 3M, Státní zdravotní ústav

Vsetínský jazzový festival

Všeobecné obchodní podmínky prodeje vstupenek ve společnosti Dům kultury Vsetín, spol. s r. o.

Budete mít zájem:  Kombinování více druhů antikoncepce může snížit riziko rakoviny vaječníků

1. Podmínky prodeje stanovují způsob rezervace, prodeje a on-line prodeje vstupenek na veřejné kulturní nebo filmové představení (dále též služby) pořádané společností Dům kultury Vsetín, spol. s r. o.

(dále jen společnost), nebo akcí třetích subjektů pořádaných v prostorách, které společnost spravuje, a které společnost nabízí jako smluvní partner prostřednictvím svého systému prodeje vstupenek.2.

Osoba, která má zájem o služby nabízené společností (dále jako zákazník) souhlasí okamžikem rezervace nebo on-line objednáním vstupenky nebo zaplacením ceny vstupenky s těmito podmínkami. 3. Společnost a zákazník uzavírají smlouvu o poskytnutí služeb podle těchto podmínek okamžikem zaplacení ceny vstupenky a jejího vydání společností.

Zákazník s platnou vstupenkou je dále považován za Návštěvníka.4. Společnost průběžně stanovuje, zveřejňuje a propaguje (zejména na plakátech a na internetových stránkách společnosti) nabízené služby. Společnost při propagaci služeb uvede mimo jiné datum zahájení, ukončení, podmínky prodeje vstupenek. 5.

Prodej vstupenek probíhá na pokladně kina Vatra během pokladních hodin kina Vatra, 60 minut před akcí konanou v Domě kultury na pokladně Domu kultury a prostřednictvím on-line prodeje, který se realizuje z webových stránek www.kinovatra.cz nebo www.dkvsetin.cz. On-line prodej zprostředkovává vstupenkový systém společnosti Ticketware s.r.o. (dále jen poskytovatel systému). Aktuální kontakty a pokladní hodiny jsou zveřejněny na webových stránkách www.kinovatra.cz a www.dkvsetin.cz

6. On-line prodej vstupenek je možný nejpozději 60 minut před zahájením akce. Méně než 60 minut před začátkem akce je prodej možný pouze v kamenné pokladně v místě konání akce.

7. Rezervace vstupenek je možná on-line, telefonicky nebo osobně na pokladně kina Vatra během pokladních hodin kina Vatra. Na vybrané služby není možná rezervace. Počet rezervací na jednu službu může společnost omezit. Tato informace je uvedena při propagaci služby.

8. Rezervace na akce

a) kina Vatra jsou platné a tudíž je nutné je vyzvednout nejpozději 19 hodin před začátkem představení (tzn. den před konáním představení). Poté jsou veškeré rezervace automaticky smazány. Rezervace na akce kina Vatra lze vytvořit nejpozději 20 hodin před začátkem představení. Poté lze využít přímého on-line prodeje (nejpozději 60 minut před začátkem akce) nebo přímého prodeje na pokladně.b) Domu kultury Vsetín jsou platné 72 hodiny (3 dny) po vytvoření rezervace. V průběhu těchto 72 hodin je nutné rezervace vyzvednout. Poté jsou veškeré rezervace automaticky smazány. Rezervace na akce Domu kultury Vsetín lze vytvořit nejpozději 73 hodin (3 dny a 1 hodina) před začátkem představení. Poté lze využít pouze on-line prodeje (nejpozději 60 minut před začátkem akce) nebo přímého prodeje na pokladně.9. Při rezervaci i on-line nákupu vstupenek je zákazník povinen uvést své jméno, příjmení a kontaktní e-mail, na který pak přijdou doplňující informace. 10. Postup pro vytvoření on-line rezervace a on-line nákupu je stejný. Požadovanou akci vybere zákazník v kroku Nákupní košík, kde se pod soupisem řady a sedadel v rozbalovacím menu vybere varianta: Koupit on-line / Rezervovat11. Elektronickou vstupenku obdrží zákazník na emailovou adresu uvedenou v on-line objednávce nejpozději 30 minut po jejím zaplacení. Tento čas je stanoven délkou trvání připsání peněžní částky na účet poskytovatele systému.12. Elektronickou vstupenku je možno vytisknout nebo ji předložit ke kontrole na displeji mobilního telefonu.

13. U zakoupené vstupenky je návštěvník povinen ihned zkontrolovat její správnost, na pozdější reklamace nebude brán zřetel. Zakoupené vstupenky se zpět nepřijímají, ani nevyměňují.

14. Při návštěvě veřejného kulturního a filmového představení je návštěvník povinen mít u sebe platnou vstupenku na představení a předložit ji ke kontrole (resp. znehodnocení) osobě pověřené společností. Osoba pověřená může využít kontrolní systém „PipBoy“ pro kontrolu čarového kódu. V případě, že osoba pověřená společností ke kontrole vstupenek pojme podezření, že jí byla zákazníkem předložena neplatná nebo již použitá (znehodnocená) vstupenka, je oprávněna odepřít takovému zákazníkovi poskytnutí služby a vykázat ho z prostor společnosti. V případě, že byla při koupi vstupenky využita sleva je návštěvník povinen mít u sebe doklad opravňující užití slevy a předložit jej ke kontrole pověřené osobě.15. Odepřít vstup může osoba pověřená společností ke kontrole vstupenek také návštěvníkům, kteří jsou podnapilí, pod vlivem návykové látky, znečištění, se psem či jiným zvířetem, s kolečkovými bruslemi, s nadměrnými břemeny nebo jinými nevhodnými předměty, které mohou omezit pohyb ostatních návštěvníků. Poskytnutí služeb nebude dále umožněno návštěvníkům, kteří chtějí do prostor, ve kterých jsou poskytovány služby, vnášet nápoje a občerstvení, které bylo zakoupeno mimo prostory společnosti.16. Návštěvník se při příchodu do prostoru společnosti chová v souladu s Návštěvním řádem platným pro příslušný objekt, který je veřejně v objektu vyvěšen.17. Návštěvník je povinen dbát organizačních pokynů, které vydávají pracovníci společnosti pro realizaci bezpečného a nerušeného poskytování služeb.18. Návštěvník se vstupenkou s místenkou je povinen sedět na místě, na kterém má zakoupenu místenku.19. Společnost poskytuje slevy ze vstupného po předložení příslušného průkazu při prodeji a také při kontrole pověřenou osobou před poskytnutím služby. a) Sleva ZTP, ZTP/P činí 50 % z ceny služby. U vybraných představení (v kombinaci jiných slev) lze ZTP/P slevu uplatnit pouze při nákupu na pokladně, nikoliv při nákupu on-line.b) Na vybrané akce může společnost poskytnout slevu „senior“. Sleva „senior“ je poskytována osobě ve věku 60 let a více (60+), tzn. v době poskytnutí služby má osoba dosažen věk 60 let. Pro uplatnění slevy musí být předložen průkaz prokazující splnění podmínky při prodeji i při kontrole vstupenek před poskytnutím služby.c) Na vybrané akce může společnost poskytnout slevu „student ZUŠ“. Sleva je platná po předložení dokladu o studium na umělecké škole.d) Na vybrané akce může společnost nabídnout symbolickou cenu 1 Kč pro doprovod osoby starší 15 let. Podmínkou je zakoupení vstupenky v základní ceně služby a tím splnění podmínky doprovodu.e) Společnost může poskytnout k jednotlivým službám i jiné slevy. Výše slevy je uvedena v propagaci představení. f) Na vybrané služby neposkytuje společnost žádné slevy.

g) Slevy nelze kombinovat! (např. sleva za nákup v předprodeji a sleva ZTP/P).

20. Společnost může stanovit minimální věk zákazníka pro poskytnutí jednotlivé služby. Tato skutečnost je uvedena na propagaci jednotlivé služby.21. Společnost může nekonat resp. zrušit rezervace vstupenek při nízké návštěvnosti. Podmínky pro neposkytnutí služby z důvodu nízké návštěvnosti stanovuje Návštěvní řád platný pro příslušný objekt společnosti.22. Společnost si vyhrazuje právo v případě havárie hardware nebo software, které společnost k prodeji vstupenek používá, použít jiný systém prodeje vstupenek s tím, že na provedené rezervace nemusí brát zřetel. 23. V případě vyšší moci (nepřijede umělec, není dodán film, nastane přírodní katastrofa, státem vyhlášená omezení, neočekávaný výpadek v dodávce energií apod.) se vstupné vrací nebo vyměňuje v čase a způsobem vyhlášeným společností v Návštěvním řádu platným pro příslušný objekt.

Budete mít zájem:  Příznaky Zánětu Sedacího Nervu?

24. Pro pohodlné odbavení se doporučuje návštěvníkům přijít alespoň 15 minut před začátkem poskytování služby.

  • Rezervací nebo on-line nákupem vstupenek souhlasíte s použitím uvedených osobních údajů pro zpracování této objednávky.
  • Účastí na akci souhlasíte s možným zachycením vaší osoby na fotografiích a videozáznamech sloužících k propagačním účelům společnosti (pořadatele akce).

Platnost od 4.3.2019.

Souhlas se zpracováním dat – Poučení o zasílání nabídek e-mailem

Pro účely poskytování obchodních sdělení a nabídek (newsletter) zpracovává Dům kultury Vsetín, spol. s r. o., jako správce osobních údajů Vaše osobní údaje, a to pouze na základě Vašeho předchozího výslovného souhlasu. Konkrétně od Vás potřebujeme email.

Osobní údaje jsou shromažďovány a uchovávány pouze elektronicky v zabezpečeném datovém úložišti. Na základě Vámi poskytnutých údajů Vám budeme až do odvolání zasílat nabídky námi pořádaných či organizovaných akcí a jiná obchodní sdělení.

Za tím účelem budeme Vaše údaje evidovat.

Udělením souhlasu se zasíláním aktualit e-mailem udělujete zároveň souhlas se zpracováním osobních údajů, jak je popsáno výše. Newslettery jsou obchodním sdělením, informující o aktuální nabídce akcí, na které lze rezervovat nebo nakoupit vstupenky.

Jste oprávněni kdykoliv tento souhlas se zpracováním osobních údajů, jak je popsáno výše, zrušit, a to žádostí zaslanou prostřednictvím emailu na adresu [email protected]. Rovněž můžete odvolat svůj souhlas se zasíláním aktualit prostřednictvím odkazu ve spodní části doručeného newsletteru. Potom Vaše osobní údaje sami smažeme a neprodleně ukončíme jejich zpracovávání.

Svým souhlasem současně prohlašujete, že jste byli Správcem řádně poučeni o zpracování a ochraně osobních údajů, že Vámi uvedené osobní údaje jsou přesné a pravdivé a jsou Správci poskytovány dobrovolně.

Platnost od 4.3.2019.

VYHLÁSENIE POSKYTOVATEĽA PLATOBNEJ SLUŽBY

Společnost Ticketware s.r.o. není poskytovatelem platební služby, ale majitelem licence Ticketware pro propojení na platební bránu GoPay. Kontaktní údaje: Ticketware s.r.o. se sídlem Nad pískovnou 1450/5, Krč, 140 00 Praha 4, IČ: 03485285, DIČ: CZ03485285.

Informace: [email protected]. Výběrem platební metody a kliknutím na tlačítko “Pokračovat” potvrzuji souhlas se všeobecnými obchodními podmínkami zařízení. Společnost Ticketware s.r.o. řeší reklamace plátců kartou v zastoupeni za své klienty (3.

strana)

Po potvrzení objednávky má Plátce možnost využít službu bankovního převodu, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Plátce prostřednictvím internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje lístky ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti GoPay s.r.o. bankovního převodu nebo Platba kartou.

Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.

Zakoupením vstupenek/doplňkového zboží dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.

Uživatel nesmí využívat Rezervační a nákupní systém způsobem, který by mohl snížit jeho hodnotu a/nebo poškodit, upravit, znemožnit, přetížit nebo zhoršit funkci části a/nebo celku Rezervačního a nákupního systému, či infrastruktury Poskytovatele zahrnující jakékoliv pasivní a/nebo aktivní prvky infrastruktury a/nebo síťová zařízení, či servery. Uživatel nesmí zneužívat, blokovat, modifikovat či jinak měnit jakoukoliv část Rezervačního a nákupního systému, nebo se jen pokusit narušit stabilitu, chod nebo data Rezervačního a nákupního systému. Provozovatel nenese zodpovědnost za případné neoprávněné zásahy třetích osob, v důsledku čehož tyto osoby neoprávněně získají přístup k osobním údajům uživatele a/nebo k jeho uživatelskému účtu a/nebo k příslušné databázi poskytovatele tyto údaje použijí, využijí, zneužijí nebo zpřístupní tyto údaje třetím osobám. Jakékoliv výše uvedené činnosti mohou být trestné!

Platba „Twisto“ je poskytována společností Twisto payments a.s.

, IČO: 01615165, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 19085, se sídlem na adrese Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1 na základě Twisto faktury postoupením pohledávky na úhradu platby s prodlouženou splatností společnosti Twisto payments a.s., a to za podmínek uvedených ve „Všeobecných obchodních podmínkách pro zákazníky služby „TWISTO“.

V případě, že Kupující využije službu „Twisto“ zprostředkovanou Prodávajícím a poskytovanou ze strany Twisto payments a.s., je Kupující povinen uhradit platbu (tj. celkovou kupní cenu a náklady na dopravu zboží) do 14 dnů ode dne doručení zboží.

K uzavření kupní smlouvy dojde vyplněním objednávky ze strany Kupujícího, akceptací objednávky ze strany Prodávajícího (písemným potvrzením elektronickou poštou) a úhradou objednaného zboží Kupujícím nebo využitím služby „Twisto“.

Kupující souhlasí s tím, že vybráním služby Twisto v nákupním košíku Obchodníka a po následném schválení platby Twistem,akceptuje „Všeobecné obchodní podmínky pro zákazníky služby „TWISTO“.

Zkontrolujte si, prosím, zadanou e-mailovou adresu. Na zadaný e-mail mohou být zaslány objednané a uhrazené vstupenky nebo e-mailová zpráva potřebná k vyzvednutí vstupenek v pokladně provozovny. Na nesprávné zadaný e-mail nelze uplatňovat reklamaci a ani vyžadovat navrácení uhrazené částky za vstupenky.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Adblock
detector