Když hosta lapají, pěkně mu zpívají. Jak hotely šidí v mezích zákona?

UBYTOVACÍ ŘÁD

1. Ubytování hostů v HOTELU RYZLINK, na adrese Zlámalova ul. Mikulov, který provozuje Vinařství Fučík s.r.o., IČ 01568060, se sídlem Purkyňova 74/2, Nové Město, 110 00 Praha 1 (dále jen „hotel“) se uskutečňuje na základě smlouvy o ubytování uzavřené podle ustanovení § 2326 a následujících zákona č.

89/2012 Sb.

, občanský zákoník, na jejímž základě hotel poskytuje ubytovanému (dále jen „host“) přechodné ubytování na ujednanou dobu a host se zavazuje zaplatit hotelu za ubytování a za služby s ním spojené ve lhůtě stanovené smlouvou o ubytování, Všeobecnými obchodními podmínkami nebo tímto ubytovacím řádem.

2. Hotel zaručuje všem hostům poskytování kvalitních ubytovacích služeb. Abychom toto mohli skutečně zaručit, prosíme o dodržování tohoto řádu.

3. Při příjezdu do hotelu je host povinen předložit platný doklad totožnosti obsahující fotografii. Na základě předložení dokladu totožnosti a vyplnění registračního formuláře je host zapsán a ubytován. Po ubytování je hostu předán klíč od pokoje.

Host je povinen předejít ztrátě, zničení, poškození tohoto klíče, při opuštění hotelu je host povinen vrátit klíč na recepci. Při ztrátě nebo poškození klíče je hotel oprávněn vyžadovat náhradu škody ve výši 500,- Kč.

Hotel si vyhrazuje právo hosta neubytovat, ač má host objednaný pokoj, pokud chování hosta není v souladu s dobrými mravy, host je pod vlivem alkoholu či psychotropních látek nebo je host, jeho oděv či zavazadla nadměrně znečištěn.

4.    Ve všech hotelových prostorách, mimo prostor k tomu určených, je přísný zákaz kouření. V případě porušení tohoto zákazu má hotel právo účtovat hostovi náhradu škody (vzniklé ohrožením požární bezpečnosti, nutností hloubkového čištění prostor, atd.).

​5.    Počet osob na pokoji odpovídá počtu osob přihlášených k ubytování. Host se zavazuje oznámit jejich přesný počet při uzavření smlouvy o ubytování. Hosté nesmí bez souhlasu hotelu umožnit jiným osobám pobyt na pokoji.

​6.    Požádá-li o to host, hotel od něho může převzít do úschovy peněžní prostředky, klenoty nebo jiné cennosti, ledaže to jsou věci nebezpečné nebo hodnotou či rozsahem pro ubytovací zařízení neúměrné. Hotel není odpovědný za ztrátu nebo poškození cenností ponechaných volně na pokoji nebo v hotelu.

​7. Užívání zařízení hotelu je zakázáno osobám postiženým infekčními nemocemi.

​8. Recepce hotelu je otevřena od 8.00 hod. do 20.00 hod. Pokud host hodlá ukončit ubytování před 8.00 hod, oznámí tuto skutečnost hotelu a uhradí veškeré své pohledávky hotelu nejpozději den před svým odjezdem. Pokud host hodlá zahájit ubytování po 20.00 hod, oznámí tuto skutečnost hotelu nejpozději den před svým příjezdem a dohodne se s hotelem na předání klíčů od pokoje.

​9. Host je oprávněn požádat hotel o prodloužení pobytu o další dny. V případě, že pokoj hosta je již rezervován pro jiného hosta a je volný jiný pokoj, hotel jej hostovi nabídne. Není-li volný žádný pokoj, není hotel schopen hostovi prodloužit jeho pobyt.

​10. V den příjezdu je hotelový pokoj hostovi k dispozici od 15.00 hod. V den odjezdu je host povinen uvolnit pokoj nejpozději do 11.00 hod. Pokud host neuvolní pokoj do 11.00 hod., je host povinen uhradit hotelu 200,- Kč za každou hodinu prodlouženého pobytu. Pokud klient neuvolní pokoj do 11.

00 hod a jeho pokoj je rezervován pro jiného hosta, bude host vyzván k opuštění pokoje a pokud tak neprodleně neučiní, vyhrazuje si hotel právo zamezit hostu přístup do pokoje a vystěhovat jeho věci z pokoje. Pokoj se považuje za uvolněný okamžikem, kdy host vyklidí z pokoje všechny své věci, odevzdá klíč od pokoje na recepci a uhradí veškeré své pohledávky vůči hotelu.

Hotel si vyhrazuje právo na kontrolu inventáře pokoje (nábytek, spotřebiče, vinotéka, zapomenuté věci) i po uvolnění pokoje.

​11.

Pokud host požaduje ubytování v dřívějším čase než je sjednaný čas pro zahájení ubytování (čas od 15 hodin), a hotel s dřívějším zahájením ubytování s ohledem na obsazenost hotelu vysloví souhlas, je host povinen uhradit hotelu 200,- Kč za každou hodinu prodlouženého pobytu. Pokud host požaduje ukončit ubytování v pozdějším čase než je sjednaný čas pro ukončení ubytování (tj. do 11 hodin),  a jeho pokoj není již rezervován pro jiného hosta, je host povinen uhradit hotelu 200,- Kč za každou hodinu prodlouženého pobytu.

​12. Host je oprávněn zaparkovat jedno vozidlo á pokoj zdarma na k tomu určených místech v areálu hotelu.

Hotel však neprovozuje hlídané parkoviště  a hotel proto nepřebírá poskytnutím parkovacího místa žádnou zodpovědnost za případné škody vzniklé na vozidle či uvnitř vozidla včetně movitých věcí ponechaných ve vozidle.

Hotel doporučuje hostům, aby se přesvědčili o řádném uzamčení a zabezpečení vozidla. Hotel nenese odpovědnost za škody způsobené hostem na parkovištích hotelu třetím osobám.

​13. V prostorách hotelu je povolena konzumace alkoholu osobám starším 18 let, ale výhradně z nápojového lístku nebo vinné karty hotelu.

​14. Hotel poskytuje snídaně v době od 8.00 do 10.00 hod. Nedostaví-li se host v dané době na snídání, jeho nárok na snídani zaniká.

​15. Host není oprávněn přemisťovat zařízení a nábytek v pokoji a provádět změny v pokoji.

​16. Z bezpečnostních důvodů může host v pokoji používat pouze elektrické spotřebiče sloužící k jeho osobní hygieně (např. holicí strojek, kartáček na zuby apod.). Rovněž může host využívat nízkopříkonové el.

spotřebiče sloužící k jeho osobní potřebě, např. notebooky, dobíječky ke kamerám a fotoaparátům, mobilní telefony apod. Je zakázáno používat rychlovarné konvice, různé ohřívače vody, žehličky apod.

, vyjma těch, kterými je pokoj vybaven, či které byly hostu hotelem zapůjčeny.

​17.

Ukáže-li se během ubytování potřeba provést nezbytnou opravu pokoje nebo jeho příslušenství, kterou nelze odložit na dobu po skončení ubytování, musí ji host strpět, i když mu provedení opravy způsobí obtíže nebo omezí užívání pokoje. Jedná-li se o takovou opravu, že v době jejího provádění není možné pokoj vůbec užívat, má host právo, aby mu hotel poskytl k užívání jiný pokoj, je-li to možné nebo může ubytování vypovědět bez výpovědní doby.

18. Náš hotel je přátelský ke psům. Vždy však mohou být ubytováni se souhlasem hotelu jen za následujících podmínek

  • a) ubytovat psa lze pouze v pokojích Classic nebo Exclusive b) ubytovat lze pouze malá plemena psů;
  • c) pes nesmí být venčen v areálu hotelu;
  • d) v areálu hotelu musí být pes vždy na vodítku; e) pes nesmí odpočívat/ležet na lůžku nebo jiném zařízení, které slouží k odpočinku hostům;
  • f) pes nesmí být ponechán sám na pokoji bez dozoru.
Budete mít zájem:  Léčba Rýmy Při Kojení?

Za psa zodpovídá v plném rozsahu jeho majitel. V případě hlučnosti psa či poškozování hotelu si hotel vyhrazuje právo smlouvu o ubytování ihned a bez náhrady ukončit. Jiná zvířata nelze v hotelu ubytovat.

​19. Host má právo připojit svá elektronická zařízení pomocí Wi-Fi k hotelové síti na pokojích i ve společných prostorách hotelu.

Host však nesmí využívat hotelového připojení k nelegální činnosti a nesmí napadat či jinak měnit bezpečnostní opatření hotelové sítě.

Hotel nepřebírá žádnou odpovědnost v případě vzniklých škod na počítači hosta. Hotel doporučuje používat vlastní firewall pro přístup k internetu.

​20. V době od 22.00 hod. do 07.00 hod. je v hotelu a jeho okolí noční klid. Host je povinen tento noční klid dodržovat.

​21. Při ukončení pobytu je host povinen dostavit se na recepci hotelu a uhradit veškeré své pohledávky vůči hotelu. Osobní věci, které si host zapomene v hotelu, budou zaslány hostovi na základě jeho písemné žádosti na dobírku na jeho náklady.

  1. ​22. Host není oprávněn bez výslovného souhlasu hotelu:
  2. – odnášet jakékoli vybavení a zařízení z pokojů ven, 
  3. – v areálu hotelu nosit zbraň, střelivo a výbušniny nebo je jinak přechovávat ve stavu umožňujícím jejich okamžité použití, držet, vyrábět nebo přechovávat omamné nebo psychotropní látky nebo jedy, nejde-li o léčiva, jejichž užívání bylo hostu předepsáno lékařem.
  4. Jsme velmi potěšeni, že jste si vybrali právě náš hotel a věříme, že budete mít příjemný pobyt!

HOTEL RYZLINK Vinařství Fučík, s.r.o. IČ 01568060 Sídlo společnosti Purkyňova 74/2, Nové Město, 110 00 Praha 1

Adresa  hotelu Zlámalova ul., Mikulov 692 01

Eter Palace

Hodnocení 2,8/5
Nedávno jsem slyšel rčení, že zážitek nemusí být krásný hlavně že je silný 🙂 Celkové hodnocení

Nedávno jsem slyšel rčení, že zážitek nemusí být krásný hlavně že je silný 🙂

UbytováníHotel byl nově otevřený, vnitřní bazén nedokončený. Některé detaily drobně sfušované. Na pobyt nemá vliv. Interiér funkční. U venkovního bazénu trochu zlobilo osvětlení pod hladinou. Pravidelně některé z nich vyplavalo na hladinu a vyselo na drátech. Albánci jsou trochu hlučnější národ. Občas na pláži grilují a zpívají své lidovky…

StravaObčas i něco zajímavého. K obědu mezi to lepší patřila pizza. (All inclusive)

Služby hoteluPravidelný úklid, čisto.

PlážU hotelu udržovaná – délka pláže cca 50m. Okolní pláže špinavé plné tlejících řas – zápach. V okolí spousta rozestavěných hotelů. Až se dokončí nevím kam se ty lidičky vejdou.

Byla tato recenze užitečná? (5) (4)

Hodnocení 4,7/5
Celkové hodnocení

Krásný nový hotel.

UbytováníPokoj byl ve vysokém standardu. Vždy uklizeno. Klid.

StravaStrava byla dobrá. Uvítali bychom více domacích specialit a větší pestrost. Personál však byl velmi ochotný a milý.

Služby hoteluSlužby byly skvělé – recepce, úklid, provozní personál, zaměstnaci v restauraci, či venkovním baru. Všude čisto, klid a pohoda. Vyníkající úroveň měly hudební večery.

PlážJak bylo psáno, pláž byla ihned u hotelu. Nebylo třeba trapně hledat mezi zabranými lehátky s ručníky. Vždy bylo volno. Pláž byla písčitá a personálem hlídána, aby klienti hotelu nebyli zbytečně obtěžováni. Z pokoje na pláži jsme byli v podsatě okamžitě. Výtah, hotelová hala, krátké schody a pláž.

Byla tato recenze užitečná? (1) (0)

Hodnocení 4,7/5
Celkové hodnocení

Velmi hezká dovolená

  • UbytováníUbytování luxusní
  • StravaStandartní pro evropské hotely
  • Služby hoteluOchotný personál
  • PlážVýborná, denně udržovaná, moře čisté

Byla tato recenze užitečná? (0) (1)

Hodnocení 4,2/5
Moderní, velkoryse řešený hotel. Od ostatních hotelů v ulici se liší velmi upraveným a stále udržovaným pozemkem před hotelem, čistou a každodenně udržovanou pláží s oddělenými lehátky pro hotelové hosty a případně platící návštěvníky. Těch není mnoho. Celkové hodnocení

Moderní, velkoryse řešený hotel. Od ostatních hotelů v ulici se liší velmi upraveným a stále udržovaným pozemkem před hotelem, čistou a každodenně udržovanou pláží s oddělenými lehátky pro hotelové hosty a případně platící návštěvníky. Těch není mnoho.

UbytováníRodinný pokoj 2 dospělí, 2 děti. Dvě ložnice, každá s vlastní TV, pohodlné postele, prostorná koupelna se sprchovacím koutem, vždy teplá voda. Výhled s lodžií na moře byl za příplatek.

StravaNa týdenní pobyt byla strava dostatečně rozmanitá, někdy nebyla dostatečně teplá. Hotel je otevřen od května, musí se zaběhnout

Služby hoteluOchotný personál. Pokud si kávu chcete dopřát v restauraci a ne v rámci all inclusive, stojí velmi dobré espresso méně než 1 EUR. Lze platit všude v EUR nebo místní měně.

PlážPláž nemůže být blíže, než je. Navazuje na hotelovou terasu. Slunečníky s lehátky a stolečky jsou zdarma pro hotelové hosty.

Pláž se každý den uklízí, takže ráno přicházíte do krásného prostředí. Moře je otevřené, takže, jdou-li vlny, je voda kalná od písku, nejdou-li, je téměř čirá.

  1. Byla tato recenze užitečná? (2) (0)

Hodnocení 3,1/5
Ubytování a počasí v termínu naší dovolené byly jedinými klady pobytu.Jinak děs a bída Celkové hodnocení

Ubytování a počasí v termínu naší dovolené byly jedinými klady pobytu.Jinak děs a bída

UbytováníNový hotel s pěkným ubytováním v pokoji s výhledem na moře.Zbatečně veliký.Jinak moderně zařízený,čistý.Pokoje s bočním výhledem a s výhledem na ulici. též čisté ale velice malé.

StravaNejhorší co je na hotelu hodnoceno.Každá naše restaurace má větší výběr jídel.Jinak jak školní jídelna.Vše si musíte na stůl donést.Příbory počínaje a sklenicí na nápoje konče.Po jídle někdo zavedl,že opět musíte použité nádobí po sobě uklidit..Je to prostě parodie na all inklusive.Jídlo studené.

Nápoje z automatu,káva se nedala pít,pokaždé teklo něco jiného.Pro některé hosty samoobsluha na nápoje byla „výhoda“.Proto to někdy večer tak vypadalo.Jídelna je pro hosty v pravo,jídelna pro domácí je v levo,perfektně prostřeno.Za celou dobu tam však nikdo neseděl.

Dělalo to na nás dojem že hostá máte vše co potřebujete ale neobtěžujte náš personál.

Služby hoteluHotel vlastní Albánec,který ale namá o chodu hotelu v režimu all inklusive ponětí.Hosté jsou zde pro personál pouze jako doplněk.

Večer si porsonál všímá jen domácích,kteří přicházejí z ulice jako do restaurace.Těm se věnují.Když si osi chcete objednat pítí,.kávu která se platí vůbec si Vás nevšimnou.

Při rozhovoru s delegátem ,nám bylo sděleno,že o tomto problému vědí ale doposud se jim nedaří přístu personálu vůči hostu změnit.

Budete mít zájem:  Mastné Vlasy Přírodní Léčba?

Budou li se takto chovat i nadále tak budou mít klientelu možná z Čech nebo Polska.

PlážPláž – písečná,každý den uklizená.čistá.Další poznaek jak se chovají k hostům.Hosté mají vyhrazenu pravou polovinu,Levá je opět jen pro domácí

Mnoho destinací jsme projeli ale takto se chovat k hostům jsme nikde nezažili

Byla tato recenze užitečná? (1) (2)

Hotelová pravidla

1) Hotel poskytuje služby dle svého zařazení odpovídající úrovni hotelu.

2) Ubytování hosta je vždy definováno v průběhu závazné rezervace a za tento typ ubytování je hostu účtována odpovídající cena.

3) Hotel je oprávněn ubytovat pouze hosty, kteří mají platnou rezervaci ubytování a kteří se řádně zaregistrují. Hosté jsou povinni při příjezdu předložit platný doklad totožnosti, občanský průkaz nebo cestovní pas, vyplnit a podepsat registrační kartu, zajistit garanci před platbou v hotovosti nebo před autorizací platební karty, které je majitelem v odpovídající výši.

V případě předplacené rezervace je host při příjezdu povinen na vyzvání předložit platební kartu, která byla použitá k provedení rezervace. Pracovník recepce může následně kartu ověřit v platebním terminálu.

4) Pokud se host neprokáže platným dokladem totožnosti (občanský průkaz, cestovní pas), je hotel oprávněn ubytování hostu odmítnout s ohledem k zákonu o místních poplatcích pro české občany a k zákonu 314/2015 Sb. pro zahraniční klienty.

5) Storno podmínky:

  • Zrušení zdarma – host je oprávněn zrušit rezervaci 48h předem příjezdem nejpozději do 12:00 v poledne. Nedostaví-li se host k čerpání ubytování bez včasného zrušení rezervace je ubytovatel oprávněn účtovat storno poplatek ve výši první noci.
  • Nevratná platba – po vytvoření rezervace bude z platební karty hosta staženo 100% z celkové částky ubytování. Tato rezervace se nedá změnit ani zrušit.

6) Na základě potvrzené objednávky je hotel povinen hosta ubytovat od 15:00 do 04.00 hod následujícího dne. Po tuto dobu je pokoj pro hosta rezervován, není-li objednávkou určeno jinak.

Případné brzké ubytování před 15:00 hod je nutné dohodnout předem, v okamžiku rezervace pokoje a vyčkat na odsouhlasení a případné nacenění této nadstandardní služby hotelem.

Služba dřívějšího ubytování je hotelem zpoplatněna, cena za hodinu je 9EUR/220,-Kč.

7) Hosty bez předchozí potvrzené rezervace a hosty přijíždějící po 04.00 hod následujícího dne není hotel povinen ubytovat. Hosté, kteří se ubytovávají po stanovené době jsou v případě pozdějšího příjezdu povinni recepci písemně o této skutečnosti informovat.

8) Není-li možné prodloužit pobyt hosta v pokoji, ve kterém byl ubytován při příjezdu, je hotel oprávněn nabídnout pokoj jiný nebo žádná v případě, že je hotel 100% obsazen, nebo jsou pokoje vyblokovány a uzavřeny z technických důvodů, které brání tomu, aby hotel mohl tyto pokoje hostovi nabídnout.

9) Domácí mazlíčci jsou v hotelu zakázáni. Výjimka je možná pouze po písemné konzultaci s managerem hotelu nebo jeho zástupcem.

Odpovědnost ubytovatele za věci ubytovaného

10) Hotel odpovídá za škodu na odložených věcech pouze v případě, že věci byly odevzdány některému z pracovníků hotelu do úschovy. Za ostatní odložené či zapomenuté věci hostů hotel neručí.

Za klenoty, peníze a jiné cennosti hotel odpovídá bez omezení, pouze pokud byly uložené v hotelovém trezoru, či převzaty hotelem do úschovy nebo pokud došlo ke škodě na nich jednáním pracovníka hotelu. Rádi bychom Vás informovali, že hotel nenese odpovědnost za uschované věci na pokoji či vlastním osobním trezoru.

V případě předání pracovníku hotelu bude hostovi poskytnut předávací protokol, který musí být podepsaný oběma stranami, tedy hotelem i hostem. .

11) Právo na náhradu škody musí být uplatněno v hotelu bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů po dni, kdy se poškozený o škodě dověděl.

Obecná pravidla ubytování

12) K přijímání návštěv jsou určeny společenské prostory hotelu. V ubytovací části mohou být návštěvy přijímány pouze od 8 do 22 hodin se souhlasem pracovníka recepce. Mimo tuto dobu mají do ubytovací části přístup pouze ubytovaní hosté.

13) V případě onemocnění či poranění hosta hotel zajistí lékařskou pomoc. Poplatek za převezení a ošetření si hradí host sám. Výjimkou je situace, kdy je hotel odpovědný za vzniklé onemocnění či poranění hosta. *

14) Ve všech prostorách hotelu není dovoleno kouřit. V případě nedodržení si Vám dovolíme naúčtovat částku 5 000 Kč/200EUR.

Hosté hotelu nejsou oprávněni přemísťovat žádný nábytek a zařízení a provádět jakékoli zásahy do elektrické sítě a zřízení umístěných na pokoji či ve společenských prostorách hotelu.

Z bezpečnostních důvodů mohou hosté používat pouze ty elektrické spotřebiče, které slouží k jeho osobní hygieně (vysoušeče vlasů, holicí strojky, masážní strojky atd.) a dále notebooky, tablety, mobilní telefony a obdobné drobné elektrické spotřebiče.

15) Hosté jsou oprávněni využít zdarma bezdrátové připojení k internetu prostřednictvím wifi, a to ve všech prostorách hotelu včetně hotelových pokojů. Host obdrží heslo na hotelovou wifi v době přihlášení se v hotelu pracovníkem hotelové recepce.

16) Od 22 hodin do 7 hodin jsou hosté povinni respektovat noční klid.

17) Pokud ubytovaná osoba pod vlivem alkoholu či omamných látek nebude skýtat záruku dodržování ubytovacího řádu, může jí být zamezen vstup do hotelu. Opakování této situace může být důvodem ukončení ubytování takové osoby a vypovězení smlouvy ze strany hotelu.

18) Ve výjimečných případech je hotel oprávněn nabídnout hostovi jiné ubytování, než které si objednal. Toto ubytování se ovšem nesmí podstatně lišit od původně potvrzeného. Musí být stejné nebo vyšší kategorie. Mezi výjimečné případy patří například technická porucha v hotelu, havarijní uzavírka v hotelu, neodhlášení se přechozího hosta z důvodů špatného zdravotního stavu, vyšší moc.

19) V prostorách hotelové restaurace, kavárny a letní hotelové terasy není povoleno konzumovat vlastní nápoje a potraviny. Výjimky musí být potvrzeny personálem hotelu.

20) Management hotelu přivítá jakékoli návrhy na zlepšení a zároveň děkuje i za kritické připomínky.

21) Hosté jsou povinni seznámit se s hotelovým řádem a dodržovat ustanovení tohoto hotelového řádu. V případě, že je host poruší, má hotel právo ukončit pobyt hosta před původně dohodnutým dnem odjezdu.

22) Pokud má host během ubytování nějaká opodstatněná přání nebo stížnosti, může oslovit příslušný hotelový personál, který vyvine maximální snahu vyhovět hostovu přání.

Bezpečnost, odpovědnost hosta za způsobenou škodu

23) Ve všech prostorách hotelu bez výjimky je zakázáno nosit nebo uchovávat zbraně.

Budete mít zájem:  Léky Na Erektivní Dysfunkci?

24) Děti mladší deseti let nesmí z bezpečnostních důvodů zůstat v pokoji či v ostatních prostorách hotelu a hotelového areálu bez dozoru dospělé osoby. Za případné škody způsobené dětmi nese plnou odpovědnost jejich zákonný zástupce.

25) Osoby s omezenou schopností pohybu a orientace a osoby neschopné samostatného pohybu není možné z bezpečnostních důvodů ubytovat bez doprovodu zodpovědné osoby.

26) V prostorách hotelových lázní a hotelového wellnessu host sám odpovídá za vlastní bezpečnost i bezpečnost jemu svěřených osob. Je zdravotně způsobilý, (vč.

jemu svěřené osoby), k užívání tohoto zařízení a je osobně odpovědný za užívání wellnes a hotelových lázní.

Host je dále odpovědný za újmu sobě způsobenou či újmu třetí osobě při užívání wellness a hotelových lázní v případě nedodržení pravidel, která jsou umístěna na viditelném místě v hotelových lázních. Na tyto je host upozorněn pracovníkem hotelu při vstupu.

27) Hosté jsou odpovědni za škody způsobené na hotelovém majetku.

28) Host hradí jím způsobenou škodu, pokud neprokáže, že jí nezavinil. Tento nárok hotelu se vztahuje i na škodu, která je zjištěna až po odjezdu hosta

Odjezd z hotelu

29) Host užívá pokoj po sjednanou dobu pobytu. Nebylo-li domluveno a schváleno hotelem předem jinak, host se musí odhlásit nejpozději do 12:00 hod posledního dne pobytu a do této doby je povinen pokoj uvolnit. Neučiní-li tak, je hotel oprávněn účtovat hostu pobyt za další den, popř. alespoň jeho část dle hotelového ceníku.

30) Hosté musí při opuštění pokoje uzavřít vodovodní kohoutky a zavřít dveře. Při odhlášení z hotelu musí na recepci odevzdat hotelové karty nebo klíče od pokoje.

31) Za ubytování a služby hosté platí na konci svého pobytu dle platného ceníku. V případě delšího pobytu je host povinen uhradit svůj účet minimálně jednou za týden. Před odjezdem z hotelu je povinností každého hosta řádně se odhlásit a vyrovnat svůj účet.

32) V případě ztráty hotelové karty nebo klíče je host povinen neprodleně ztrátu nahlásit na recepci. V případě, že tak neučiní, hotel nenese odpovědnost za vzniklou škodu související se ztrátou klíče. Za ztracenou kartu či ztracený klíč si hotel vyhrazuje právo účtovat příslušný poplatek ve výši od 50,-Kč – 1000,-Kč. Tento poplatek je host povinen uhradit ještě před odjezdem z hotelu

Informace o nakládání s osobními údaji

33) Společnost Hoffmeister s.r.o. IČO: 26482045, se sídlem Pod Bruskou 7, Praha 1, 118 00 zpracovává osobní údaje v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „GDPR“) a dalšími právními předpisy.

Správce zpracovává údaje získané především od subjektu údajů a dále údaje získané od třetích stran (např. cestovních kanceláří, on-line portálů. apod.

), které jsou oprávněny se Správcem předmětné údaje sdílet, kdy Správce zpracovává údaje od třetích stran pouze v rozsahu nezbytném pro plnění smluv nebo zákonných povinností ve smyslu níže uvedeného.

Osobní údaje v rozsahu údajů jméno, příjmení, datum příjezdu, datum odjezdu, telefonní číslo, e-mailová adresa, adresa trvalého bydliště a datum narození mohou být zpracovány za účelem uzavření a plnění smlouvy o ubytování či obdobné smlouvy (dále jen „smlouva“) a za účelem uplatňování práv Správce vyplývajících ze smlouvy.

Osobní údaje v rozsahu údajů jméno, příjmení, datum příjezdu, datum odjezdu, adresa trvalého bydliště, účel pobytu, číslo občanského průkazu nebo cestovního dokladu (cestovního pasu) mohou být zpracovány za účelem plnění povinností Správce uložených mu zákonem č. 565/1990 Sb.,o místních poplatcích v platném znění.

Osobní údaje v rozsahu údajů jméno, příjmení, datum příjezdu, datum odjezdu, adresa trvalého bydliště, datum narození, číslo cestovního dokladu (cestovní pas), státní občanství, číslo víza a účel pobytu mohou být zpracovány za účelem plnění povinností Správce dle zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky a o změně některých zákonů v platném znění.

34) Osobní údaje bude hotel zpracovávat manuálně i automatizovaně přímo prostřednictvím svých k tomu pověřených zaměstnanců a dále prostřednictvím zpracovatelů pověřených hotelem na základě smluv o zpracování osobních údajů.

Host má právo přístupu ke svým osobním údajům zpracovávaných hotelem, jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování, a právo vznést námitku proti zpracování. Host má dále právo získat od hotelu osobní údaje, které se hosta týkají a údajů, jež hotelu poskytnul.

Hotel na základě písemné žádosti hosta poskytne údaje bez zbytečného odkladu. Toto právo se nevztahuje na osobní údaje, které nejsou zpracovávány automatizovaně.

Domnívá-li se host, že dochází k neoprávněnému zpracování jeho osobních údajů, může se obrátit se stížností na dozorový orgán, kterým je pro území České republiky Úřad pro ochranu osobních údajů (www.hoffmeister.cz). Kontaktní údaje hotelu: Hotel Hoffmeister, Pod Bruskou 7, Praha 1, 118 00.Telefon: + 420 251 017 111, mail: [email protected].

35) Tento ubytovací řád nabývá platnosti dne 1.3.2020

Ivana MichalováCEO a Managerka hotelu Hoffmeister

*Hotel si vyhrazuje právo vyzvat ubytovaného ještě před ubytováním do hotelových pokojů, případně kdykoliv v průběhu pobytu, aby se podrobil měření teploty, z důvodu předcházení šíření epidemie.

V případě, že se ubytovaný odmítne i na opakovanou výzvu hotelu podrobit měření teploty, bude se takové jednání považovat za hrubé porušení povinnosti ubytovaného, na základě kterého je hotel oprávněn vypovědět smlouvu o ubytování bez výpovědní doby.

Od ubytovaného, který přicestoval z oblasti ohrožené epidemií nebo který vykazuje příznaky respiračního onemocnění jako je suchý kašel, dýchací obtíže, teplota nebo horečka, si hotel vyhrazuje právo vyžadovat užívání respirační roušky po celou dobu pobytu v hotelu, setrvání na hotelovém pokoji do příjezdu pracovníka zdravotnické služby nebo Krajské hygienické stanice a poskytnutí údajů pro potřeby epidemiologického šetření (identifikační údaje, informace kdy a odkud přicestoval, informace o místech pobytu před příletem, způsob dopravy, zda byl v kontaktu s osobou, která onemocněla nakažlivým virovým onemocněním nebo seznam osob, které byly s ubytovaným v kontaktu).V případě, že se ubytovaný odmítne i na opakovanou výzvu hotelu podrobit výše zmíněným opatřením, bude se takové jednání považovat za hrubé porušení povinnosti ubytovaného, na základě kterého je hotel oprávněn vypovědět smlouvu o ubytování bez výpovědní doby.

Zároveň si hotel vyhrazuje právo kdykoliv vypovědět smlouvu o ubytovaní v případě, že v hotelu se bude nacházet host, u kterého je podezření na epidemii, případně za předpokladu, že byla v hotelu vyhlášena karanténa.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Adblock
detector