Nová soutěž pro cyklistky a cyklisty!

Přečtěte si, jaké super kolo uvede ORBEA na trh v příštím roce a zasoutěžte si o 3 nové cyklistické dresy. Soutěžní otázku a pravidla najdete na konci článku. Kolo bude vystaveno ve stánku ORBEA na příštím závodě Kolo pro život v Chrudimi v sobotu 22. srpna.

Nová soutěž pro cyklistky a cyklisty!

CÍLÍ NA VÍTĚZSTVÍ

Nový Oiz nabízí jezdcům XC lehčí a hbitější rám vytvořený technologií OMX. Takto zpracovaný materiál je použitý na přední i zadní rámový trojúhelník. Při více než desetileté zkušenosti ze závodů nejvyšší úrovně, je OIZ obeznámen s těžkou prací, kterou potřebuje k dosažení vrcholů, TOP žebříčků a stupňů vítězů.

Není nutné vytvářet rodokmen mnoha vítězství ze závodů světových pohárů a mistrovství světa, který by dokazoval, že OIZ je plnokrevník.

S novým karbonovým rámem včetně zadní stavby, vytvořených technologií OMX, získává OIZ cenu nejlehčího, nejpevnějšího a nejúčinnějšího dostupného stroje, ať už si připínáte číslo na dres nebo na své odpolední jízdě stoupáte na nejvyšší vrchol.

PODROBNOSTI OIZ

Použití: Cross Country Velikost kola: 29 „ve všech velikostech Pojezd: 100 mm vpředu i vzadu (verze XC) / 120 mm vpředu i vzadu (verze TR) Materiál: OMX uhlík, OMR uhlík nebo Hydro Aluminium Velikosti: S / M / L / XL Cena: od 2399 do 8599 EUR (2 599 až 8 999 $) Personalizace: Nové grafické vzory a kombinace prostřednictvím MyO

Info: https://www.orbea.com

Nová soutěž pro cyklistky a cyklisty!

VRCHOL VÝROBY KARBONOVÝCH RÁMŮ

PERFEKTNÍ VYVÁŽENÍ: Vytvoření nejlehčího rámu s dokonale vyladěnou tuhostí je jednoduchý cíl, ale je to proces, který vyžaduje roky konstrukčních dovedností a výrobních zkušeností.

Rámy OMX mísí vlákna s vysokým modulem až do 588 GPa s pevností v tahu 3800 MPa, což nám pomáhá dokonale vyladit hmotnost a tuhost u každého rámu.

Nejlepší materiály jsou skvělý začátek; jejich použití na chytré designy v rukou specializovaných inženýrů dělá konečný výsledek opravdu výjimečným. 

MISTROVSKÁ KONSTRUKCE: Nejvyšší kvalita dostupných předpřipravených uhlíkových listů je řezána laserem podle velikosti jednotlivých rámů, aby se minimalizovalo přebytečné překrývání materiálu.

Směr a rozložení vláken jsou vyladěny a upraveny pomocí testovacích prototypů a hodin předzpracování každého výrobního rámu před finálním zahříváním a zajišťují optimální zhutnění vlákna a pryskyřice s nejmenším množstvím uhlíku.

Cílem je hladké a rovnoměrné stlačení laminátů karbonu, kdy k eliminaci se používají plné formy EPS, polyuretanové a latexové vložky, které umožňují vyhlazení vrásek a nedokonalostí, při lisování rámů. 

TRVALÉ ZLEPŠOVÁNÍ: Skvělý design a dobře provedená konstrukce vytváří rámy, které přinášejí radost z jízdy. Rámy také řežeme, rentgenujeme, vrtáme, kroutíme, taháme a drtíme, abychom je vylepšili.

Analýza našich rámů pomocí řady proprietárních testovacích postupů, které jdou nad rámec průmyslových standardů, nám poskytují neocenitelná data, která uplatňujeme během procesu navrhování.

Něco z toho se děje v laboratoři, hodně na silnicích nebo na horách, ale vše je důležité, abychom mohli nabízet celoživotní záruky našim výrobkům.

Všechny tyto práce a ladění, plus o 5 mm kratší řetězová linka (430 mm), dále pak uchycení brzdového třmene pomocí standardu Flat mount dává novému OMX rámu váhu 1740 g včetně tlumiče (ve velikosti M). To znamená snížení o 250 g ve srovnání s rámem OMR. OIZ nyní nabízí tři úrovně svých rámů: OMX, OMR a HYDRO formovaný hliníkový.

Nová soutěž pro cyklistky a cyklisty!Nová soutěž pro cyklistky a cyklisty!

GEOMETRIE PRO ZÁVODY SVĚTOVÉHO POHÁRU

Závodní geometrie OIZu se narodila ze zkušeností mnoha let, které se věnujeme při navrhování kol pro závody světového poháru v XC. Pozice je agresivní, pohodlná a zároveň rychlá.

Na rozdíl od geometrie trialového modelu, která obětuje některé vlastnosti na úkor vytrvalosti, je XC geometrie přesná a intuitivní pro maximální přenos energie.

Úhly a rozměry jsou pečlivě zvažovány v každé individuální velikosti, maximalizují výkon zvýšením účinnosti.

OIZ ve své verzi XC má úhel hlavové trubky 69°, úhel sedadlové trubky 75° a reach 435mm (ve velikosti M). Délka zadní stavby OMX rámu je 430 mm pro výbušné zrychlení, manévrovatelnost a stoupání. Délka zadní stavby OMR rámů zůstává nezměněna (435 mm), navržena pro stabilitu ve vysoké rychlosti, bezpečné ovládání a pohodlí – ideální pro rychlou jízdu XC a Maraton. 

NOVÁ INTEGRACE

COCKPIT: OIZ nabízí zcela nový integrovaný vzhled s naprosto jedinečným designem OC hlavového složení / podložek / představce. Sestava nabízí volitelný držák počítače, který je kompatibilní se všemi hlavními značkami pomocí standardních adaptérů. Spolupráce s komponentami OC je detail, který dotváří špičkový pocit z našich moderních XC kol.

FLAT MOUNT: Zadní trojúhelník OMX navíc používá pro uchycení brzd standard Flat mount. Nízký profil tohoto systému poskytuje nejčistší, nejpevnější a nejlehčí možnou integraci třmenu s rámem.

VODÍTKO ŘETĚZU: Při závodech může i dokonale nastavené řazení, nerovnosti terénu nebo výměna kola způsobovat padání řetězu. Díky vodítku řetězu získají jezdci ještě větší klid, protože vědí, že řetěz neskončí mezi kolem a převodníky, kde by mohl poškodit rám.

NOVÉ MOŽNOSTI PERSONALIZACE

Nové grafické vzory posunou rámy OIZ OMX na další úroveň. K dispozici jsou tři jedinečná schémata designu. Další možností je pak kombinace matných a lesklých laků. Skrz MyO je možné samozřejmě vytvářet desítky tisíc barevných kombinací, které zajistí, že každý rám OIZ OMX lze individuálně přizpůsobit podle vašeho vkusu.

SOUTĚŽ O CYKLISTICKÉ DRESY

Soutěžní otázka je celkem jednoduchá – Kolik toto nové kolo ve velikosti rámu M váží?

Pravidla jsou následující – sledujte FB stránku Kolo pro život anebo Instagramový účet @kolopro. Do komentáře pod tento příspěvek napište svůj tip + označte dva kamarády. Tři výherce vylosujeme v Chrudimi, na závodě MANITOU Železné hory CARDION. 3 výherci se mohou těšit na nový cyklistický dres ORBEA.

Nová soutěž pro cyklistky a cyklisty!Nová soutěž pro cyklistky a cyklisty!

Dopravní soutěž mladých cyklistů

Dopravní soutěž mladých cyklistů (dále jen „DSMC“) vyhlašuje Ministerstvo dopravy – BESIP se spolu-vyhlašovateli, kterými jsou Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, Policejní prezidium Policie České republiky, Český červený kříž a další organizace. V Libereckém kraji je spolupořadatelem také Tým silniční bezpečnosti.

  • Cílem dopravní soutěže mladých cyklistů je:
  • • podněcovat a zvyšovat zájem žáků o dopravní výchovu a mobilitu, • ověřovat získané znalosti a dovednosti žáků základních škol, • uplatňování pravidel provozu na pozemních komunikacích v praxi, • zdokonalovat techniku bezpečné jízdy v silničním provozu, • poskytnout správnou první pomoc v krizových situacích, • přispívat ke zvýšení efektu výchovně-vzdělávací práce při dopravní výchově ve školách a školských zařízeních, • snižování příčin a následků dopravních nehod dětí a mladistvých, • vytváření návyků ohleduplnosti k ostatním účastníkům silničního provozu na pozemních komunikacích,
  • • ochota dodržování pravidel provozu na pozemních komunikacích.

Doplňkem dopravní výchovy jsou dopravní soutěže. Kvalitní příprava dětí na tyto soutěže a účast v nich může znamenat velký přínos pro vztah dětí k motorismu, pro pochopení všech zákonitostí dopravy a dodržování partnerských vztahů v provozu na pozemních komunikacích. Předpokladem je co nejšířší záběr soutěže.

Soutěž se vyhlašuje každoročně. Má podobu postupové soutěže od základních školních kol přes oblastní, okresní, krajská, republikové až po mezinárodní kolo (ETEC). Je určena především žákům základních škol odpovídajících ročníků víceletých gymnázií, popř. dalších alternativních škol, tedy žákům 10 – 16letým.

  • 1. kategorie – věk 10. – 12. let dosažených v příslušném kalendářním roce konání soutěže
  • 2. kategorie – věk 12. – 16. let dosažených v příslušném kalendářním roce konání soutěže

Soutěž sestává z povinných disciplín:

  • pravidla provozu na pozemních komunikacích (test) – teoretická část (ve všech kolech soutěže),
  • pravidla provozu na pozemních komunikacích (jízda po DDH) – praktická část (od okresního popř. oblastního kola),
  • jízda zručnosti (ve všech kolech soutěže),
  • zásady poskytování první pomoci (od okresního popř. oblastního kola),
  • labyrint (od krajského kola)

Obsah jednotlivých disciplín odpovídá požadavkům na znalosti a schopnosti žáků dané věkové kategorie a vychází z výchovně – vzdělávacích cílů příslušných ročníků škol.

Ministerstvo dopravy – BESIP ve spolupráci s Centrem služeb pro silniční dopravu připravilo pro rok 2020 aktualizované znění propozic „Dopravní soutěže mladých cyklistů“. Propozice zahrnují některé změny a úpravy. Všechny nové úpravy jsou podrobně popsány a vysvětleny v propozicích.

Pro usnadnění práce pedagogů i žáků v rámci přípravy na tuto soutěž jsou zveřejněny např.

vzorové testy pro mladší i starší soutěžní kategorii, a to včetně metodické podpory (průvodce) a klíče správných odpovědí pro disciplínu „Pravidla provozu na pozemních komunikacích – test“.

Dále jsou zveřejněny také vzorové mapy (včetně vyznačených správných průjezdů) pro novou disciplínu „Labyrint“, která nahrazuje původní disciplínu „Práce s mapou“.

Novinkou od roku 2020 je, že na evropské kolo této soutěže pojedou dvě družstva, která se nejlépe umístí v celostátním finále DSMC.  

Dopravní soutěž mladých cyklistů v Libereckém kraji 2021

Vlivem situace spojené s pandemií COVID-19 bylo DSMC jako v předchozím roce zrušeno.

Plánované termíny jednotlivých kol v DSMC v Libereckém kraji:

DSMC LK 2021 Liberec, Frýdlant, Chrastava, Český Dub Jablonec nad Nisou, Železný Brod, Tanvald Česká Lípa, Nový Bor Semily, Košťálov, Jilemnice, Turnov
DDH Liberec  Jablonec nad Nisou  Česká Lípa Košťálov
oblastní kolo 27. – 29. 4. 2021 12. – 13. 5. 2021 27. – 28. 5. 2021  20. – 21. 5. 2021 
krajské kolo Frýdlant. 3. – 4. 6. 2021
CF v Hradci Králové 15. – 17. 6. 2021
Budete mít zájem:  Vitamíny Pro Těhotné Druhý Trimestr?

Důležité tiskopisy ke stažení:

Důležité pro DSMC v Libereckém kraji:

Liberecký kraj přispívá k realizaci soutěží ve všech úrovních. Dále pak zabezpečuje krajské kolo soutěže.

DOPRAVNÍ SOUTĚŽ MLADÝCH CYKLISTŮ

DOPRAVNÍ SOUTĚŽ MLADÝCH CYKLISTŮ V ROCE 2021 JE ZRUŠENA.

NÍŽE UVEDENÉ TERMÍNY NEPLATÍ. 

STŘEDA 21. 4. 2021 – TÝN NAD VLTAVOU – OBLASTNÍ KOLO

STŘEDA 28. 4. 2021 – STRAKONICE – OKRESNÍ KOLO

ČTVRTEK 29. 4. 2021 – DAČICE / STUDENÁ – OBLASTNÍ KOLO

ÚTERÝ 4. 5. 2021 – ČESKÉ BUDĚJOVICE – OKRESNÍ KOLO 

ČTVRTEK 6. 5. 2021 – TŘEBOŇ – OBLASTNÍ KOLO 

ÚTERÝ 11. 5. 2021 – PRACHATICE – OKRESNÍ KOLO

ČTVRTEK 13. 5. 2021 – JINDŘICHŮV HRADEC – OBLASTNÍ KOLO 

ÚTERÝ 18. 5. 2021 – TÁBOR – OKRESNÍ KOLO OKRESU TÁBOR + OKRESNÍ KOLO OKRESU PÍSEK – SPOLEČNÁ SOUTĚŽ NA DDH V TÁBOŘE – ODDĚLENÉ POŘADÍ, SVOZ BUDE ZAJIŠTĚN 

ČTVRTEK 20. 5. 2021 – ČESKÝ KRUMLOV – OKRESNÍ KOLO 

STŘEDA 3. 6. 2021 – TÁBOR – KRAJSKÉ KOLO

DO KRAJSKÉHO KOLA POSTUPUJÍ V OBOU KATEGORIÍCH VÍTĚZOVÉ OKRESNÍCH KOL, V PŘÍPADĚ OKRESU JINDŘICHŮV HRADEC VÍTĚZOVÉ OBLASTNÍCH KOL. V KRAJSKÉM KOLE BUDE SOUTĚŽIT 9 DRUŽSTEV V MLADŠÍ A 9 DRUŽSTEV VE STARŠÍ KATEGORII.

TERMÍNY BYLY PROJEDNÁNY NA PORADĚ ŘEDITELŮ DDM V TÝNĚ NAD VLTAVOU DNE 12. 6. 2020.  

VE STŘEDU 30. ZÁŘÍ 2020 SE USKUTEČNÍ DOPRAVNÍ SOUTĚŽ MLADÝCH CYKLISTŮ PRO PRVNÍ STUPEŇ ZŠ ORP ČESKÉ BUDĚJOVICE NA DDH V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

VE ČTVRTEK 1. ŘÍJNA 2020 SE USKUTEČNÍ NA DDH V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH DOPRAVNÍ SOUTĚŽ JIHOČESKÉHO KRAJE 2020, JEŽ BUDE NÁHRADOU ZA ZRUŠENOU DOPRAVNÍ SOUTĚŽ MLADÝCH CYKLISTŮ. 

LETOŠNÍ ROČNÍK DOPRAVNÍ SOUTĚŽE MLADÝCH CYKLISTŮ BYL ZRUŠEN S OHLEDEM NA AKTUÁLNÍ SITUACI.

DOPRAVNÍ SOUTĚŽ MLADÝCH CYKLISTŮ V ROCE 2020 BYLA ZRUŠENA!!!

STŘEDA 22. 4. 2020 – TÝN NAD VLTAVOU – OBLASTNÍ KOLO – ZRUŠENO

STŘEDA 29. 4. 2020 – STRAKONICE – OKRESNÍ KOLO – ZRUŠENO 

ČTVRTEK 30. 4. 2020 – DAČICE / STUDENÁ – OBLASTNÍ KOLO – ZRUŠENO

ÚTERÝ 5. 5. 2020 – ČESKÉ BUDĚJOVICE – OKRESNÍ KOLO – ZRUŠENO

ČTVRTEK 7. 5. 2020 – TŘEBOŇ – OBLASTNÍ KOLO – ZRUŠENO

ÚTERÝ 12. 5. 2020 – PRACHATICE – OKRESNÍ KOLO – ZRUŠENO

STŘEDA 13. 5. 2020 – TÁBOR – OKRESNÍ KOLO – ZRUŠENO

ČTVRTEK 14. 5. 2020 – JINDŘICHŮV HRADEC – OBLASTNÍ KOLO – ZRUŠENO 

ÚTERÝ 19. 5. 2020 – PÍSEK – OKRESNÍ KOLO – ZRUŠENO

ČTVRTEK 21. 5. 2020 – ČESKÝ KRUMLOV – OKRESNÍ KOLO – ZRUŠENO

STŘEDA 3. 6. 2020 – ČESKÉ BUDĚJOVICE – KRAJSKÉ KOLO – ZRUŠENO 

CELOSTÁTNÍ FINÁLE DSMC V HRADCI KRÁLOVÉ VE DNECH 16. – 18. 6. 2020 SE NEUSKUTEČNÍ. 

DALŠÍ DOPRAVNÍ SOUTĚŽE V JIHOČESKÉM KRAJI V ROCE 2020:

HOPSÁRIUM ČESKÉ BUDĚJOVICE – KRAJSKÁ SOUTĚŽ MŠ – ZRUŠENA 

ČTVRTEK 23. 4. 2020 – TÝN NAD VLTAVOU – O POHÁR MĚSTSKÉ POLICIE TNV – ZRUŠENA

STŘEDA 30. 9. 2020 – ČESKÉ BUDĚJOVICE – SOUTĚŽ PRO I. STUPEŇ ZŠ ORP ČESKÉ BUDĚJOVICE 

ČTVRTEK 1. 10. 2020 – DOPRAVNÍ SOUTĚŽ JIHOČESKÉHO KRAJE 2020 – PRO POZVANÉ A VYBRANÉ ŠKOLY

PROPOZICE DSMC 2020 – NOVINKA

KRAJSKÉ KOLO DSMC 2021 SE USKUTEČNÍ 3. 6. V TÁBOŘE.

  • RÁMCOVÉ PROPOZICE DSMC 2019 
  • DOPRAVNÍ SOUTĚŽ MLADÝCH CYKLISTŮ – BROŽURA
  • TERMÍNY DOPRAVNÍ SOUTĚŽE MLADÝCH CYKLISTŮ V KRAJI V ROCE 2019:

STŘEDA 10. 4. 2019 – HOPSÁRIUM ČESKÉ BUDĚJOVICE – DOPRAVNÍ SOUTĚŽ PRO MATEŘSKÉ ŠKOLY  (AKCE PROBĚHLA)

ÚTERÝ 16. 4. 2019 – TÝN NAD VLTAVOU – DS O POHÁR MĚSTSKÉ POLICIE  (AKCE PROBĚHLA)

STŘEDA 17. 4. 2019 – TÝN NAD VLTAVOU – OBLASTNÍ KOLO  (AKCE PROBĚHLA)

ÚTERÝ 23. 4. 2019 – TŘEBOŇ – OBLASTNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

STŘEDA 24. 4. 2019 – STRAKONICE – OKRESNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

ÚTERÝ 30. 4. 2019 – ČESKÉ BUDĚJOVICE – OKRESNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

PÁTEK 10. 5. 2019 – JINDŘICHŮV HRADEC – OBLASTNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

ÚTERÝ 14. 5. 2019 – PRACHATICE – OKRESNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

STŘEDA 15. 5. 2019 – PÍSEK – OKRESNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

ČTVRTEK 16. 5. 2019 – DAČICE – OBLASTNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

ÚTERÝ 21. 5. 2019 – TÁBOR – OKRESNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

STŘEDA 22. 5. 2019 – ČESKÝ KRUMLOV – OKRESNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

ČTVRTEK 23. 5. 2019 – OBEC STUDENÁ SE SPOLUÚČASTÍ MĚSTA DAČICE – OKRESNÍ KOLO  OKRESU JINDŘICHŮV HRADEC  (AKCE PROBĚHLA)

STŘEDA 29. 5. 2019 – JINDŘICHŮV HRADEC – KRAJSKÉ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

TERMÍNY BYLY PROJEDNÁNY NA PORADĚ ŘEDITELŮ DDM V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH DNE 22. 6. 2018.

CELOSTÁTNÍ FINÁLE DSMC VE DNECH 18. – 20. ČERVNA 2019 HOSTIL LIBEREC

RÁMCOVÉ PROPOZICE DOPRAVNÍ SOUTĚŽE MLADÝCH CYKLISTŮ A POKYNY K ORGANIZACI – 2018 – NOVINKA 

TERMÍNY DOPRAVNÍ SOUTĚŽE MLADÝCH CYKLISTŮ V KRAJI V ROCE 2018:

ÚTERÝ 17. 4. 2018 – ČESKÉ BUDĚJOVICE – DS MŠ V HOPSÁRIU (AKCE PROBĚHLA)

STŘEDA 18. 4. 2018 – TÝN NAD VLTAVOU – OBLASTNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

ČTVRTEK 19. 4. 2018 – TÝN NAD VLTAVOU – DS O POHÁR MĚSTSKÉ POLICIE (AKCE PROBĚHLA)

STŘEDA 25. 4. 2018 – STRAKONICE – OKRESNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

ČTVRTEK 3. 5. 2018 – ČESKÉ BUDĚJOVICE – OKRESNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

ČTVRTEK 3. 5. 2018 – TŘEBOŇ – OBLASTNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

ČTVRTEK 10. 5. 2018 – TÁBOR – OKRESNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

ČTVRTEK 10. 5. 2018 – PRACHATICE – OKRESNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA) 

ÚTERÝ 15. 5. 2018 – DAČICE – OBLASTNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

ÚTERÝ 15. 5. 2018 – PÍSEK – OKRESNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

STŘEDA 16. 5. 2018 – JINDŘICHŮV HRADEC – OBLASTNÍ KOLO  (AKCE PROBĚHLA)

STŘEDA 23. 5. 2018 – ČESKÝ KRUMLOV – OKRESNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

ČTVRTEK 24. 5. 2018 – TŘEBOŇ – OKRESNÍ KOLO  OKRESU JINDŘICHŮV HRADEC (AKCE PROBĚHLA)

STŘEDA 30. 5. 2018 – TÁBOR – KRAJSKÉ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

CELOSTÁTNÍ FINÁLE DSMC V ROCE 2018 HOSTILO MĚSTO BRNO VE DNECH 19. – 21. ČERVNA NA ADRESE BAUEROVA 322/7, 603 00 BRNO

OPĚT DĚKUJEME VŠEM POŘADATELŮM A ORGANIZÁTORŮM ZA ZDÁRNÝ PRŮBĚH JEDNOTLIVÝCH SOUTĚŽNÍCH KOL V NAŠEM KRAJI V LETOŠNÍM ROCE

TERMÍNY DOPRAVNÍ SOUTĚŽE MLADÝCH CYKLISTŮ V KRAJI V ROCE 2017:

ČTVRTEK 20. 4. 2017 – TÝN NAD VLTAVOU – OBLASTNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

STŘEDA 26. 4. 2017 – STRAKONICE – OKRESNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

ČTVRTEK 27. 4. 2017 – TŘEBOŇ – OBLASTNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

ÚTERÝ 2. 5. 2017 – JINDŘICHŮV HRADEC – OBLASTNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

STŘEDA 3. 5. 2017 – ČESKÉ BUDĚJOVICE – OKRESNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

ČTVRTEK 4. 5. 2017 – PRACHATICE – OKRESNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

STŘEDA 10. 5. 2017 – TÁBOR – OKRESNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

ČTVRTEK 11. 5. 2017 – DAČICE – OBLASTNÍ KOLO  (AKCE PROBĚHLA)

STŘEDA 17. 5. 2017 – JINDŘICHŮV HRADEC – OKRESNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA) 

ČTVRTEK 18. 5. 2017 – PÍSEK – OKRESNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

ÚTERÝ 23. 5. 2017 – ČESKÝ KRUMLOV – OKRESNÍ KOLO – SOUTĚŽ ZRUŠENA 

STŘEDA 1. 6. 2017 – ČESKÉ BUDĚJOVICE – KRAJSKÉ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

ÚTERÝ 13. 6. – ČTVRTEK 15. 6. 2017 – TÁBOR – CELOSTÁTNÍ FINÁLE (AKCE PROBĚHLA)

DĚKUJEME VŠEM POŘADATELŮM A ORGANIZÁTORŮM ZA ZDÁRNÝ PRŮBĚH JEDNOTLIVÝCH SOUTĚŽNÍCH KOL V NAŠEM KRAJI V LETOŠNÍM ROCE

POKYNY PRO ZAJIŠTĚNÍ SOUTĚŽÍ K 1. 1. 2016

http://www.ibesip.cz/data/web/dsmc-2016/ramcove-propozice-2016.pdf 

TERMÍNY DOPRAVNÍ SOUTĚŽE MLADÝCH CYKLISTŮ 2016 BYLY PROJEDNÁNY NA PORADĚ ŘEDITELŮ DDM A OŠMT KRAJSKÉHO ÚŘADU JIHOČESKÉHO KRAJE DNE 9. 9. 2015

TERMÍNY DOPRAVNÍ SOUTĚŽE MLADÝCH CYKLISTŮ V KRAJI V ROCE 2016:

ČTVRTEK 21. 4. 2016 – TÝN NAD VLTAVOU – OBLASTNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

STŘEDA 27. 4. 2016 – STRAKONICE – OKRESNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

ČTVRTEK 28. 4. 2016 – TŘEBOŇ – OBLASTNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

ÚTERÝ 3. 5. 2016 – JINDŘICHŮV HRADEC – OBLASTNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

STŘEDA 4. 5. 2016 – ČESKÉ BUDĚJOVICE – OKRESNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

ČTVRTEK 5. 5. 2016 – PRACHATICE – OKRESNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

ÚTERÝ 10. 5. 2016 – TÁBOR – OKRESNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

ČTVRTEK 12. 5. 2016 – DAČICE – OBLASTNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA) 

ČTVRTEK 12. 5. 2016 – PÍSEK – OKRESNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

ČTVRTEK – 19. 5. 2016 – TŘEBOŇ – OKRESNÍ KOLO OKRESU JINDŘICHŮV HRADEC (AKCE PROBĚHLA)

STŘEDA 25. 5. 2016 – ČESKÝ KRUMLOV – OKRESNÍ KOLO (AKCE PROBĚHLA)

ČTVRTEK 2. 6. 2016 – STUDENÁ (OKRES JINDŘICHŮV HRADEC) – KRAJSKÉ KOLO (AKCE PROBĚHLA) 

ÚTERÝ 14. 6. – ČTVRTEK 16. 6. 2016 – CELOSTÁTNÍ FINÁLE – NYMBURK (AKCE PROBĚHLA) 

22. – 25. ZÁŘÍ 2016 – EVROPSKÉ FINÁLE ETEC – ÚSTÍ NAD LABEM, ÚSTECKÝ  KRAJ 

Budete mít zájem:  Vliv Chůze Na Zdraví?

DĚKUJEME VŠEM ORGANIZÁTORŮM A ÚČASTNÍKŮM ZA ZDÁRNÝ PRŮBĚH JEDNOTLIVÝCH SOUTĚŽNÍCH KOL V ROCE 2015 V NAŠEM KRAJI.

TERMÍNY DOPRAVNÍ SOUTĚŽE MLADÝCH CYKLISTŮ 2015:

STŘEDA 29. 4. 2015 – STRAKONICE – OKRESNÍ KOLO

ÚTERÝ 5. 5. 2015 – PRACHATICE – OKRESNÍ KOLO

ČTVRTEK 7. 5. 2015 – TŘEBOŇ – OBLASTNÍ KOLO

ÚTERÝ 12. 5. 2015 – DAČICE – OBLASTNÍ KOLO

ÚTERÝ 12. 5. 2015 – TÁBOR – OKRESNÍ KOLO

STŘEDA 13. 5. 2015 – ČESKÉ BUDĚJOVICE – OKRESNÍ KOLO

STŘEDA 13. 5. 2015 – JINDŘICHŮV HRADEC – OBLASTNÍ KOLO

ČTVRTEK 21. 5. 2015 – PÍSEK – OKRESNÍ KOLO

ÚTERÝ 26. 5. 2015 – STUDENÁ – OKRESNÍ KOLO OKRESU JINDŘICHŮV HRADEC  

STŘEDA 27. 5. 2015 – ČESKÝ KRUMLOV – OKRESNÍ KOLO

ÚTERÝ 9. 6. 2015 – PRACHATICE – KRAJSKÉ KOLO

TERMÍNY KRAJSKÝCH KOL A CELOSTÁTNÍHO FINÁLE DSMC 2015 

CELOSTÁTNÍ FINÁLE SE USKUTEČNILO 16. – 18. ČERVNA 2015 V CHOMUTOVĚ A KADANI.

V PÁTEK 5. 9. 2014 SE USKUTEČNILA PORADA ORGANIZÁTORŮ V DDM ČESKÉ BUDĚJOVICE, NA KTERÉ SE PROBÍRALY TERMÍNY JEDNOTLIVÝCH SOUTĚŽNÍCH KOL PRO ROK 2015.

DĚKUJEME VŠEM VYHLAŠOVATELŮM A ORGANIZÁTORŮM DSMC ZA SPOLUPRÁCI V LETOŠNÍM ROCE.

CELOSTÁTNÍ FINÁLE DSMC 2014 SE USKUTEČNILO VE DNECH 17. – 19. 6.VE FRENŠTÁTU POD RADHOŠTĚM

  1. TERMÍNY KRAJSKÝCH KOL A REPUBLIKOVÉHO FINÁLE V ROCE 2014
  2. PROPOZICE A POKYNY K ORGANIZACI DOPRAVNÍ SOUTĚŽE MLADÝCH CYKLISTŮ
  3. DSMC 2014 V JIHOČESKÉM KRAJI: 

29. 5. 2014 – TÁBOR – KRAJSKÉ KOLO

22. 5. 2014 – JINDŘICHŮV HRADEC – OKRESNÍ KOLO

21. 5. 2014 – ČESKÝ KRUMLOV – OKRESNÍ KOLO

15. 5. 2014 – TŘEBOŇ – OBLASTNÍ KOLO

14. 5. 2014 – ČESKÉ BUDĚJOVICE – OKRESNÍ KOLO

13. 5. 2014 – TÁBOR – OKRESNÍ KOLO

13. 5. 2014 – PÍSEK – OKRESNÍ KOLO

13. 5. 2014 – DAČICE – OBLASTNÍ KOLO

7. 5. 2014 – JINDŘICHŮV HRADEC – OBLASTNÍ KOLO

6. 5. 2014 – PRACHATICE – OKRESNÍ KOLO 

23. 4. 2014 – STRAKONICE – OKRESNÍ KOLO

DSMC 2013 V JIHOČESKÉM KRAJI:

VŠECHNA SOUTĚŽNÍ KOLA SE USKUTEČNILA ZA FINANČNÍ PODPORY JIHOČESKÉHO KRAJE – KRAJSKÉHO ÚŘADU 

12. 6. 2013 – ČESKÉ BUDĚJOVICE – KRAJSKÉ KOLO

28. 5. 2013 – TŘEBOŇ – OKRESNÍ KOLO OKRESU JINDŘICHŮV HRADEC  

23. 5. 2013 – PRACHATICE – OKRESNÍ KOLO

22. 5. 2013 – ČESKÝ KRUMLOV – OKRESNÍ KOLO

21. 5. 2013 – DAČICE – OBLASTNÍ KOLO

16. 5. 2013 – PÍSEK – OKRESNÍ KOLO 

15. 5. 2013 – ČESKÉ BUDĚJOVICE – OKRESNÍ KOLO 

14. 5. 2013 – TÁBOR – OKRESNÍ KOLO 

9. 5. 2013 – JINDŘICHŮV HRADEC – OBLASTNÍ KOLO

7. 5. 2013 – TŘEBOŇ – OBLASTNÍ KOLO

24. 4. 2013 – STRAKONICE – OKRESNÍ KOLO 

18. 4. 2013 – TÝN NAD VLTAVOU – OBLASTNÍ KOLO

DSMC 2012 V JIHOČESKÉM KRAJI:

30. 5. 2012 – TÁBOR – KRAJSKÉ KOLO

23. 5. 2012 – ČESKÝ KRUMLOV – OKRESNÍ KOLO

17. 5. 2012 – JINDŘICHŮV HRADEC – OKRESNÍ KOLO

16. 5. 2012 – PÍSEK – OKRESNÍ KOLO

15. 5. 2012 – TÁBOR – OKRESNÍ KOLO

10. 5. 2012 – ČESKÉ BUDĚJOVICE – OKRESNÍ KOLO

3. 5. 2012 – DAČICE – OBLASTNÍ KOLO

3. 5. 2012 – PRACHATICE – OKRESNÍ KOLO

2. 5. 2012 – TŘEBOŇ – OBLASTNÍ KOLO

26. 4. 2012 – JINDŘICHŮV HRADEC – OBLASTNÍ KOLO

25. 4. 2012 – STRAKONICE – OKRESNÍ KOLO

DSMC 2011 V JIHOČESKÉM KRAJI:

ÚTERÝ 21. 6. – ČTVRTEK 23. 6. 2011 – TŘEBOŇ – CELOSTÁTNÍ FINÁLE

PONDĚLÍ 30. 5. 2011 – JINDŘICHŮV HRADEC – KRAJSKÉ KOLO

ČTVRTEK 19. 5. 2011 – TŘEBOŇ – OKRESNÍ KOLO (JH, TŘ, DA)

STŘEDA 18. 5. 2011 – ČESKÝ KRUMLOV – OKRESNÍ KOLO

ČTVRTEK 12. 5. 2011 – DAČICE – OBLASTNÍ KOLO

ČTVRTEK 12. 5. 2011 – PÍSEK – OKRESNÍ KOLO

ÚTERÝ 10. 5. 2011 – TÁBOR – OKRESNÍ KOLO

ČTVRTEK 5. 5. 2011 – TŘEBOŇ – OBLASTNÍ KOLO

STŘEDA 4. 5. 2011 – JINDŘICHŮV HRADEC – OBLASTNÍ KOLO

STŘEDA 4. 5. 2011 – ČESKÉ BUDĚJOVICE – OKRESNÍ KOLO

ÚTERÝ 3. 5. 2011 – PRACHATICE – OKRESNÍ KOLO

STŘEDA 27. 4. 2011 – STRAKONICE – OKRESNÍ KOLO

Nový velodrom už má svou podobu

Vedení města Brna dnes představilo plánovanou podobu nového velodromu. Ten bude stát v ulici Hněvkovského na Komárově do konce roku 2021. Náklady na výstavbu se budou pohybovat od 350 do 400 milionů korun. S dřevěnou dráhou dlouhou 250 metrů velodrom umožní v Brně pořádat mezinárodní soutěže, bude ale také komplexním centrem pro vrcholové sportovce.

V současné době cyklistům podobný prostor v Brně chybí. Původní velodrom nedaleko výstaviště je totiž sice stále největší podobnou stavbou v Česku, svými parametry už ale neodpovídá současným požadavkům moderní cyklistiky.

„Nesmírně se těšíme, že budeme mít vlastní zázemí, díky němuž se vyrovnáme vyspělým státům a nebudeme muset jezdit trénovat jinam.

Nejčastěji jezdíme do Vídně, z každého tréninku se ale kvůli náročné logistice stává vlastně celodenní záležitost,“ podotkl dráhový cyklista a vicemistr světa Tomáš Bábek.

S novým velodromem budou moci brněnští cyklisté navázat na bohatou historii pořádání závodů s mezinárodní účastí. Ta začala už více než před stoletím. V letech 1969 a 1981 dokonce Brno hostilo světové šampionáty v dráhové cyklistice. 400 metrů dlouhá betonová dráha s jen částečným zastřešením na původním velodromu už ale není vhodná ani pro plnohodnotné trénování.

„Brněnští cyklisté si zaslouží lepší podmínky a nové možnosti pro rozvoj. A to nejen proto, aby mohli navázat na tak bohatou tradici pořádání velkých závodů.

Trénovat za každého počasí na částečně krytém oválu rozhodně není v dnešní době standardní.

Jsem tedy opravdu rád, že nový velodrom získává konečně konkrétní obrysy a začátek jeho stavby už je na dohled,“ uvedl primátor města Brna Petr Vokřál.

Společnost Arch.Design pro ulici Hněvkovského v Komárově zpracovávala územní studii a navrhla tam i další již fungující sportoviště – například pro cyklokros, in-line bruslení, U-rampu pro skateboard, tréninkové hřiště pro baseball, víceúčelová hřiště a hřiště v areálu FC Sparta Brno. Velodrom je tak posledním navrženým projektem, jehož výstavba se doposud nerealizovala.

Letos byla ale stavba zařazena mezi strategické projekty města. Přípravy díky tomu výrazně pokročily. Předpokládá se, že dokončena by měla být do konce roku 2021. Na přípravách zaštítěných městskou společností STAREZ-SPORT a. s. se podílejí například všechny dotčené odbory Magistrátu města Brna a také brněnské cyklistické kluby Dukla a Favorit.

Jakmile bude v prosinci zpracována technická studie, bude se zadávat zakázka na zpracování projektové dokumentace. Na jejím základě pak bude možné zažádat o povolení nutná k započetí stavby.

„Náklady na vybudování velodromu se budou pohybovat v rozmezí od 350 do 400 milionů korun – přesnou částku určí až výběrové řízení na dodavatele stavby. Do roku 2021 by mělo být hotovo. Nový velodrom by měl mít kapacitu 2000 pevných a 500 mobilních sedadel a klopenou dráhu dlouhou 250 metrů a širokou osm metrů,“ řekl 1. náměstek primátora Petr Hladík.

Velodrom bude umožňovat i pořádání špičkových cyklistických akcí podle parametrů mezinárodní cyklistické unie UCI. Žádný takový areál nefunguje v Česku ani na Slovensku.

„Velodrom bude mít dvě podlaží. Ve spodním bude zázemí pro cyklisty, úschovna pro kola nebo dvě hřiště na kolovou. V horním bude například ubytovna pro 40 cyklistů, restaurace, ústav sportovní medicíny a prostor, kde bude možné simulovat vysokohorské prostředí. Bude to komplexní centrum pro vrcholové sportovce,“ popsal radní pro oblast školství, mládeže a tělovýchovy Jaroslav Suchý.

Kromě toho bude mít ve středové části oválu také prostor pro provozování gymnastiky či sálových míčových sportů.

Cyklistika – Wikipedie

Cyklistika Disciplíny
vizte v textu Vrcholné soutěže Olympijské hry

od roku 1896 Mezinárodní federace Název

Mezinárodní cyklistická unie Web

www.uci.ch Národní svaz Název

Český svaz cyklistiky Web

www.ceskysvazcyklistiky.cz

Cyklistika je jízda na jízdním kole s rekreačním, sportovním, turistickým či dopravním zaměřením. K populárním sportovním soutěžím patří nejrychlejší zdolání tratě na dráze, silnici nebo v terénu vlastním úsilím. Cyklistika s rekreačním zaměřením se nazývá cykloturistika, organizovaná cyklistika v dopravě se nazývá cyklojízda, přeprava na jízdním kole z místa A do místa B za účelem dopravy do zaměstnání, škol a za službami se označuje jako cyklodoprava.

Vybrané světové závody

Etapový
Jednodenní
Poznámka
Belgie
Francie
Itálie
Nizozemsko
Španělsko
Švýcarsko
—- E3 Harelbeke Zdeněk Štybar 2019
—- Kolem Flander
—- Lutych-Bastogne-Lutych
Tour de France Paříž–Nice
Critérium du Dauphiné Paříž-Tours
Tour de l'Avenir Paříž–Roubaix
Giro d'Italia Giro di Lombardia
Tirreno–Adriatico Milán – San Remo
—- Strade Bianche Zdeněk Štybar 2015
—- Amstel Gold Race Roman Kreuziger 2013
Vuelta a España —-
Kolem Katalánska —-
Tour de Suisse —- Roman Kreuziger 2008
Kolem Romandie —- Roman Kreuziger 2009
Budete mít zájem:  Jak Rozhýbat Hrudní Páteř?

Historie závodní cyklistiky

Historie cyklistiky je ve svých počátcích úzce spjata s vývojem jízdního kola. Tak jak se kolo vyvíjelo, zlepšovaly se jeho jízdní vlastnosti a rozšiřoval okruh aktivních jezdců, začaly se objevovat i první závody.

První závody na vysokých kolech se konaly roku 1868 na trase Paříž-Rouen. V roce 1893 byla založena světová federace (ICEA), která se roku 1900 přetransformovala na dnešní Světovou cyklistickou unii (UCI). Cyklistika je již od prvních her součástí olympijského programu.

V roce 1893 bylo první mistrovství světa v dráhové, a v roce 1921 první mistrovství v silniční cyklistice. V roce 1883 se konaly i historicky první cyklistické závody v Praze, český cyklista Josef Kohout skončil druhý za Němcem Juliem Huberem. V roce 1890 byla v Kroměříži velkým mezinárodním závodem otevřena první cyklistická dráha na Moravě.

Roku 1903 se konal první ročník Tour de France, 1909 Giro d'Italia.

Druhy závodní cyklistiky

  • rychlostní cyklistika
    • dráhová cyklistika
    • silniční cyklistika
  • terénní cyklistika
    • BMX
    • biketrial
    • MTB (horská kola)
    • cyklokros
  • sálová cyklistika
    • kolová
    • krasojízda

Český svaz cyklistiky

Český svaz cyklistiky je nejstarší sportovní svaz v České republice. Byl založen v listopadu roku 1883 na pražském Smíchově.

Roku 1900 nebyla Česká ústřední jednota velocipedistů přijata v Paříži mezi zakládající členy UCI – Union Cycliste Internationale, neměla totiž dle některých funkcionářů nárok na samostatnost v systému Rakousko-Uherska. Za člena UCI byla přijata až v roce 1920 v Antverpách.

Jeden z profesionálních českých týmu

České cyklistické týmy

Peloton na ženském etapovém závodu Tour de Feminin

  • MG BIKE TEAM
  • FORCE TEAM JESENÍK
  • Sportcomplex Břeclav
  • Elkov Kasper Team
  • Elkov Author (Whirlpool Author, Bauknecht Author)
  • Topforex Lapierre (Lawi Author)
  • CK Příbram Fany Gastro
  • Dukla Praha
  • Dukla Brno
  • Favorit Brno
  • SKC TUFO Prostějov
  • SCM Kovo Praha
  • SKP Duha Lanškroun
  • AC Sparta Praha cycling
  • FOCUS Cycling Znojmo
  • KCK Zlín
  • Max Cursor
  • Remerx Merida team Kolín
  • TJ Cykloprag
  • KC KOOPERATIVA Jablonec nad Nisou

Související články

  • Mistrovství světa v silniční cyklistice
  • Závod míru
  • Dopravní cyklistika

Externí odkazy

  • Obrázky, zvuky či videa k tématu cyklistika na Wikimedia Commons
  • Slovníkové heslo cyklista ve Wikislovníku
  • Český svaz cyklistiky
  • Union Cycliste Internationale
  • NaKole.cz
  • Bike – Forum
  • ČeMBA
  • MTBS.cz
  • CykloNovinky.cz
  • Prahou na kole – portál pro městské cyklisty v Praze
  • Brno na kole – portál pro městské cyklisty v Brně
  • Ostravou na kole – portál pro městské cyklisty v Ostravě
  • Plzeň na městském kole – článek pro cyklisty s tipy na průjezd městem + mapa stojanů na kola v centru

Portály: Cyklistika

Autoritní data: GND: 4048155-4 | PSH: 10001 | LCCN: sh85035070 | WorldcatID: lccn-sh85035070

Citováno z „https://cs.wikipedia.org/w/index.php?title=Cyklistika&oldid=19631963“

WE LOVE CYCLING ROZJEZDÍ ČESKO

Globální cyklistická platforma We Love Cycling přijíždí do České republiky.

Ambiciózní cyklistický projekt podporovaný značkou ŠKODA připomíná počátky největší domácí automobilky, která jako první nevyrobila automobil ani motocykl, ale jízdní kolo.

Značka ŠKODA se tímto počinem vrací ke svým kořenům a chce posílit vědomí, že dokáže být partnerem individuální mobility nejen motoristů, ale také cyklistů. Právě těmto dvěma uživatelským skupinám má být rádcem, pomocníkem a jejich podporovatelem.

ŠKODA AUTO HNACÍM MOTOREM CYKLISTŮ

Cyklistická platforma We Love Cycling (WLC) funguje na globální úrovni (www.welovecycling.com) již pátým rokem. Dosud existuje v deseti zemích, letos ji ŠKODA AUTO přiváží také do České republiky, a to s jasným cílem: vytvořit komplexní platformu pro cyklisty všech úrovní a zájmů.

Jak vyplývá z datového projektu Češi v sedle, který byl vytvořen pro We Love Cycling, v České republice jezdí na kole alespoň občas 63 % populace.

V porovnání s Holandskem, které vykazuje dle Eurobarometru číslo podstatně vyšší (87 %), tak má značka ŠKODA jasný úkol – rozšířit řady cyklistů.

„Značka ŠKODA je s cyklistikou silně spojena od počátku své existence. Toto pouto zahrnuje nejen nejvýznamnější světové závody profesionální i poloprofesionální úrovně, ale i klání pro nejširší cyklistickou veřejnost.

Platforma We Love Cycling je proto vhodným doplněním našich dosavadních aktivit v oblasti cyklistiky. Věříme, že na základě našich dosud získaných zkušeností dokážeme nabídnout širokému spektru cyklistů všech úrovní a zájmů unikátní obsah.

Chceme být partnerem, poradcem, motivátorem a hnacím motorem všech cyklistů,“ říká Petr Janeba, ředitel marketingu ŠKODA AUTO Česká republika.

ČEŠI V SEDLE

V České republice si jízdní kolo nejvíce oblíbili na severovýchodě země, tedy na Královéhradecku, Pardubicku a Liberecku. Alespoň občas se zde, dle statistik projektu Češi v sedle, na kole dopravuje téměř 70 % obyvatel. Nejméně si kolo oblíbili na severozápadě republiky.

Alespoň občas zde na něj sedne podprůměrných 42 % obyvatel. Nejvstřícnějším místem pro cyklistiku byly dle ankety Cyklobarometr v roce 2018 zvoleny Otrokovice, které v hodnocení cyklistů získaly nejlepší hodnocení.

Posuzována byla čtyři kritéria: stav cyklodopravy, komfort na cestách, stav infrastruktury a bezpečnost cyklistů, respondenti hodnotili na stupnici 1 – 6, přičemž čím nižší celkový průměr, tím lepší výsledek.

Druhým nejvstřícnějším městem pro cyklisty byly podle respondentů ankety zvoleny Pardubice, třetí místo připadlo na Hradec Králové.

VLASTNÍ REDAKCE A TÉMA BEZPEČNOSTI

Cyklistická platforma We Love Cycling pracuje v České republice s pětičlennou redakcí. Ta na adrese www.welovecycling.cz vytváří vlastní obsah nebo využívá synergie ostatních národních redakcí projektu WLC v jednotlivých zemích.

„Všechny naše regionální mutace vycházejí ze stejného konceptu – mapují důležité události profesionální cyklistiky z domova i ze světa, přinášejí inspirativní příběhy a osudy profesionálů i nadšenců.

Radí v tréninku, výživě, údržbě a výběru jízdních kol, inspirují a v neposlední řadě jsou patronem bezpečnosti cyklistů na silnicích i v terénu,“ říká k obsahu Josef Matějovič, lídr globální platformy We Love Cycling, a dodává, že v měsíci dubnu bude ve všech regionálních verzích hlavním tématem bezpečnost, kterou doprovází kampaň pod názvem: Stay On The Safe Side (Nezapomínejte na bezpečnost/Držte se na správné straně).

Kampaň proběhne rovněž v české mutaci s cílem posílit bezpečnost a spolupráci dvou účastníků silničního provozu – motoristů a cyklistů. Při právě probíhajícím veletrhu For Bikes se otázce bezpečnosti a edukaci v této oblasti bude věnovat iniciativa Bezpečný pátek, která, tak jako We Love Cycling, má hlavní cíl: učinit české silnice bezpečnějšími.

SILNÉ SPOJENÍ S AMBASADORY

V úsilí značky ŠKODA spojit světy cyklistů a řidičů hrají významnou roli ambasadoři platformy We Love Cycling.

Ambiciózní počin se silnou podporou v zádech si nemůže za partnery a ambasadory vybrat nikoho jiného než nejlepší domácí cyklisty.

Česká verze platformy We Love Cycling se pyšní podporou profesionální cyklistky Karly Štěpánové. Svůj jedinečný příběh spojila s odhodláním, které ji dovedlo do české reprezentace.

„Mým největším tahounem jsou mé sny. Mít velké sny a jít za nimi je cesta, kterou jsem zvolila. Platforma We Love Cycling je ve svém úsilí podobná mým krokům, proto s radostí a odhodláním spojuji své jméno právě s tímto projektem,“ říká mistryně České republiky a reprezentantka Karla Štěpánová.

Jedním z těch, kteří své jméno spojili s platformou We Love Cycling již v jejím počátku, je bývalý profesionální hendikepovaný cyklista Jiří Ježek. Jiří je zároveň ambasadorem cyklistické platformy WLC na globální úrovni.

„Na kole, v životě, v každé spolupráci hledám smysl. V platformě We Love Cycling jsem ho našel. Je partnerem cyklistů všech úrovní, největším podporovatelem cyklistiky nejen doma, ale také ve světě. Pro cyklistické sny neexistuje lepší partner,“ říká Jiří Ježek.

WE LOVE CYCLING CLUB

Cyklistická platforma We Love Cycling chce rozjezdit Česko. Ve své české verzi navíc nabídne komunitní klub We Love Cycling Club, který je určen všem nadšeným cyklistům.

„Nabízí spojení napříč republikou, zájmy i časem. Členům přináší výhody v podobě odborných rad a tipů pro lepší jízdu a sportovní zážitky. Těm, kteří závodí, navíc zajistíme zázemí srovnatelné s podmínkami elitních jezdců,“ říká Michal Kramer, lídr platformy We Love Cycling v ČR.

V rámci uvedení projektu WLC je připravena atraktivní soutěž o elektrokolo ŠKODA v hodnotě 78 000 Kč. Celá soutěž startuje počínaje dnešním dnem na www.welovecycling.com/cs/soutez-o-ebike.

Hlavním motivem soutěže je video s otevřeným koncem. Má tři protagonisty: Jana Kopeckého, mistra světa v rallye kategorie WRC 2, Jiřího Ježka, paralympijského cyklistu, a Karlu Štěpánovou, reprezentantku ČR v cyklokrosu.

Každý z nich jede na svém stroji jinou trasu. Karla Štěpánová na MTB jízdním kole nejkratší úsek, Jirka Ježek na silničním kole střední část a Honza Kopecký absolvuje ve svém závodním speciálu ŠKODA FABIA R5 nejdelší část trasy.

Cíl je pro všechny jezdce stejný.

„Podstatou naší soutěže je, aby fanoušci tipovali, kdo z našich tří soutěžících dojede do cíle jako první,“ přibližuje soutěž Michal Kramer.

Více informací k soutěži a soutěž samotnou naleznou fanoušci na www.welovecycling.cz. Česká verze cyklistické platformy WLC s hrdostí a odhodláním vstupuje mezi české příznivce a nadšence cyklistiky.

Zdroj: TZ WLC 

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Adblock
detector